מידע שימושי ריהוט -דברים שחייבים לדעת ..שלא תיפלו בפח !

רפד בס"ד- שליח ציבור

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
לצערי האשכול הקודם ננעל היות והיה פה שיח לא מתאים....חבל מאד.
מהמשובים שקיבלתי ראיתי שהיה פה תועלת גדולה לכולם .
העלה את זה שוב לתועלת.
לצערי, אני פוגש המון לקוחות אצלי עם אותה בעיה במחשבה מראש אם שמים לב בשעת הקנייה אפשר למנוע עוגמת נפש גדולה .
בשנים האחרונות משווק בחנויות הרהיטים דמוי עור/ סקאיי באיכות ירודה מאוד שבשעת הקנייה מול הלקוח זה נראה מאוד יפה ולאחר תקופה קצרה מתחיל להתפורר ולהתבלות בצורה מזעזעת והבעיה בחלק מהמקרים מדובר גם בחנויות בעלות שם מכובד.
לכן צריך לשים לב שאם בוחרים דמוי עור צריך לשים דגש על חברות איכות בעלות שםולדרוש זאת מהמוכר ולא להתפשר בנושא מניסיוני בדמוי עור אין תחליף ארוטיקס ישנם משתמשים שגם צירפו את חברת רפאל.
בנוסף שקונים כיסאות רצוי לשים לב למשהו מאוד מאוד חשוב , המושב מורכב מפלטה של עץ מעל זה יש ספוג ומעל זה יש את בד הריפוד הפלטה של העץ אמורה להיות מאוד חזקה ולכן מאוד חשוב לשים דגש שהיא עשויה מעץ סנדוויץ עדיף 17 מילימטר אבל גם 13 מילימטר טוב.
יש הרבה יצרנים שמשתמשים מטעמי עלויות זולות וכדומה בפלטה מסוג mdf או פלטה סיבית ממש ממש לא מומלץ משתי סיבות.
א' -לפעמים רוצים לנקות את הכיסא בצדדים ומפרקים את המושב מהברגים שהוא מחובר הבורג חוזר להסתובב על ריק שמדובר בחומר סיבית או אם די אף, ולכן הפלטה לא נתפסת על הכיסא ומתחוררת בכל אזור ההברגה .

ב-הבעיה יותר גדולה שמדובר בפלטה פשוטה היא נוטה להיסדק ולהישוור במרכז ואין דרך לתקן את זה בצורה פשוטה אלא רק להחליף שוב פלטה ספוגים וריפוד נקודה בשני המקרים זה גורם הוצאה גדולה ועוגמת נפש מיותרת היות ומדובר בתקופות יחסית קצרות לאחר קניית הרהיטים והיה יכול להיכסך במחשבה מראש .
שהדברים יהיו לתועלת .שנה טובה .
 

רפד בס"ד- שליח ציבור

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
הרבה שואלים אותי באישי אז חשבתי להעלות את זה כאן. הבד ריפוד הכי פרקטי לניקיון זה דמוי עור אומנם יש לו חסרונות הוא קצת רגיש יותר להיפצע מאשר בד. וגם הוא לא נושם ובאזורים לחים כמו בני ברק וכדומה הוא פחות נוח גורם לזיעה ולכן מומלץ יותר בד שמתנקה בקלות...
אני בעיקר עובד עם חברת אירוטקס הדמוי עור שלהם מאוד איכותי. יש להם גם בד מאוד מומלץ מהסדרה של גולד קלין ג'ויה או טופז נפטון ועוד..
מי שאין לו בעיה עם ניילון מעל הריפוד מבחינה פרקטית זה הדבר הכי מומלץ וגם מאוד משמר את בד הריפוד זה מהווה כשכבת הגנה נוספת.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קד

א בָּרְכִי נַפְשִׁי אֶת יי יי אֱלֹהַי גָּדַלְתָּ מְּאֹד הוֹד וְהָדָר לָבָשְׁתָּ:ב עֹטֶה אוֹר כַּשַּׂלְמָה נוֹטֶה שָׁמַיִם כַּיְרִיעָה:ג הַמְקָרֶה בַמַּיִם עֲלִיּוֹתָיו הַשָּׂם עָבִים רְכוּבוֹ הַמְהַלֵּךְ עַל כַּנְפֵי רוּחַ:ד עֹשֶׂה מַלְאָכָיו רוּחוֹת מְשָׁרְתָיו אֵשׁ לֹהֵט:ה יָסַד אֶרֶץ עַל מְכוֹנֶיהָ בַּל תִּמּוֹט עוֹלָם וָעֶד:ו תְּהוֹם כַּלְּבוּשׁ כִּסִּיתוֹ עַל הָרִים יַעַמְדוּ מָיִם:ז מִן גַּעֲרָתְךָ יְנוּסוּן מִן קוֹל רַעַמְךָ יֵחָפֵזוּן:ח יַעֲלוּ הָרִים יֵרְדוּ בְקָעוֹת אֶל מְקוֹם זֶה יָסַדְתָּ לָהֶם:ט גְּבוּל שַׂמְתָּ בַּל יַעֲבֹרוּן בַּל יְשׁוּבוּן לְכַסּוֹת הָאָרֶץ:י הַמְשַׁלֵּחַ מַעְיָנִים בַּנְּחָלִים בֵּין הָרִים יְהַלֵּכוּן:יא יַשְׁקוּ כָּל חַיְתוֹ שָׂדָי יִשְׁבְּרוּ פְרָאִים צְמָאָם:יב עֲלֵיהֶם עוֹף הַשָּׁמַיִם יִשְׁכּוֹן מִבֵּין עֳפָאיִם יִתְּנוּ קוֹל:יג מַשְׁקֶה הָרִים מֵעֲלִיּוֹתָיו מִפְּרִי מַעֲשֶׂיךָ תִּשְׂבַּע הָאָרֶץ:יד מַצְמִיחַ חָצִיר לַבְּהֵמָה וְעֵשֶׂב לַעֲבֹדַת הָאָדָם לְהוֹצִיא לֶחֶם מִן הָאָרֶץ:טו וְיַיִן יְשַׂמַּח לְבַב אֱנוֹשׁ לְהַצְהִיל פָּנִים מִשָּׁמֶן וְלֶחֶם לְבַב אֱנוֹשׁ יִסְעָד:טז יִשְׂבְּעוּ עֲצֵי יי אַרְזֵי לְבָנוֹן אֲשֶׁר נָטָע:יז אֲשֶׁר שָׁם צִפֳּרִים יְקַנֵּנוּ חֲסִידָה בְּרוֹשִׁים בֵּיתָהּ:יח הָרִים הַגְּבֹהִים לַיְּעֵלִים סְלָעִים מַחְסֶה לַשְׁפַנִּים:יט עָשָׂה יָרֵחַ לְמוֹעֲדִים שֶׁמֶשׁ יָדַע מְבוֹאוֹ:כ תָּשֶׁת חֹשֶׁךְ וִיהִי לָיְלָה בּוֹ תִרְמֹשׂ כָּל חַיְתוֹ יָעַר:כא הַכְּפִירִים שֹׁאֲגִים לַטָּרֶף וּלְבַקֵּשׁ מֵאֵל אָכְלָם:כב תִּזְרַח הַשֶּׁמֶשׁ יֵאָסֵפוּן וְאֶל מְעוֹנֹתָם יִרְבָּצוּן:כג יֵצֵא אָדָם לְפָעֳלוֹ וְלַעֲבֹדָתוֹ עֲדֵי עָרֶב:כד מָה רַבּוּ מַעֲשֶׂיךָ יי כֻּלָּם בְּחָכְמָה עָשִׂיתָ מָלְאָה הָאָרֶץ קִנְיָנֶךָ:כה זֶה הַיָּם גָּדוֹל וּרְחַב יָדָיִם שָׁם רֶמֶשׂ וְאֵין מִסְפָּר חַיּוֹת קְטַנּוֹת עִם גְּדֹלוֹת:כו שָׁם אֳנִיּוֹת יְהַלֵּכוּן לִוְיָתָן זֶה יָצַרְתָּ לְשַׂחֶק בּוֹ:כז כֻּלָּם אֵלֶיךָ יְשַׂבֵּרוּן לָתֵת אָכְלָם בְּעִתּוֹ:כח תִּתֵּן לָהֶם יִלְקֹטוּן תִּפְתַּח יָדְךָ יִשְׂבְּעוּן טוֹב:כט תַּסְתִּיר פָּנֶיךָ יִבָּהֵלוּן תֹּסֵף רוּחָם יִגְוָעוּן וְאֶל עֲפָרָם יְשׁוּבוּן:ל תְּשַׁלַּח רוּחֲךָ יִבָּרֵאוּן וּתְחַדֵּשׁ פְּנֵי אֲדָמָה:לא יְהִי כְבוֹד יי לְעוֹלָם יִשְׂמַח יי בְּמַעֲשָׂיו:לב הַמַּבִּיט לָאָרֶץ וַתִּרְעָד יִגַּע בֶּהָרִים וְיֶעֱשָׁנוּ:לג אָשִׁירָה לַיי בְּחַיָּי אֲזַמְּרָה לֵאלֹהַי בְּעוֹדִי:לד יֶעֱרַב עָלָיו שִׂיחִי אָנֹכִי אֶשְׂמַח בַּיהוָה:לה יִתַּמּוּ חַטָּאִים מִן הָאָרֶץ וּרְשָׁעִים עוֹד אֵינָם בָּרְכִי נַפְשִׁי אֶת יי הַלְלוּיָהּ:
נקרא  3  פעמים

אתגר AI

רגעים מכריעים בחיים • אתגר 116

לוח מודעות

למעלה