הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כללים למשתתפים באשכול עדכונים זה:
• אשכול זה מיועד לדיווחים בלבד, עדכונים מהנעשה במלחמה, חדשות נקיות ומוסמכות.​
• האשכול אינו מיועד לדיונים, ציטוטים, בדיחות, פרשנויות, כתבות, תמונות, סרטונים, קבצים כלשהם, בקשות תפילה ותהילים (מלבד הפרק היומי), בקשות עזרה וחסד, סיפורי גבורה וניסים, בקשות מקור לדיווחים, שאלות ובירורים על דיווחים. כמו כן, אין להעלות ידיעות ושמועות אודות אירועים מיוחדים שאין עליהן מקור מוסמך, כמו נפילת חייל בקרב, שחרור חטופים, להקת כטב"מים לדימונה וכדו'. וכמובן שאין לכתוב הודעות הנוגדות את הצנזורה, או מכילות תוכן שאינו ראוי לאתר פרוג, או מכיל תוכן קשה לקריאה.​
• דירוג חיובי: נתקלתם בידיעה מרעישה, ציון דרך במלחמה, דרגו אותה בצד שמאל, וכך יוכלו לצפות בה בקלות בסינון ע"פ דירוג.
• דירוג שלילי: נתקלתם בהודעה כפולה? דרגו אותה במינוס, וכך תעזרו לנו לאתר בקלות הודעות כפולות ומיותרות. תודה מראש!

יש לקרוא כללים אלו היטב, משתמש שיעבור על הכללים - יאבד את הרשאת הכתיבה בפורום מיידית ללא אזהרה •
חדש!!! הפרק היומי של אשכול העדכונים, באשכול נפרד, הצטרפו אלינו, כל יום פרק, להצלחת כלל ישראל!
  • אשכול נספח שבועי לדיונים והרחבות + הסקר השבועי - בנספח בלבד.​
  • כללים חדשים בהרחבה - חובת קריאה - כאן.​
  • אשכול תפילות - כאן.​
  • הפרק היומי - כאן.​
  • תיעוד מהמלחמה באשכול הייעודי בלבד - כאן.​
  • רץ ברשת - חחחרבות ברזל - כאן.​
  • הודעות צבע אדום - כאן.​
  • שמות הנרצחים - כאן.​
  • הודעות פוליטיות הקשורות למלחמה - כאן.​
  • רוצים לקבל הרשאה בפורום חדשות ועדכונים?! לחצו כאן.​
  • חמ"ל פרוגיסטי לבקשות עזרה סיוע ומידע - כאן.​

אנו כאן בפרוג מתפללים לשובם לשלום של החטופים והחיילים, להחלמתם המהירה של הפצועים, ליבנו עם הנופלים ומשפחותיהם, ומייחלים יחד עם כל בית ישראל לביאת משיח צדקנו במהרה, אמן.
לבקשת רבים נצרף פה בל"נ מידי יום פרק תהילים בהודעה נעוצה, עצרו לרגע מהדיווחים ונקרא יחד את הפרק היומי!
• קראתם, סמנו חיובי להודעה זו. כך נספור כמה משתמשים השתתפו בקריאה •
(אנא, אל תדרגו חיובי/שלילי הודעה זו מלבד סימון לאמירת התהילים)
 
הפיתרון
תוכן שיווקי ↓





שימו לב
ביום שני כ"ז אלול 30/9/24
בשעה 12 בלילה המוקדים נסגרים

הירשמו עוד היום להגרלה השנתית של איחוד הצלה
ותזכו לזכויות עצומות של הצלת חיים לקראת יום הדין

זוכה אחד לוקח את כל הקופה!!

✔ גם ג'יפ שברולט יוקרתי! 🚘
✔ גם 450 אלף ש"ח! (כמשכורת 3 שנים) 💰
✔ וגם שיפוץ מלא לבית! 🏠

הכל לזוכה אחד!!

הצ'ייסר

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
דובר צה"ל: בסגירת מעגל מהירה, מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו את המשגר ממנו זוהה שיגור טיל הקרקע-קרקע ששוגר לעבר מרחב גוש דן הבוקר במרחב נפחיה בלבנון, צפונית לחרבת סלם.
 

פרוגמטי

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
D I G I T A L
קצין מודיעין לשעבר (לבנוני) ממשלת לבנון קיבלה מחיזבאללה שהם עומדים להרחיב משמעותית את התקיפות נגד ישראל, במקביל התקבל אותו המסר משאר הפרוקסי האיראני. אבו צאלח
 

חיעיחע

משתמש פעיל
חיזבאללה עדכן הלילה גם על מותו של פעיל נוסף בארגון, ההרוג השני בלבד שחיזבאללה מעדכן עליו מתחילת המתקפה הנרחבת ביום שני בבוקר. עד יום שני חיזבאללה עדכן על כל הרוגיו וטרם ברור האם מדובר בשינוי מדיניות של הארגון או שההרוגים יעודכנו בהמשך
 

תורה שבע"פ

משתמש מקצוען
עריכה תורנית

חזבאללה “שובר את הצום” מאז ומודיע על הרוג בכיר בשורותיו​


אחרי יממה וחצי ללא דיווחים מטעמו על הרוגים, למרות מאות ההרוגים בתקיפות בלבנון, חזבאללה מאשר את דבר מותו של אבראהים קביסי ראש מערך הטילים של הארגון אותו חיסל צה”ל אתמול בדאחיה בביירות.
קביסי הוא ההרוג החמישי מאז תחילת המלחמה שזוכה לכינוי “המפקד” בכרזות של חזבאללה (מעבר לכך היו גם 2 “מפקדים גדולים”).
אין ספק שזה כואב להם.

א"ע
 

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען
יוסי יהושוע: בצבא גורסים שכל הסכם הפסקת אש כזה או אחר בצפון יהיה חייב לכלול ניקוי של קו המגע מגורמי טרור ומהתשתיות שנבנו שם ליום פקודה, אחרת התושבים פשוט לא יחזרו לבתיהם.
 

טורונטיאני

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
יוצרי ai
חברת החשמל עדכנה כי "במטחים מלבנון ניכר ניסיון לפגוע במתקן אסטרטגי של חברת החשמל. הודות למיגון שהותקן מבעוד מועד אין נזק לאתר" (ווינט).
 

יהודה גל

משתמש מקצוען
אמיר בוחבוט:
דובר צה״ל בערבית, אל״ם אביחי אדרעי:
אל תושבי הכפרים הלבנוניים אשר פינו את בתיהם כדי להגן על עצמם, תקיפות צה״ל נמשכות. למען ביטחונכם - אל תשובו לבתיכם עד להודעה חדשה.
 

אזרח ותיק

משתמש מקצוען
מנדי ריזל: ‏ואחרי כל הדרמה של הירי לתל אביב צריך לומר גם את זה: אם אחרי כל המכות שחיזבאללה ספג הוא מצליח לשגר רק טיל אחד למרכז - ולא מטח נרחב - מצבו לא משהו. נכון אמנם שיש לו עוד ארסנל גדול ואפשרויות מדאיגות אבל תכלס מחבליו עסוקים כעת יותר בלהתחבא.
 

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען
יום רביעי 25 בספטמבר. כ"ב באלול 9:29 בהמשך להערכת המצב ובכפוף להנחיות פיקוד העורף ופיקוד הצפון תושבי צפת מתבקשים: 1) לצמצם תנועות במרחב הישוב 2) להמנע מהתקהלויות 3) לשהות בסמוך למרחבים מוגנים ולהשמע להתרעות פקע״ר ומערך ההסברה העירוני החל מעכשיו ועד להודעה חדשה אנו עומדים בקשר רציף עם פיקוד העורף. נעדכן אתכם בהתאם לצורך. תמיר אנגל דובר עיריית צפת
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קד

א בָּרְכִי נַפְשִׁי אֶת יי יי אֱלֹהַי גָּדַלְתָּ מְּאֹד הוֹד וְהָדָר לָבָשְׁתָּ:ב עֹטֶה אוֹר כַּשַּׂלְמָה נוֹטֶה שָׁמַיִם כַּיְרִיעָה:ג הַמְקָרֶה בַמַּיִם עֲלִיּוֹתָיו הַשָּׂם עָבִים רְכוּבוֹ הַמְהַלֵּךְ עַל כַּנְפֵי רוּחַ:ד עֹשֶׂה מַלְאָכָיו רוּחוֹת מְשָׁרְתָיו אֵשׁ לֹהֵט:ה יָסַד אֶרֶץ עַל מְכוֹנֶיהָ בַּל תִּמּוֹט עוֹלָם וָעֶד:ו תְּהוֹם כַּלְּבוּשׁ כִּסִּיתוֹ עַל הָרִים יַעַמְדוּ מָיִם:ז מִן גַּעֲרָתְךָ יְנוּסוּן מִן קוֹל רַעַמְךָ יֵחָפֵזוּן:ח יַעֲלוּ הָרִים יֵרְדוּ בְקָעוֹת אֶל מְקוֹם זֶה יָסַדְתָּ לָהֶם:ט גְּבוּל שַׂמְתָּ בַּל יַעֲבֹרוּן בַּל יְשׁוּבוּן לְכַסּוֹת הָאָרֶץ:י הַמְשַׁלֵּחַ מַעְיָנִים בַּנְּחָלִים בֵּין הָרִים יְהַלֵּכוּן:יא יַשְׁקוּ כָּל חַיְתוֹ שָׂדָי יִשְׁבְּרוּ פְרָאִים צְמָאָם:יב עֲלֵיהֶם עוֹף הַשָּׁמַיִם יִשְׁכּוֹן מִבֵּין עֳפָאיִם יִתְּנוּ קוֹל:יג מַשְׁקֶה הָרִים מֵעֲלִיּוֹתָיו מִפְּרִי מַעֲשֶׂיךָ תִּשְׂבַּע הָאָרֶץ:יד מַצְמִיחַ חָצִיר לַבְּהֵמָה וְעֵשֶׂב לַעֲבֹדַת הָאָדָם לְהוֹצִיא לֶחֶם מִן הָאָרֶץ:טו וְיַיִן יְשַׂמַּח לְבַב אֱנוֹשׁ לְהַצְהִיל פָּנִים מִשָּׁמֶן וְלֶחֶם לְבַב אֱנוֹשׁ יִסְעָד:טז יִשְׂבְּעוּ עֲצֵי יי אַרְזֵי לְבָנוֹן אֲשֶׁר נָטָע:יז אֲשֶׁר שָׁם צִפֳּרִים יְקַנֵּנוּ חֲסִידָה בְּרוֹשִׁים בֵּיתָהּ:יח הָרִים הַגְּבֹהִים לַיְּעֵלִים סְלָעִים מַחְסֶה לַשְׁפַנִּים:יט עָשָׂה יָרֵחַ לְמוֹעֲדִים שֶׁמֶשׁ יָדַע מְבוֹאוֹ:כ תָּשֶׁת חֹשֶׁךְ וִיהִי לָיְלָה בּוֹ תִרְמֹשׂ כָּל חַיְתוֹ יָעַר:כא הַכְּפִירִים שֹׁאֲגִים לַטָּרֶף וּלְבַקֵּשׁ מֵאֵל אָכְלָם:כב תִּזְרַח הַשֶּׁמֶשׁ יֵאָסֵפוּן וְאֶל מְעוֹנֹתָם יִרְבָּצוּן:כג יֵצֵא אָדָם לְפָעֳלוֹ וְלַעֲבֹדָתוֹ עֲדֵי עָרֶב:כד מָה רַבּוּ מַעֲשֶׂיךָ יי כֻּלָּם בְּחָכְמָה עָשִׂיתָ מָלְאָה הָאָרֶץ קִנְיָנֶךָ:כה זֶה הַיָּם גָּדוֹל וּרְחַב יָדָיִם שָׁם רֶמֶשׂ וְאֵין מִסְפָּר חַיּוֹת קְטַנּוֹת עִם גְּדֹלוֹת:כו שָׁם אֳנִיּוֹת יְהַלֵּכוּן לִוְיָתָן זֶה יָצַרְתָּ לְשַׂחֶק בּוֹ:כז כֻּלָּם אֵלֶיךָ יְשַׂבֵּרוּן לָתֵת אָכְלָם בְּעִתּוֹ:כח תִּתֵּן לָהֶם יִלְקֹטוּן תִּפְתַּח יָדְךָ יִשְׂבְּעוּן טוֹב:כט תַּסְתִּיר פָּנֶיךָ יִבָּהֵלוּן תֹּסֵף רוּחָם יִגְוָעוּן וְאֶל עֲפָרָם יְשׁוּבוּן:ל תְּשַׁלַּח רוּחֲךָ יִבָּרֵאוּן וּתְחַדֵּשׁ פְּנֵי אֲדָמָה:לא יְהִי כְבוֹד יי לְעוֹלָם יִשְׂמַח יי בְּמַעֲשָׂיו:לב הַמַּבִּיט לָאָרֶץ וַתִּרְעָד יִגַּע בֶּהָרִים וְיֶעֱשָׁנוּ:לג אָשִׁירָה לַיי בְּחַיָּי אֲזַמְּרָה לֵאלֹהַי בְּעוֹדִי:לד יֶעֱרַב עָלָיו שִׂיחִי אָנֹכִי אֶשְׂמַח בַּיהוָה:לה יִתַּמּוּ חַטָּאִים מִן הָאָרֶץ וּרְשָׁעִים עוֹד אֵינָם בָּרְכִי נַפְשִׁי אֶת יי הַלְלוּיָהּ:
נקרא  3  פעמים

אתגר AI

רגעים מכריעים בחיים • אתגר 116

לוח מודעות

למעלה