הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כללים למשתתפים באשכול עדכונים זה:
• אשכול זה מיועד לדיווחים בלבד, עדכונים מהנעשה במלחמה, חדשות נקיות ומוסמכות.​
• האשכול אינו מיועד לדיונים, ציטוטים, בדיחות, פרשנויות, כתבות, תמונות, סרטונים, קבצים כלשהם, בקשות תפילה ותהילים (מלבד הפרק היומי), בקשות עזרה וחסד, סיפורי גבורה וניסים, בקשות מקור לדיווחים, שאלות ובירורים על דיווחים. כמו כן, אין להעלות ידיעות ושמועות אודות אירועים מיוחדים שאין עליהן מקור מוסמך, כמו נפילת חייל בקרב, שחרור חטופים, להקת כטב"מים לדימונה וכדו'. וכמובן שאין לכתוב הודעות הנוגדות את הצנזורה, או מכילות תוכן שאינו ראוי לאתר פרוג, או מכיל תוכן קשה לקריאה.​
• דירוג חיובי: נתקלתם בידיעה מרעישה, ציון דרך במלחמה, דרגו אותה בצד שמאל, וכך יוכלו לצפות בה בקלות בסינון ע"פ דירוג.
• דירוג שלילי: נתקלתם בהודעה כפולה? דרגו אותה במינוס, וכך תעזרו לנו לאתר בקלות הודעות כפולות ומיותרות. תודה מראש!

יש לקרוא כללים אלו היטב, משתמש שיעבור על הכללים - יאבד את הרשאת הכתיבה בפורום מיידית ללא אזהרה •
חדש!!! הפרק היומי של אשכול העדכונים, באשכול נפרד, הצטרפו אלינו, כל יום פרק, להצלחת כלל ישראל!
  • אשכול נספח שבועי לדיונים והרחבות + הסקר השבועי - בנספח בלבד.​
  • כללים חדשים בהרחבה - חובת קריאה - כאן.​
  • אשכול תפילות - כאן.​
  • הפרק היומי - כאן.​
  • תיעוד מהמלחמה באשכול הייעודי בלבד - כאן.​
  • רץ ברשת - חחחרבות ברזל - כאן.​
  • הודעות צבע אדום - כאן.​
  • שמות הנרצחים - כאן.​
  • הודעות פוליטיות הקשורות למלחמה - כאן.​
  • רוצים לקבל הרשאה בפורום חדשות ועדכונים?! לחצו כאן.​
  • חמ"ל פרוגיסטי לבקשות עזרה סיוע ומידע - כאן.​

אנו כאן בפרוג מתפללים לשובם לשלום של החטופים והחיילים, להחלמתם המהירה של הפצועים, ליבנו עם הנופלים ומשפחותיהם, ומייחלים יחד עם כל בית ישראל לביאת משיח צדקנו במהרה, אמן.
לבקשת רבים נצרף פה בל"נ מידי יום פרק תהילים בהודעה נעוצה, עצרו לרגע מהדיווחים ונקרא יחד את הפרק היומי!
• קראתם, סמנו חיובי להודעה זו. כך נספור כמה משתמשים השתתפו בקריאה •
(אנא, אל תדרגו חיובי/שלילי הודעה זו מלבד סימון לאמירת התהילים)
 
הפיתרון
תוכן שיווקי ↓





שימו לב
ביום שני כ"ז אלול 30/9/24
בשעה 12 בלילה המוקדים נסגרים

הירשמו עוד היום להגרלה השנתית של איחוד הצלה
ותזכו לזכויות עצומות של הצלת חיים לקראת יום הדין

זוכה אחד לוקח את כל הקופה!!

✔ גם ג'יפ שברולט יוקרתי! 🚘
✔ גם 450 אלף ש"ח! (כמשכורת 3 שנים) 💰
✔ וגם שיפוץ מלא לבית! 🏠

הכל לזוכה אחד!!

מסקרה

משתמש מקצוען
בעזה מדווחים כעת על כניסת עשרות משאיות סיוע דרך מעבר ארז על פי הפירוט: 35 משאיות קמח, 15 משאיות עוף, 10 משאיות סוכר, 5 משאיות ציוד לילדים, 7 משאיות עם אוהלים וציוד הצללה, 3 משאיות נעליים.
 

אימון- והנחייה בNLP

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
דורון קדוש: לראשונה מאז אוקטובר: אזעקות בבית שאן ובאזור בקעת בית שאן ועמק הירדן - חדירת כלי טיס עוין. ככל הנראה מספר כלים שמגיעים מכיוון מזרח.
 

מסקרה

משתמש מקצוען
אבו עלי אקספרס
הזירה העיראקית מרעישה היום יותר מהרגיל. יש שימצאו קשר לחיסולו של אבו חידר אלחפאגי, הבכיר בגדודי חזבאללה עיראק שרכבו הותקף ביום שישי בבוקר בדמשק. הוא הובא לקבורה היום ב 16:00 בבגדד.
 

זהו שמי!

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
ידיעה מסוייגת שהיא גם תקווה:
בישראל בודקים את האפשרות שיחיא סנוואר אינו בין החיים.


האפשרות הזו הועלתה באמ"ן, ע"י כמה מהמומחים העוסקים בזירה הפלסטינית, אם כי אין לה תימוכין או הוכחות בשטח. בשב"כ, ככל הידוע, דוחים את האפשרות וסבורים שסנוואר בחיים. על פי התיאוריה שנבדקת, סנוואר נהרג במהלך פעילות צה"ל מבלי שהדבר נודע או פורסם. כאמור, האפשרות הזו נבדקת כעת, אבל הסיכוי שהאיש אכן נהרג, אינו גבוה. "היו גם בעבר מקרים בהם נעלם וחשבנו שנהרג, אבל אחר כך הוא צץ בחזרה", אמר לי גורם גורם בקיא.

בן כספית.
 

אור גנוז

משתמש פעיל
מוזיקה ונגינה
מקורות אופוזיציוניים בסוריה מדווחים כי כוחות צה"ל חצו את גדר הגבול ברמת הגולן כ-300 מטרים.

הכוח, הנתמך בידי טנקים, דחפורים ורכבים צבאיים נוספים, החל לחפור שוחה ולהקים קו ביצורים וכן עמדות תצפית.

כאן 11
 

מסקרה

משתמש מקצוען
כלי תקשורת עיראקיים המזוהים עם המיליציות הפרו-איראניות טוענים ששוגרו כ-15 כטב"מים לעבר צפון בבית הירדן ודרום רמת הגולן, מה שהפעיל את האזעקות האחרונות באזור.

אסף רוזנצוויג
 

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען
ידיעה מסוייגת שהיא גם תקווה:
בישראל בודקים את האפשרות שיחיא סנוואר אינו בין החיים.


האפשרות הזו הועלתה באמ"ן, ע"י כמה מהמומחים העוסקים בזירה הפלסטינית, אם כי אין לה תימוכין או הוכחות בשטח. בשב"כ, ככל הידוע, דוחים את האפשרות וסבורים שסנוואר בחיים. על פי התיאוריה שנבדקת, סנוואר נהרג במהלך פעילות צה"ל מבלי שהדבר נודע או פורסם. כאמור, האפשרות הזו נבדקת כעת, אבל הסיכוי שהאיש אכן נהרג, אינו גבוה. "היו גם בעבר מקרים בהם נעלם וחשבנו שנהרג, אבל אחר כך הוא צץ בחזרה", אמר לי גורם גורם בקיא.

בן כספית.
גורמים בישראל מעריכים שייתכן וסינוואר נפגע באחת התקיפות ברצועה, אך לא נהרג. יחד עם זאת גורמי מודיעין בגופים שונים חולקים על הטענה. הלל ביטון רוזן
 

מסקרה

משתמש מקצוען
לגבי הדיווחים על סינוואר - אין שום מודיעין שתומך בכך שהוא נהרג. הסיבה היחידה להבנתי שהסברה הזו מועלית אצל גורמים מסוימים בישראל, היא שכבר תקופה הוא לא יצר קשר ולא העביר מסרים לצד הישראלי. ראוי להזכיר כי גם בתקופות קודמות במלחמה, היו פרקי זמן שבהם סינוואר היה מנותק קשר ולא העביר מסרים. אין הדבר אומר שהוא מת.

דורון קדוש
 

תהילים

בואו נקרא יחד!
פרוג-בוט
מנוי פרימיום
הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק ק

א מִזְמוֹר לְתוֹדָה הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ:ב עִבְדוּ אֶת יי בְּשִׂמְחָה בֹּאוּ לְפָנָיו בִּרְנָנָה:ג דְּעוּ כִּי יי הוּא אֱלֹהִים הוּא עָשָׂנוּ (ולא) וְלוֹ אֲנַחְנוּ עַמּוֹ וְצֹאן מַרְעִיתוֹ:ד בֹּאוּ שְׁעָרָיו בְּתוֹדָה חֲצֵרֹתָיו בִּתְהִלָּה הוֹדוּ לוֹ בָּרְכוּ שְׁמוֹ:ה כִּי טוֹב יְהוָֹה לְעוֹלָם חַסְדּוֹ וְעַד דֹּר וָדֹר אֱמוּנָתוֹ:
 

מסקרה

משתמש מקצוען
הפגיעה במנהיג חמאס? מה שעוד אפשר לספר זה שהייתה תקיפה מסויימת עם אינדיקציה שסינוואר היה שם. לא מצאו תימוכין במודיעין אבל מאז הוא ניתק קשר. מכאן מתחיל ויכוח בין אמ״ן לשב״כ האם הוא נפגע או לא.

נועם אמיר
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קד

א בָּרְכִי נַפְשִׁי אֶת יי יי אֱלֹהַי גָּדַלְתָּ מְּאֹד הוֹד וְהָדָר לָבָשְׁתָּ:ב עֹטֶה אוֹר כַּשַּׂלְמָה נוֹטֶה שָׁמַיִם כַּיְרִיעָה:ג הַמְקָרֶה בַמַּיִם עֲלִיּוֹתָיו הַשָּׂם עָבִים רְכוּבוֹ הַמְהַלֵּךְ עַל כַּנְפֵי רוּחַ:ד עֹשֶׂה מַלְאָכָיו רוּחוֹת מְשָׁרְתָיו אֵשׁ לֹהֵט:ה יָסַד אֶרֶץ עַל מְכוֹנֶיהָ בַּל תִּמּוֹט עוֹלָם וָעֶד:ו תְּהוֹם כַּלְּבוּשׁ כִּסִּיתוֹ עַל הָרִים יַעַמְדוּ מָיִם:ז מִן גַּעֲרָתְךָ יְנוּסוּן מִן קוֹל רַעַמְךָ יֵחָפֵזוּן:ח יַעֲלוּ הָרִים יֵרְדוּ בְקָעוֹת אֶל מְקוֹם זֶה יָסַדְתָּ לָהֶם:ט גְּבוּל שַׂמְתָּ בַּל יַעֲבֹרוּן בַּל יְשׁוּבוּן לְכַסּוֹת הָאָרֶץ:י הַמְשַׁלֵּחַ מַעְיָנִים בַּנְּחָלִים בֵּין הָרִים יְהַלֵּכוּן:יא יַשְׁקוּ כָּל חַיְתוֹ שָׂדָי יִשְׁבְּרוּ פְרָאִים צְמָאָם:יב עֲלֵיהֶם עוֹף הַשָּׁמַיִם יִשְׁכּוֹן מִבֵּין עֳפָאיִם יִתְּנוּ קוֹל:יג מַשְׁקֶה הָרִים מֵעֲלִיּוֹתָיו מִפְּרִי מַעֲשֶׂיךָ תִּשְׂבַּע הָאָרֶץ:יד מַצְמִיחַ חָצִיר לַבְּהֵמָה וְעֵשֶׂב לַעֲבֹדַת הָאָדָם לְהוֹצִיא לֶחֶם מִן הָאָרֶץ:טו וְיַיִן יְשַׂמַּח לְבַב אֱנוֹשׁ לְהַצְהִיל פָּנִים מִשָּׁמֶן וְלֶחֶם לְבַב אֱנוֹשׁ יִסְעָד:טז יִשְׂבְּעוּ עֲצֵי יי אַרְזֵי לְבָנוֹן אֲשֶׁר נָטָע:יז אֲשֶׁר שָׁם צִפֳּרִים יְקַנֵּנוּ חֲסִידָה בְּרוֹשִׁים בֵּיתָהּ:יח הָרִים הַגְּבֹהִים לַיְּעֵלִים סְלָעִים מַחְסֶה לַשְׁפַנִּים:יט עָשָׂה יָרֵחַ לְמוֹעֲדִים שֶׁמֶשׁ יָדַע מְבוֹאוֹ:כ תָּשֶׁת חֹשֶׁךְ וִיהִי לָיְלָה בּוֹ תִרְמֹשׂ כָּל חַיְתוֹ יָעַר:כא הַכְּפִירִים שֹׁאֲגִים לַטָּרֶף וּלְבַקֵּשׁ מֵאֵל אָכְלָם:כב תִּזְרַח הַשֶּׁמֶשׁ יֵאָסֵפוּן וְאֶל מְעוֹנֹתָם יִרְבָּצוּן:כג יֵצֵא אָדָם לְפָעֳלוֹ וְלַעֲבֹדָתוֹ עֲדֵי עָרֶב:כד מָה רַבּוּ מַעֲשֶׂיךָ יי כֻּלָּם בְּחָכְמָה עָשִׂיתָ מָלְאָה הָאָרֶץ קִנְיָנֶךָ:כה זֶה הַיָּם גָּדוֹל וּרְחַב יָדָיִם שָׁם רֶמֶשׂ וְאֵין מִסְפָּר חַיּוֹת קְטַנּוֹת עִם גְּדֹלוֹת:כו שָׁם אֳנִיּוֹת יְהַלֵּכוּן לִוְיָתָן זֶה יָצַרְתָּ לְשַׂחֶק בּוֹ:כז כֻּלָּם אֵלֶיךָ יְשַׂבֵּרוּן לָתֵת אָכְלָם בְּעִתּוֹ:כח תִּתֵּן לָהֶם יִלְקֹטוּן תִּפְתַּח יָדְךָ יִשְׂבְּעוּן טוֹב:כט תַּסְתִּיר פָּנֶיךָ יִבָּהֵלוּן תֹּסֵף רוּחָם יִגְוָעוּן וְאֶל עֲפָרָם יְשׁוּבוּן:ל תְּשַׁלַּח רוּחֲךָ יִבָּרֵאוּן וּתְחַדֵּשׁ פְּנֵי אֲדָמָה:לא יְהִי כְבוֹד יי לְעוֹלָם יִשְׂמַח יי בְּמַעֲשָׂיו:לב הַמַּבִּיט לָאָרֶץ וַתִּרְעָד יִגַּע בֶּהָרִים וְיֶעֱשָׁנוּ:לג אָשִׁירָה לַיי בְּחַיָּי אֲזַמְּרָה לֵאלֹהַי בְּעוֹדִי:לד יֶעֱרַב עָלָיו שִׂיחִי אָנֹכִי אֶשְׂמַח בַּיהוָה:לה יִתַּמּוּ חַטָּאִים מִן הָאָרֶץ וּרְשָׁעִים עוֹד אֵינָם בָּרְכִי נַפְשִׁי אֶת יי הַלְלוּיָהּ:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

רגעים מכריעים בחיים • אתגר 116

לוח מודעות

למעלה