דיונים ואתגרים קראתם את הכתבה על הצלמות בקטיפה?

מ. ברא"י

צילומימוש, הילד מדבר מהתמונה
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
עצוב.
א קיצר-
אפשר לצאת לפנסיה...
 

תותחינוס

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
צילום מקצועי
כתבה תוקפת, מוטית לצד אחד
ממש לא כתבת תחקיר או משהו כזה
אין צד שני- איפה צלמת שמדברת על זה בכתבה?
 

יואל ארלנגר - קקטוס

אוהב קצת מהכל
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
קשה לקרוא לדבר הזה כתבה
זה טור דעה
וכתוב בסגנון של פשקוויל.
אני יכול להסכים עם חלק מהנושאים
אבל צורת ההצגה של הדברים היא יותר כאילו מישהי נרדמה על המקלדת
תוך כדי חלומות פריקת זעם.
החדשות הטובות הן שאף אחד מהלקוחות שלכן לא תיקח אותה ברצינות
החדשות הרעות הן שהיתה יכולה להיות כתבה מועילה אחרת במקומה, אבל בזבזו את המקום הפנוי על הגיבוב הזה, שאנשים באמת משלמים לעיתון כדי לקרוא את הגיבוב הזה.
 
נערך לאחרונה ב:

esti h

משתמש פעיל
צילום מקצועי
הם כבר התנצלו
והבטיחו כתבה חוזרת בשבוע הבא
נשאר לחכות ולראות...
הנה הציטוט:

לכבוד גב' אסתי ולכל המגיבות היקרות.

ראשית אפתח בהתנצלות כנה מעומק הלב.

אנא קבלו את התנצלותי.

נראה שהדברים הוצאו קצת מהקשרם.

הנושא בכתבה לא נגד תחום הצילום בכלל!.. מקצוע נפלא ומיוחד (אגב, אחד מהתחביבים האהובים גם עלי!..). גם בכתבה הודגש השבח של אלו המתאמצים לצלם בשביל לשמח את הסבים והסבתות.

כמו כן לא היתה כאן כלל כל הכללה על כלל הצלמות.

וודאי וודאי שלא היתה כל כוונה לפגוע בפרנסתן של נשים צדקניות המפרנסות בתים יהודיים, ואדרבה, היתה כאן מעין פניה לצלמות שיקפידו על נושאים חשובים.

בעיקר היה כאן ניסיון להעלות למודעות נושאים שקצת ברחו מפרופורציה.

ו..כן, הכתבה לא עפה ב'הנף מקלדת', אלא עברה בדרך אל מול עיניו של תלמיד חכם חשוב איתו התייעצנו. (אגב, הוא התקשה להאמין שיש דבר כזה סמאש קייק..)

כדרכה של כתבה, שמנסה להציג את הקונפליקט והבעייתיות שבענין מציגים צדדים שונים, לעיתים מקצינים מידי לצד אחד קיצון, בשביל לחזור אחר כך ל'שביל הזהב' ולדרך האמצעית.

לפעמים באמת הכותבים לא שמים לב שההומור או התמיהה, חדים או שנונים מידי עד שיש ואפשר להשרט מהם. ועל כך קבלו את התנצלותי.

אבקש להעביר את ההתנצלות לכלל הצלמות שהרגישו פגיעה בכך, ואכן בל''נ תתפרסם בשבוע הקרוב אי''ה כתבה יפה על צילומים.

אז שוב סליחה. ותודה על הביקורת.

שנה טובה

פנינה שוורץ
 

joelly

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
צילום מקצועי
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים
קשה לקרוא לדבר הזה כתבה
זה טור דעה
וכתוב בסגנון של פשקוויל.
אני יכול להסכים עם חלק מהנושאים
אבל צורת ההצגה של הדברים היא יותר כאילו מישהי נרדמה על המקלדת
תוך כדי חלומות פריקת זעם.
החדשות הטובות הן שאף אחד מהלקוחות שלכן לא תיקח אותה ברצינות
החדשות הרעות הן שהיתה יכולה להיות כתבה מועילה אחרת במקומה, אבל בזבזו את המקום הפנוי על הגיבוב הזה, שאנשים באמת משלמים לעיתון כדי לקרוא את הגיבוב הזה.
בדיוק.
 

~מירי לוריא ~

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
צילום מקצועי
הם כבר התנצלו
והבטיחו כתבה חוזרת בשבוע הבא
נשאר לחכות ולראות...
הנה הציטוט:

לכבוד גב' אסתי ולכל המגיבות היקרות.

ראשית אפתח בהתנצלות כנה מעומק הלב.

אנא קבלו את התנצלותי.

נראה שהדברים הוצאו קצת מהקשרם.

הנושא בכתבה לא נגד תחום הצילום בכלל!.. מקצוע נפלא ומיוחד (אגב, אחד מהתחביבים האהובים גם עלי!..). גם בכתבה הודגש השבח של אלו המתאמצים לצלם בשביל לשמח את הסבים והסבתות.

כמו כן לא היתה כאן כלל כל הכללה על כלל הצלמות.

וודאי וודאי שלא היתה כל כוונה לפגוע בפרנסתן של נשים צדקניות המפרנסות בתים יהודיים, ואדרבה, היתה כאן מעין פניה לצלמות שיקפידו על נושאים חשובים.

בעיקר היה כאן ניסיון להעלות למודעות נושאים שקצת ברחו מפרופורציה.

ו..כן, הכתבה לא עפה ב'הנף מקלדת', אלא עברה בדרך אל מול עיניו של תלמיד חכם חשוב איתו התייעצנו. (אגב, הוא התקשה להאמין שיש דבר כזה סמאש קייק..)

כדרכה של כתבה, שמנסה להציג את הקונפליקט והבעייתיות שבענין מציגים צדדים שונים, לעיתים מקצינים מידי לצד אחד קיצון, בשביל לחזור אחר כך ל'שביל הזהב' ולדרך האמצעית.

לפעמים באמת הכותבים לא שמים לב שההומור או התמיהה, חדים או שנונים מידי עד שיש ואפשר להשרט מהם. ועל כך קבלו את התנצלותי.

אבקש להעביר את ההתנצלות לכלל הצלמות שהרגישו פגיעה בכך, ואכן בל''נ תתפרסם בשבוע הקרוב אי''ה כתבה יפה על צילומים.

אז שוב סליחה. ותודה על הביקורת.

שנה טובה

פנינה שוורץ
נו נו...
איזה תגובה לא משכנעת
ובאיזה קטע הם מכניסים כתבה מתחת לכל ביקורת, וכ"כ מהר מציעים לכתוב כתבת נגד שבוע אח"כ?
זאת השיטה החדשה שלהם?
בושה לעיתון שהכניס כזה חומר רדוד ונטול אינטליגנציה בסיסית.
 

צילום זה אהבה:))

משתמש רשום
צילום מקצועי
העניין הוא ששום דבר לא הוצא מהקשרו.
כל מי שקרא את הכתבה יכול לראות כמה היא הזויה ויוצאת נגד כל עניין הצילום -בעיקרו ובמהותו.
אני בהלם שנתנו אישור לפרסם אותה; למעשה, אפשר לקרוא לה פשקוויל או בלעז "שיימינג".
הכותבת אף טוענת שרב נתן לה אישור ועודד אותה לכתוב על כך, כנראה שגם לו היא הציגה את הצלמות כ"מכשפות", ולכן הוא השתכנע שיש לפרסם כתבה כזו, שפוגעת ישירות בשמן הטוב של צלמות חרדיות אברכיות (ולא רק), שעושות את עבודתן נאמנה.

בקיצור, התגובה שלה לא אמינה כלל. ולצערי, כמי שמכירה וקוראת את העיתון הזה, ההשקפה שלהם כלפי העולם ותופעותיו משקפת גישה המתנגדת לכל דבר שאימותינו לפני 60 שנה לא עשו.
מה לעשות, לא קלטו שהדור השתנה היום וגםנשים מאד צדיקות ויראות שמים מצלמות את ילדן הקט עם פרוסת אבטיח על חוף הים( שומו שמיים 😶😶) .
אני מקווה שתגובותינו הנדהמות יחזירו אותם מעט למסלול ולדרך האמצע.
 
נערך לאחרונה ב:

double you

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
בעיני, הכתבה מזלזלת לא פחות בלקוחות

הם יצאו תמימים בלי בדל של אינטלגציה נתונים בידי הצלמות, שעושות בהם דברים מזעזעים שהנפש לא תסבול...
לפי המשתמע שהצלמות כופות את רעיונותיהם הפסולים על המצטלמים המסכנים,
נו , בחיאת.

צלמת נשכרת בידי לקוח שבוחר לשלם לה שתבצע עבורו את מה שהוא רוצה בצורה מקצועית.
בעניין, יש פה מקום להתנצלות גם בפני מאות הלקוחות של הצלמות שיצאו בצורה לא מחמיאה בעליל מהכתבה.
 
נערך לאחרונה ב:

רבקה שורץ

בואו לבקר:65ac9c654fc68.site123.me
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
צילום מקצועי
קראתי את הכתבה ופשוט הזדעזעתי מהזילזול לצלמות ולכל נושא הצילום
אני צלמת ועבורי צילום זה הנצחת חוויות ותיעוד חיוכים
הכתבה הזאת היא עבורי כמו סתירה ללחי
 

רבקה שורץ

בואו לבקר:65ac9c654fc68.site123.me
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
צילום מקצועי
גם אם הביקורת קצת נכונה אצל חלק מהצלמות הכתבה הייתה כתובה בצורה של חסרונות בלבד
שמציגים דיון מציגים את החלקים הטובים שבו ואת החלקים הלא טובים
פה הוצג רק צד אחד בלבד שזה גם לא נכון לגבי כל הצלמות
מה שלפי דעתי לקוח שקרא את הכתבה נתן לו להבין שהיום הצלמות מצלמות בצורה מסוימת בלבד
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קד

א בָּרְכִי נַפְשִׁי אֶת יי יי אֱלֹהַי גָּדַלְתָּ מְּאֹד הוֹד וְהָדָר לָבָשְׁתָּ:ב עֹטֶה אוֹר כַּשַּׂלְמָה נוֹטֶה שָׁמַיִם כַּיְרִיעָה:ג הַמְקָרֶה בַמַּיִם עֲלִיּוֹתָיו הַשָּׂם עָבִים רְכוּבוֹ הַמְהַלֵּךְ עַל כַּנְפֵי רוּחַ:ד עֹשֶׂה מַלְאָכָיו רוּחוֹת מְשָׁרְתָיו אֵשׁ לֹהֵט:ה יָסַד אֶרֶץ עַל מְכוֹנֶיהָ בַּל תִּמּוֹט עוֹלָם וָעֶד:ו תְּהוֹם כַּלְּבוּשׁ כִּסִּיתוֹ עַל הָרִים יַעַמְדוּ מָיִם:ז מִן גַּעֲרָתְךָ יְנוּסוּן מִן קוֹל רַעַמְךָ יֵחָפֵזוּן:ח יַעֲלוּ הָרִים יֵרְדוּ בְקָעוֹת אֶל מְקוֹם זֶה יָסַדְתָּ לָהֶם:ט גְּבוּל שַׂמְתָּ בַּל יַעֲבֹרוּן בַּל יְשׁוּבוּן לְכַסּוֹת הָאָרֶץ:י הַמְשַׁלֵּחַ מַעְיָנִים בַּנְּחָלִים בֵּין הָרִים יְהַלֵּכוּן:יא יַשְׁקוּ כָּל חַיְתוֹ שָׂדָי יִשְׁבְּרוּ פְרָאִים צְמָאָם:יב עֲלֵיהֶם עוֹף הַשָּׁמַיִם יִשְׁכּוֹן מִבֵּין עֳפָאיִם יִתְּנוּ קוֹל:יג מַשְׁקֶה הָרִים מֵעֲלִיּוֹתָיו מִפְּרִי מַעֲשֶׂיךָ תִּשְׂבַּע הָאָרֶץ:יד מַצְמִיחַ חָצִיר לַבְּהֵמָה וְעֵשֶׂב לַעֲבֹדַת הָאָדָם לְהוֹצִיא לֶחֶם מִן הָאָרֶץ:טו וְיַיִן יְשַׂמַּח לְבַב אֱנוֹשׁ לְהַצְהִיל פָּנִים מִשָּׁמֶן וְלֶחֶם לְבַב אֱנוֹשׁ יִסְעָד:טז יִשְׂבְּעוּ עֲצֵי יי אַרְזֵי לְבָנוֹן אֲשֶׁר נָטָע:יז אֲשֶׁר שָׁם צִפֳּרִים יְקַנֵּנוּ חֲסִידָה בְּרוֹשִׁים בֵּיתָהּ:יח הָרִים הַגְּבֹהִים לַיְּעֵלִים סְלָעִים מַחְסֶה לַשְׁפַנִּים:יט עָשָׂה יָרֵחַ לְמוֹעֲדִים שֶׁמֶשׁ יָדַע מְבוֹאוֹ:כ תָּשֶׁת חֹשֶׁךְ וִיהִי לָיְלָה בּוֹ תִרְמֹשׂ כָּל חַיְתוֹ יָעַר:כא הַכְּפִירִים שֹׁאֲגִים לַטָּרֶף וּלְבַקֵּשׁ מֵאֵל אָכְלָם:כב תִּזְרַח הַשֶּׁמֶשׁ יֵאָסֵפוּן וְאֶל מְעוֹנֹתָם יִרְבָּצוּן:כג יֵצֵא אָדָם לְפָעֳלוֹ וְלַעֲבֹדָתוֹ עֲדֵי עָרֶב:כד מָה רַבּוּ מַעֲשֶׂיךָ יי כֻּלָּם בְּחָכְמָה עָשִׂיתָ מָלְאָה הָאָרֶץ קִנְיָנֶךָ:כה זֶה הַיָּם גָּדוֹל וּרְחַב יָדָיִם שָׁם רֶמֶשׂ וְאֵין מִסְפָּר חַיּוֹת קְטַנּוֹת עִם גְּדֹלוֹת:כו שָׁם אֳנִיּוֹת יְהַלֵּכוּן לִוְיָתָן זֶה יָצַרְתָּ לְשַׂחֶק בּוֹ:כז כֻּלָּם אֵלֶיךָ יְשַׂבֵּרוּן לָתֵת אָכְלָם בְּעִתּוֹ:כח תִּתֵּן לָהֶם יִלְקֹטוּן תִּפְתַּח יָדְךָ יִשְׂבְּעוּן טוֹב:כט תַּסְתִּיר פָּנֶיךָ יִבָּהֵלוּן תֹּסֵף רוּחָם יִגְוָעוּן וְאֶל עֲפָרָם יְשׁוּבוּן:ל תְּשַׁלַּח רוּחֲךָ יִבָּרֵאוּן וּתְחַדֵּשׁ פְּנֵי אֲדָמָה:לא יְהִי כְבוֹד יי לְעוֹלָם יִשְׂמַח יי בְּמַעֲשָׂיו:לב הַמַּבִּיט לָאָרֶץ וַתִּרְעָד יִגַּע בֶּהָרִים וְיֶעֱשָׁנוּ:לג אָשִׁירָה לַיי בְּחַיָּי אֲזַמְּרָה לֵאלֹהַי בְּעוֹדִי:לד יֶעֱרַב עָלָיו שִׂיחִי אָנֹכִי אֶשְׂמַח בַּיהוָה:לה יִתַּמּוּ חַטָּאִים מִן הָאָרֶץ וּרְשָׁעִים עוֹד אֵינָם בָּרְכִי נַפְשִׁי אֶת יי הַלְלוּיָהּ:
נקרא  4  פעמים

אתגר AI

רגעים מכריעים בחיים • אתגר 116

לוח מודעות

למעלה