וכאשר אבדתי אבדתי
משתמש מקצוען
יש להם רק בעיה אחת גדולה שמאפילה על כל היתרונות-לא אכפת לי להיות הדוברת של טמו. (אולי יתנו לי אחוזים...)
כאחת שרוכשת הרבה יש לי כמה דברים להגיד מנסיון:
*משלוח עד פתח הבית חינם. בשבילי מאד משמעותי. (יש לי דברים שהזמנתי בעלי ועדיין מחכים בנקודת חלוקה כלשהיא)
* התאמת מחיר!! אנשים לא יודעים ומפסידים מלא כסף!
במשך 30 יום כל מוצר שרכשתם אם המחיר שלו יורד אתם יכולים לקבל את ההפרש.
הם לא נותנים את זה מעצמם צריך לבקש.
בהזמנות שלי - הצגת פרטי הזמנה - התאמת מחיר.
למשל קניתי חולצה בשבעים שקל. אחרי שבוע המוכר הוריד לארבעים שקל וקיבלתי שלושים שקל!
לרוב ההפרשים נמוכים יותר אבל בהחלט מצטברים!
*מידי פעם להכנס לקניה וללחוץ על החזרת מוצרים.
לבחור מוצר שעולה פחות מארבעים שקל ולבקש להחזיר אותו. בסיבה אפשר לבחור אין לי צורך בו, או לא כפי שציפיתי.
ואז ללחוץ המשך, לרוב זה נותן אופציה של להדפיס תוית להחזרה אבל לפעמים, וזה קרה לי כבר הרבה הוא מציע להשאיר את המוצר אצלי ולקבל זיכוי מיידי.
כבר קיבלתי ככה די הרבה מוצרים.
* אם יש משהו יקר יותר שאתם לא לגמרי מרוצים, להתכתב עם נציג, ולבקש החזר. הוא יגיד להחזיר את המוצר אז תגידו לו שאין לכם כח או דרך להגיע לדואר.
יש הרבה מאד סיכוי שתקבלו את הכסף בלי להחזיר את המוצר!!
*20 אחוז הנחה כמעט על כל קניה
יוצא שאני עושה קניות מהכסף שמצטבר לי בקרדיט...
מכינה מראש תשובות לאלו שיצאו עלי:
*לא משקרת! כותבת רק אמת הם בעצמם נותנים אופציה כמו צבע לא כמו שציפיתי, גדול, קטן, אין יותר צורך וכו'!
* הם יודעם מצויין שעושים את זה. כנראה שווה להם כי ככה אני ממשיכה לקנות.
*זכותכם לא להסכים איתי...
אפשר לפתוח קנייה רק מ130 ש"ח (כן, אני יודע שבסוף אחרי הנחות וכדו' זה יכול להיות גם 100, אבל עדיין...)
לי יש כרגע 4 מוצרים בעגלת קניות בטמו רק בגלל זה.