דרוש מידע מכנסי לייקרה לבחורים

י.ד

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
עימוד ספרים
ליד תחנה מרכזית בירושלים
וברח' ר' עקיבא בבני ברק
 

טורונטיאני

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
יוצרי ai
לפעמים זה רחב רק בעייני רוחו..
אולי אפשר לנסות בעדינות לשכנע שזה מספיק צר..
אגב הבנתי שבאמריקה כבר מתחיל לחזור הרחב.
ל"רווחת" ההורים והמורים.. ;)
אכן, מראיה אישית, ובודאי לגיל כזה ולא לילדים קטנים
 

וידאומקס

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
יש חברה שנקראת סיגנל יש להם מכנסי לייקרה גם בגיזרת סופר סלים (שווה לבדוק) ויש גם חליפות תואמות. מסתבר שמוכרים את זה בעוד חנויות אבל אני יודע על חנות בירושלים בשם ת"ת בשכונה בבית וגן (נמצא מול אמשינוב) שמוכרת את זה באזור של 120 ש"ח למכנס.
אבל אם אתם רואים את התגובה הזו עד יום רביעי א' אלול, פרקטי הודיעו שהם פתוחים לקהל הרחב עד יום רביעי (ולא רק למאורסים) ושם יש את המכנסיים הללו באזור 70 ש"ח וגם חליפות תואמות באזור 350 ש"ח.
מאוד נוחים!!
אני אישית לובש את זה כבר תקופה ארוכה, קניתי אותם בביתר עילית בחנות בשם תת המרכזי רח' הר"ן לא יודע בדיוק איזה מספר.
מכנסי לייקרה הם אך פעם לא באיכות בשמיים, אבל זה סביר.
אגב, בשני המקומות שכתבתי יש גם חברה בשם לורנס (שזה נראה לי גם סיגנל אבל בתווית שונה) שיש להם לייקרה עם דוגמא עדינה וזה ספציפית גם נראה פחות פיג'מה וגם יותר איכותי. (בגדול מניסיון כמה שזה יותר לייקרה זה פחות מחזיק).
לורנס זה בהחלט רק תווית, אממה שזה תווית של אקסוס ולא של סיגנל, אקסוס הגיעו עם רעיון של שיווק סוג של חברה חדשה בשם וואצ'י והם חשבו שזה יכבוש את השוק [על אף שאני אישית מאוד אוהב את המוצרים האלו] אבל בסופו של יום הת"תים התחילו לקנות מהם וואצ'י ואז הם שוב נפלו עם איכות של ת"ת, אז הם התחילו לשווק עכשיו את לורנס, זה לא בדיוק אקסוס אחד על אחד אבל זה מוצרים מעולים ביותר! והכי חשוב - זולים.
 

הקומפיוטר

משתמש צעיר
רק בציבור החרדי מוכרים את המכנסיים האלו לגברים
בעולם הישיבות מחפשים מכנסיים שמחד ייראו כמו מכנסי אלגנט ותואמים פחות או יותר לחליפה (לא כמו מכנסי כותנה), ומצד שני יהיו נוחים וגמישים ברמה סבירה. זה שבר שאין לו דרישה מחוץ לעולם הישיבות.
 

י. שלמה כהן

משתמש פעיל
ואני חשבתי שבעולם הישיבות יותר מחפשים לעשות 'שטייגען'...
מה הקשר
יש את המטרה הגדולה ואת העיקר שזה הלימוד
ויש את החיים עצמם שבחור רוצה מכנס יפה ונוח, רוצה מקום טוב בחדר אוכל, רוצה את המיטה הלא קומותים בחדר, וכו
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק צח

א מִזְמוֹר שִׁירוּ לַיי שִׁיר חָדָשׁ כִּי נִפְלָאוֹת עָשָׂה הוֹשִׁיעָה לּוֹ יְמִינוֹ וּזְרוֹעַ קָדְשׁוֹ:ב הוֹדִיעַ יי יְשׁוּעָתוֹ לְעֵינֵי הַגּוֹיִם גִּלָּה צִדְקָתוֹ:ג זָכַר חַסְדּוֹ וֶאֱמוּנָתוֹ לְבֵית יִשְׂרָאֵל רָאוּ כָל אַפְסֵי אָרֶץ אֵת יְשׁוּעַת אֱלֹהֵינוּ:ד הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ פִּצְחוּ וְרַנְּנוּ וְזַמֵּרוּ:ה זַמְּרוּ לַיי בְּכִנּוֹר בְּכִנּוֹר וְקוֹל זִמְרָה:ו בַּחֲצֹצְרוֹת וְקוֹל שׁוֹפָר הָרִיעוּ לִפְנֵי הַמֶּלֶךְ יי:ז יִרְעַם הַיָּם וּמְלֹאוֹ תֵּבֵל וְיֹשְׁבֵי בָהּ:ח נְהָרוֹת יִמְחֲאוּ כָף יַחַד הָרִים יְרַנֵּנוּ:ט לִפְנֵי יי כִּי בָא לִשְׁפֹּט הָאָרֶץ יִשְׁפֹּט תֵּבֵל בְּצֶדֶק וְעַמִּים בְּמֵישָׁרִים:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

ותשובה ותפילה וצדקה • אתגר 111

לוח מודעות

למעלה