מי מזכיר את המתחרה בפרסומות שלו?

efrat1

משתמש סופר מקצוען
יוצרי ai
יש למישהו את סרטון הפרסומת שנפסל לשידור?
 

דודי אברהם

איש של מיקוד מסרים.
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
אמיתי,
לקרוא את הפוסט ללא חותמת זמן
מוכיח כמה שהוא מדהים- כאילו נכתב עכשיו.

וראוי לדוש וללוש חומרי פרסום מעולים כאלו,
כי זה הדבר האמיתי.

מצרף קישור של אשכול פרסומות-
הכתבה מ'גלובס':
https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001250744
כמובן שהפרסומות שבאו עם הזמן והיריבות מול ה'גדולים'
עלו מליונים...
 

ספציפי

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
@אלי אלימלך אתה כבר חמש שנים כותב יפה וזורם אז למה לא פוגשים אותך בפורום כתיבה?
תצטרף לפורום הזה כולם ישמחו איתך שם!!
 

אלי אלימלך

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
נזכרתי בפוסט הזה,

בדיוק בימים אלו,

כשהפוסט הזה נכתב, לא היה טינקו. אבל היום, דורות חדשים באו - מלחמת הטינקו משתוללת;

הסיפור הוא כזה; טינקו היא [אולי] מלכת השואבים-שוטפים. נמכרת באמזון ובעולם ב700 דולר [2600 ש"ח בערך],

בארץ, היבואן הרישמי מוכר אותה ב4500 ש"ח. יבואנים מקבילים ב4000 ואפילו ב3500 ש"ח. את אותה הגברת בשינוי אדרת.

בשבועות האחרונים "אושר עד" הביאה מאיזשהו מקום את המכשיר ומוכרת אותו ב3100 ש"ח. מחיר לגמרי שובר שיוויון.

היבואן הרישמי משתולל; וקיבל את ההחלטה הכי אומללה שיש: הוא ביקש מהידוענים שלו להזהיר את הציבור מהמוצר של אושר עד. "תיזהרו: האחריות היא לא של היבואן הרישמי". [אולי זו לא החלטה שלו אלא של הידוענים].

בכך, הוא הקפיץ בבת אחת חשיפה אדירה לאושר עד. ונכון - יהיו כאלו שירתעו מהרכישה, אבל יהיו בהחלט כמויות של לקוחות שירוצו כעת לאושר עד.

זו טעות טקטית - כי למה לעשות פרסומת למתחרה?
זו טעות אסטרטגית - כי לעולם מספר 1 בקטגוריה לא מתייחס בכלל למתחרים הדלפונים והדפקים שלו, ולא הופך אותם ל"מאן דאמר".
[זו גם טעות באמונה כמובן - אין מלכות נוגעת בחברתה אפילו כמלוא נימה]

למעשה - התהליך הזה די מרתק. עוקב.
 

ישעיהו מלכה

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
ומהבחינה הויזואלית:
מלחמת הבנקים.
זה התחיל בפרסומת סמויה של בנק הפועלים, כששלושת ריבועי הצבע האחרים מרמזים על השירות של אותם הבנקים האחרים...
unnamed-3.png



אז הגיע בנק לאומי, וניסה להתעלות מעל טפחות. (אולי הוא רק עזר לו?)
Screenshot_20230511-011850_WhatsApp.jpg



אז הגיעו 'איגוד יועצי המשכנתאות' וטרפו את הקלפים. רכבו על הגל של ההצלחה (?) של לאומי ועל הכשלון (?) של טפחות...
unnamed-2.png
 

:) Yael

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
D I G I T A L
ומהבחינה הויזואלית:
מלחמת הבנקים.
זה התחיל בפרסומת סמויה של בנק הפועלים, כששלושת ריבועי הצבע האחרים מרמזים על השירות של אותם הבנקים האחרים...
צפה בקובץ המצורף 1761901


אז הגיע בנק לאומי, וניסה להתעלות מעל טפחות. (אולי הוא רק עזר לו?)
צפה בקובץ המצורף 1761902


אז הגיעו 'איגוד יועצי המשכנתאות' וטרפו את הקלפים. רכבו על הגל של ההצלחה (?) של לאומי ועל הכשלון (?) של טפחות...
צפה בקובץ המצורף 1761905
חסר לך כאן מודעה נוספת שעליה היתה התגובה של פועלים. עלה כאן פעם באחד האשכולות

ו @אלי אלימלך תודה על ההקפצה. מרתק.
 

הודיה גולדברג

מאסטרית קורסים דיגיטליים UX.UI
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
UX UI
D I G I T A L
תודה על ההקפצה
מדהים.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  108  פעמים

אתגר AI

תאומים • אתגר 145

לוח מודעות

למעלה