בקשת תפילה נא להתפלל עבר איש החסד הרב יצחק בן באשה

יוסף עליכם

משתמש פעיל

לאחר שנפצע קשה, נולד בן לאברך: כך הוא הגיב לבשורה ממיטת האשפוז​

בשורה טובה, מהולה בדאגה וחרדה: נולד בן לאברך רבי יצחק בן באשע קלצקין, שנפצע קשה בתאונה בביתר עילית, לפני כחודש וחצי • קרוב משפחתו עלה לבשר לו ומספר ל’חדשות JDN’ כיצד הגיב בלי להוציא הגה מהפה

שמחה מהולה בדאגה ובחרדה: המוני המתפללים לרפואת האברך רבי יצחק בן באשע קלצקין, התבשרו היום (רביעי) כי נולד בן לאברך, במזל טוב ובשעה טובה.

רבי יצחק בן באשע נפצע באורח קשה, מרכב פרטי בתאונת דרכים ברחוב אבא שאול בביתר עילית. הוא פונה לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים, כשהוא מורדם ומונשם עם דימום חמור בראש.

מאז מתפללים המונים לרפואתו, וכעת התבשרו על הולדת הבן. קרוב משפחתו שעלה היום לבית החולים כדי לספר לו על הבשורה המשמחת, מספר ל’חדשות JDN’ כי הוא אמנם עוד לא התעורר לחלוטין, אבל “הוא הגיב עם הידיים והרים אותן חזק. הוא הזיז את השפתיים בניסיון להגיב מילולית”.

קרוב משפחתו מודה לכל מי שמתפלל ומספר בשם הרופאים כי תהליך ההתאוששות מתקדם יותר מהר מהצפוי. “הוא משתפר מאוד טוב. הוא בתהליכי התעוררות ומתפללים שבקרוב יחלים לחלוטין”.

לאחר התאונה, משפחתו ביקשה מהציבור: “בקשו רחמים מרובים בתפילה ותחנונים עבור האברך יצחק בן באשע לרפואה שלמה בתוך שאר חולי ישראל. והן קל כביר לא ימאס תפילת רבים”.

מתנדבי ‘צוות הצלה’, יענקי פרוכטר ושמחה פייט, שהגיעו ראשונים לזירת התאונה, סיפרו: “כשהגענו למקום ראינו הולך רגל, גבר כבן 35 מוטל על הכביש כשהוא מחוסר הכרה עם חבלת ראש קשה לאחר שנפגע מרכב פרטי. יחד עם חובשים ופראמדיקים נוספים של מד”א וצוות הצלה הענקנו לו סיוע רפואי ראשוני הכולל עצירת דימומים, קיבוע וחבישות והוא פונה על ידי ניידת טיפול נמרץ של מד”א במצב קשה להמשך טיפול בחדר הטראומה בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים”.

חובש רפואת חירום במד”א, בני בלוי, סיפר: “הפצוע שכב בכביש כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלת ראש קשה. התחלנו בהענקת טיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימומים, קיבוע לקרש גב, הרדמה והנשמה ופינינו אותו לבית החולים בניידת טיפול נמרץ של מד”א תוך המשך טיפול רפואי כשמצבו קשה”.
 

גימפעל

משתמש מקצוען
הצדיק ר' יצחק אייזיק מקאמרנא זי"ע הגיע פעם אחת לכפר שבו גרו מעט יהודים, בבית היהודי ששם התאכסן היו הצער והשמחה משמשים בערבוביה, באחת המטות שבחדר שכב אבי המשפחה חולה אנוש שכמעט אפסה תקוה להצילו, ובחדר אחר שכבה במיטתה יולדת ובנה הרך לצדה, שמונה ימים עברו מלידת התינוק, וכאלו חכו כולם לפטירתו של האב כדי למול את הבן ולקרא אותו על שם אביו, כששמע זאת הצדיק, גער בהם, ואמר "אינכם מתנהגים כהלכה, הזמן להכניס את הילד בבריתו של אברהם אבינו הגיע, עישו זאת מהר ובשמחה, היות ואליהו הנביא יבוא כדרכו להיות נוכח בשעת המילה, יסתלק לבטח מלאך המות, כי אין לשניהם מקום בבית אחד, במקום שאליהו הנביא נמצא אין כח ושליטה למלאך המות" מיהרו בני הבית לעשות כדבר האורח הצדיק, אספו מנין יהודים, והצדיק היה גם המוהל וגם הסנדק, ברגע שנמול הילד החל אביו להתאושש ולהרגיש יותר טוב, סעודת המצוה נמשכה עד שעות הלילה המאוחרות, ולחולה הוטב מרגע לרגע, בסופה של הסעודה הצליח לקום ממיטתו, ולרקוד בשמחת הודיה יחד עם הצדיק שהיה השליח להחלמתו: (בית קומרנא)

וכן מובא בשם האדמו"ר מהר"ש מבעלזא זצ"ל שאליהו בא לכל ברית, ומביא עמו ישועות ורפואות לחולי ישראל, וזה מרומז בברכת "ה' רופא חולי עמו ישראל" שהם סופי תיבות "אליהו", שאליהו מביא ישועות לבני ישראל:

סיפור דומה אירע בעיר ברודי, ור' שלמה קלוגר זצ"ל הורה שימולו ובזכות המילה נרפא האב, והסביר על פי מה שמובא בפרשת וירא, שנשלחו שלשה מלאכים לאברהם, ואמרו חז"ל, שמלאך אחד בא לבשר את שרה, ואחד לרפאות את אברהם, ואחד להפוך את סדום, שאין מלאך אחד עושה שתי שליחויות, ורפאל שריפא את אברהם הלך משם להציל את לוט, ולכאורה נראה הדבר תמוה כלום חסרים מלאכים בשמים עד כי הוצרכו לשלוח מלאך אחד, את המלאך רפאל לשליחות כפולה, לרפא את אברהם ולהציל את לוט, אך מסתבר שזכותו של לוט לא היתה כה גדולה עד שראוי יהיה שישלח עבורו מלאך מיוחד להצילו, נס הצלתו צריך היה להתרחש בדרך אגב, על ידי מלאך שנשלח בין כך ובין כך לשליחות אחרת, ועל פי זאת חשבתי לנפשי מן הסתם דנים עכשיו בשמים את אבי הבן הנימול, ויתכן כי אין לו זכויות כה רבות עד שראוי הוא שישלח עבורו מלאך מיוחד כדי להחיש לו רפואה, לפיכך הוריתי להתחיל בעריכת ברית המילה ואז כשיבוא אליהו הנביא לברית המילה יביא עמו באותה דרך רפואה שלימה גם לאבי הרך הנימול: (סיפורי חסידים)
 
נערך לאחרונה ב:

מאמימוש

מקסימום כוחות לאמא
מנוי פרימיום
ביקשו להעביר בכמה שיותר קבוצות ווצאפ טלפוניות
התארגנות ל 1000 ספרי תהילים, עד הברית.
בשורות טובות
 

קבצים מצורפים

  • 6423.wav
    KB 823

גימפעל

משתמש מקצוען
WhatsApp Image 2024-08-22 at 21.19.26.jpeg
 
פרק קכ:
א) שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֶל ד' בַּצָּרָתָה לִּי קָרָאתִי וַיַּעֲנֵנִי: ב) ד' הַצִּילָה נַפְשִׁי מִשְּׂפַת שֶׁקֶר מִלָּשׁוֹן רְמִיָּה: ג) מַה יִּתֵּן לְךָ וּמַה יֹּסִיף לָךְ לָשׁוֹן רְמִיָּה: ד) חִצֵּי גִבּוֹר שְׁנוּנִים עִם גַּחֲלֵי רְתָמִים: ה) אוֹיָה לִי כִּי גַרְתִּי מֶשֶׁךְ שָׁכַנְתִּי עִם אָהֳלֵי קֵדָר: ו) רַבַּת שָׁכְנָה לָּהּ נַפְשִׁי עִם שׂוֹנֵא שָׁלוֹם: ז) אֲנִי שָׁלוֹם וְכִי אֲדַבֵּר הֵמָּה לַמִּלְחָמָה:
• • • • • •
לתשומת לבכם, אשכול זה נועד לבקשות תפילה בלבד. פטפטת ודיונים עלולים לגרום לנעילת האשכול או חסימת המשתמש. בברכת רפואה שלימה!

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק צז

א יי מָלָךְ תָּגֵל הָאָרֶץ יִשְׂמְחוּ אִיִּים רַבִּים:ב עָנָן וַעֲרָפֶל סְבִיבָיו צֶדֶק וּמִשְׁפָּט מְכוֹן כִּסְאוֹ:ג אֵשׁ לְפָנָיו תֵּלֵךְ וּתְלַהֵט סָבִיב צָרָיו:ד הֵאִירוּ בְרָקָיו תֵּבֵל רָאֲתָה וַתָּחֵל הָאָרֶץ:ה הָרִים כַּדּוֹנַג נָמַסּוּ מִלִּפְנֵי יי מִלִּפְנֵי אֲדוֹן כָּל הָאָרֶץ:ו הִגִּידוּ הַשָּׁמַיִם צִדְקוֹ וְרָאוּ כָל הָעַמִּים כְּבוֹדוֹ:ז יֵבֹשׁוּ כָּל עֹבְדֵי פֶסֶל הַמִּתְהַלְלִים בָּאֱלִילִים הִשְׁתַּחֲווּ לוֹ כָּל אֱלֹהִים:ח שָׁמְעָה וַתִּשְׂמַח צִיּוֹן וַתָּגֵלְנָה בְּנוֹת יְהוּדָה לְמַעַן מִשְׁפָּטֶיךָ יי:ט כִּי אַתָּה יי עֶלְיוֹן עַל כָּל הָאָרֶץ מְאֹד נַעֲלֵיתָ עַל כָּל אֱלֹהִים:י אֹהֲבֵי יי שִׂנְאוּ רָע שֹׁמֵר נַפְשׁוֹת חֲסִידָיו מִיַּד רְשָׁעִים יַצִּילֵם:יא אוֹר זָרֻעַ לַצַּדִּיק וּלְיִשְׁרֵי לֵב שִׂמְחָה:יב שִׂמְחוּ צַדִּיקִים בַּיהוָה וְהוֹדוּ לְזֵכֶר קָדְשׁוֹ:
נקרא  8  פעמים

אתגר AI

ותשובה ותפילה וצדקה • אתגר 111

לוח מודעות

למעלה