תח"צ שינויים ושיפורים תחבורה ציבורית - אלעד

טוב עין

משתמש מקצוען
יוצרי ai
אותי מעניין לאן נעלם הועד של התושבים לתחבור ציבורית???

אולי צריך להקים אחד חדש?

בקום אלעד פשוט ארגנו אוטובוסים חינם שעברו בתחנות בימי שישי עד שהחברה המפעילה התקפלה
הרב שמואל גרוסברד בשעתו הוציא אוטובסים פרטיים
גם את המכרז המוצלח (לשעתו) הוא הכין
מהיום שהוא הפסיק לעסוק בענייני התח"צ המצב הולך ומתדרדר
אין באמת מישהו מוצלח שמטפל בעניין
 

אוהבת את החיים

משתמש פעיל
השינוי שעשו בקוים מאלעד לבני ברק זו חוצפה שאין כדוגמתה!!!!!
למה אם פעם הייתי יורדת לתחנה מתחת לבית ומחכה ל- 280 המקסימום המתנה היה בערך 8 דק'
והיום אני גם צריכה ללכת כמה דקות, ואז לחכות חצי שעה!! לאוטובוס לבני ברק!!!
מה חטאנו???
מהיום צריך לתכנן נסיעה לבני ברק כמו לירושלים???
מה, אנחנו גרים במדבר??????
 

נריוש

משתמש חדש
הבעיה העיקרית זה תדירות והמסלול של הקוים לראש העין ופתח תקוה כי השינוי לשתי מסלולים לבני ברק זה דבר נכון רק שהיא תדירות גבוה בשעות העומס לפחות
 

אופקים 1

משתמש מקצוען
כבודו חוזר על הפיתרון הזה שוב ושוב בכל עת ומצוא...
אולי יתכבד מר וירים את הכפפה, הבנתי שיש לכם יד ורגל...
{האמת שלעניות דעתי זה לא פיתרון טוב, אבל נראה שאתה מסתמך על ידע שאין לי, אז מה נפסיד? ננסה,
או שהנוסע הפשוט יאכל אותה.... או שהוא יודה לכם כל הנסיעה!
ההשפעה שלי על משרד התחבורה היא בקושי ציפורן של הזרת
אפילו לשכנע אותם שאם עד עכשיו היו 2 אוטובוסים מיד במוצ"ש מנתיבות לאלעד, לא יתכן שהביקוש נעלם ושמספיק להוציא אוטובוס בשעה 23:20

דרישה כזאת אמורה להגיע מהעיריות.
 

אופקים 1

משתמש מקצוען
בלט"ק

אני לא חושב שהבעיה היא העיריה ולא מקלב, זה חברת מטרופולין המפונקת שלא מוכנה לעשות את מה שכבר 20 שנה עושים פה בעיר ודורשת שהמסלולים יתחילו במסוף בשביל שתהיה תחנה לנהגים
נכון, החוק מחייב אותנו לדאוג להם לתחנה, אבל החוק גם מחייב אותם להוציא את הקווים בזמן ללא דילוגים על תחנות כי אין להם מקום וללא דילוגים על תחנות סתם כך כי הנהג לא בעניין
ואם באמת היו רוצים למצוא פיתרון לבעיית מנוחת הנהגים היו מסדרים להא איזה קראוון ליד הכיבוי אש, חצי דקה מתחילת המסלול או בצידה השני של הטילת במקום לטרטר פה עיר שלמה

אממ'ה שהציפייה שלנו שבוטבול יאיים כמו פרוש ושמקלב יחשוב שפה זה רמות,
או שיחשוב שפרוש ראש העיר
וזה כנראה מידי מוגזם לדרוש...
אתה כותב שזאת דרישה של מטרופולין מידיעה?
לסדר קראוון ליד הכיבוי אש זה תפקיד של העירייה
לא כל אחד שמתחשק לו יכול להנחית מבנה בכל מקום שהוא רואה לנכון.
 

אופקים 1

משתמש מקצוען
מעגלי זה סיפור בעייתי כי אם יש בלגן תחבורתי בבני ברק גם אין תחבורה באלעד.

לגבי הרעיון של המפרקי זה רעיון שאני מזמן מנסה לגלגל בין פרנסי העיר, לדעתי זה די מגוחך שכל פעם שיוצאים לגיחה קצרה לבני ברק או לפתח תקווה עולים על אוטובוס בינעירוני כבד כאילו נוסעים לצפת....(או לאופקים....)

רק יש בעיה שאנשים התרגלו לנוחות הבינעורינית ויקשה עליהם הצפיפות של המפרקיות , מה שהירושלמים כבר סובלים מזמן.
ולכן גם בהצעה שכזו צריך וחייבים לתגבר ולהוסיף נסיעות שלא יראה קו 280 כקו 56 הירושלמי ב12 בצהרים ביום שישי.

ואם כך חזרנו לפתרון האמיתי והיחיד לתגבר לתגבר ולתגבר!!!!
מפרקי לכאו' מחייב מסלול מעגלי, כי ישנה מצוקת חניונים ויהיה קשה למצוא איפה להחנות את האוטובוסים.
יש מעלות למפרקי, שניתן לעלות אליו עם עגלה וגם הכניסה והיציאה ממנו יותר קלים.
מפרקי לא בהכרח חייב להיות צפוף, הירושלמים סובלים ממחסור בקווים, כלומר קצב הוספת הנסיעות לא מדביקה את קצב בניית היחידות ופיצולי הדירות.

אם הקווים לבני ברק יהיו מעגליים ויתנו שירות בתוך העיר, יהיה יותר קל להוציא קווים אחרים מהעיר, הם יוכלו להחליף חלק מהתחבור העירוניות, יהיו שימושיים בשני הכיווניםם, וגם קווים עירוניים תופסים את התחנות פחות זמן, כך שלכאו' זה אמור להקל משמעותת על מצב התחבורה בבני ברק.

בפורים למשל, קווים רבים הופעלו במעגלים והתוצאה דווקא הייתה טובה.
 

undefined

משתמש חדש
נראה שהבעייה שגם רציתם אוטובוס מתחת לבית וגם תדירות,
זה לא הולך ביחד!!
{ולא כי אני נגד אלא כי זה המציאות}.
אולי תוותרו על הסיבובים בעיר לטובת ק״מ נסיעות חדשות?
אני לא יודע מי רצה, אני לא רוצה ואני משוכנע שרוב התושבים לא רוצים.

יכול להיות שתושבי רחוב בן זכאי התלוננו על אריכות המסלול בתוך העיר. וכמובן שעכשיו הם סובלים הכי הרבה, כי במקום 5 או 6 הזדמנויות בשעה לעלות על אוטובוס לבני ברק כעת יש להם אולי 2 או 3.

לדעתי המסלול החדש של קווי ירושלים הוא המסלול המאוזן ביותר (למרות שאני דווקא מפסיד קצת מהמסלול הזה, כי התחנה יותר מרוחקת ויוצא לי מסלול קצת יותר ארוך בעיר) וצריך לדחוף שכל האוטובוסים הבין עירוניים יעשו את המסלול הזה.
 

מאפינס

משתמש מקצוען
אני לא יודע מי רצה, אני לא רוצה ואני משוכנע שרוב התושבים לא רוצים.

יכול להיות שתושבי רחוב בן זכאי התלוננו על אריכות המסלול בתוך העיר. וכמובן שעכשיו הם סובלים הכי הרבה, כי במקום 5 או 6 הזדמנויות בשעה לעלות על אוטובוס לבני ברק כעת יש להם אולי 2 או 3.

לדעתי המסלול החדש של קווי ירושלים הוא המסלול המאוזן ביותר (למרות שאני דווקא מפסיד קצת מהמסלול הזה, כי התחנה יותר מרוחקת ויוצא לי מסלול קצת יותר ארוך בעיר) וצריך לדחוף שכל האוטובוסים הבין עירוניים יעשו את המסלול הזה.
לגבי הנסיעות לבני ברק המצב הפך לקטסטרופלי
לגבי הנסיעות לירושלים נמצב לא יותר טוב מנסיון!! לא מבינה למה החליטו להכניס את האוטובוס לרחוב ר' עקיבא שבו לא גרים כמעט אנשים! והתושבים שלא גרים על הציר של יהודה הנשיא או בבן זכאי כמוני צריכים ללכת חתיכת דרך עד התחנה גם בהלוך וגם בחזור כשמדובר בעליות קשות ואין שום אוטובוס פנימי שעושה את העליה הזו בלי להסתובב קודם בכל העיר!
 

טוב עין

משתמש מקצוען
יוצרי ai
זה היה התכנון המקורי, אבל אלה שהזיזו להם את התחנה מהבית נזעקו.
לכן יצא עגל תלת-ראשי.
זה לא נכון
שנים מדברים על פיצול העיר ל2 בקווי בני ברק ופתח תקווה
התוכנית המקורית דיברה על פיצול העיר לעליון ותחתון ויציאת המסלול העליון מכביש פרוש
וכמובן שזה היה פשוט שבמקרה של פיצול חייבים לתגבר אחרת אין אפשרות לפצל

בער למישהו להראות שהוא עושה משהו, וד"ל. ולכן בא ופיצל בלי תוספת נסיעות ולכן הקטסטרופה הנוראית שהיא אחת הקשות בתחב"צ שאני זוכר.
והמסלול גם שונה מחמת אינטרסים של בעלי כח מהחלק התחתון שרצו שכל הנסיעות לבני ברק יעברו דרכם וגם כאן וד"ל.
 

מאפינס

משתמש מקצוען
זה לא נכון
שנים מדברים על פיצול העיר ל2 בקווי בני ברק ופתח תקווה
התוכנית המקורית דיברה על פיצול העיר לעליון ותחתון ויציאת המסלול העליון מכביש פרוש
וכמובן שזה היה פשוט שבמקרה של פיצול חייבים לתגבר אחרת אין אפשרות לפצל

בער למישהו להראות שהוא עושה משהו, וד"ל. ולכן בא ופיצל בלי תוספת נסיעות ולכן הקטסטרופה הנוראית שהיא אחת הקשות בתחב"צ שאני זוכר.
והמסלול גם שונה מחמת אינטרסים של בעלי כח מהחלק התחתון שרצו שכל הנסיעות לבני ברק יעברו דרכם וגם כאן וד"ל.
אשמח שתחכימי אותי מי גר בחלק התחתון של העיר שזה כ"כ בער לו?
באמת לא הבנתי למה כל האוטובוסים עוברים שם?
 

ספרא רבא

משתמש פעיל
התוכנית המקורית דיברה על פיצול העיר לעליון ותחתון ויציאת המסלול העליון מכביש פרוש
בעיקרון, כל הנסיעות אמורות לצאת מהמסוף, וממילא לצאת מהיציאה הישנה.
וכמובן שזה היה פשוט שבמקרה של פיצול חייבים לתגבר אחרת אין אפשרות לפצל
לענ"ד פיצול מחייב צמצום, פיצול לא מגדיל את מספר הנוסעים או הקווים. אותו מספר אוטובוסים ונהגים משרת את אותו כמות נוסעים שלפני הפיצול.
אני מסכים עם הירידה ברמת השירות, אבל מקווה שזה הקשיים של ההתחלה.
מעניין לאן נעלם הועד של התושבים לתחבורה ציבורית???
אכן, צריך נציגות שתרכז צרכים משתנים של התחבורה, כגון תקופות של חתונות, אירועים וסופי שבוע. לא צריך להיות נוסע מתמיד כדי להבחין שבחורי הישיבות נוסעים יותר ביום ראשון וחמישי, ואין שום שינוי בלו"ז.
 

מאפינס

משתמש מקצוען
בעיקרון, כל הנסיעות אמורות לצאת מהמסוף, וממילא לצאת מהיציאה הישנה.
לא מחייב בכלל
קו 279 ועוד קווים נוספים יוצאים מהמסוף ויוצאים מהעיר דרך כביש פרוש.
כמו שהאוטובוסים עד לפני שבוע יצאו מרחוב בן זכאי למטה ויצאו מהעיר מהיציאה הרגילה
 

טוב עין

משתמש מקצוען
יוצרי ai
בעיקרון, כל הנסיעות אמורות לצאת מהמסוף, וממילא לצאת מהיציאה הישנה.

לענ"ד פיצול מחייב צמצום, פיצול לא מגדיל את מספר הנוסעים או הקווים. אותו מספר אוטובוסים ונהגים משרת את אותו כמות נוסעים שלפני הפיצול.
אני מסכים עם הירידה ברמת השירות, אבל מקווה שזה הקשיים של ההתחלה.
על החלק הראשון כפי שהגיבו בתגובה הקודמת בהחלט אפשר מסלול מעגלי שיצא למעלה , ובתוכנית המקורית שעלתה לפני 3 שנים הרעיון היה שהאוטובוס העליון יצא מהמסוף לבן זכאי יחתוך ברבי מאיר ליהודה הנשיא ויעלה את יהודה הנשיא עד היציאה העליונה
והתחתון יתחיל מבן זכאי שמעיה, יחתוך ברבי מאיר וירד למטה ליציאה התחתונה , לדעתי זה מושלם יש בעיה אחת שרבי מאיר לא בטוח שיכול להכיל את כל הנ"ל אבל מבחינת החלוקה אין טוב מזה.

על החלק האחרון כשמפצלים יש מרחק רב בין האוטובסים פעם ב35 דק' אוטובוס מאלעד לב"ב זה לא משהו סביר בכלל ומימלא צריך תגבור , וגם שמנהגה של מטרופלין לדלג כמה נסיעות ביום ואז צריך לחכות עוד 35 דק' לאוטובס הבא....לא הגיוני ולא הגון!!!
ובלאו הכי היה צריך תגבור עוד לפני הפיצול
 

שרה...

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כמי שקצת עוסק בתחום אסביר לציבור
אני רואה שדברין שונים נכתבים כאן מחוסר ידיעה
התקיימה ישיבה הין העירייה לבין מטרופולין ומשרד התחבורה
יש כאן בעיה קריטית
אתן משל אם עד היום הסיבוב של נסיעה מבני ברק לקחה שעה מתחילת המסלול עד הסוף-לדוגמא בלבד
כיום זמן הנסיעה התקצרה כי נוסע רק בחצי מהעיר
אז בוא נגיד שהמסלול התקצר ל50 דקות-שוב לדוגמא
הגיעו מטרופולין ורצו לחסוך בנהגים תכננו את המסלול שהוא לוקח רק 40 דקות
מה קורה נהג יוצא בשש בבוקר ומסיי נסיעה רק ב6:50 אבל יש לו כבר נסיעה אחרת ב6:40 מה שגורם שהנסיעה איננה יוצאת בגלל שהנהג עדיין באמצא נסיעה קודמת
מה מטרופולין חשבו-הם רצו שהנהג יזדרז...
הבעיה הזאת הועלתה מול הנהלת מטרופולין והיא בטיפול-לא ניתן לשנות את הסדרי נסיעות ביום אחד אבל לאט לאט זה משתנה
כבר עכשיו ישנו שיפור לעומת ההתחלה ובקרוב ממש יהיה שינוי משמעותי
בנוסף לזה ישנם בעיות נוספות במסלול -זה ברור אבל עיקר הטענות והבעיות מתחילות בכך שאוטובוסים אינם יוצאים על אף שבתכנית הם כן יוצאים
אז כן בקרוב ממש צפוי שינוי בעניין
לגבי הבעיות האחרות באמת ישנם דברים הטעונים שיפור אך אין זה הגורם העיקרי לבעיות והתלונות הצודקות !
 

מאפינס

משתמש מקצוען
כמי שקצת עוסק בתחום אסביר לציבור
אני רואה שדברין שונים נכתבים כאן מחוסר ידיעה
התקיימה ישיבה הין העירייה לבין מטרופולין ומשרד התחבורה
יש כאן בעיה קריטית
אתן משל אם עד היום הסיבוב של נסיעה מבני ברק לקחה שעה מתחילת המסלול עד הסוף-לדוגמא בלבד
כיום זמן הנסיעה התקצרה כי נוסע רק בחצי מהעיר
אז בוא נגיד שהמסלול התקצר ל50 דקות-שוב לדוגמא
הגיעו מטרופולין ורצו לחסוך בנהגים תכננו את המסלול שהוא לוקח רק 40 דקות
מה קורה נהג יוצא בשש בבוקר ומסיי נסיעה רק ב6:50 אבל יש לו כבר נסיעה אחרת ב6:40 מה שגורם שהנסיעה איננה יוצאת בגלל שהנהג עדיין באמצא נסיעה קודמת
מה מטרופולין חשבו-הם רצו שהנהג יזדרז...
הבעיה הזאת הועלתה מול הנהלת מטרופולין והיא בטיפול-לא ניתן לשנות את הסדרי נסיעות ביום אחד אבל לאט לאט זה משתנה
כבר עכשיו ישנו שיפור לעומת ההתחלה ובקרוב ממש יהיה שינוי משמעותי
בנוסף לזה ישנם בעיות נוספות במסלול -זה ברור אבל עיקר הטענות והבעיות מתחילות בכך שאוטובוסים אינם יוצאים על אף שבתכנית הם כן יוצאים
אז כן בקרוב ממש צפוי שינוי בעניין
לגבי הבעיות האחרות באמת ישנם דברים הטעונים שיפור אך אין זה הגורם העיקרי לבעיות והתלונות הצודקות !
כמי שמשתמש בתחבורה הציבורית
הנסיעה ב279 לוקחת יותר זמן ממה שהי קודם!!
הנסיעה ב280 לא התקצרה בכלל חוץ מזה שצריכים לחכות לו בסביבות השעה כל פעם
 

טוב עין

משתמש מקצוען
יוצרי ai
כמי שקצת עוסק בתחום אסביר לציבור
אני רואה שדברין שונים נכתבים כאן מחוסר ידיעה
התקיימה ישיבה הין העירייה לבין מטרופולין ומשרד התחבורה
יש כאן בעיה קריטית
אתן משל אם עד היום הסיבוב של נסיעה מבני ברק לקחה שעה מתחילת המסלול עד הסוף-לדוגמא בלבד
כיום זמן הנסיעה התקצרה כי נוסע רק בחצי מהעיר
אז בוא נגיד שהמסלול התקצר ל50 דקות-שוב לדוגמא
הגיעו מטרופולין ורצו לחסוך בנהגים תכננו את המסלול שהוא לוקח רק 40 דקות
מה קורה נהג יוצא בשש בבוקר ומסיי נסיעה רק ב6:50 אבל יש לו כבר נסיעה אחרת ב6:40 מה שגורם שהנסיעה איננה יוצאת בגלל שהנהג עדיין באמצא נסיעה קודמת
מה מטרופולין חשבו-הם רצו שהנהג יזדרז...
הבעיה הזאת הועלתה מול הנהלת מטרופולין והיא בטיפול-לא ניתן לשנות את הסדרי נסיעות ביום אחד אבל לאט לאט זה משתנה
כבר עכשיו ישנו שיפור לעומת ההתחלה ובקרוב ממש יהיה שינוי משמעותי
בנוסף לזה ישנם בעיות נוספות במסלול -זה ברור אבל עיקר הטענות והבעיות מתחילות בכך שאוטובוסים אינם יוצאים על אף שבתכנית הם כן יוצאים
אז כן בקרוב ממש צפוי שינוי בעניין
לגבי הבעיות האחרות באמת ישנם דברים הטעונים שיפור אך אין זה הגורם העיקרי לבעיות והתלונות הצודקות !
אתם באמת חושבים שתדירות של פעם בחצי שעה מאלעד לבני ברק זה הגיוני "והעיקר שיצאו האוטובוסים לפי הלו"ז"?

קו עתיר נוסעים ובעל נסיעה קצה כמו קווי בני ברק אלעד אמורים להיות זמינים ותדירים!
בדיוק כמו שתושב רמות או רמת שלמה יוצא מביתו לתחנה ממתין לאוטובוס ונוסע ולא מתקשר לשמוע בקל קו מתי האוטובוס שיוצא כל חצי שעה, כי זה אמור להיות קו שיוצא כל הזמן ולא בתדירות נמוכה, פשוט יוצאים לתחנה ונוסעים.
לצורך העניין גאולה - רמות/ רמת שלמה = בני ברק - אלעד , קו תדיר וללא מרחק עצום בין תדירות הנסיעות .
כמו שלא סביר שתושב רמות יהיה לו קו פעם בחצי שעה לעיר כך גם תושב אלעד לבני ברק
ולפי ההשוואה הנ"ל באמת הרבה יותר מתאים מפרקיים עירוניים ולא אוטובסים כבדים ובינעירוניים.
 

אולי מעניין אותך גם...

לוח לימודים

מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:

18.11

י"ז חשוון


וובינר מרתק!

המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג

הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.

הכניסה חופשית!


19.11

י"ח חשוון


פתיחת

קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI

קורס מקוצר


19.11

י"ח חשוון


אירוע שיתופים ייחודי

בוטים מספרים על עצמם

בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.

הכניסה חופשית!


25.11

כ"ד


פתיחת

קורס פרסום קופי+

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


נפתחה ההרשמה!

קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!

מלגות גבוהות!


הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  37  פעמים

אתגר AI

הצבע הירוק • אתגר 23

לוח מודעות

למעלה