חחבאופן פרדוקסלי ככל והמשכירים כעת יפסידו כסף עקב התאגדות השורכים בחגים
הסיכוי שהם יצליחו לעשות בהצלחה דבר דומה מול המשכירים שלהם ילך ויגדל
היות ואנשים ייתנו יותר אמון במהלך שכזה
אתה רציני?
חחבאופן פרדוקסלי ככל והמשכירים כעת יפסידו כסף עקב התאגדות השורכים בחגים
הסיכוי שהם יצליחו לעשות בהצלחה דבר דומה מול המשכירים שלהם ילך ויגדל
היות ואנשים ייתנו יותר אמון במהלך שכזה
כפי שהיה שווה לאנשים עד לפני 4 שנים לצאת בסכומים של הוועדה ואפילו פחותהשוק לא יכנע אולי חלק קטן אבל הרוב פשוט לא ישכירו לא שווה להם אל תשכחו שגם הם צריכים לשכור במקום אחר אז הם לוקחים 10 ושוכרים בשש הם מרוויחים בסך הכל ארבע
חלק אולי ימצאו בזול חלק לא ימצאו בכלל וחלק יקחו במחיר מפולפל העיקר שיהיה להם איפה להיות
בהחלטחח
אתה רציני?
ולמה חסידויות שלוקחות מאות שקלים למקום בראש השנה זה לא ניצול ציני בעייניך ? או אולי שמכריחים חסידים לשלם הו"ק ? בעייני זה יותר תמוהיש פה רק עוד משהו קטן...
את כל הניצול המגעיל והציני הזה עושים לא פחות ולא יותר,, מתי???
בראש השנה - יום הדין
מבהיל
ומאיפה יש לזוג ליטאי לתת מאות אלפי שקלים! לכל בת שמחתנים...?השאלה שלי ממש כפרנית
האם ב א מ ת כל החסידים באים לרב'ה?
האם זו חובת המציאות?
מאיפה יש לזוג רגיל סכום מטורף כזה?
אני לא יודעת אם את חסידית או לא,מכירה את המשפט יד אנשים שאין להם שמנת לוותר עליה ?!
ברצינות, יש אנשים שאין להם!! הם לא מוותרים על ילקוט חדש לילד, או בגד לחג, או נופש בשביל להתתפלל אצל האדמור, את כל אילו הם קונים ביד שנייה או לא קונים.
הם נאנקים כל חודש בשביל קורת גת, מוצרי מחיה בסיסיים.
מגיע להם מניין בלי לשלם כסף
אז על מה התלונות ולמה צריך תקנות?מי שב"ה יש לו מספיק ליותר מזה- מוזמן להגיע עם כל משפחתו ולשכור דירה, אבל זו לא ברירת המחדל היחידה ומסתבר שהיא אכן לא מיועדת לאנשים שנאנקים כדי לשלם על מוצרי מחיה בסיסיים.
גם אני שואלת...אז על מה התלונות ולמה צריך תקנות?
אני איתךכפי שהיה שווה לאנשים עד לפני 4 שנים לצאת בסכומים של הוועדה ואפילו פחות
יהיה להם שווה בשנה הבאה לצאת באותו סכום
בס"ה יהיה כאן מאבק בין השוכרים למשכירים למשך שנה שנתיים שלוש ומי שיהיה יותר חזק וסבלני ינצח
בהחלט
זה היגיון פשוט,
יסוד ההצלחה של חרם צרכני הוא באמון שהצרכן הקטן נותן בהצלחת המאבק
זה מה שנותן לו אורך רוח לא להילחץ ולסגור דירה כי עוד מעט לא יישאר לו וכד' אלא להאמין ששווה לו לחכות
כי בסוף המחירים יירדו
עד כאן מובן ?
ולכן ככל והמהלך בחגים יצליח זה יתן יותר כח ואמון לתהליך הבא שכנראה יבוא להורדת המחירים כל השנה.
אכן בבעלזא עשו השנה מהלך דומה לגבי הנ"ל ועשרות חתנים קונים שטיירמלך יפים ומהודרים ב7000 ש"חלמה שטריימל לחתן עולה כ- 12,000 ש"ח
וזה אכן המהלך הבא בתור אחרי השטריימלךלמה תזמורת לחתונה 4 שעות עולה 12,000
ברור זה הזמן שכווולם מגיעיםהשאלה שלי ממש כפרנית
האם ב א מ ת כל החסידים באים לרב'ה?
האם זו חובת המציאות?
מאיפה יש לזוג רגיל סכום מטורף כזה?
אחד שלא חסיד לא יצליח להבין את זהשאלת תם של ליטאית
למה אי אפשר להתארגן מינינים של החסידות בלי האדמור בערים נוספות שיש בהם ריכוז של החסידות.
ואז רק מי שיש לו כסף יוכל להגיע.
מהצד זה נשמע לי הזוי, הרי נופש, ומירון וכ' זה לא הכרח המציאות אז מי שיכול כלכלית עושה את זה.
מניין בר"ה זה הבסיס של כל יהודי באשר הוא, איך זה יכול להיות שלחסידות יש רק מניין אחד במקום אחד בארץ, ועוד המקום הכי יקר ?!
אין אפשרות להתארגנויות נוספות למי שאין לו מאיפה להביא את הסכום הזה?!
או סתם עבור מי שהטלטלות שכזו לא מתאימה למשפחתו, נניח ילד עם צרכים מיוחדים.
יש הרבה שעושים את זהאולי צריך להתחיל לפתוח את הראש לעוד אפשרויות, כג לעשות חג של כמה נשים וילדים ביחד בעיר המגורים ולשלוח את הגברים להתפלל אצל הרעבע., הרי להם יש אש"ל בזול, ולא, לא מחוייב המציאות שכככככלל המשפחה על טפיה ובנותיה יגיעו לרבא לראש השנה.
את החוויה הזו אפשר לשמור לשבת אחרת באמצע השנה.
בצימר אני משלם על משהו מפנק עם מגבות וכו'מעולה, אז מה הקשר כאן תקנות?
כמו שיהיה תקנות בכמה להשכיר צימרים,
זה שוק חופשי, לא מבינה את ההתערבות.
מה הקשר?אני חושב שזה קצת צביעות מי שיודע את הסכומים שחסידים צריכים לשלם כל חודש לחסידות או בכלל לחתונות של בני או נכדי האדמו"ר ועוד כהנה וכהנה ובכלל אם בונים בניין או משפצים את הבית מדרש כמה הם צריכים לשלם אז שלא יבואו בתלונות כשגובים יקר על דירות לימים נוראים
חברים שלך הסכימו לשלם הרבה כסף והם אלו שהקפיצו את המחיר.אז מה קרה השנה שהעלו בעוד כמה אל"ש????????????
אז עכשיו הם התחרטו...............חברים שלך הסכימו לשלם הרבה כסף והם אלו שהקפיצו את המחיר.
אינפלציה אולי? מלחמה? משהו?בצימר אני משלם על משהו מפנק עם מגבות וכו'
בדירות בירושלים לא פעם נפלנו עם דירות זבל (סליחה על הביטוי)
ושילמנו יותר יקר מצימר שהיינו במירון נשמע הגיוני??????????????
וההתערבות נובעת כי אין ברירה אחרת
בצימר אם יקר לי מירון בל"ג בעומר אז אני אקח בצפת או דלתון וכן הלאה
פה אין לך ברירה אחרת והם קלטו את זה והעלו מחירים בלי פורפורציות
שנה שעברה כשלקחו מחיר מופקע היה שווה להם לצאת
אז מה קרה השנה שהעלו בעוד כמה אל"ש????????????
לחסיד זה יותר חשוב מלחם וחלבאינפלציה אולי? מלחמה? משהו?
היתה שנה משוגעת מבחינה כספית למלא אנשים, עליות מחירים בכל דבר שהוא,
אין לי ספק שיש קשר.
למה על מחירי קנית או שכירות דירות אין פיקוח (ברוב המקומות)? כי זה שוק חופשי. ועוד על עשרות מוצרים אחרים
הפיקוח היחיד שיש זה על לחם וחלב, ולא סתם, כי אלו מצרכים בסיסים,
דירה לר״ה עם כל המעלות והכל - זה לא חובה ברמת הלחם והחלב, ולכן אין פיקוח וזה לא הוגן לשים פיקוח.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
18.11
י"ז חשוון
וובינר מרתק!
המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג
הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.
הכניסה חופשית!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
19.11
י"ח חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: