הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כללים למשתתפים באשכול עדכונים זה:
• אשכול זה מיועד לדיווחים בלבד, עדכונים מהנעשה במלחמה, חדשות נקיות ומוסמכות.​
• האשכול אינו מיועד לדיונים, ציטוטים, בדיחות, פרשנויות, כתבות, תמונות, סרטונים, קבצים כלשהם, בקשות תפילה ותהילים (מלבד הפרק היומי), בקשות עזרה וחסד, סיפורי גבורה וניסים, בקשות מקור לדיווחים, שאלות ובירורים על דיווחים. כמו כן, אין להעלות ידיעות ושמועות אודות אירועים מיוחדים שאין עליהן מקור מוסמך, כמו נפילת חייל בקרב, שחרור חטופים, להקת כטב"מים לדימונה וכדו'. וכמובן שאין לכתוב הודעות הנוגדות את הצנזורה, או מכילות תוכן שאינו ראוי לאתר פרוג, או מכיל תוכן קשה לקריאה.​
• דירוג חיובי: נתקלתם בידיעה מרעישה, ציון דרך במלחמה, דרגו אותה בצד שמאל, וכך יוכלו לצפות בה בקלות בסינון ע"פ דירוג.
• דירוג שלילי: נתקלתם בהודעה כפולה? דרגו אותה במינוס, וכך תעזרו לנו לאתר בקלות הודעות כפולות ומיותרות. תודה מראש!

יש לקרוא כללים אלו היטב, משתמש שיעבור על הכללים - יאבד את הרשאת הכתיבה בפורום מיידית ללא אזהרה •
חדש!!! הפרק היומי של אשכול העדכונים, באשכול נפרד, הצטרפו אלינו, כל יום פרק, להצלחת כלל ישראל!
  • אשכול נספח שבועי לדיונים והרחבות + הסקר השבועי - בנספח בלבד.​
  • כללים חדשים בהרחבה - חובת קריאה - כאן.​
  • אשכול תפילות - כאן.​
  • הפרק היומי - כאן.​
  • תיעוד מהמלחמה באשכול הייעודי בלבד - כאן.​
  • רץ ברשת - חחחרבות ברזל - כאן.​
  • הודעות צבע אדום - כאן.​
  • שמות הנרצחים - כאן.​
  • הודעות פוליטיות הקשורות למלחמה - כאן.​
  • רוצים לקבל הרשאה בפורום חדשות ועדכונים?! לחצו כאן.​
  • חמ"ל פרוגיסטי לבקשות עזרה סיוע ומידע - כאן.​

אנו כאן בפרוג מתפללים לשובם לשלום של החטופים והחיילים, להחלמתם המהירה של הפצועים, ליבנו עם הנופלים ומשפחותיהם, ומייחלים יחד עם כל בית ישראל לביאת משיח צדקנו במהרה, אמן.
לבקשת רבים נצרף פה בל"נ מידי יום פרק תהילים בהודעה נעוצה, עצרו לרגע מהדיווחים ונקרא יחד את הפרק היומי!
• קראתם, סמנו חיובי להודעה זו. כך נספור כמה משתמשים השתתפו בקריאה •
(אנא, אל תדרגו חיובי/שלילי הודעה זו מלבד סימון לאמירת התהילים)
 
הפיתרון
תוכן שיווקי ↓



צדקה תציל ממות


ההגרלה השנתית של איחוד הצלה בעיצומה:
תורמים לרכישת ציוד רפואי למתנדבי '
איחוד הצלה'
וזוכה מאושר לוקח את כל הקופה!!!



🚘 ג'יפ שברולט טראקס 2024 יוקרתי ל-3 שנים!

💰 450,000 ש"ח! - משכורת ל-3 שנים - 12,500 בכל חודש!

🏠 שיפוץ כולל לכל הבית כולל מטבח חדש!

הכל לזוכה אחד!!!


• • •

אל תפספסו את הגרלת הבונוס למזדרזים!!!
בונוס למצטרפים עד יום ראשון הקרוב בלבד 22/9
הגרלה נוספת על 20 אלף ש"ח


מצילים חיים וזוכים 👈

(ניתן לרכוש כרטיסי הגרלה גם בתשלומים וגם מכספי מעשרות)



מילה של @פרסומניק: "אם...

ספריה בהכחדה12

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
יוצרי ai
מרשות שדות התעופה נמסר כי מחר בבוקר ייפתחו מחדש מעברי הגבול היבשתיים המחברים בין ישראל לירדן, אחרי שאלה נסגרו בעקבות הפיגוע שבו נרצחו המאבטחים הישראלים יוחנן שחורי, יורי בירנבאום ואדריאן מרסלו פודסמסר. מעבר יצחק רבין, הסמוך לאילת, ומעבר נהר הירדן, הסמוך לבית שאן, ייפתחו למעבר נוסעים בלבד. מעבר אלנבי ייפתח גם הוא למעבר נוסעים בלבד, בשעה 10:00.
 

מסקרה

משתמש מקצוען
מקורות פלסטינים מדווחים שהחשמל והתקשורת בכל רחבי עזה נותקה לגמרי.
אבו עלי אקספרס
ערוצים פלסטינים רבים: לראשונה מזה כמה חודשים שירותי האינטרנט והתקשורת בדרום הרצועה ובמרכזה מושבתים . חברות הטלקומוניקציה והסלולר הפלסטיניות מאשרות: השירותים הושבתו במרכז הרצועה ובדרומה בשל "התוקפנות על עזה".
 

אחד משלנו

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
עמרי מניב: עיקרי הממצאים בתחקיר הצה"לי המתגבש על המסיבה, רוב החיילים בגזרה לא הכירו את קיומה של המסיבה. זה ירד עד מפקדי הגדודים ונעצר שם. למרות הסימנים המעידים שהחלו להגיע, המסיבה לא עלתה ולו פעם אחת במהלך השיחות הליליות – כך שלא שקלו לבטל אותה או לתגבר את האבטחה. המשטרה שאבטחה את האירוע לא עודכנה על השיח הלילי ב-6 באוקטובר. למחבלים לא היה מודיעין מקדים על המסיבה, הם גילו עליה בגלל תנועת רכבים שנמלטו ממנה על כביש 232
 

מסקרה

משתמש מקצוען
אבו עוביידה, דובר הזרוע הצבאית של חמאס, בירך על הפעולה ה"הירואית והאיכותית" בגשר אלנבי, שמבצעה הוא "אחד מגיבורי מבול אל-אקצא". בניסיון לחמם את הזירה הירדנית, הודיע כי "אקדח הגיבור הירדני למען אל-אקצא שלנו ועמנו סייע יותר מצבאות עצומים וארסנל צבאי רב", כאשר הוא מתייחס לצבאות ערב. עוד טוען אבו עוביידה כי הפיגוע מבטא את המגמות שהוביל "מבול אל-אקצא" (השבעה באוקטובר) בעולם הערבי, ועל ה"סיוט" שמצפה לישראל מהם - ברפרנס לנאום שלו מתחילת המלחמה, בו הוא מתאר את הציבור בירדני כ"סיוט של הכיבוש". רועי קייס
 

תהילים

בואו נקרא יחד!
פרוג-בוט
מנוי פרימיום
הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק פח

א שִׁיר מִזְמוֹר לִבְנֵי קֹרַח לַמְנַצֵּחַ עַל מָחֲלַת לְעַנּוֹת מַשְׂכִּיל לְהֵימָן הָאֶזְרָחִי:ב יי אֱלֹהֵי יְשׁוּעָתִי יוֹם צָעַקְתִּי בַלַּיְלָה נֶגְדֶּךָ:ג תָּבוֹא לְפָנֶיךָ תְּפִלָּתִי הַטֵּה אָזְנְךָ לְרִנָּתִי:ד כִּי שָׂבְעָה בְרָעוֹת נַפְשִׁי וְחַיַּי לִשְׁאוֹל הִגִּיעוּ:ה נֶחְשַׁבְתִּי עִם יוֹרְדֵי בוֹר הָיִיתִי כְּגֶבֶר אֵין אֱיָל:ו בַּמֵּתִים חָפְשִׁי כְּמוֹ חֲלָלִים שֹׁכְבֵי קֶבֶר אֲשֶׁר לֹא זְכַרְתָּם עוֹד וְהֵמָּה מִיָּדְךָ נִגְזָרוּ:ז שַׁתַּנִי בְּבוֹר תַּחְתִּיּוֹת בְּמַחֲשַׁכִּים בִּמְצֹלוֹת:ח עָלַי סָמְכָה חֲמָתֶךָ וְכָל מִשְׁבָּרֶיךָ עִנִּיתָ סֶּלָה:ט הִרְחַקְתָּ מְיֻדָּעַי מִמֶּנִּי שַׁתַּנִי תוֹעֵבוֹת לָמוֹ כָּלֻא וְלֹא אֵצֵא:י עֵינִי דָאֲבָה מִנִּי עֹנִי קְרָאתִיךָ יי בְּכָל יוֹם שִׁטַּחְתִּי אֵלֶיךָ כַפָּי:יא הֲלַמֵּתִים תַּעֲשֶׂה פֶּלֶא אִם רְפָאִים יָקוּמוּ יוֹדוּךָ סֶּלָה:יב הַיְסֻפַּר בַּקֶּבֶר חַסְדֶּךָ אֱמוּנָתְךָ בָּאֲבַדּוֹן:יג הֲיִוָּדַע בַּחֹשֶׁךְ פִּלְאֶךָ וְצִדְקָתְךָ בְּאֶרֶץ נְשִׁיָּה:יד וַאֲנִי אֵלֶיךָ יי שִׁוַּעְתִּי וּבַבֹּקֶר תְּפִלָּתִי תְקַדְּמֶךָּ:טו לָמָה יי תִּזְנַח נַפְשִׁי תַּסְתִּיר פָּנֶיךָ מִמֶּנִּי:טז עָנִי אֲנִי וְגוֵֹעַ מִנֹּעַר נָשָׂאתִי אֵמֶיךָ אָפוּנָה:יז עָלַי עָבְרוּ חֲרוֹנֶיךָ בִּעוּתֶיךָ צִמְּתוּתֻנִי:יח סַבּוּנִי כַמַּיִם כָּל הַיּוֹם הִקִּיפוּ עָלַי יָחַד:יט הִרְחַקְתָּ מִמֶּנִּי אֹהֵב וָרֵעַ מְיֻדָּעַי מַחְשָׁךְ:
 

דבורי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עריכה והפקת סרטים
מיה איידן בחדשות 13: הממצאים הפורנזים מגלים: לפי זווית הקליעים, ששת החטופים שנרצחו בשבי ניסו להתגונן, להגן אחד על השני ולהיאבק במחבלים. עוד עולה מהממצאים כי הגברים הגנו על הנשים.
 

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען
ליטל שמש: תא״ל גל הירש, מתאם השבויים והנעדרים, בכנס MEAD בוושינגטון לאריאל כהנא: ״יש פסאדה של משא ומתן אבל אין באמת משא ומתן, חמאס מכתיב מה שהוא רוצה ואת הדרישות שלו. חמאס מנסה להתיש אותנו, הוא לא באמת רוצה לשאת ולתת. יש לסינוואר אינסוף דוברים שמטריפים את האנשים בישראל ואת האנשים בעולם, אבל מה שקורה באמת הוא שחמאס מפעם לפעם נושא ונותן דרך המתווכות, מאז נובמבר חמאס לא נמצא שם פיזית. אבל בצורה פרקטית הם מנסים להרוויח זמן ולהתיש אותנו״.
 

מסקרה

משתמש מקצוען
ידידיה אפשטיין
האקרים ישראלים טוענים: עצרנו תרומות לחמאס בסך מיליון דולר קבוצת ההאקרים הישראלית “We Red Evils” לקחה בחודשים האחרונים אחריות על מספר פעולות סייבר משמעותיות • כעת, הקבוצה מדווחת על הצלחתה בניטרול רשתות מימון טרור, ביניהן רשת ארנקי קריפטו שהעבירה 600,000 דולר לזרוע הצבאית של חמאס, גדודי עז א-דין אל-קסאם.
 

מסקרה

משתמש מקצוען
גל הירש לאריאל כהנא בכנס MEDA בוושינגטון: ״כדי לקבל את החטופים אנחנו מוכנים אפילו לאפשר מעבר בטוח לסינוואר ואנשיו אל מחוץ לרצועה, במסגרת הסדר דה-רדיקליזציה וניהול אחר של הרצועה״. (ליטל שמש)
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
לשכת ראש הממשלה:

ראש הממשלה נתניהו הצהיר הערב בפתח ישיבת הקבינט כי בנושא הר הבית אין ולא יהיה שינוי בסטטוס קוו. ראש הממשלה חזר על הנחייתו ששרי הממשלה לא יעלו להר הבית ללא אישור מוקדם שלו באמצעות מזכירו הצבאי.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק צז

א יי מָלָךְ תָּגֵל הָאָרֶץ יִשְׂמְחוּ אִיִּים רַבִּים:ב עָנָן וַעֲרָפֶל סְבִיבָיו צֶדֶק וּמִשְׁפָּט מְכוֹן כִּסְאוֹ:ג אֵשׁ לְפָנָיו תֵּלֵךְ וּתְלַהֵט סָבִיב צָרָיו:ד הֵאִירוּ בְרָקָיו תֵּבֵל רָאֲתָה וַתָּחֵל הָאָרֶץ:ה הָרִים כַּדּוֹנַג נָמַסּוּ מִלִּפְנֵי יי מִלִּפְנֵי אֲדוֹן כָּל הָאָרֶץ:ו הִגִּידוּ הַשָּׁמַיִם צִדְקוֹ וְרָאוּ כָל הָעַמִּים כְּבוֹדוֹ:ז יֵבֹשׁוּ כָּל עֹבְדֵי פֶסֶל הַמִּתְהַלְלִים בָּאֱלִילִים הִשְׁתַּחֲווּ לוֹ כָּל אֱלֹהִים:ח שָׁמְעָה וַתִּשְׂמַח צִיּוֹן וַתָּגֵלְנָה בְּנוֹת יְהוּדָה לְמַעַן מִשְׁפָּטֶיךָ יי:ט כִּי אַתָּה יי עֶלְיוֹן עַל כָּל הָאָרֶץ מְאֹד נַעֲלֵיתָ עַל כָּל אֱלֹהִים:י אֹהֲבֵי יי שִׂנְאוּ רָע שֹׁמֵר נַפְשׁוֹת חֲסִידָיו מִיַּד רְשָׁעִים יַצִּילֵם:יא אוֹר זָרֻעַ לַצַּדִּיק וּלְיִשְׁרֵי לֵב שִׂמְחָה:יב שִׂמְחוּ צַדִּיקִים בַּיהוָה וְהוֹדוּ לְזֵכֶר קָדְשׁוֹ:
נקרא  8  פעמים

אתגר AI

ותשובה ותפילה וצדקה • אתגר 111

לוח מודעות

למעלה