מה ההבדלים באמת?נשמע עצוב וקשה
עדיין אני חושבת שצריך להבדיל בין "ברוגז" ארוך טווח לבין חרם
מה ההבדלים באמת?נשמע עצוב וקשה
עדיין אני חושבת שצריך להבדיל בין "ברוגז" ארוך טווח לבין חרם
זה הקטע, שקשה בי"ב למצוא חברות אחרות... זה הסיגנון שלה וזה מי שהיא מכירה. הם קבוצה דומיטנטית וגדולה ככה שהם לא יתפרקו בגללה...מה???
זה כמעט לא מצוי אוי מסכנה
אולי שלא תדבר איתם ותנסה בנות אחרות וברגע שהם ייראו שיענו לא אכפת לה והיא מסתדרת הם ירדו מהר יותר
כלומר לדעתי לא להתייחס אליהם או להתעניין או לרצות אותם זה הכי כדאי
היועצת יודעת יותר טוב מאנשים של פרוג, זה המקצוע שלה. ואת לא יודעת כמה פעמים היועצות הפתיעו אותי עם פתרונות בלתי שיגרתיים. תגידי לה שזה לא בושה לפנות ליועצת. היועצת חייבת לעזור לה. היא לא תתערב היא תעזור לבת לפתור את זה.לא חוסר עיניין.
קבוצה גדולה של חברות כבר כמה שנים.
היועצת בסמינר לא בסגנון להתערב בדברים כאלה...
ונניח שכן, אז מה היא תגיד להם לדבר איתה?
אין עם מי לדבר.היועצת יודעת יותר טוב מאנשים של פרוג, זה המקצוע שלה. ואת לא יודעת כמה פעמים היועצות הפתיעו אותי עם פתרונות בלתי שיגרתיים. תגידי לה שזה לא בושה לפנות ליועצת. היועצת חייבת לעזור לה. היא לא תתערב היא תעזור לבת לפתור את זה.
בחרם לרוב לא פונים לנחרם מטוב ועד רע, ולא משנה מה הוא יעשה, יאמר, יצרח...מה ההבדלים באמת?
האמת שזה די מורכבההורים לא יודעים ע"ז. וגם אם הם ידעו הם לא יעשו דבר.
יש עוד פיתרון?
מדובר על חרם בלי הצקות/פגיעות. רק התעלמות כזאת...ראשית כל - לא תקין חד משמעית.
שנית, באיזה תירוץ הן עושות את זה? חשוב מאוד להבין!
מבחינה רוחנית? מוסרית? סתם ריב של גילאי העשרה? מה הסיבה בעצם?
צריך פשוט לפנות לדעתי לדמות חיצונית אובייקטיבית, דווקא מהצוות לא בטוח שיעזור לדעתי (לא תמיד ידעו לשים את הדגש על הדבר הנכון... ארוך מידי לפרט), אולי כמו אמא של אחת מהבנות שם שיש סיכוי שתבין את העוול שנעשה לבת הזאת, ולבקש ממנה לדבר עם הבת שלה וכך לנסות להשפיע....
לה אישית הייתי מציעה לא "לספק להם סחורה" ופשוט להראות אדישות מוחלטת לכל הנעשה.
הן כבר מעצבן יעזבו אותה.
החיים של הנערה הזאת מאוד מורכבים.האמת שזה די מורכב
א. צריך להבין למה ההורים לא יעשו כלום כי יכול להיות שזה גם כן חלק מהבעיה (חרם בדרך כלל נוצר על אנשים שיש שלהם דימוי עצמי נמוך מכיוון שהם פחות יודעים להתמודד עם זה)
ב. ולא רק שזה חלק מבעיה זה עוד מחמיר אותה כי אין לה גם משענת אחרת בבית
ג. אם צוות הסמינר מספיק מקצועי להבין את הבעיה לערב אותו בהקדם אבל בד"כ זה פחות מועיל
ד. לערב אשת מקצוע באופן עצמאי (יש דרכים איך לגרום לשיתוף פעולה אם הנערה) שהיא תתנהל גם מול הילדה וגם מול הסמינר
אני יכול לנסות לעזור בזה בפרטי
אבל וודאי שזה לא יכול להמשך וחייב לטפל בזה עכשיו
שאלה: אמא של הבת הזו יודעת מהסיפור?מדובר על חרם בלי הצקות/פגיעות. רק התעלמות כזאת...
לצערינו, אין לי דמות אחרת להפנות אותה אותה אליה.
חדש דנשדש.זה משהו ישן החרם הזה?
לא מצוי! ולא נורמלי!
היא לא יודעת.שאלה: אמא של הבת הזו יודעת מהסיפור?
אני יודעת שהיא יחסית גדולה, אבל דמות הורית יכולה לעזור.
צריך מאוד להזהר בלפנות לאחד ההורים כי אם היא לא מספיק חכמה וסיפרה לילדה שלה על זה זה יכול לגרום להשפלה נוראים ולהחמיר את החרםצריך פשוט לפנות לדעתי לדמות חיצונית אובייקטיבית, דווקא מהצוות לא בטוח שיעזור לדעתי (לא תמיד ידעו לשים את הדגש על הדבר הנכון... ארוך מידי לפרט), אולי כמו אמא של אחת מהבנות שם שיש סיכוי שתבין את העוול שנעשה לבת הזאת, ולבקש ממנה לדבר עם הבת שלה וכך לנסות להשפיע....
זה מאוד תלוי באופי של הילדה כמדומני שאם היא הייתה מסוגלת לכך האשכול לא היה נפתחלה אישית הייתי מציעה לא "לספק להם סחורה" ופשוט להראות אדישות מוחלטת לכל הנעשה.
הן כבר מעצבן יעזבו אותה.
יש עצה מעשית?צריך מאוד להזהר בלפנות לאחד ההורים כי אם היא לא מספיק חכמה וסיפרה לילדה שלה על זה זה יכול לגרום להשפלה נוראים ולהחמיר את החרם
זה מאוד תלוי באופי של הילדה כמדומני שאם היא הייתה מסוגלת לכך האשכול לא היה נפתח
לא בטוח, כי היא אומרת שזה חרם חדש.זה מאוד תלוי באופי של הילדה כמדומני שאם היא הייתה מסוגלת לכך האשכול לא היה נפתח
@ב.צ.מלא בטוח, כי היא אומרת שזה חרם חדש.
עוד לא התחילו הלימודים כדי לבטא את חוסר העניין הזה (או שכן? כבר התחילו אצלכם לימודים?)
אבל בפירוש זה פיתרון טוב (מניסיון )
מצפה לנערות בגיל נישואין להתבגרונניח שכן, אז מה היא תגיד להם לדבר איתה?
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: