רכבים פריוס פלוס מתי משדרגים אותך ?

ששועלי

משתמש רשום
לאחרונה אני מתלבט על רכישת רכב פריוס פלוס בגלל שהוא גם 7 מקומות חיסכוני וגם אמין אבל מה שמרתיע אותי זה המחיר הגבוה שהוא מעל המחירון שהתחושה שלי שההסבר היחיד לכך שהוא במחיר גבוהה על אף שמחינה כללית חוץ מזה שהוא נוסע על גלגלים ואמין על אף שהוא רכב משעמם ביחס לרכבים אחרים מבחינת פינוקים ומראה עדכני שחסר לו הוא בגלל שהיום אין להשיג בחברה רכב כזה חדש אז יש מצב שכיום אני קונה פריוס פלוס יד 2 במחיר גבוהה ובאותו חודש טויוטה מכריזה על פריוס פלוס חדש ועדכני ואז המחיר יהיה הולם לרכב כמו שהדגם הנוכחי היה במחיר הולם בזמנו לרכב חדש ובאותו רגע הדגמים של היום יצנחו וימכרו במחיר שמגיע להם שזה לפי מחירון ולא יותר ואז יצאתי בנזק של כמה עשרות אלפי שקלים. מה דעתם בעניין ?
 

אלוף מהסיירת

משתמש חדש
החברה הפסיקה לייצר את הרכב הזה בגלל שזה לא היה שווה להם כי הרכב לא רואה מוסך וקשה מאוד להגיד שהחברה תתחיל לייצר שוב ואם כן אז במחיר יותר גבוה ואולי גם יותר באגים ואז ישאר השווי של הרכבים הישנים
מה שבטוח שאלה שיש להם את הרכב מאוד מרוצים
 

avi++

משתמש מקצוען
לאחרונה אני מתלבט על רכישת רכב פריוס פלוס בגלל שהוא גם 7 מקומות חיסכוני וגם אמין אבל מה שמרתיע אותי זה המחיר הגבוה שהוא מעל המחירון שהתחושה שלי שההסבר היחיד לכך שהוא במחיר גבוהה על אף שמחינה כללית חוץ מזה שהוא נוסע על גלגלים ואמין על אף שהוא רכב משעמם ביחס לרכבים אחרים מבחינת פינוקים ומראה עדכני שחסר לו הוא בגלל שהיום אין להשיג בחברה רכב כזה חדש אז יש מצב שכיום אני קונה פריוס פלוס יד 2 במחיר גבוהה ובאותו חודש טויוטה מכריזה על פריוס פלוס חדש ועדכני ואז המחיר יהיה הולם לרכב כמו שהדגם הנוכחי היה במחיר הולם בזמנו לרכב חדש ובאותו רגע הדגמים של היום יצנחו וימכרו במחיר שמגיע להם שזה לפי מחירון ולא יותר ואז יצאתי בנזק של כמה עשרות אלפי שקלים. מה דעתם בעניין ?
דעתי שצריך לפסק כזה פוסט ארוך, ואולי גם לפנק בכמה אנטרים בין השורות
 

ששועלי

משתמש רשום
החברה הפסיקה לייצר את הרכב הזה בגלל שזה לא היה שווה להם כי הרכב לא רואה מוסך
קשה לי לומר שזו הסיבה אולי יש להם סיבות אחרות ואולי באמת עוד יפתיעו אותו בקרוב בהשקה חדשה ונראה אותה חוזרת בגרסה משופרת יותר כמו שיש הרבה דגמים של רכבים שהופסקו בייצור ופתאום מופעים שוב רק יותר מודרני ועדכני
 

אלוף מהסיירת

משתמש חדש
קשה לי לומר שזו הסיבה אולי יש להם סיבות אחרות ואולי באמת עוד יפתיעו אותו בקרוב בהשקה חדשה ונראה אותה חוזרת בגרסה משופרת יותר כמו שיש הרבה דגמים של רכבים שהופסקו בייצור ופתאום מופעים שוב רק יותר מודרני ועדכני
ככה עובד היום העולם זה עולם של אינטרסים
אני יכול להביא לך הרבה דוגמאות של דברים שהיצור ההתחלתי שלו החזיקה יותר זמן ואז עשו כמה באגים לזה
 

ששועלי

משתמש רשום
ככה עובד היום העולם זה עולם של אינטרסים
אני יכול להביא לך הרבה דוגמאות של דברים שהיצור ההתחלתי שלו החזיקה יותר זמן ואז עשו כמה באגים לזה

אתה רוצה לומר לי שכל הבאגים שיש במכוניות הצרפתיות זה במכוון וכך החברה מרוויחה יותר ? ברור שלא
 

אלי @@@

משתמש מקצוען
לאחרונה אני מתלבט על רכישת רכב פריוס פלוס בגלל שהוא גם 7 מקומות חיסכוני וגם אמין אבל מה שמרתיע אותי זה המחיר הגבוה שהוא מעל המחירון שהתחושה שלי שההסבר היחיד לכך שהוא במחיר גבוהה על אף שמחינה כללית חוץ מזה שהוא נוסע על גלגלים ואמין על אף שהוא רכב משעמם ביחס לרכבים אחרים מבחינת פינוקים ומראה עדכני שחסר לו הוא בגלל שהיום אין להשיג בחברה רכב כזה חדש אז יש מצב שכיום אני קונה פריוס פלוס יד 2 במחיר גבוהה ובאותו חודש טויוטה מכריזה על פריוס פלוס חדש ועדכני ואז המחיר יהיה הולם לרכב כמו שהדגם הנוכחי היה במחיר הולם בזמנו לרכב חדש ובאותו רגע הדגמים של היום יצנחו וימכרו במחיר שמגיע להם שזה לפי מחירון ולא יותר ואז יצאתי בנזק של כמה עשרות אלפי שקלים. מה דעתם בעניין ?
אני חושב שנסחפת זה לא טסלה
וגם כשיצאו דגמים חדשים עדיין המחירים מעל המחירון תסתכל על הפריוס הרגיל וגם השנתונים הישנים מעל המחירון
אני חושב שאין מקום לחשש ואני יודע על הפריוס שלי שבכיף אני מוכר אותו במחיר שקניתי
 

איש בן פרצי

משתמש פעיל
לאחרונה אני מתלבט על רכישת רכב פריוס פלוס בגלל שהוא גם 7 מקומות חיסכוני וגם אמין אבל מה שמרתיע אותי זה המחיר הגבוה שהוא מעל המחירון שהתחושה שלי שההסבר היחיד לכך שהוא במחיר גבוהה על אף שמחינה כללית חוץ מזה שהוא נוסע על גלגלים ואמין על אף שהוא רכב משעמם ביחס לרכבים אחרים מבחינת פינוקים ומראה עדכני שחסר לו הוא בגלל שהיום אין להשיג בחברה רכב כזה חדש אז יש מצב שכיום אני קונה פריוס פלוס יד 2 במחיר גבוהה ובאותו חודש טויוטה מכריזה על פריוס פלוס חדש ועדכני ואז המחיר יהיה הולם לרכב כמו שהדגם הנוכחי היה במחיר הולם בזמנו לרכב חדש ובאותו רגע הדגמים של היום יצנחו וימכרו במחיר שמגיע להם שזה לפי מחירון ולא יותר ואז יצאתי בנזק של כמה עשרות אלפי שקלים. מה דעתם בעניין ?
אם כבר אתה בפרוג תראה את האשכול הזה
 

אלי @@@

משתמש מקצוען
דווקא עכשיו הסתכלתי ביד 2 על פריוס רגיל וראיתי שיש הרבה גם מתחת למחירון
ויש גם הרבה מעל המחירון
לכן זה תלוי רכב ובטיפול שהוא קיבל ובעיקר מה מצב הסוללה
לדוגמא רכב שהוא בשנה האחרונה שאפשר להאריך את האחריות על הסוללה והוא עומד על 180/200K קילומטר אוטומט אנשים חכמים לא יקנו אותו כי שהוא יגיע ל250 ותמות הסוללה כבר לא יהיה אחריות והעלות סוללה תיפול על הקונה ורכב שיש לו אחריות לעוד שנתיים והוא עומד על 250/300 יהיה שווה יותר כי כל רגע צריכה למות הסוללה ומי שיקנה ירוויח סוללה חדשה
אז לסיכום הראשון יעמוד הרבה ביד 2 ואנשים לא מבינים איך הוא לא נחטף ובינתיים המוכר רק מוריד את המחיר מתחת למחירון כדי להיפטר ממנו לפראייר הראשון שיבוא וקונים ממולחים יקנו את השני וקח המחיר עולה אחרי החלפת סוללה מעל המחירון האמיתי
 

yael712

משתמש רשום
גם אם יצא דגם חדש תסמוך על טיוטה שלא יהיה יותר מדי עדכונים
מה שיש הם שומרים ללקסוס
 

אהרןאהרן

משתמש פעיל
הגדג'טים הסינים והקוריאנים באים על חשבון איכות ואמינות. או שמחפשים רכב אמין ומשעמם לשימוש לאורך שנים או שמחפשים רכב מעניין שיש בו הרבה משחקים אבל פחות אמין.
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
החברה הפסיקה לייצר את הרכב הזה בגלל שזה לא היה שווה להם כי הרכב לא רואה מוסך וקשה מאוד להגיד שהחברה תתחיל לייצר שוב ואם כן אז במחיר יותר גבוה ואולי גם יותר באגים ואז ישאר השווי של הרכבים הישנים
מה שבטוח שאלה שיש להם את הרכב מאוד מרוצים
את האבא שלו - הפריוס הרגיל - החברה ממשיכה לייצר בדגמים חדשים ועדכניים, והם עוד יותר לא רואים מוסך
ודאי שזה לא הסיבה, וודאי אי אפשר לכתוב שטויות כאלו על טויוטה שבזה היא מתגאה, שהרכבים שלה לא רואים מוסך
 

משה שאחא

משתמש פעיל
איך שהבנתי פה בארץ הולך מאוד הפריוס פלוס בגלל שהוא 7 מקומות יחסית מאוד נוחה וחסכונית יחסית ל7 מקומות וזה הסיבה לביקוש
לעומת זאת בעולם בארצות הברית ובארירופה כשקונים 7 מקומות כבר קונים רכב יותר רכב כדוגמת היילנדר וכדו' שהוא יותר רכב יותר נוח ויותר מתאים לכבישים שם (צריך לזכור שהמחירים שם של הרכבים כמעט חצי מהארץ כך שהאפרשי מחירים הרבה יותר קטנים) ולכן הרכב הזה פחות הולך בחו"ל ואין סיבה שבשביל הישראלים הם ייצרו את הפריוס פלוס
וזה אולי הסיבה שלא מיצרים גם מזדה 5
 

yael712

משתמש רשום
אבל לא מתקרבים לשכלולים של שאר החברות באותה קטגוריה
 

אולי מעניין אותך גם...

לוח לימודים

מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:

18.11

י"ז חשוון


וובינר מרתק!

המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג

הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.

הכניסה חופשית!


19.11

י"ח חשוון


פתיחת

קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI

קורס מקוצר


19.11

י"ח חשוון


אירוע שיתופים ייחודי

בוטים מספרים על עצמם

בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.

הכניסה חופשית!


25.11

כ"ד


פתיחת

קורס פרסום קופי+

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


נפתחה ההרשמה!

קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!

מלגות גבוהות!


הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  53  פעמים

אתגר AI

הצבע הירוק • אתגר 23

לוח מודעות

למעלה