הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כללים למשתתפים באשכול עדכונים זה:
• אשכול זה מיועד לדיווחים בלבד, עדכונים מהנעשה במלחמה, חדשות נקיות ומוסמכות.​
• האשכול אינו מיועד לדיונים, ציטוטים, בדיחות, פרשנויות, כתבות, תמונות, סרטונים, קבצים כלשהם, בקשות תפילה ותהילים (מלבד הפרק היומי), בקשות עזרה וחסד, סיפורי גבורה וניסים, בקשות מקור לדיווחים, שאלות ובירורים על דיווחים. כמו כן, אין להעלות ידיעות ושמועות אודות אירועים מיוחדים שאין עליהן מקור מוסמך, כמו נפילת חייל בקרב, שחרור חטופים, להקת כטב"מים לדימונה וכדו'. וכמובן שאין לכתוב הודעות הנוגדות את הצנזורה, או מכילות תוכן שאינו ראוי לאתר פרוג, או מכיל תוכן קשה לקריאה.​
• דירוג חיובי: נתקלתם בידיעה מרעישה, ציון דרך במלחמה, דרגו אותה בצד שמאל, וכך יוכלו לצפות בה בקלות בסינון ע"פ דירוג.
• דירוג שלילי: נתקלתם בהודעה כפולה? דרגו אותה במינוס, וכך תעזרו לנו לאתר בקלות הודעות כפולות ומיותרות. תודה מראש!

יש לקרוא כללים אלו היטב, משתמש שיעבור על הכללים - יאבד את הרשאת הכתיבה בפורום מיידית ללא אזהרה •
חדש!!! הפרק היומי של אשכול העדכונים, באשכול נפרד, הצטרפו אלינו, כל יום פרק, להצלחת כלל ישראל!
  • אשכול נספח שבועי לדיונים והרחבות + הסקר השבועי - בנספח בלבד.​
  • כללים חדשים בהרחבה - חובת קריאה - כאן.​
  • אשכול תפילות - כאן.​
  • הפרק היומי - כאן.​
  • תיעוד מהמלחמה באשכול הייעודי בלבד - כאן.​
  • רץ ברשת - חחחרבות ברזל - כאן.​
  • הודעות צבע אדום - כאן.​
  • שמות הנרצחים - כאן.​
  • הודעות פוליטיות הקשורות למלחמה - כאן.​
  • רוצים לקבל הרשאה בפורום חדשות ועדכונים?! לחצו כאן.​
  • חמ"ל פרוגיסטי לבקשות עזרה סיוע ומידע - כאן.​

אנו כאן בפרוג מתפללים לשובם לשלום של החטופים והחיילים, להחלמתם המהירה של הפצועים, ליבנו עם הנופלים ומשפחותיהם, ומייחלים יחד עם כל בית ישראל לביאת משיח צדקנו במהרה, אמן.
לבקשת רבים נצרף פה בל"נ מידי יום פרק תהילים בהודעה נעוצה, עצרו לרגע מהדיווחים ונקרא יחד את הפרק היומי!
• קראתם, סמנו חיובי להודעה זו. כך נספור כמה משתמשים השתתפו בקריאה •
(אנא, אל תדרגו חיובי/שלילי הודעה זו מלבד סימון לאמירת התהילים)
 
הפיתרון
תוכן שיווקי ↓



צדקה תציל ממות


ההגרלה השנתית של איחוד הצלה בעיצומה:
תורמים לרכישת ציוד רפואי למתנדבי '
איחוד הצלה'
וזוכה מאושר לוקח את כל הקופה!!!



🚘 ג'יפ שברולט טראקס 2024 יוקרתי ל-3 שנים!

💰 450,000 ש"ח! - משכורת ל-3 שנים - 12,500 בכל חודש!

🏠 שיפוץ כולל לכל הבית כולל מטבח חדש!

הכל לזוכה אחד!!!


• • •

אל תפספסו את הגרלת הבונוס למזדרזים!!!
בונוס למצטרפים עד יום ראשון הקרוב בלבד 22/9
הגרלה נוספת על 20 אלף ש"ח


מצילים חיים וזוכים 👈

(ניתן לרכוש כרטיסי הגרלה גם בתשלומים וגם מכספי מעשרות)



מילה של @פרסומניק: "אם...

פרוגמטי

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
D I G I T A L
דיווח ראשוני: משרד הבריאות יחל לחלק גנרטורים בחינם למטופלים שמונשמים בביתם, במסגרת היערכות לפגיעה בתשתיות חשמל ותרחיש עלטה במלחמה נגד חיזבאללה.
 

אליז

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
חבר הכנסת חנוך מילביצקי:

ערב טוב לבני גנץ וגדי אייזנקוט. אתם תצאו הכי גדולים בעולם אם תחליטו שבעצם לא כדאי. ששני רמטכ״לים לשעבר לא עולים לשידור באמצע מו״מ עיקש מול חמאס, כדי לפגוע בעמדה הישראלית, גם אם הם לא מסכימים איתה.
‏אמרתם ישראל לפני הכל - עכשיו זה הזמן. אחרת סתם תהיו גירסה חיוורת של עופר כסיף.
 

צחיאל

משתמש מקצוען
לפני זמן קצר במהלך המבצע בטול-כרם לוחמי דובדבן כיתרו מבנה בו שהו מחבלים חמושים. המחבלים פתחו באש לעבר הלוחמים שהשיבו באש וחיסלו את את שני המחבלים, אין נפגעים לכוחותינו. על המחבלים מצאו נשק מסוג m16.
 

טורונטיאני

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
יוצרי ai
בוריס ג'ונסון, ראש ממשלת בריטניה לשעבר הגיב על ההחלטה להשעות 30 רשיונות ייצוא נשק לישראל: ״חמאס עדיין מחזיק יהודים חפים מפשע כבני ערובה בזמן שישראל מנסה למנוע טבח נוסף. למה דייויד לאמי וקיר סטארמר רוצים שחמאס ינצח?״.
 

צחיאל

משתמש מקצוען
דובר הבית הלבן: אין לנו לוח זמנים להצגת העסקה - אבל מה שקרה בסוף השבוע עם רצח החטופים רק ממחיש שמדובר בעניין דחוף. הנשיא מעורב אישית במגעים
עוד אמר דובר הבית הלבן: "לא ניכנס לוויכוח על מה שראש הממשלה (נתניהו) אמר על ציר פילדלפי. הצעת הגישור מדברת על יציאה מאזורים מאוכלסים, וזה כולל את פילדלפי. ישראל הסכימה לזה".
 

פרוגמטי

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
D I G I T A L
פרסום ראשון: נתניהו נתן הנחיה לצה"ל להיערך לאפשרות שחיילי צה"ל יצטרכו לחלק את הסיעו ההומניטרי בעזה במקום הארגונים הבין לאומיים. הרמטכ"ל התנגד.
 

פרוגמטי

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
D I G I T A L
בכירים בארה״ב: "אנו מאשרים את האיום על איראן כל חטוף ישראלי אשר יהרג בעזה, 3 מרכזי נפט יותקפו באדמת איראן בכל פעם".
 

מנדל מנחם

משתמש מקצוען
סאונד והפקות אולפן
לשכת ראש הממשלה בתגובה לדברי גנץ: המציאות מדברת בעד עצמה. מאז שגנץ ומפלגתו פרשו מהממשלה, ישראל חיסלה את רמטכ״ל חמאס ואת רמטכ״ל חיזבאללה, תקפה את החות׳ים, כבשה את ציר פילדלפי - צינור ההתחמשות של החמאס - וביצעה התקפת מנע נגד חיזבאללה שסיכלה את תכניתו הזדונית והשמידה אלפי רקטות שכוונו לגליל. מי שלא תורם לניצחון ולהשבת חטופינו, מוטב שלא יפריע. |
 

מנדל מנחם

משתמש מקצוען
סאונד והפקות אולפן

לאחר מציאת גופות ששת החטופים, בצה"ל מצאו אינדיקציות בשטח שחמאס צפה על הלוחמים בזמן אמת. צה"ל מקפיד שלא להגיע למקומות בהם יש מידע מודיעיני על חטופים חיים

מתחקור ראשוני שנערך בצה"ל על רצח ששת החטופים במנהרה ברפיח, עולה כי תצפיתנים שעמדו מחוץ למנהרה זיהו את לוחמי צה"ל נעים לכיוונם וזה מה שגרם להם ככל הנראה לרצוח את החטופים ולהימלט מהמקום. כך דיווח איתי בלומנטל ב'כאן 11'.

על פי הדיווח, בצה"ל מצאו אינדיקציות בשטח לאחר מציאת גופות החטופים שתצפתני חמאס צפו על לוחמי צה"ל בזמן אמת. המסקנות הללו, מתיישבות היטב עם חילוץ גופות החטופים מחאן יונס בחודש שעבר, אז לוחמי צה"ל מצאו גופות של ארבעה מחבלים, שנהרגו מתקיפת צה"ל סמוך לפירים שהובילו לתוך המנהרה.



יתכן שבמקרה של ששת החטופים, הרש גולדברג, אורי דנינו, עדן ירושלמי כרמל גת, אלמוג סרוסי ואלכסנדר לובנוב הי"ד שנרצחו בסוף השבוע, המידע לא היה מלא כך שכוחות צה"ל לא יכלו לדעת שמחבלים שמחזיקים בחטופים צופים בהם בזמן אמת.
 

דיאלוג

מהמשתמשים המובילים!
שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, מירי רגב, הודיעה היום (שלישי) על ביטול תוכנית הרכבת שהייתה אמורה לחבר בין עפולה לג'נין. התוכנית השאפתנית, שהוצעה בעבר על ידי השר לשעבר ישראל כ"ץ, הייתה חלק מחזון רחב יותר ליצירת חיבור תחבורתי בין הרשות הפלסטינית לנמלי ישראל ומשם לטורקיה ושאר העולם.

"החלטתי על ביטול תוכנית הרכבת מעפולה לג'נין, אין פרסים לטרור"
 

אליז

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
אדם גולד:
אין ספק שמה שכל צד למשא ומתן רגיש והרה גורל צריך, זה שני שותפים שעולים לנאום מול כל העולם כדי להסביר למה האינטרסים המדיניים - בטחוניים שעליהם המדינה מתעקשת במשא ומתן הגורלי הם לא חשובים מספיק - והכל, תוך דרישה משתמעת להתקפלות בפני כל דרישות האויב הנאצי בצד השני. זה אשכרה לא יאומן. אין, ולעולם לא הייתה, עוד מדינה עם כל כך הרבה בכירים ומשפיענים שעסוקים 24/7 - מתוך טמטום, רשעות, שנאה פרסונלית או צירוף של השלושה - בלסייע באופן אקטיבי לאויב.
 

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען
"אני מתחננת בפניכם, תצפו בסרט הזוועות. שימו הכל בצד לרגע ותראו את האמת". כך קראה סבין תעסה בפני הוועדה לזכויות הילד של האו"ם בזנבה (CRC), במסגרת משלחת ישראל בהובלת מנכ״ל משרד המשפטים. סבין תעסה, מסרה לפני זמן קצר עדות בפני הוועדה לזכויות הילד של האו״ם בז׳נבה. תעסה, תושבת נתיב העשרה, ששכלה את בנה בן ה-17, אור ז"ל, ואת בעלה, גיל ז"ל, שנרצח בעת שהגן על ילדיהם הקטנים מפני מחבלי החמאס בטבח ה-7 באוקטובר, השתתפה במשלחת לאו״ם.
 

מנדל מנחם

משתמש מקצוען
סאונד והפקות אולפן
לסיכום שתי מסיבות העיתונאים שני הבדלים משמעותיים 1. נתניהו חושב שנסיגה מפילדלפי בלתי הפיכה (בגלל לחץ מדיני והיעדר לגיטימציה בינ״ל) וכי אין פתרונות אחרים (ישראל לא יכולה לסמוך על אף אחד), גנץ ואייזנקוט תומכים בעמדת ראשי מערכת הבטחון שאפשר יהיה לחזור לפילדלפי במידת הצורך, ומדברים על פתרונות תת קרקעיים בתיאום מצרים שלטענתם נתניהו לא מקדם (״מגדלי תצפית לבדם הם מטווח ברווזים ללוחמינו ולא בולמים מנהרות) 2. גנץ ואייזנקוט חושבים שצריך להגיע לעסקה ולהעביר מאמץ לזירות אחרות כמו הצפון ואירן (אף שלהערכתם הלחימה מול עזה תימשך עוד שנים). נתניהו הולך ומשתקע ברצועת עזה כולל הטלה על צה״ל את הטיפול ההומניטארי.
 

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען
עוד אמר דובר הבית הלבן: "לא ניכנס לוויכוח על מה שראש הממשלה (נתניהו) אמר על ציר פילדלפי. הצעת הגישור מדברת על יציאה מאזורים מאוכלסים, וזה כולל את פילדלפי. ישראל הסכימה לזה".
עמית סגל
עיינתי שוב בדברי קירבי, והוא ממש לא אמר שישראל צריכה לסגת מציר פילדלפי אלא ל״אזורים מיושבים בצפיפות בעזה, כולל לאורך פילדלפי״ האיזור המיושב בצפיפות הכי קרוב נמצא כעת כקילומטר מהציר. הנה המקור The deal itself, the proposal, including the bridging proposal, included the removal of the IDF from all densely-populated areas, and that includes areas along the Philadelphi corridor, and we’re going to continue to work on this as hard as we can It’s all in the proposal. I’m not going to get into negotiating this in public. The deal says that the IDF has to be removed from all densely-populated areas in Phase One, including those around the Philadelphi Corridor where it intersects with those densely populated areas.
 

מנדל מנחם

משתמש מקצוען
סאונד והפקות אולפן

מות'נא נג'אר המחבל שנכנס כ"עיתונאי" יחד עם מחבלי חמאס נוספים לקיבוץ ניר עוז וצילם את חטיפתה של שירי ביבס וילדיה, נמלט דרך מעבר רפיח לפני שישראל השתלטה עליו ומעמיד פנים שהוא מדווח מעזה

מות'נא נג'אר, 'עיתונאי', מחבל עזתי שפלש יחד עם מחבלי חמאס וג'יהאד אסלאמי לקיבוץ ניר עוז בבוקר השבעה באוקטובר ותיעד את הטבח שם, הצליח להימלט בחשאי מרצועת עזה למצרים דרך מעבר רפיח. כך דווח היום ב'כאן 11'.
על פי הדיווח, נג'אר ברח מהרצועה זמן לא רב לפני שישראל השתלטה על ציר פילדלפי. כזכור, הוא זה שתיעד את שירי ביבס נחטפת יחד עם ילדיה כפיר ואריאל משטח הקיבוץ לרצועה תוך שהוא מדווח על זה בשידור חי לתושבי עזה.
המחבל מות'נא א-נג'אר מדווח מניר עוז בשבעה באוקטובר צילום: רשתות חברתיות
ארבעה ימים אחר כך ישראל השמידה מהאוויר את ביתו בחאן יונס. הוא לא נפגע ומאז התנהל כמבוקש. על פי הדיווח, מי שאירגן לו את אישור המעבר מול המצרים הוא הג'יהאד האיסלאמי שנג'אר מזוהה איתו.
עוד דווח, כי נג'אר הסתיר את בריחתו למצרים ועד היום הוא מתנהל בדיווחיו ברשתות החברתיות כאילו הוא עדיין נמצא ברצועת עזה.
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק צז

א יי מָלָךְ תָּגֵל הָאָרֶץ יִשְׂמְחוּ אִיִּים רַבִּים:ב עָנָן וַעֲרָפֶל סְבִיבָיו צֶדֶק וּמִשְׁפָּט מְכוֹן כִּסְאוֹ:ג אֵשׁ לְפָנָיו תֵּלֵךְ וּתְלַהֵט סָבִיב צָרָיו:ד הֵאִירוּ בְרָקָיו תֵּבֵל רָאֲתָה וַתָּחֵל הָאָרֶץ:ה הָרִים כַּדּוֹנַג נָמַסּוּ מִלִּפְנֵי יי מִלִּפְנֵי אֲדוֹן כָּל הָאָרֶץ:ו הִגִּידוּ הַשָּׁמַיִם צִדְקוֹ וְרָאוּ כָל הָעַמִּים כְּבוֹדוֹ:ז יֵבֹשׁוּ כָּל עֹבְדֵי פֶסֶל הַמִּתְהַלְלִים בָּאֱלִילִים הִשְׁתַּחֲווּ לוֹ כָּל אֱלֹהִים:ח שָׁמְעָה וַתִּשְׂמַח צִיּוֹן וַתָּגֵלְנָה בְּנוֹת יְהוּדָה לְמַעַן מִשְׁפָּטֶיךָ יי:ט כִּי אַתָּה יי עֶלְיוֹן עַל כָּל הָאָרֶץ מְאֹד נַעֲלֵיתָ עַל כָּל אֱלֹהִים:י אֹהֲבֵי יי שִׂנְאוּ רָע שֹׁמֵר נַפְשׁוֹת חֲסִידָיו מִיַּד רְשָׁעִים יַצִּילֵם:יא אוֹר זָרֻעַ לַצַּדִּיק וּלְיִשְׁרֵי לֵב שִׂמְחָה:יב שִׂמְחוּ צַדִּיקִים בַּיהוָה וְהוֹדוּ לְזֵכֶר קָדְשׁוֹ:
נקרא  2  פעמים

אתגר AI

ותשובה ותפילה וצדקה • אתגר 111

לוח מודעות

למעלה