הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כללים למשתתפים באשכול עדכונים זה:
• אשכול זה מיועד לדיווחים בלבד, עדכונים מהנעשה במלחמה, חדשות נקיות ומוסמכות.​
• האשכול אינו מיועד לדיונים, ציטוטים, בדיחות, פרשנויות, כתבות, תמונות, סרטונים, קבצים כלשהם, בקשות תפילה ותהילים (מלבד הפרק היומי), בקשות עזרה וחסד, סיפורי גבורה וניסים, בקשות מקור לדיווחים, שאלות ובירורים על דיווחים. כמו כן, אין להעלות ידיעות ושמועות אודות אירועים מיוחדים שאין עליהן מקור מוסמך, כמו נפילת חייל בקרב, שחרור חטופים, להקת כטב"מים לדימונה וכדו'. וכמובן שאין לכתוב הודעות הנוגדות את הצנזורה, או מכילות תוכן שאינו ראוי לאתר פרוג, או מכיל תוכן קשה לקריאה.​
• דירוג חיובי: נתקלתם בידיעה מרעישה, ציון דרך במלחמה, דרגו אותה בצד שמאל, וכך יוכלו לצפות בה בקלות בסינון ע"פ דירוג.
• דירוג שלילי: נתקלתם בהודעה כפולה? דרגו אותה במינוס, וכך תעזרו לנו לאתר בקלות הודעות כפולות ומיותרות. תודה מראש!

יש לקרוא כללים אלו היטב, משתמש שיעבור על הכללים - יאבד את הרשאת הכתיבה בפורום מיידית ללא אזהרה •
חדש!!! הפרק היומי של אשכול העדכונים, באשכול נפרד, הצטרפו אלינו, כל יום פרק, להצלחת כלל ישראל!
  • אשכול נספח שבועי לדיונים והרחבות + הסקר השבועי - בנספח בלבד.​
  • כללים חדשים בהרחבה - חובת קריאה - כאן.​
  • אשכול תפילות - כאן.​
  • הפרק היומי - כאן.​
  • תיעוד מהמלחמה באשכול הייעודי בלבד - כאן.​
  • רץ ברשת - חחחרבות ברזל - כאן.​
  • הודעות צבע אדום - כאן.​
  • שמות הנרצחים - כאן.​
  • הודעות פוליטיות הקשורות למלחמה - כאן.​
  • רוצים לקבל הרשאה בפורום חדשות ועדכונים?! לחצו כאן.​
  • חמ"ל פרוגיסטי לבקשות עזרה סיוע ומידע - כאן.​

אנו כאן בפרוג מתפללים לשובם לשלום של החטופים והחיילים, להחלמתם המהירה של הפצועים, ליבנו עם הנופלים ומשפחותיהם, ומייחלים יחד עם כל בית ישראל לביאת משיח צדקנו במהרה, אמן.
לבקשת רבים נצרף פה בל"נ מידי יום פרק תהילים בהודעה נעוצה, עצרו לרגע מהדיווחים ונקרא יחד את הפרק היומי!
• קראתם, סמנו חיובי להודעה זו. כך נספור כמה משתמשים השתתפו בקריאה •
(אנא, אל תדרגו חיובי/שלילי הודעה זו מלבד סימון לאמירת התהילים)
 
הפיתרון
תוכן שיווקי ↓



צדקה תציל ממות


ההגרלה השנתית של איחוד הצלה בעיצומה:
תורמים לרכישת ציוד רפואי למתנדבי '
איחוד הצלה'
וזוכה מאושר לוקח את כל הקופה!!!



🚘 ג'יפ שברולט טראקס 2024 יוקרתי ל-3 שנים!

💰 450,000 ש"ח! - משכורת ל-3 שנים - 12,500 בכל חודש!

🏠 שיפוץ כולל לכל הבית כולל מטבח חדש!

הכל לזוכה אחד!!!


• • •

אל תפספסו את הגרלת הבונוס למזדרזים!!!
בונוס למצטרפים עד יום ראשון הקרוב בלבד 22/9
הגרלה נוספת על 20 אלף ש"ח


מצילים חיים וזוכים 👈

(ניתן לרכוש כרטיסי הגרלה גם בתשלומים וגם מכספי מעשרות)



מילה של @פרסומניק: "אם...

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
אבו עלי אקספרס:

אחרי כל הנחיות הפינוי האחרונות של דובר צה"ל, אבו חצר מדיר אלבלח מפציץ שוב: שאללה ירחם על השהידים שלנו שנהרגו ב 7.10... הם חשבו שבזמן הזה אנחנו כבר נשב על החוף של יפו.... אנחנו (על החוף) במואצי,

יא מתוקים ### לא יצא כמו שתכננו
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
האו"ם מודיע שהוא משבית את מערך תוכנית המזון שלו בעזה באופן זמני, לאחר שרכב של הארגון נפגע מירי של לפחות 10 כדורים בעת שהתקרב למחסום של צה"ל
 

תהילים

בואו נקרא יחד!
פרוג-בוט
מנוי פרימיום
הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק עט

א מִזְמוֹר לְאָסָף אֱלֹהִים בָּאוּ גוֹיִם בְּנַחֲלָתֶךָ טִמְּאוּ אֶת הֵיכַל קָדְשֶׁךָ שָׂמוּ אֶת יְרוּשָׁלִַם לְעִיִּים:ב נָתְנוּ אֶת נִבְלַת עֲבָדֶיךָ מַאֲכָל לְעוֹף הַשָּׁמָיִם בְּשַׂר חֲסִידֶיךָ לְחַיְתוֹ אָרֶץ:ג שָׁפְכוּ דָמָם כַּמַּיִם סְבִיבוֹת יְרוּשָׁלִָם וְאֵין קוֹבֵר:ד הָיִינוּ חֶרְפָּה לִשְׁכֵנֵינוּ לַעַג וָקֶלֶס לִסְבִיבוֹתֵינוּ:ה עַד מָה יי תֶּאֱנַף לָנֶצַח תִּבְעַר כְּמוֹ אֵשׁ קִנְאָתֶךָ:ו שְׁפֹךְ חֲמָתְךָ אֶל הַגּוֹיִם אֲשֶׁר לֹא יְדָעוּךָ וְעַל מַמְלָכוֹת אֲשֶׁר בְּשִׁמְךָ לֹא קָרָאוּ:ז כִּי אָכַל אֶת יַעֲקֹב וְאֶת נָוֵהוּ הֵשַׁמּוּ:ח אַל תִּזְכָּר לָנוּ עֲוֹנֹת רִאשֹׁנִים מַהֵר יְקַדְּמוּנוּ רַחֲמֶיךָ כִּי דַלּוֹנוּ מְאֹד:ט עָזְרֵנוּ אֱלֹהֵי יִשְׁעֵנוּ עַל דְּבַר כְּבוֹד שְׁמֶךָ וְהַצִּילֵנוּ וְכַפֵּר עַל חַטֹּאתֵינוּ לְמַעַן שְׁמֶךָ:י לָמָּה יֹאמְרוּ הַגּוֹיִם אַיֵּה אֱלֹהֵיהֶם יִוָּדַע (בגיים) בַּגּוֹיִם לְעֵינֵינוּ נִקְמַת דַּם עֲבָדֶיךָ הַשָּׁפוּךְ:יא תָּבוֹא לְפָנֶיךָ אֶנְקַת אָסִיר כְּגֹדֶל זְרוֹעֲךָ הוֹתֵר בְּנֵי תְמוּתָה:יב וְהָשֵׁב לִשְׁכֵנֵינוּ שִׁבְעָתַיִם אֶל חֵיקָם חֶרְפָּתָם אֲשֶׁר חֵרְפוּךָ אֲדֹנָי:יג וַאֲנַחְנוּ עַמְּךָ וְצֹאן מַרְעִיתֶךָ נוֹדֶה לְּךָ לְעוֹלָם לְדֹר וָדֹר נְסַפֵּר תְּהִלָּתֶךָ:
 

משתמש משודרג

משתמש סופר מקצוען
פרחאן קאדי שחולץ אתמול משבי חמאס סיפר כי לפני כשבועיים שוביו נמלטו מהמנהרה שבה הוחזק לאחר ששמעו את הקידוחים של הכלים ההנדסיים של צה"ל. המחבלים פיזרו במנהרה מטעני חבלה כדי למשוך את החיילים פנימה ואז לפוצץ את המנהרה על החיילים.
 

משתמש משודרג

משתמש סופר מקצוען
פרחאן קאדי שחולץ אתמול משבי חמאס סיפר כי שוביו נמלטו מהמנהרה שבה הוחזק לאחר ששמעו את הקידוחים של הכלים ההנדסיים של צה"ל. המחבלים פיזרו במנהרה מטעני חבלה כדי למשוך את החיילים פנימה ואז לפוצץ את המנהרה על החיילים
בווינט דווח כי פרחאן אמר כי בעזה עשו לו ניתוח כדי להוציא קליע שהיה ברגלו. "הניתוח היה כמעט ללא חומרי הרדמה - וזה כאב מאוד. לאחר כחודשיים, המחבלים העבירו אותי למנהרה, שם הייתי לבד ורק עם מחבלים סביבי. לא ידעתי להבדיל בין יום ללילה".

לדבריו, המחבלים אפשרו לו להתפלל. "אתה יושב וקם, מתפלל וחוזר לישון", כך העביר את הזמן בשבי.
 

דה סנטיס 2024

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
ראש הממשלה נתניהו שקל לקיים ישיבת קבינט מדיני-ביטחוני בציר פילדפי בעזה, במטרה להמחיש לשרים את הצורך בהמשך השליטה באזור, אך נתקל בסירוב ראש השב”כ בשל שיקולי אבטחה
על פי הדיווח, נתניהו פנה לראש השב”כ, רונן בר, במטרה לבחון את האפשרות לקיים את ישיבת הקבינט המדיני-ביטחוני במיקום הייחודי. נתניהו הציע כי השרים יגיעו לאזור זה באמצעות נגמ”שים, כלי רכב צבאיים בעלי יכולת להעניק הגנה ולשמור על ביטחונם של חברי הקבינט במהלך הביקור.

המטרה של נתניהו בבקשה החריגה היא להציג לשרי הקבינט בעיניהם את הציר האסטרטגי, ולשכנע אותם מדוע על ישראל להמשיך לשלוט באותו ציר.

המטרה של ראש הממשלה נתניהו בבקשה החריגה היא להציג באופן ישיר ובלתי אמצעי לשרי הקבינט את הציר האסטרטגי, נתניהו שואף לשכנע את השרים בפוטנציאל האיומים והאתגרים הניצבים בפני המדינה, ולתאר בפניהם את הסיכונים שקשורים בהפסקת השליטה הישראלית באותו ציר.

לפי ירון אברהם, הבקשה של ראש הממשלה נתניהו לקיים את ישיבת הקבינט המדיני-ביטחוני בציר פילדפי נתקלה בסירוב נחרץ מצד ראש השב”כ, רונן בר. סירוב זה נבע בעיקר משיקולי אבטחה קריטיים, כאשר בשב”כ הדגישו את החשש מפני הסכנות האפשריות שכרוכות בכניסת בכירים לאזור רגיש ומסוכן כמו רצועת עזה

בשב”כ מסרו: “אנחנו לא מתייחסים לסידורי אבטחה ולשיח בין ראש השב”כ לדרג המדיני”. בלשכת ראש הממשלה סירבו להתייחס לידיעה.
 

מאושר להיות יהודי

משתמש חכם!
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
צה"ל מנסה למנוע חצייה לשטח האויב: משפחות חטופים קיימו הבוקר עצרת בגבול עם הרצועה - ולפתע בדקות האחרונות פרצו גדרות והחלו לרוץ לכיוון עזה.
 

מאושר להיות יהודי

משתמש חכם!
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
מחמד ג'אבר שחוסל הלילה הוא "גדול המרצחים בכל הזמנים, הארכי-מחבל בעל 70 הנשמות, בן-לאדן של השומרון, יחיא עייאש של טול כרם והטרוריסט מספר 1 ביו"ש מאז מלחמת ששת הימים". כך דווח ב'ווינט'

ובפיקוד המרכז אומרים שהחיסול של אבו גבע הוא חשוב אבל אי אפשר להגדירו כגדול המרצחים שקמו עלינו
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
לאחר מספר נסיונות כושלים כוחות צה"ל חיסלו הלילה את אבו שוגעא בכיר המחסלים במחנה נור א-שמס במהלך פעילות הכוחות במחנה, לאחר שנשלחו אליו ארבעה טילים.
גופתו של אבו שוג׳ע שחוסל הלילה בטולכרם מוחזקת בידי צה"ל (הלל ביטון רוזן)
 

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען
צה"ל מנסה למנוע חצייה לשטח האויב: משפחות חטופים קיימו הבוקר עצרת בגבול עם הרצועה - ולפתע בדקות האחרונות פרצו גדרות והחלו לרוץ לכיוון עזה.
משפחות החטופים נענו לכוחות הביטחון ועושות את דרכן חזרה לקיבוץ נירים.
 

משתמש משודרג

משתמש סופר מקצוען
על רקע הלחימה נגד קיני טרור בג'נין ובטול כרם, מתברר כי אמל"ח רב מגיע מירדן.
אם הגבול עם ירדן לא יסגר המטענים ימשיכו לזרום לג׳נין טול כרם ויתר ערי הטרור.
צה"ל מתחנן שהדרג המדיני יעביר תקציב מיידי לבניית הגדר עם ירדן.
 

חסוי 7

משתמש מקצוען
אירן: הרוג ועשרה נפצעו בפיצוץ במתקן של משמרות המהפכה באיספהאן. הסיבה הרשמית: פיצוץ בלון גז
בסוכנות הידיעות “פארס” דווח כי “התקרית התרחשה בבית מלאכה באחד ממרכזי משמרות המהפכה בפרובינציית אספהאן”. בהודעה החריגה של האיראנים כונה ההרוג בתקרית כ”שהיד” דבר המעלה את החשד כי מדובר בפעילות עוינת של מדינה זרה. טרם ברור האם דליפת הגז הובילה לפיצוץ שגרם לנפגעים או שהם נפגעו משאיפת גז בלבד.
סוכנות הידיעות איראן אינטרנשיונל דווח כי בדיווח הראשוני של סוכנות הידיעות “פארס”, הופיע האשטג “ישראל” אולם מאוחר יותר הוא נמחק. הופעת ההאשטג מלמדת כי באיראן יש מי שייחס את האירוע לפעולה ישראלית לכאורה.
העיר אספהאן היא מוקד חשוב של תכנית הגרעין של איראן. במרחב נמצאים מספר מתקנים חשובים כולל מתקן המחקר שאהד בו מיוצרים כטב”מים הנפץ מסוג שהאד 136. באזור נמצא גם מתקן הגרעין בנתנז, בו הותקפה על פי פרסומים זרים על ידי ישראל, מערכת יירוט טילים מתקדמת מסוג S300 כתגובה למתקפת הטילים והכטב”מים האיראנים לפני מספר חודשים. בישראל לא הגיבו לדיווחים על האירוע המסתורי באספהאן.
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק צח

א מִזְמוֹר שִׁירוּ לַיי שִׁיר חָדָשׁ כִּי נִפְלָאוֹת עָשָׂה הוֹשִׁיעָה לּוֹ יְמִינוֹ וּזְרוֹעַ קָדְשׁוֹ:ב הוֹדִיעַ יי יְשׁוּעָתוֹ לְעֵינֵי הַגּוֹיִם גִּלָּה צִדְקָתוֹ:ג זָכַר חַסְדּוֹ וֶאֱמוּנָתוֹ לְבֵית יִשְׂרָאֵל רָאוּ כָל אַפְסֵי אָרֶץ אֵת יְשׁוּעַת אֱלֹהֵינוּ:ד הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ פִּצְחוּ וְרַנְּנוּ וְזַמֵּרוּ:ה זַמְּרוּ לַיי בְּכִנּוֹר בְּכִנּוֹר וְקוֹל זִמְרָה:ו בַּחֲצֹצְרוֹת וְקוֹל שׁוֹפָר הָרִיעוּ לִפְנֵי הַמֶּלֶךְ יי:ז יִרְעַם הַיָּם וּמְלֹאוֹ תֵּבֵל וְיֹשְׁבֵי בָהּ:ח נְהָרוֹת יִמְחֲאוּ כָף יַחַד הָרִים יְרַנֵּנוּ:ט לִפְנֵי יי כִּי בָא לִשְׁפֹּט הָאָרֶץ יִשְׁפֹּט תֵּבֵל בְּצֶדֶק וְעַמִּים בְּמֵישָׁרִים:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

ותשובה ותפילה וצדקה • אתגר 111

לוח מודעות

למעלה