ניתן להתקדם לתחנה בתוך העיר.למעשה, מי שמכיר את הפרקטיקה יודע שהוא צודק,
התחנה ההיא היא תחנה מחוץ לעיר וגם כך קורה הנהגים לא שעוצרים, וכשהם רואים אופניים זה גורם להם לא לעצור, (זה בפועל מעכב יותר ממזוודה)
ניתן להתקדם לתחנה בתוך העיר.למעשה, מי שמכיר את הפרקטיקה יודע שהוא צודק,
התחנה ההיא היא תחנה מחוץ לעיר וגם כך קורה הנהגים לא שעוצרים, וכשהם רואים אופניים זה גורם להם לא לעצור, (זה בפועל מעכב יותר ממזוודה)
איזה מספר כביש?לכיוון השכונה עין כרם וממשיכים בכביש הראשי עד צומת כרם שם ממשיכים מעט לכיוון מבשרת והלאה - מהר נוף דרך היער לצומת כרם) המשך קטע קטן על הכביש ותמצאו כניסה להמשך המסלול לאורך הנחל..
אני לא הבנתי איפה השביל ובאיזה צבע הסימון ?הכביש פונה בהמשך בחדות שמאלה ולמעלה לכיוון נס הרים ושם יורדים לשביל אופניים מסומן היטב בצד ימין ..
אפשר דחוף את המספר טלפון !!יש ברחוב שבטי ישראל ליד החומה השלישית משפחה שמשכירה אופניים[מנסיון אישי כמובן] טובים ובמחיר די זול וניתן לצאת משם דרך כביש רמות [עמק הארזים] זה מסלול ארוך אבל חוויתית במיוחד נסעתי במסלול הזה כמה פעמים.
שווה להשקיע..............
אין תשובה ???היונגערמאן!!!
אולי אתה יכול לתת לי טלפון של ההשכרה ? ?
למה?התייאשתי !
אם זה פעם ראשונה זה הגיוני,מישהו יודע בערך כמה זמן לוקח לעשות את המסלול עם קבוצה בת שישה שיבעה חברה' "כולל פאנצ'רים" ?
כי המשכיר אופניים אמר לי שזה 8+ שעות כולל פאנצ'רים ושאר תיקונים שהוא התחייב לי שוודאי יקרה ,וכולל חזרה לירושליים.
המספר שלהם: 0585858318אין תשובה ???
אנחנו עשינו את זה בערך 8 שעות.מישהו יודע בערך כמה זמן לוקח לעשות את המסלול עם קבוצה בת שישה שיבעה חברה' "כולל פאנצ'רים" ?
כי המשכיר אופניים אמר לי שזה 8+ שעות כולל פאנצ'רים ושאר תיקונים שהוא התחייב לי שוודאי יקרה ,וכולל חזרה לירושליים.
יישר כוח מאוד עזרת לי.המספר שלהם: 0585858318
סליחה על האיחור מתנצל............
לא אופציונלי עם אופניים חשמליות רגילותהאם המסלול אופציונלי גם עם אופניים חשמליות,
וכמה זמן זה לוקח ?
רק לי זה נשמע יותר סבל מהנאה? או שאני זקן מהדור הקודם שלא מבין בהנאות העולם הזה?אני עשיתי היום את המסלול ואלו מסקנותי.
1. לא מומלץ לצאת בקיץ אלא רק באביב. [היה שם "חם גהינום"]
2. מדובר במסלול שמתאים לרוכבים מיטיבים, ארוך מתיש אם תנאים קשים לדוג' ברוב המסלול יש אבנים קטנים וגדולים בהמוניהם שקשה לרכוב עליהם, ובנוסף גורמים לכאבים חזקים בעצמות מרוב קפיצות. וכן גורמים לפאנצ'רים [שסיכוי נמוך שלא יקרה לפחות פעם אחת]
3. חובה לקחת ערכה שכוללת כמה פנימיות תלוי בכמות הרוכבים, [מומלץ לקחת לא פחות ממינימום שני פנימיות על כל רוכב] ומפתחות לאומים של הגלגל ומנפח אוויר.
4. לבדוק שיש 100 אחוז תקינות לאופניים [שכמובן מתאימים לשטח וודאי שלא שייך חשמלי] בעיקר אם אתם משכירים לבדוק שהגלגלים והשרשרת משומנים היטב ושהם אינם חלודים וכן שההילוכים עובדים ולא שכשמעבירים הילוך השרשרת נופלת.
5. המסלול לאורך נחל שורק יחסית ברור בנוסף לזה שמתחנת רכבת בר גיורא [בערך באמצע המסלול] נוסעים בסמוך לפסי רכבת חוץ מזה שפעמים ממשיכים על הכביש 386, נוסעים כל הזמן סמוך לנחל ופעמיים חוצים ממש בתוך הנחל ומתרטבים עד מעל הקרסול [אגב הנחל הוא "מי שופכים 100 אחוז מזוקקים" שבקטע הסמוך ממש לבית שמש אנשים באים להשתכשך במים, לא פחות] אך מי שבא מתוך ירושליים עד לנחל עצמו צריך לבדוק ביסודיות את דרכי ההגעה לנחל .
6. המסלול לאורכו של הנחל מתחלק בין מישור לירידה מתונה חוץ מפעמים בודדות שהירידה קיצונית [כמובן אם המון אבנים]
7. לסכם מראש אם המשכיר מה עושים אם יהיה באמצע המסלול תקלה שלא ניתן לתקן וכן שביגללה לא ניתן להמשיך את המסלול.
8. להצטייד במינימום 3 ליטר מים ביום לא "חמ-סין"
9. "יש לאורכו של המסלול אחוז בודד של צל"
10. אורכו של המסלול מתוך ירושליים 33 קילומטר.
נ. ב. יצאנו חמישה חברה' עם ציוד לתיקון, וכמובן שניהיה פאנצ'ר, למזלנו רק אחד,
[וכן קבוצה נוספת שעשתה את המסלול נעזרה בנו בפאנצ'ר שגם להם קרה, ולא היה להם ציוד עזר]
אך צמוד לבר גיורא נשבר המוט שסביבו הגלגל האחורי מסתובב באחד האופניים והמשכיר
לא ידע מה לעשות כי לא סיכמנו מה עושים במקרה שלא ניתן להמשיך עקב תקלה שאי אפשר לתקן במסלול,
דרייבר אם אפשרות להביא לנו אופניים חדשות מהמשכיר וכן להחזיר את התקולות לוקח מינימום 270 ש"ח
בסוף לאחר שעתיים תמימות שאנו עומדים בשמש הקופחת המשכיר בא ברכב שכור עם אופניים והחליף לנו בתנאי שאנו משתתפים בהוצאות הנסיעה ומשלמים על זה 70 ש"ח
בתכלס' לקח לנו המסלול 10 שעות לא כולל חזרה לירושליים ואם עצירות לארוחת בוקר וצהריים ולמנוחה ממאמץ.
לדעתי שלושה רוכבים ממוצעים יכולים לעשות את זה ב-4/5 שעות.
ודבר אחרון חוקי אפשר להעביר אופניים בתא מטען של אוטובוס בין עירוני אך הנהגים לא כל כך מרוצים כנ"ל.
יש הרבה שנהנים מהמסלול מאודאני עשיתי היום את המסלול ואלו מסקנותי.
1. לא מומלץ לצאת בקיץ אלא רק באביב. [היה שם "חם גהינום"]
2. מדובר במסלול שמתאים לרוכבים מיטיבים, ארוך מתיש אם תנאים קשים לדוג' ברוב המסלול יש אבנים קטנים וגדולים בהמוניהם שקשה לרכוב עליהם, ובנוסף גורמים לכאבים חזקים בעצמות מרוב קפיצות. וכן גורמים לפאנצ'רים [שסיכוי נמוך שלא יקרה לפחות פעם אחת]
3. חובה לקחת ערכה שכוללת כמה פנימיות תלוי בכמות הרוכבים, [מומלץ לקחת לא פחות ממינימום שני פנימיות על כל רוכב] ומפתחות לאומים של הגלגל ומנפח אוויר.
4. לבדוק שיש 100 אחוז תקינות לאופניים [שכמובן מתאימים לשטח וודאי שלא שייך חשמלי] בעיקר אם אתם משכירים לבדוק שהגלגלים והשרשרת משומנים היטב ושהם אינם חלודים וכן שההילוכים עובדים ולא שכשמעבירים הילוך השרשרת נופלת.
5. המסלול לאורך נחל שורק יחסית ברור בנוסף לזה שמתחנת רכבת בר גיורא [בערך באמצע המסלול] נוסעים בסמוך לפסי רכבת חוץ מזה שפעמים ממשיכים על הכביש 386, נוסעים כל הזמן סמוך לנחל ופעמיים חוצים ממש בתוך הנחל ומתרטבים עד מעל הקרסול [אגב הנחל הוא "מי שופכים 100 אחוז מזוקקים" שבקטע הסמוך ממש לבית שמש אנשים באים להשתכשך במים, לא פחות] אך מי שבא מתוך ירושליים עד לנחל עצמו צריך לבדוק ביסודיות את דרכי ההגעה לנחל .
6. המסלול לאורכו של הנחל מתחלק בין מישור לירידה מתונה חוץ מפעמים בודדות שהירידה קיצונית [כמובן אם המון אבנים]
7. לסכם מראש אם המשכיר מה עושים אם יהיה באמצע המסלול תקלה שלא ניתן לתקן וכן שביגללה לא ניתן להמשיך את המסלול.
8. להצטייד במינימום 3 ליטר מים ביום לא "חמ-סין"
9. "יש לאורכו של המסלול אחוז בודד של צל"
10. אורכו של המסלול מתוך ירושליים 33 קילומטר.
נ. ב. יצאנו חמישה חברה' עם ציוד לתיקון, וכמובן שניהיה פאנצ'ר, למזלנו רק אחד,
[וכן קבוצה נוספת שעשתה את המסלול נעזרה בנו בפאנצ'ר שגם להם קרה, ולא היה להם ציוד עזר]
אך צמוד לבר גיורא נשבר המוט שסביבו הגלגל האחורי מסתובב באחד האופניים והמשכיר
לא ידע מה לעשות כי לא סיכמנו מה עושים במקרה שלא ניתן להמשיך עקב תקלה שאי אפשר לתקן במסלול,
דרייבר אם אפשרות להביא לנו אופניים חדשות מהמשכיר וכן להחזיר את התקולות לוקח מינימום 270 ש"ח
בסוף לאחר שעתיים תמימות שאנו עומדים בשמש הקופחת המשכיר בא ברכב שכור עם אופניים והחליף לנו בתנאי שאנו משתתפים בהוצאות הנסיעה ומשלמים על זה 70 ש"ח
בתכלס' לקח לנו המסלול 10 שעות לא כולל חזרה לירושליים ואם עצירות לארוחת בוקר וצהריים ולמנוחה ממאמץ.
לדעתי שלושה רוכבים ממוצעים יכולים לעשות את זה ב-4/5 שעות.
ודבר אחרון חוקי אפשר להעביר אופניים בתא מטען של אוטובוס בין עירוני אך הנהגים לא כל כך מרוצים כנ"ל.
קודם כל וודאי שנהנינו. כל מה שרצינו זה לפרוק אנרגיות ועשינו זאת בענק.רק לי זה נשמע יותר סבל מהנאה? או שאני זקן מהדור הקודם שלא מבין בהנאות העולם הזה?
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
26.09
כ"ג אלול
פתיחת
קורס מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קיט ו'
מא וִיבֹאֻנִי חֲסָדֶךָ יי תְּשׁוּעָתְךָ כְּאִמְרָתֶךָ:מב וְאֶעֱנֶה חֹרְפִי דָבָר כִּי בָטַחְתִּי בִּדְבָרֶךָ:מג וְאַל תַּצֵּל מִפִּי דְבַר אֱמֶת עַד מְאֹד כִּי לְמִשְׁפָּטֶךָ יִחָלְתִּי:מד וְאֶשְׁמְרָה תוֹרָתְךָ תָמִיד לְעוֹלָם וָעֶד:מה וְאֶתְהַלְּכָה בָרְחָבָה כִּי פִקֻּדֶיךָ דָרָשְׁתִּי:מו וַאֲדַבְּרָה בְעֵדֹתֶיךָ נֶגֶד מְלָכִים וְלֹא אֵבוֹשׁ:מז וְאֶשְׁתַּעֲשַׁע בְּמִצְוֹתֶיךָ אֲשֶׁר אָהָבְתִּי:מח וְאֶשָּׂא כַפַּי אֶל מִצְוֹתֶיךָ אֲשֶׁר אָהָבְתִּי וְאָשִׂיחָה בְחֻקֶּיךָ: