בעיקרון זה היה אמור להיכנס אחר כבוד ל"מודל הפרסום מארה"ב".
אך הנני חושב שיש פה משהו יותר.
כל קמפיינר יודע, שלא מפרסמים את הלוגו מיד בתחילת הקמפיין. בהתחלה מפרסמים טיזרים עם כמה משפטים שמרמזים על הקמפיין - ורק אחר כך מגיע פרסום הלוגו.
כמה שהפרסום המקדים יהיה מעניין יותר וכובש יותר - הלוגו והקמפיין יתפסו אהדה ויקלטו בציבור.
נתקלתי לאחרונה בכזה דבר, אמריקאי, שהפרסומאי המבריק מצא דרך לרתק את הציבור לקראת הלוגו וקמפיין גיוס הכספים שבא אחריו.
ואז מגיע חשיפת הלוגו המוסתר:
ואחר כך, ממשיך הקמפיין:
אך הנני חושב שיש פה משהו יותר.
כל קמפיינר יודע, שלא מפרסמים את הלוגו מיד בתחילת הקמפיין. בהתחלה מפרסמים טיזרים עם כמה משפטים שמרמזים על הקמפיין - ורק אחר כך מגיע פרסום הלוגו.
כמה שהפרסום המקדים יהיה מעניין יותר וכובש יותר - הלוגו והקמפיין יתפסו אהדה ויקלטו בציבור.
נתקלתי לאחרונה בכזה דבר, אמריקאי, שהפרסומאי המבריק מצא דרך לרתק את הציבור לקראת הלוגו וקמפיין גיוס הכספים שבא אחריו.
ואז מגיע חשיפת הלוגו המוסתר:
ואחר כך, ממשיך הקמפיין: