הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כללים למשתתפים באשכול עדכונים זה:
• אשכול זה מיועד לדיווחים בלבד, עדכונים מהנעשה במלחמה, חדשות נקיות ומוסמכות.​
• האשכול אינו מיועד לדיונים, ציטוטים, בדיחות, פרשנויות, כתבות, תמונות, סרטונים, קבצים כלשהם, בקשות תפילה ותהילים (מלבד הפרק היומי), בקשות עזרה וחסד, סיפורי גבורה וניסים, בקשות מקור לדיווחים, שאלות ובירורים על דיווחים. כמו כן, אין להעלות ידיעות ושמועות אודות אירועים מיוחדים שאין עליהן מקור מוסמך, כמו נפילת חייל בקרב, שחרור חטופים, להקת כטב"מים לדימונה וכדו'. וכמובן שאין לכתוב הודעות הנוגדות את הצנזורה, או מכילות תוכן שאינו ראוי לאתר פרוג, או מכיל תוכן קשה לקריאה.​
• דירוג חיובי: נתקלתם בידיעה מרעישה, ציון דרך במלחמה, דרגו אותה בצד שמאל, וכך יוכלו לצפות בה בקלות בסינון ע"פ דירוג.
• דירוג שלילי: נתקלתם בהודעה כפולה? דרגו אותה במינוס, וכך תעזרו לנו לאתר בקלות הודעות כפולות ומיותרות. תודה מראש!

יש לקרוא כללים אלו היטב, משתמש שיעבור על הכללים - יאבד את הרשאת הכתיבה בפורום מיידית ללא אזהרה •
חדש!!! הפרק היומי של אשכול העדכונים, באשכול נפרד, הצטרפו אלינו, כל יום פרק, להצלחת כלל ישראל!
  • אשכול נספח שבועי לדיונים והרחבות + הסקר השבועי - בנספח בלבד.​
  • כללים חדשים בהרחבה - חובת קריאה - כאן.​
  • אשכול תפילות - כאן.​
  • הפרק היומי - כאן.​
  • תיעוד מהמלחמה באשכול הייעודי בלבד - כאן.​
  • רץ ברשת - חחחרבות ברזל - כאן.​
  • הודעות צבע אדום - כאן.​
  • שמות הנרצחים - כאן.​
  • הודעות פוליטיות הקשורות למלחמה - כאן.​
  • רוצים לקבל הרשאה בפורום חדשות ועדכונים?! לחצו כאן.​
  • חמ"ל פרוגיסטי לבקשות עזרה סיוע ומידע - כאן.​

אנו כאן בפרוג מתפללים לשובם לשלום של החטופים והחיילים, להחלמתם המהירה של הפצועים, ליבנו עם הנופלים ומשפחותיהם, ומייחלים יחד עם כל בית ישראל לביאת משיח צדקנו במהרה, אמן.
לבקשת רבים נצרף פה בל"נ מידי יום פרק תהילים בהודעה נעוצה, עצרו לרגע מהדיווחים ונקרא יחד את הפרק היומי!
• קראתם, סמנו חיובי להודעה זו. כך נספור כמה משתמשים השתתפו בקריאה •
(אנא, אל תדרגו חיובי/שלילי הודעה זו מלבד סימון לאמירת התהילים)
 
הפיתרון
תוכן שיווקי ↓



צדקה תציל ממות


ההגרלה השנתית של איחוד הצלה בעיצומה:
תורמים לרכישת ציוד רפואי למתנדבי '
איחוד הצלה'
וזוכה מאושר לוקח את כל הקופה!!!



🚘 ג'יפ שברולט טראקס 2024 יוקרתי ל-3 שנים!

💰 450,000 ש"ח! - משכורת ל-3 שנים - 12,500 בכל חודש!

🏠 שיפוץ כולל לכל הבית כולל מטבח חדש!

הכל לזוכה אחד!!!


• • •

אל תפספסו את הגרלת הבונוס למזדרזים!!!
בונוס למצטרפים עד יום ראשון הקרוב בלבד 22/9
הגרלה נוספת על 20 אלף ש"ח


מצילים חיים וזוכים 👈

(ניתן לרכוש כרטיסי הגרלה גם בתשלומים וגם מכספי מעשרות)



מילה של @פרסומניק: "אם...

מאושר להיות יהודי

משתמש חכם!
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
אזעקות בצפון בשעה האחרונה: כ-20 שיגורים זוהו לעבר הגליל העליון. חלקם יורטו, השאר נפלו בשטחים פתוחים. לא התקבלו דיווחים על נפגעים.
 

מאושר להיות יהודי

משתמש חכם!
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
פיגוע בשומרון: מחבל ערבי תקף בפטיש אזרח ישראלי באזור התעשייה בראון סמוך לקדומים, הצליח לגנוב את נישקו, ונמלט. כוחות רבים של צה"ל הוקפצו, וסורקים בשטח.
הלל ביטון רוזן: ההערכה שהמחבל נמלט חמוש מחוץ לאזור התעשייה. תושבי קודמים הונחו להסתגר בבתים.
 

מאושר להיות יהודי

משתמש חכם!
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום (ראשון) בפתח ישיבת הממשלה למגעים לעסקת החטופים עם ארגון הטרור חמאס, והבהיר כי ״אנו מקיימים משא-ומתן, ולא מתן-ומתן. העקרונות שקבענו חיוניים לביטחון ישראל״.

בפתח דבריו אמר, ״ישראל ערוכה לכל איום – הן בהגנה והן בהתקפה. אנחנו נחושים להגן על עצמנו, ואנחנו גם נחושים לגבות מחיר כבד מאוד מכל אויב שיעז לתקוף אותנו – מכל זירה שהיא”.

“במקביל, אנחנו מנהלים משא-ומתן לשחרור חטופינו. זו משימה מוסרית ולאומית ראשונה במעלה. אנחנו מנהלים משא-ומתן מורכב מאוד כשבצד השני עומד ארגון טרור רצחני, חסר עכבות וסרבני”, הוסיף ראש הממשלה.

“אבל אני רוצה להדגיש”, אמר נתניהו, “אנו מקיימים משא-ומתן, ולא מתן-ומתן. יש דברים שאנחנו יכולים להיות גמישים לגביהם, ויש דברים שאנחנו לא יכולים להיות גמישים לגביהם – ואנחנו מתעקשים עליהם. אנחנו יודעים היטב להבדיל בין השניים”

“לכן, לצד המאמצים הכבירים שאנו עושים להחזרת חטופינו, אנחנו עומדים איתן על העקרונות שקבענו, שהם חיוניים לביטחון ישראל. העקרונות הללו – אני חוזר ואומר – תואמים את מתווה ה-27 במאי, שזכה לתמיכה אמריקנית”.

לסיום אמר, “אני מבקש שוב להדגיש: החמאס, עד לרגע זה דבק בסרבנותו. הוא אפילו לא שלח נציג לשיחות בדוחה. ולכן, את הלחץ צריך להפנות לחמאס ולסינוואר, ולא לממשלת ישראל. הלחץ הצבאי החזק, והלחץ המדיני החזק, זו הדרך להשגת שחרור חטופינו״.
 

RPO

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
הפיגוע באזור התעשייה בראון שבשומרון: פצוע כבן 40 שסובל מחבלות ופציעות קשות בראשו מפונה לבית החולים. בשלב זה מצבו מוגדר קשה.
 

RPO

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
הפיגוע באזור התעשייה בראון שבשומרון: פצוע כבן 40 שסובל מחבלות ופציעות קשות בראשו מפונה לבית החולים. בשלב זה מצבו מוגדר קשה.
אזרח ישראלי(ככה''נ מאבטח במקום) כבן 40 נפצע באורח קשה בפיגוע באזור התעשייה בראון שבשומרון. לפי דיווח ראשוני, המחבל תקף את האזרח וגנב את נשקו באזור התעשייה – באמצעות פטיש. כוחות צה”ל פתחו במרדף אחר המחבל שנמלט .בעקבות הארוע תושבי קדומים התבקשו להסתגר בבתיהם.
מדובר באזור תעשייה בו אישרו בצה”ל כניסת פועלים פלסטינים אחרי המניעה הגורפת בחודשים הראשונים למלחמה. פועלים אלו עברו בדיקה ביטחונית מקדימה ובהתאם בכניסות לאזור התעשייה, לא ברור אם המחבל הועסק במקום או הגיע מבחוץ.
דובר צה”ל מסר בדיווח ראשוני: “התקבל דיווח על מחבל שתקף אזרח ישראלי וגנב את נשקו באזור התעשייה בראון שבחטיבת שומרון, כוחות רבים של צה”ל פתחו במרדף אחר המחבל, פרטים נוספים בהמשך”.
שיראל פופקין פרמדיקית איחוד הצלה שהגיעה ראשונה לזירה מסרה: “מדובר בפצוע כבן 40 שסובל מחבלות ופציעות קשות בראשו. הענקתי לו סיוע רפואי ראשוני בחצר המפעל בסיוע רופא צבאי שפינה אותו מהזירה ברכב משוריין של צה”ל לעבר ניידת טיפול נמרץ של צה”ל שתפנה אותו לבית חולים. בשלב זה מצבו מוגדר קשה”.

מוקד עדכוני יו”ש מסר: “לפני כחצי שעה דווח על מחבל שתקף ישראלי במפעל באזור תעשיה בראון בשומרון, פצע אותו במצב קשה וגנב את נשקו וברח מהמקום. כוחות רבים שהוזעקו למקום פתחו בסריקות. בעקבות הארוע תושבי קדומים מתבקשים להסתגר בבתיהם”.
 

RPO

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
עיריית קריית שמונה: על פי הנחיות הצבא, אנו מבקשים מתושבי קריית שמונה שנשארו בעיר לשהות בקרבת מרחבים מוגנים עד שנודיע אחרת. יש להימנע מהתקהלויות ולהימנע מלהסתובב שלא לצורך ברחבי העיר. נמשיך לעדכן בהתאם להתפתחויות
 

שלומי מרום

משתמש מקצוען
ברק רביד: משלחת של נציגי השב"כ, מתפ"ש וצה"ל בדרגי עבודה תצא היום לקהיר להמשך שיחות על הסדרי הביטחון בציר פילדלפי ומעבר רפיח, כחלק מהמו"מ על עסקת החטופים. יציאת המשלחת היתה אחת ההחלטות בדיון בן ארבע שעות שקיים נתניהו היום עם צוות המו"מ על עסקת החטופים.
 

RPO

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
בית החולים בילינסון: הפצוע מהפגיוע בשומרון הגיע לחדר הטראומה בבית החולים. מצבו מוגדר אנוש והרופאים נאבקים כעת על חייו.
תתפללו: גדעון בן חנה לאה לרפו"ש.
 

RPO

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
בית החולים בילינסון: הפצוע מהפגיוע בשומרון הגיע לחדר הטראומה בבית החולים. מצבו מוגדר אנוש והרופאים נאבקים כעת על חייו.
תתפללו: גדעון בן חנה לאה לרפו"ש.
הפיגוע בשומרון: המחבל שתקף את המאבטח - פלסטיני עם היתר עבודה במפעל. נמשך המצוד אחריו.
 

מאושר להיות יהודי

משתמש חכם!
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
ד"ר גרשון בסקין ליענקלה פרידמן בקול חי: "תיווכתי בעסקת שליט וצריכים לדרוש את כל 115 החטופים בפעימה אחת, מתנגד לעסקה הנוכחית. קטאר צריכה לאיים על חמאס בגירוש מהמדינה אם לא יסכימו. מציע למתווכות שיסירו מהשולחן את ההצעות הקיימות ויעלו הצעה חדשה שתהיה הרבה יותר טובה לישראל"
 

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען
המחבל שביצע את הפיגוע הרצחני היום בשומרון הוא סלטאן נדאל עבד אלעזיז עבד אלגני, בשנות ה-20 לחייו מאזור קלקיליה. למחבל היה היתר לעסוק בתחום הנגרות. מצוד נרחב אחריו מהאוויר. הלל ביטון רוזן
 

מאושר להיות יהודי

משתמש חכם!
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
לשכת ראש הממשלה: ישנם מדליפים סדרתיים הפוגעים ביכולת לקדם עסקה. הם טענו במשך חודשים שהחמאס לעולם לא יסכים לוותר על סיום המלחמה כתנאי לעסקה, והציעו להיכנע לדרישת החמאס. הם טעו אז - והם טועים גם היום. ראש הממשלה עמד בתוקף על דרישת יסוד זו - שחיונית להשגת יעדי המלחמה - והחמאס שינה את עמדתו. גם היום ראש הממשלה עומד על כך שנישאר בציר פילדלפי כדי למנוע התחמשות מחודשת של גורמי הטרור.
ראש הממשלה ימשיך לפועל לקדם עסקה שתמקסם את מספר החטופים החיים ושתאפשר את השגת כל יעדי המלחמה.
 

הצ'ייסר

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
קובי פינקלר בקול חי:
אסון: לאחר מאמצים רבים ומאבק על חייו, הרופאים בחדר הטראומה בבילינסון נאלצו לקבוע את מותו של הגבר שנפצע באופן אנוש בפיגוע בשומרון.
מועצת קדומים: גדעון פרי הי"ד, נשוי ואב לשלושה ילדים, הוא הנרצח בפיגוע בבר-און שבשומרון מוקדם יותר היום .
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק צח

א מִזְמוֹר שִׁירוּ לַיי שִׁיר חָדָשׁ כִּי נִפְלָאוֹת עָשָׂה הוֹשִׁיעָה לּוֹ יְמִינוֹ וּזְרוֹעַ קָדְשׁוֹ:ב הוֹדִיעַ יי יְשׁוּעָתוֹ לְעֵינֵי הַגּוֹיִם גִּלָּה צִדְקָתוֹ:ג זָכַר חַסְדּוֹ וֶאֱמוּנָתוֹ לְבֵית יִשְׂרָאֵל רָאוּ כָל אַפְסֵי אָרֶץ אֵת יְשׁוּעַת אֱלֹהֵינוּ:ד הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ פִּצְחוּ וְרַנְּנוּ וְזַמֵּרוּ:ה זַמְּרוּ לַיי בְּכִנּוֹר בְּכִנּוֹר וְקוֹל זִמְרָה:ו בַּחֲצֹצְרוֹת וְקוֹל שׁוֹפָר הָרִיעוּ לִפְנֵי הַמֶּלֶךְ יי:ז יִרְעַם הַיָּם וּמְלֹאוֹ תֵּבֵל וְיֹשְׁבֵי בָהּ:ח נְהָרוֹת יִמְחֲאוּ כָף יַחַד הָרִים יְרַנֵּנוּ:ט לִפְנֵי יי כִּי בָא לִשְׁפֹּט הָאָרֶץ יִשְׁפֹּט תֵּבֵל בְּצֶדֶק וְעַמִּים בְּמֵישָׁרִים:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

ותשובה ותפילה וצדקה • אתגר 111

לוח מודעות

למעלה