יצירת אקווריום דמה - תלת מימד

שאלת תם

משתמש רשום
שלום וברכה
אולי יש למישהו רעיון
איך ליצור אקווריום תלת מימד
שיראה "כאילו" אמיתי
אבל לא באמת עם מים

מיועד לקיר של מוסד
משהו יפה וברמה גבוהה
כמובן שחלק יודפס על משהו

נשמח לכל עזרה
תודה
 

Special

משתמש סופר מקצוען
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים
אפשר ליצור הדמיה ריאליסטית
ולהדפיס.
במידה ותרצו תוכלו ליצור איתי קשר ואשמח לתת לכם מענה.
 

Special

משתמש סופר מקצוען
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים
הדמיה שמדמה את הקיר הרצוי,
אקוריום וכו'..
מה שתרצו להכניס.
ואת זה מדפיסים.
 

הלוחשת לתווים

אוהבת הכל מהכל!!
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
הנדסת תוכנה
אפשר להדפיס רקע של ים כחול על שעוונית בגודל הרצוי, ולהוסיף אביזרים ששמים באקווריום אמיתי (מבנים מאבן, אוניות, צמחים, אבנים...)
יש להזמין באלי אקספרס דגים יפיפיים שנראים ממש אמיתיים במלא גדלים שנמכרים כפתיונות לדגים.
(הייתי אומרת שזה עדיף מאשר להדפיס בתלת מימד, זה נראה פחות אמיתי, ואפשר פחות צבעים לשלב...)
אם השטח לא גדול מדי יש אפשרות לעשות בתקרת האקווריום מין מסילות עם מנוע שזז ימין ושמאל, ומחברים את המנוע לדגים והם יוכלו לזוז. בגדול זה יהיה קצת יותר מסובך, אז אפשר פשוט לחבר אותם עם חוט דייגים בגבהים שונים.
אם אני לא טועה יש גם כל מיני צעצועים כמו כוכב ים שזז לבד או צוללנים, זה גם יכול לשדרג מאד...

אגב, אפשר לעשות את הזכוכית החיצונית שלו מפרספקס שעליו יוצקים שכבה של איפוקסי, ואז זה נותן מראה שיש מים באקווריום... (כאילו נראה לי ככה... לא ניסיתי את זה)

אם זה ממש בקטע להיראות אמיתי אפשר לעשות בתחתית האקווריום תאורה שמדמה מים, או צלילים עדינים של בועות... (יש מצב אפילו שאפשר להכניס לשם מכשיר בועות סבות אמיתי שעובד בפולסים... אבל אני לא יודעת אם זה קיים או שצריך להמציא את זה 😁)
 
נערך לאחרונה ב:

בונדש

משתמש צעיר
בקניון איילון יש רצפה ייחודית שמדמה אקווריום, עשויה ממסכי LED שמציגים תמונה תלת-ממדית של עולם תת-ימי. קצת מזכיר את השומר מסך של פעם, למי שזוכר 😊. הרעיון הזה יכול בהחלט להתאים גם לקיר, ונשמע לי ממש בר ביצוע.
 

יודית 121

משתמש מקצוען
סאונד והפקות אולפן
סגנון כזה?
1723594455101.png
 

אנונימיצ

משתמש רשום
מנוי פרימיום
אפשרי ליצור מהחומר אפוקסי ע"י מומחים...
יש המון כאלה שעושים את זה
זה קצת יקר
אבל כ"כ שווה
זה פשוט מרהיב את העין-
אפשר להוסיף לזה הכל: לדים/ תאורות/ אבנים/ עצים/ דגים "מתים"- לא אמיתיים/ לוגו
הכלללל
 

הלוחשת לתווים

אוהבת הכל מהכל!!
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
הנדסת תוכנה
לא נראה לי שזה ילך בכזה גודל...
ראיתי דגמים מהממים של אקווריום קטן מאיפוקסי, אבל זה נראה לי לא מעשי בכזה גודל.
 

אנונימיצ

משתמש רשום
מנוי פרימיום
לא נראה לי שזה ילך בכזה גודל...
ראיתי דגמים מהממים של אקווריום קטן מאיפוקסי, אבל זה נראה לי לא מעשי בכזה גודל.
אני לא מומחית בזה, ולא באמת יודעת...
אבל יצא לי לראות יצירות ענק מאפוקסי...
אולי כן אולי לא,
רק הצעתי משהו שדמיינתי יפה מאוד....:)
 

שאלת תם

משתמש רשום
תודה על הרעיונות
זה מיועד למעון
צריך שיהיה גם בטיחותי
זכוכית למשל אי אפשר

מה זה "איפוקסי"?
 

הלוחשת לתווים

אוהבת הכל מהכל!!
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
הנדסת תוכנה
איפוקסי זה שילוב כימי של 2 חומרים נוזליים, שכשמערבבים אותם במינון מסויים הם מתקשים.
החומר הוא שקוף, ודי דומה לזכוכית וגם די חזק... לכן הצעתי את הרעיון הזה. איפוקסי לבד אולי יהיה טיפה שביר, לכן אמרתי שאולי כדאי לעשות שכבה של איפוקסי על פרספקס, שזה מין שקף עבה וקשיח, וככה זה יהיה יותר בטיחותי...
צריך לבדוק איך זה יראה במציאות, כי הרעיון הזה היה לגמרי חובבני. אם כי יש סיכוי טוב שהוא יעבוד...

בעיקרון פרספקס מספיק עבה יחזיק גם לבד, הצעתי את הרעיון של האיפוקסי כדי שזה אולי יראה שיש בפנים מים, כי אפשר לעשות מין בועות קטנות על החומר...
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קד

א בָּרְכִי נַפְשִׁי אֶת יי יי אֱלֹהַי גָּדַלְתָּ מְּאֹד הוֹד וְהָדָר לָבָשְׁתָּ:ב עֹטֶה אוֹר כַּשַּׂלְמָה נוֹטֶה שָׁמַיִם כַּיְרִיעָה:ג הַמְקָרֶה בַמַּיִם עֲלִיּוֹתָיו הַשָּׂם עָבִים רְכוּבוֹ הַמְהַלֵּךְ עַל כַּנְפֵי רוּחַ:ד עֹשֶׂה מַלְאָכָיו רוּחוֹת מְשָׁרְתָיו אֵשׁ לֹהֵט:ה יָסַד אֶרֶץ עַל מְכוֹנֶיהָ בַּל תִּמּוֹט עוֹלָם וָעֶד:ו תְּהוֹם כַּלְּבוּשׁ כִּסִּיתוֹ עַל הָרִים יַעַמְדוּ מָיִם:ז מִן גַּעֲרָתְךָ יְנוּסוּן מִן קוֹל רַעַמְךָ יֵחָפֵזוּן:ח יַעֲלוּ הָרִים יֵרְדוּ בְקָעוֹת אֶל מְקוֹם זֶה יָסַדְתָּ לָהֶם:ט גְּבוּל שַׂמְתָּ בַּל יַעֲבֹרוּן בַּל יְשׁוּבוּן לְכַסּוֹת הָאָרֶץ:י הַמְשַׁלֵּחַ מַעְיָנִים בַּנְּחָלִים בֵּין הָרִים יְהַלֵּכוּן:יא יַשְׁקוּ כָּל חַיְתוֹ שָׂדָי יִשְׁבְּרוּ פְרָאִים צְמָאָם:יב עֲלֵיהֶם עוֹף הַשָּׁמַיִם יִשְׁכּוֹן מִבֵּין עֳפָאיִם יִתְּנוּ קוֹל:יג מַשְׁקֶה הָרִים מֵעֲלִיּוֹתָיו מִפְּרִי מַעֲשֶׂיךָ תִּשְׂבַּע הָאָרֶץ:יד מַצְמִיחַ חָצִיר לַבְּהֵמָה וְעֵשֶׂב לַעֲבֹדַת הָאָדָם לְהוֹצִיא לֶחֶם מִן הָאָרֶץ:טו וְיַיִן יְשַׂמַּח לְבַב אֱנוֹשׁ לְהַצְהִיל פָּנִים מִשָּׁמֶן וְלֶחֶם לְבַב אֱנוֹשׁ יִסְעָד:טז יִשְׂבְּעוּ עֲצֵי יי אַרְזֵי לְבָנוֹן אֲשֶׁר נָטָע:יז אֲשֶׁר שָׁם צִפֳּרִים יְקַנֵּנוּ חֲסִידָה בְּרוֹשִׁים בֵּיתָהּ:יח הָרִים הַגְּבֹהִים לַיְּעֵלִים סְלָעִים מַחְסֶה לַשְׁפַנִּים:יט עָשָׂה יָרֵחַ לְמוֹעֲדִים שֶׁמֶשׁ יָדַע מְבוֹאוֹ:כ תָּשֶׁת חֹשֶׁךְ וִיהִי לָיְלָה בּוֹ תִרְמֹשׂ כָּל חַיְתוֹ יָעַר:כא הַכְּפִירִים שֹׁאֲגִים לַטָּרֶף וּלְבַקֵּשׁ מֵאֵל אָכְלָם:כב תִּזְרַח הַשֶּׁמֶשׁ יֵאָסֵפוּן וְאֶל מְעוֹנֹתָם יִרְבָּצוּן:כג יֵצֵא אָדָם לְפָעֳלוֹ וְלַעֲבֹדָתוֹ עֲדֵי עָרֶב:כד מָה רַבּוּ מַעֲשֶׂיךָ יי כֻּלָּם בְּחָכְמָה עָשִׂיתָ מָלְאָה הָאָרֶץ קִנְיָנֶךָ:כה זֶה הַיָּם גָּדוֹל וּרְחַב יָדָיִם שָׁם רֶמֶשׂ וְאֵין מִסְפָּר חַיּוֹת קְטַנּוֹת עִם גְּדֹלוֹת:כו שָׁם אֳנִיּוֹת יְהַלֵּכוּן לִוְיָתָן זֶה יָצַרְתָּ לְשַׂחֶק בּוֹ:כז כֻּלָּם אֵלֶיךָ יְשַׂבֵּרוּן לָתֵת אָכְלָם בְּעִתּוֹ:כח תִּתֵּן לָהֶם יִלְקֹטוּן תִּפְתַּח יָדְךָ יִשְׂבְּעוּן טוֹב:כט תַּסְתִּיר פָּנֶיךָ יִבָּהֵלוּן תֹּסֵף רוּחָם יִגְוָעוּן וְאֶל עֲפָרָם יְשׁוּבוּן:ל תְּשַׁלַּח רוּחֲךָ יִבָּרֵאוּן וּתְחַדֵּשׁ פְּנֵי אֲדָמָה:לא יְהִי כְבוֹד יי לְעוֹלָם יִשְׂמַח יי בְּמַעֲשָׂיו:לב הַמַּבִּיט לָאָרֶץ וַתִּרְעָד יִגַּע בֶּהָרִים וְיֶעֱשָׁנוּ:לג אָשִׁירָה לַיי בְּחַיָּי אֲזַמְּרָה לֵאלֹהַי בְּעוֹדִי:לד יֶעֱרַב עָלָיו שִׂיחִי אָנֹכִי אֶשְׂמַח בַּיהוָה:לה יִתַּמּוּ חַטָּאִים מִן הָאָרֶץ וּרְשָׁעִים עוֹד אֵינָם בָּרְכִי נַפְשִׁי אֶת יי הַלְלוּיָהּ:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

רגעים מכריעים בחיים • אתגר 116

לוח מודעות

למעלה