הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כללים למשתתפים באשכול עדכונים זה:
• אשכול זה מיועד לדיווחים בלבד, עדכונים מהנעשה במלחמה, חדשות נקיות ומוסמכות.​
• האשכול אינו מיועד לדיונים, ציטוטים, בדיחות, פרשנויות, כתבות, תמונות, סרטונים, קבצים כלשהם, בקשות תפילה ותהילים (מלבד הפרק היומי), בקשות עזרה וחסד, סיפורי גבורה וניסים, בקשות מקור לדיווחים, שאלות ובירורים על דיווחים. כמו כן, אין להעלות ידיעות ושמועות אודות אירועים מיוחדים שאין עליהן מקור מוסמך, כמו נפילת חייל בקרב, שחרור חטופים, להקת כטב"מים לדימונה וכדו'. וכמובן שאין לכתוב הודעות הנוגדות את הצנזורה, או מכילות תוכן שאינו ראוי לאתר פרוג, או מכיל תוכן קשה לקריאה.​
• דירוג חיובי: נתקלתם בידיעה מרעישה, ציון דרך במלחמה, דרגו אותה בצד שמאל, וכך יוכלו לצפות בה בקלות בסינון ע"פ דירוג.
• דירוג שלילי: נתקלתם בהודעה כפולה? דרגו אותה במינוס, וכך תעזרו לנו לאתר בקלות הודעות כפולות ומיותרות. תודה מראש!

יש לקרוא כללים אלו היטב, משתמש שיעבור על הכללים - יאבד את הרשאת הכתיבה בפורום מיידית ללא אזהרה •
חדש!!! הפרק היומי של אשכול העדכונים, באשכול נפרד, הצטרפו אלינו, כל יום פרק, להצלחת כלל ישראל!
  • אשכול נספח שבועי לדיונים והרחבות + הסקר השבועי - בנספח בלבד.​
  • כללים חדשים בהרחבה - חובת קריאה - כאן.​
  • אשכול תפילות - כאן.​
  • הפרק היומי - כאן.​
  • תיעוד מהמלחמה באשכול הייעודי בלבד - כאן.​
  • רץ ברשת - חחחרבות ברזל - כאן.​
  • הודעות צבע אדום - כאן.​
  • שמות הנרצחים - כאן.​
  • הודעות פוליטיות הקשורות למלחמה - כאן.​
  • רוצים לקבל הרשאה בפורום חדשות ועדכונים?! לחצו כאן.​
  • חמ"ל פרוגיסטי לבקשות עזרה סיוע ומידע - כאן.​

אנו כאן בפרוג מתפללים לשובם לשלום של החטופים והחיילים, להחלמתם המהירה של הפצועים, ליבנו עם הנופלים ומשפחותיהם, ומייחלים יחד עם כל בית ישראל לביאת משיח צדקנו במהרה, אמן.
לבקשת רבים נצרף פה בל"נ מידי יום פרק תהילים בהודעה נעוצה, עצרו לרגע מהדיווחים ונקרא יחד את הפרק היומי!
• קראתם, סמנו חיובי להודעה זו. כך נספור כמה משתמשים השתתפו בקריאה •
(אנא, אל תדרגו חיובי/שלילי הודעה זו מלבד סימון לאמירת התהילים)
 
הפיתרון
תוכן שיווקי ↓



צדקה תציל ממות


ההגרלה השנתית של איחוד הצלה בעיצומה:
תורמים לרכישת ציוד רפואי למתנדבי '
איחוד הצלה'
וזוכה מאושר לוקח את כל הקופה!!!



🚘 ג'יפ שברולט טראקס 2024 יוקרתי ל-3 שנים!

💰 450,000 ש"ח! - משכורת ל-3 שנים - 12,500 בכל חודש!

🏠 שיפוץ כולל לכל הבית כולל מטבח חדש!

הכל לזוכה אחד!!!


• • •

אל תפספסו את הגרלת הבונוס למזדרזים!!!
בונוס למצטרפים עד יום ראשון הקרוב בלבד 22/9
הגרלה נוספת על 20 אלף ש"ח


מצילים חיים וזוכים 👈

(ניתן לרכוש כרטיסי הגרלה גם בתשלומים וגם מכספי מעשרות)



מילה של @פרסומניק: "אם...

יענקל בעל עגלה

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
דרום הרצועה - בשעה זו מאות משפחות עזתיים מתפנים מאזורים מסוימים במזרח ח'אן יונס, זאת לאחר הוראת דובר צה''ל בערבית אביחי אדרעי מוקדם יותר הערב.
 

טורונטיאני

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
יוצרי ai
הודעות נוטאם חדשות האוסרות לטוס מעל חלקים מאיראן הונפקו לימים 12, 14, 17, 20 באוגוסט.
 

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען
דיווח בדר שפיגל בגרמניה: מוחמד האדי מופתה, ראש המרכז האיסלאמי בהמבורג, היה בקשר ישיר ורציף עם יועץ בכיר בלשכתו של מנהיג איראן ח'אמנאי, וקיבל ממנו עדכונים ישירים, בין השאר כדי לחזק בגרמניה את הנרטיב האיראני, כולל האדרת טבח 7 באוקטובר. בנוסף נמצאו בפשיטה על המרכז האיסלאמי בהמבורג מסמכים חתומים על ידי ח'אמנאי עצמו ועדויות לסיוע ומימון כלכלי של המרכז לפעולות הטרור של חיזבאללה בלבנון והחות'ים בתימן (אסף רוזנצוייג)
 

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען
חיל האוויר הכפיל בימים האחרונים את מספר כלי הטיס הבלתי מאוישים שחגים בשמי לבנון, ביחס לימים שלפני החיסולים והכוננות הגבוהה. המטרה - לאתר מבעוד מועד כוונות שיגור, משגרים וחוליות שיגור של חזבאללה ולסכל ירי לשטח ישראל. רק אתמול - הושמד כטב״ם שכבר היה על המשגר באחד הכפרים בדרום לבנון. במקביל - גם תנועת מטוסי הקרב מורגשת בשמי לבנון. בשבוע האחרון - חיל האוויר ביצע פעמיים בומים על קוליים בשמי ביירות. צה״ל לא מפרסם על כך הודעות רשמיות, אבל המטרה: הפחדה וניסיון להרתיע מפעולה.
 

יהודה גל

משתמש מקצוען
יאיר קראוס: הקרייה הטיפולית-שיקומית לנכים שבצומת כוח במועצה האזורית מבואות החרמון ספגה אמש נזק כבד במתקפת הכטב"מים על הגליל העליון. ראש המועצה, בני בן מובחר, שהה במתחם יחד עם בנו רגעים בודדים לפני הפגיעה. "זה פרויקט החיים שלי. הכל פה הלך", אמר בן מובחר ל׳ויינט׳. "יצאנו לרכב ואז היה פיצוץ אדיר. התקשרתי לאלוף הפיקוד ופרצתי בבכי, אני ניצלתי, אבל כל המקום הלך. זה היה מפעל החיים שלי ששנים עבדתי כדי להקים ולהביא את השירותים הכל כך חשובים האלו לאזור".
 

יהודה גל

משתמש מקצוען
הלוחמה הפסיכולוגית | דו"צ בערבית, אביחי אדרעי, בפרסום הכי חזק שלו מתחילת המלחמה. בפוסט היתולי, הוא מפרסם מודעות "דרושים" לרמטכ"ל חזבאללה ומנהיג לזרוע הצבאית של חמאס. בשניהם הוא מדגיש שהיא "משרה זמנית" וקורא לשלוח את הקו"ח למייל עם המילים באנגלית "הבובה של חאמנאי". לא אתרגם את שתי המודעות במלואן, רק אכתוב שלגבי מנהיג חמאס- בין דרישות התפקיד יש "יכולת לגנוב סיוע הומניטרי" ו-"יכולת להתחבא בין אזרחים" ואחת מהגדרות התפקיד היא "ירי כושל של טילים". לגבי רמטכ"ל חזבאללה, בין הגדרות התפקיד נמצאים "הרג ילדים", "החרבת דרום לבנון", "הפצת שקרים" ועוד. יצירתי ועוקצני. יפה מאוד.
 

David shtern

כותרת - הטופ שבעימוד
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
עימוד ספרים
גורמי אופוזיציה סוריים: כטב"מ תקף רכב של המיליציות הפרו איראניות בגבול סוריה - עיראק באזור אל-בוכמאל. יש כמה פעילים הרוגים
 

אזרח ותיק

משתמש מקצוען
צה״ל מפנה את שכונת אל-ג׳לאא בצפון חאן יונס, שהייתה עד היום חלק מהמרחב ההומניטרי. "עקב ניצול המרחב לפעולות טרור וירי רקטי לעבר מדינת ישראל - צה״ל עומד לפעול בעוצמה, השהות במרחב זה הפכה מסוכנת" נכתב בכרוזים שהוטלו.
 

אברהם חסיד

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
לבנון קיבלה מסרים דיפלומטיים ממדינות ידידותיות, לפיהם ראש הממשלה בנימין נתניהו מתכוון לפתוח במתקפת מנע קטלנית של ישראל • על פי הדיווח, נתניהו ינסה להלום בחיזבאללה ובאיראן
מקור לבנוני בכיר טען בפני העיתון הכווייתי "אל-אנבאא" כי לבנון קיבלה מסרים דיפלומטיים ממדינות ידידותיות, לפיהם ראש הממשלה בנימין נתניהו מתכוון לפתוח במתקפת מנע קטלנית של ישראל, עד מפגש ה'פסגה' ביום חמישי הקרוב.

כעת מנסים להפעיל לחצים על נתניהו שרוצה לצאת למתקפה מקדימה בלבנון ובאיראן. זאת על ידי פגיעה ביעדים אסטרטגיים של חיזבאללה ותקיפת התוכנית הגרעינית האיראנית, במיוחד הכור בעראק. המקור הזהיר כי מהלך כזה עלול להוביל להסלמה משמעותית באזור.

אותו מקור הוסיף כי הימים עד ה-15 בחודש צפויים להיות מתוחים במיוחד, עם סיכון גבוה להסלמה. מוקדם יותר פורסם כי במערב מנסים ללחוץ על חיזבאללה שידחה את התקיפה המתוכננת שלו עד ה-15 בחודש, אך תשובה ברורה לא התקבלה.
 

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען
ערוצים המזוהים עם הציר השיעי מדווחים על תקיפה שביצע לפני זמן קצר כטב"מ לא מזוהה על רכב באזור אלבוכמאל במזרח סוריה. ע"פ כמה מקורות ישנם 4 הרוגים כתוצאה מהתקיפה. זהו אזור שע"פ רוב פועלים בו כלי טיס אמריקאים אך היו מקרים בעבר של תקיפות שיוחסו לישראל באזור זה.
 

מאושר להיות יהודי

משתמש חכם!
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
הלל ביטון רוזן: ראשוני: ירי מרכב חולף באזור צומת מחולה בבקעה, ישנו דיווח על פצוע קל. כוחות בדרכם.
 

העקשן מנצח

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
הלל ביטון רוזן: ראשוני: ירי מרכב חולף באזור צומת מחולה בבקעה, ישנו דיווח על פצוע קל. כוחות בדרכם.
עמית סגל: ועוד פצוע אנוש כפי שמתברר מסריקות

דורון קדוש: בזירת הפיגוע בבקעת הירדן אותר פצוע נוסף במצב אנוש, מחוסר הכרה
 

מאושר להיות יהודי

משתמש חכם!
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
רכבם של המחבלים שביצעו את הירי נמלט, צה"ל פתח במצוד אחריהם.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק צז

א יי מָלָךְ תָּגֵל הָאָרֶץ יִשְׂמְחוּ אִיִּים רַבִּים:ב עָנָן וַעֲרָפֶל סְבִיבָיו צֶדֶק וּמִשְׁפָּט מְכוֹן כִּסְאוֹ:ג אֵשׁ לְפָנָיו תֵּלֵךְ וּתְלַהֵט סָבִיב צָרָיו:ד הֵאִירוּ בְרָקָיו תֵּבֵל רָאֲתָה וַתָּחֵל הָאָרֶץ:ה הָרִים כַּדּוֹנַג נָמַסּוּ מִלִּפְנֵי יי מִלִּפְנֵי אֲדוֹן כָּל הָאָרֶץ:ו הִגִּידוּ הַשָּׁמַיִם צִדְקוֹ וְרָאוּ כָל הָעַמִּים כְּבוֹדוֹ:ז יֵבֹשׁוּ כָּל עֹבְדֵי פֶסֶל הַמִּתְהַלְלִים בָּאֱלִילִים הִשְׁתַּחֲווּ לוֹ כָּל אֱלֹהִים:ח שָׁמְעָה וַתִּשְׂמַח צִיּוֹן וַתָּגֵלְנָה בְּנוֹת יְהוּדָה לְמַעַן מִשְׁפָּטֶיךָ יי:ט כִּי אַתָּה יי עֶלְיוֹן עַל כָּל הָאָרֶץ מְאֹד נַעֲלֵיתָ עַל כָּל אֱלֹהִים:י אֹהֲבֵי יי שִׂנְאוּ רָע שֹׁמֵר נַפְשׁוֹת חֲסִידָיו מִיַּד רְשָׁעִים יַצִּילֵם:יא אוֹר זָרֻעַ לַצַּדִּיק וּלְיִשְׁרֵי לֵב שִׂמְחָה:יב שִׂמְחוּ צַדִּיקִים בַּיהוָה וְהוֹדוּ לְזֵכֶר קָדְשׁוֹ:
נקרא  8  פעמים

אתגר AI

ותשובה ותפילה וצדקה • אתגר 111

לוח מודעות

למעלה