מידע שימושי זהירות !!! מצלמות חדשות .

רפד בס"ד- שליח ציבור

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
לאחרונה בכביש ירושלים תל אביב לכיוון ירושלים יש מצלמות חדשות שמעתי שקוראים להם "עיני הנץ".
זה מצלמה שמצלמת הכל מהירות ,חגורות, מספר נוסעים ,טלפונים, נת"צ ,ועוד .... ידע הציבור ויזהר !!!
 

איש גמזו

משתמש מקצוען
אתה מתכוון בין לטרון לשער הגיא?

אם כן, כתוב עליהם מפורש שהם מצלמים את הנוסעים (לא כתוב מהירות וכד')
ושמעתי שהם בכלל רק ניסיוניים ויקח לפחות שנתיים עד שהם יהיו כשירים ופעילים למתן דוחות

בלי קשר, צריך לנסות בזהירות!
 

רפד בס"ד- שליח ציבור

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
חד וחלק צריך לסוע בזהירות תרתי משמע ...גם ממשתמשי הדרך וגם משוטרים וכדומה ....
שמעתי מיהודי שקרוב קצת לסיפור שכתבו על זה לנוסעיים בלבד כדי שלא יפגעו בזה זה מצלם שם נתץ טלפונים חגורות ועוד... מה שכן מהירות הוספתי בטעות אתקן את זה
 

רפד בס"ד- שליח ציבור

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
לא זוכר איזה צבע עמודים אבל בערך שני קילומטר לפני המחלף לבית שמש כביש 38
 

מצב רוח תקין

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
לאחרונה בכביש ירושלים תל אביב לכיוון ירושלים יש מצלמות חדשות שמעתי שקוראים להם "עיני הנץ".
זה מצלמה שמצלמת הכל מהירות ,חגורות, מספר נוסעים ,טלפונים, נת"צ ,ועוד .... ידע הציבור ויזהר !!!
יש מקור?
אתה מכיר מישהו שקיבל דו''ח כזה לאחרונה??
 

איש גמזו

משתמש מקצוען

כתבה מאתר 'וואלה רכב' (פתוח בנטפרי)

מה בדיוק מודדות המצלמות החדשות שהוצבו בכביש 1?​

אודי עציון
עודכן לאחרונה: 8.5.2024 / 16:37

ארבע מצלמות כחולות שהוצבו בכביש ירושלים-תל אביב עוררו מייד חשש של נהגים מאכיפת מהירות ועד דוחות על שימוש בסלולרי. אבל השימוש האמיתי הוא אחר​

אחת המצלמות שהוצבו בכביש 1/נתיבי איילון

הכנות לניסוי טכנולוגי חדש בכביש מספר 1 גררו בימים האחרונים שפע של אזהרות מפני סוג חדש של מצלמות מהירות, או התחלה של אכיפת אוטומטית נגד נהגים המשתמשים בטלפון סלולרי בניגוד לחוק.

אולם המטרה האמיתית של המצלמות האלה היא אחרת: מדובר בניסוי שמבצעת חברת נתיבי איילון עבור משרד התחבורה. החברה, המשמשת כזרוע הטכנולוגית של המשרד, בוחנת עבורו מערכות לספירת מספר הנוסעים ברכב, לצורך אכיפה עתידית בנתיבים רבי תפוסה, שבהם יכולות לנסוע לצד התחבורה הציבורית גם מכוניות פרטיות, כל עוד יש בהן מלבד הנהג נוסע אחד (מסלולי 2+) או שניים (3+).

בשלב הראשון של הניסוי, שנערך בכביש 20 סמוך לראשון לציון, נבחנו 4 מצלמות שונות. המצטיינת מביניהן הצליחה לדייק ב-85% מדוחות הניסוי שניפקה. נתון שמראה שיש לטכנולוגיה פוטנציאל, אולם גם אחוז גבוה מדי של אי דיוקים, שיקשה על הפעלתה המבצעית לצורך הנפקת דוחות.

כעת נערכים בנתיבי איילון לשלב השני של הניסוי, ובו ייבחנו שתי מצלמות: האחת של חברת OMNI Q ואחת של אריאל וימזור. הניסוי המלא יחל בחודשים הקרובים ואמור להסתיים עד סוף השנה.

מבט מקרוב. בניסוי קודם השיגו המצלמות רק 85% הצלחה במדידה/נתיבי איילון

המדינה לא התחייבה לרכוש את אחת המצלמות, אבל מחפשת פתרון לאכיפה אוטומטית עבור הנתיב הרב תפוסה שנבנה בנתיבי איילון, כולל במחלף החדש שנבנה סמוך לגלילות ואמור לשמש תחבורה ציבורית ורכב עם מספר נוסעים, תוך קיצור זמן הנסיעה מכיוון ראש העין ורמת השרון בשעות העומס. טכנולוגיה כזו אמורה לאפשר גם את השימוש בנתיב התחבורה הציבורית בכניסה לירושלים כנר"ת ולאפשר גם לרכבים רבי תפוסה להשתמש בו.

בניגוד לנתיב המהיר בכניסה לתל אביב, שם יש חיוב אוטומטי לכל רכב פרטי, מלבד מי שעובר דרך עמדת הבידוק המאויישת בחניון הנתיב המהיר, בנתיב באיילון לא תהיה אפשרות לעמדת בידוק מאויישת. מנגד המחסור בכוח אדם במשטרה מקשה על אכיפה בנתיבים רבי התפוסה ונתיבי התחבורה הציבורית - שבהם מותר רק לרכבי נכים בדרגה הגבוהה לנסוע.

מנתיבי איילון נמסר כי "בשולי הכביש הותקנו מצלמות ניסוי כחלק מפיתוח ובדיקה של ציוד טכנולוגי לספירת נוסעים. המצלמות אינן משמשות לאכיפה. הציוד הטכנולוגי שנבדק כעת, עתיד להשתלב בפרויקטי תשתית בתחומי התחבורה השיתופית והציבורית".
 

רפד בס"ד- שליח ציבור

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
המצלמה במבחן למשרד התחבורה ומצלמת את כל הרכב מבפנים לצורך ספירת נוסעים כי הנת"צ שם הוא בשעות מסויימות ומותר לרכבים פרטיים לנסוע בהם רק ב +2..
במקביל אמר לי אדם שיודע שזה יעבוד גם על כל פנים הרכב חגורה טלפון וכדומה ....
מה שכן אולי כרגע אתה צודק שזה זה ניסיוני .....חשבתי שזה כבר עובד ....תודה
 

רפד בס"ד- שליח ציבור

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
גם טעיתי לא קוראים לזה עיני הנץ
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיב

א הַלְלוּיָהּ אַשְׁרֵי אִישׁ יָרֵא אֶת יי בְּמִצְוֹתָיו חָפֵץ מְאֹד:ב גִּבּוֹר בָּאָרֶץ יִהְיֶה זַרְעוֹ דּוֹר יְשָׁרִים יְבֹרָךְ:ג הוֹן וָעֹשֶׁר בְּבֵיתוֹ וְצִדְקָתוֹ עֹמֶדֶת לָעַד:ד זָרַח בַּחֹשֶׁךְ אוֹר לַיְשָׁרִים חַנּוּן וְרַחוּם וְצַדִּיק:ה טוֹב אִישׁ חוֹנֵן וּמַלְוֶה יְכַלְכֵּל דְּבָרָיו בְּמִשְׁפָּט:ו כִּי לְעוֹלָם לֹא יִמּוֹט לְזֵכֶר עוֹלָם יִהְיֶה צַדִּיק:ז מִשְּׁמוּעָה רָעָה לֹא יִירָא נָכוֹן לִבּוֹ בָּטֻחַ בַּיהוָה:ח סָמוּךְ לִבּוֹ לֹא יִירָא עַד אֲשֶׁר יִרְאֶה בְצָרָיו:ט פִּזַּר נָתַן לָאֶבְיוֹנִים צִדְקָתוֹ עֹמֶדֶת לָעַד קַרְנוֹ תָּרוּם בְּכָבוֹד:י רָשָׁע יִרְאֶה וְכָעָס שִׁנָּיו יַחֲרֹק וְנָמָס תַּאֲוַת רְשָׁעִים תֹּאבֵד:
נקרא  10  פעמים

אתגר AI

דף חדש • אתגר 121

לוח מודעות

למעלה