דרוש מידע תו נכה- על שם אמא

  • פותח הנושא mg3
  • פורסם בתאריך

צילומנציה

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
אפילו רק להרגשה שלו, שלא מתחשבים בו ולא סופרים אותו!
אז תדעו שהוא מרגיש מאד רע אם סתם חניתם,
אם אתם רוצים לצער אותו.
מאיפה הוא יודע אם זה סתם או לא סתם?
יש נכים שקופים ויש שלא
למשל נהגים עם בעיות לבביות- לא חייבים לראות עליהם כלום
 

ilanmat0

משתמש חדש
מבררת לגבי אמא שלי שמקבלת קצבת סיעוד לצמיתות.
איזה סוג של תג/תו נכה אנו אמורים לבקש בשבילה
במידה ואנו הילדים מעוניינים לרכוש רכב על שמה בכדי שנוכל לסייע לה בהתניידות -לא מוכנה לעלות על תחבורה ציבורית. מתקשה בהליכה

הבקשה היא לתג נכה. אין סוגים או משהו. צריך לצרף מסמכים מקצועיים המוכיחים את הקושי בהתניידות. משרד התחבורה מנפיק תג לפי סוג הנכות שנראית לו מתאימה (אין הבדל גדול) אם זה עם כסא גלגלים שיכול לחנות בחניות מיוחדות לכסא גלגלים או נסיעה בנתיבים מיוחדים ללא תשלום, או תג נכה רגיל שרק מקנה יכולת חניה ללא תשלום בכחול לבן וחניה בחניית נכים / מדרכות.

בנוגע לכך שאין כרגע רכב זה לדעתי בעיה כי כבר ברישום צריך לעדכן מספר רכב. לדעתי כדאי שתרשמו זאת על רכב של אחד מבני המשפחה וכך תראו אם מאשרים לכם.

בקניית הרכב כדאי לרשום אותו על שם האמא כדי לקבל גם את החזר אגרת הרישוי (כ-1000-1500 ש"ח בשנה) מה שלא מקבלים אם הרכב רשום על שם מישהו אחר ורק משמש את הנכה. (ניתן לרשום רכב גם על שם מישהו שאין לו רשיון נהיגה) וסליחה שאני מקדים כבר את השלב הבא:) את הביטוח לרכב הזה כדאי לעשות בחברות שמתייחסות לעבר ביטוחי לפי נהג ולא לפי בעל הרכב כי לאמא מן הסתם אין עבר ביטוחי..

בהצלחה!!
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק צח

א מִזְמוֹר שִׁירוּ לַיי שִׁיר חָדָשׁ כִּי נִפְלָאוֹת עָשָׂה הוֹשִׁיעָה לּוֹ יְמִינוֹ וּזְרוֹעַ קָדְשׁוֹ:ב הוֹדִיעַ יי יְשׁוּעָתוֹ לְעֵינֵי הַגּוֹיִם גִּלָּה צִדְקָתוֹ:ג זָכַר חַסְדּוֹ וֶאֱמוּנָתוֹ לְבֵית יִשְׂרָאֵל רָאוּ כָל אַפְסֵי אָרֶץ אֵת יְשׁוּעַת אֱלֹהֵינוּ:ד הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ פִּצְחוּ וְרַנְּנוּ וְזַמֵּרוּ:ה זַמְּרוּ לַיי בְּכִנּוֹר בְּכִנּוֹר וְקוֹל זִמְרָה:ו בַּחֲצֹצְרוֹת וְקוֹל שׁוֹפָר הָרִיעוּ לִפְנֵי הַמֶּלֶךְ יי:ז יִרְעַם הַיָּם וּמְלֹאוֹ תֵּבֵל וְיֹשְׁבֵי בָהּ:ח נְהָרוֹת יִמְחֲאוּ כָף יַחַד הָרִים יְרַנֵּנוּ:ט לִפְנֵי יי כִּי בָא לִשְׁפֹּט הָאָרֶץ יִשְׁפֹּט תֵּבֵל בְּצֶדֶק וְעַמִּים בְּמֵישָׁרִים:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

ותשובה ותפילה וצדקה • אתגר 111

לוח מודעות

למעלה