תח"צ מרכזית הארזים

טוב עין

משתמש מקצוען
יוצרי ai
אתם רציניים?
כאילו מה?
הר חוצבים זה תוככי השכונות החרדיות?
וצומת רמות/רמת שלמה זה בתוך מעוז הפריצות והחילוניות?
אוייייששש איך משקרים על רבנים...
ולמה אתה חושב שהרבנים לא יודעים היכן זה צומת רמות? אולי תשלח להם מפה?
בוודאי שיודעים אלא שחוששים על הסגנון של המקום , ויש מקום לחשש שזה יהפך לאיזה קניון רמות+תחנה מרכזית.
ועל זה בוודאי שאפשר להבין את מכתבם.
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
הפעימה השניה
IMG-20240717-WA0055.jpg
 

תאורת חרום

משתמש סופר מקצוען
לגבי התחנות בצומת רמות, לאחרונה הייתי שם כמה פעמים ב2 הצדדים...

ופשוט הסתחררתי

הבנתי שאני חייב דחוף ריטלין או משהו אחר.

הקצב של כמות האנשים שיורדים מאוטובוס, ואחרי שניה עולים לאוטובוס אחר ונעלמים, ואז עוד פעם,. ואנשים רצים לאוטובוס שעקף את האוטובוס שבתחנה, ואחרים לאוטובוס שעומד מאחורה, ואחרים לאוטובוס שנעמד על אמצע הכביש.

אז כל זה הולך להכפיל ולהשליש את עצמו...
ואתה כמובן צריך כל הזמן להחזיק ראש שהאוטובוס שאתה צריך גם לא הגיע עדיין.
 

הונגרי עגול

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עימוד ספרים
היומונים החרדים המודיע בעמוד ראשון והמבשר בכתבות ממש נחרצות נגד המרכזית החדשה מעניין לאן זה יתפתח והמעניין שראש ישיבת נחלת הלוים גם חתום על המכתב...
לית מאן דפליג שמקום זה לא יהיה לעולם רק קווים חרדיים הרי אנחנו מכירים טוב את כל מיני הארגונים שדואגים להוציא בגצי"ם נגד כל דבר שקשור לחרדים
 

קצרה

משתמש מקצוען
ואצלנו מקובל שמשרדי ממשלה עובדים לפי כללים ולא לפי גחמות של פקיד כזה או אחר.
כמבינים את הכללים ופועלים לפיהם אפשר לשנות ולשפר.
כלא מבינים, אז טוחנים מים.

כשמבינים מה ההיגיון במרכזית הארזים, אז מבינים איפה אפשר להעיר ולשנות.
כשחושבים שמדובר בכמה אנשים שנהנים לראות את האחרים סובלים, אז גם אי אפשר לשנות.

אתם גרים במדינת ישראל?
נזקקתם פעם לשירות ממשלתי כלשהו?

לפעמים זה נראה שאנחנו לא חיים באותה מדינה כשאתה מדבר על פקידים במשרדי ממשלה.

בואו למשל ונזמין לפה את כל מנהלות המעונות ואנשים פשוטים שרק רוצים להרשם ולהתקבל למעונות-
ויספרו לך איך נראים פקידות ופקידים במדינת ישראל--
ועל פי מה הם מתנהלים. (גחמות , גחמות, חוסר הגיון, התנשאות, בירוקרטיה וגחמות)
כמויות ההזיות שקורות שם וחוסר הקוהרנטיות יכולים למלא ספריה שלמה של ספרים עבי כרס.

אתם בטח מכירים את הפקידים של שוויץ או של צרפת או משהו אחר.
הפקידים הישראליים מזכירים יותר מהכל את סרטי הבורקס בהשראת אפרים קישון--
 

קצרה

משתמש מקצוען
אתמול זכיתי זכות גדולה לרדת מאוטובוס בשיא טפשותי במרכזית הארזים .
ככה זכיתי לראות שאם ברצוני לצאת מהתחנה המהוללה לצומת רמות כדי להגיע למחוז חפצי
יש לי 2 אופציות:
1. להמר על חיי ולרוץ בכביש מהיר (ראיתי כמה שעשו)
2. לסובב ולהקיף את הכבישים משך 10 דקות תמימות!!

נס שלקו שנסעתי בו יש חלופה שעוצרת בצומת רמות ולא במרכזית הארזים
פעם הבאה לא אעשה את השטות לעלות עליו.

אה,
ומחוז חפצי היה אחת השכונות שלפי ההצהרות פה מרוויחה מאד
מהמרכזית החדשה.
 

קצרה

משתמש מקצוען
אתם רציניים?
כאילו מה?
הר חוצבים זה תוככי השכונות החרדיות?
וצומת רמות/רמת שלמה זה בתוך מעוז הפריצות והחילוניות?
אוייייששש איך משקרים על רבנים...
הר חוצבים היה גם כן שינוי מהרעיון שהקווים החרדיים יצאו מסיבוב בתוך שכונות חרדיות ולא מתחנות מרכזיות
ולא יהוו פיתוי לנוסעים אחרים
גם הר חוצבים היה שינוי חדש שלווה בהסבר של עבודות הרכבת הקלה והורגש כמו שינוי זמני
יכול להיות שלולא זה היו יוצאים גם נגד הר חוצבים.
שימי לב שבמכתב מודגש הצורך להכניס את האוטובוס חזרה אל תוככי השכונות החרדיות - ולא להר חוצבים.

מרכזית הארזים הינה תחנה מרכזית לכל דבר, לא משהו זמני כלל
והיא בהחלט לא נחשבת ליציאה מריכוז חרדי
אלא מצומת מרכזית בעיר .

גם התחנה המרכזית בירושלים קרובה מאד לשכונות חרדיות כלשהן...

לי אין בעיה גם עם התחנה המרכזית או עם נוסעים חילוניים באוטובוס
אבל מי שיש לו - אז זו אותה בעיה בדיוק.
 

מתמחה לתחבורה

משתמש רשום
1. להמר על חיי ולרוץ בכביש מהיר (ראיתי כמה שעשו)
2. לסובב ולהקיף את הכבישים משך 10 דקות תמימות!!

נס שלקו שנסעתי בו יש חלופה שעוצרת בצומת רמות ולא במרכזית הארזים
פעם הבאה לא אעשה את השטות לעלות עליו.

אה,
ומחוז חפצי היה אחת השכונות שלפי ההצהרות פה מרוויחה מאד
מהמרכזית החדשה.
רמת שלמה???
קצת מוזר מדוע לרמות יש מדרכה רחבה לצומת שמשם יש את כל קווי רמות הרי שלכוון התחנה של רמת שלמה לא עשו כל מעבר כלשהו וכרגע משפחות שלמות הולכות בשול מסוכן שכבר נפגעו שם כמה אנשים ה"י. והכי מוזר שבמודעה הרישמית של משרד התחבורה כתוב יותר בטוח הרי זה סכנה עצומה וגם אחרי שיבנו מנהרה עדיין אנשים יעדיפו ללכת לצומת רמ"ש ששם יש את הקווים 56 67 57 וכותבים פה באשכול שאפשר להגיע למרכזית עם קו 57 חייב להדגיש זה סכנה!!! אין שוליים תקנים אין שדה ראיה לא מבין איך משרד התחבורה לוקח אחריות. צריך דחוף לסדר מעבר לצד השני גם ובכלל אנשים מעדיפים ליסוע בקווי רמ"ש כי זה פחות שתי רמזורים
 

אפרסמון2

משתמש סופר מקצוען
אני לא ראוי לחלוק על רבנים. אבל לי הקטון נראה שהחילונים למדו מזמן לנסוע בקווי המהדרין, לא אכפת להם אם האוטובוס יוצא מתחת איזה טשונטיה חרדית (הפוך, הם למדו לאהוב גם את הטשולנט).
בפרט 972 שעבר בלאו הכי - תקנו אותי - ביציאה מהעיר.

יש עניין של אוטובוס שיוצא מהאזורים החרדיים, כלומר ברור שבאופן נורמלי תושבי דרום העיר, למשל, לא יסעו לאזור רמות אם יש להם קו מהתחנה המרכזית. וכמובן בהתאמה בפיזור - שהאוטובוס מגיע בעיקר לשכונות החרדיות בחיפה. אבל זה לכאורה נשאר.
 

תאורת חרום

משתמש סופר מקצוען
אני לא ראוי לחלוק על רבנים. אבל לי הקטון נראה שהחילונים למדו מזמן לנסוע בקווי המהדרין, לא אכפת להם אם האוטובוס יוצא מתחת איזה טשונטיה חרדית (הפוך, הם למדו לאהוב גם את הטשולנט).
בפרט 972 שעבר בלאו הכי - תקנו אותי - ביציאה מהעיר.

יש עניין של אוטובוס שיוצא מהאזורים החרדיים, כלומר ברור שבאופן נורמלי תושבי דרום העיר, למשל, לא יסעו לאזור רמות אם יש להם קו מהתחנה המרכזית. וכמובן בהתאמה בפיזור - שהאוטובוס מגיע בעיקר לשכונות החרדיות בחיפה. אבל זה לכאורה נשאר.
אופי הקו נשאר חרדי
 

מרכז מידע

משתמש פעיל
שכל אחד מאיתנו, ידאג לתקף את כרטיסו 3-4 פעמים בכל נסיעה.
(אחרי בערך 3 דקות המכשיר נותן לתקף שוב)
כך הנתונים יהיו לטובתינו.
כמובן שמדובר על חופשי/מעבר, לא על תשלום נוסף.
כתבו פה שהמדינה משלמת לחברה/נהג גם לפי תיקוף, אז אולי באמת יהיה פה ״מגזלה״ מהמדינה.... למקפידים..

אבל אם המדינה טוענת שלא כולם מתקפים ולכן אלו הנתונים, אז אולי פשוט נתקף בצורה הנ״ל על כל אלו שלא תיקפו וכך נפתור את הבעייה......


בנושא אחר:
הקצב של כמות האנשים שיורדים מאוטובוס, ואחרי שניה עולים לאוטובוס אחר ונעלמים, ואז עוד פעם,. ואנשים רצים לאוטובוס שעקף את האוטובוס שבתחנה, ואחרים לאוטובוס שעומד מאחורה, ואחרים לאוטובוס שנעמד על אמצע הכביש.

אז כל זה הולך להכפיל ולהשליש את עצמו...
ואתה כמובן צריך כל הזמן להחזיק ראש שהאוטובוס שאתה צריך גם לא הגיע עדיין.
כבר התלוננו על זה בלי סוף,
והתשובה תמידית היא, שזה רק זמני עד הרכבת הקלה....
שה׳ יתן לנו כח עד אז להתמודד בס״ד.
 

אופקים 1

משתמש מקצוען
עלה לי רעיון:
שכל אחד מאיתנו, ידאג לתקף את כרטיסו 3-4 פעמים בכל נסיעה.
(אחרי בערך 3 דקות המכשיר נותן לתקף שוב)
כך הנתונים יהיו לטובתינו.
כמובן שמדובר על חופשי/מעבר, לא על תשלום נוסף.
אולי באמת הקוים יתוגברו?
נחיה ונראה...
אין לזה משמעות.
כי לא מסתכלים בנתונים ביחס למספר המושבים, אלא ביחס לכמות הדיווחים של נוסעים
כלומר, אם באוטובוס שיש בהם תלונות על עומסים, רואים שהממוצע הוא נניח 3 נוסעים לק"מ, אז מבינים ש3 נוסעים לק"מ באוטובוס עירוני פירושו עומס.
אם יהיו הרבה שיתקפו מספר פעמים, אז פשוט הנתון הזה יעלה, ויגיעו למסקנה שכנראה נוסעים החלו לנסוע נסיעות קצרות יותר ולכן רק מ4 נוסעים לק"מ נחשב לעומס.
 

מרכז מידע

משתמש פעיל
אין לזה משמעות.
כי לא מסתכלים בנתונים ביחס למספר המושבים, אלא ביחס לכמות הדיווחים של נוסעים
כלומר, אם באוטובוס שיש בהם תלונות על עומסים, רואים שהממוצע הוא נניח 3 נוסעים לק"מ, אז מבינים ש3 נוסעים לק"מ באוטובוס עירוני פירושו עומס.
אם יהיו הרבה שיתקפו מספר פעמים, אז פשוט הנתון הזה יעלה, ויגיעו למסקנה שכנראה נוסעים החלו לנסוע נסיעות קצרות יותר ולכן רק מ4 נוסעים לק"מ נחשב לעומס.
אבל בבינעירוני יש לזה משמעות גדולה גם לדבריך, לא?
{ורוב הדיונים פה על נתונים היו על קווים בין עירוניים}
 

יעקב הרמתי

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
אין לזה משמעות.
כי לא מסתכלים בנתונים ביחס למספר המושבים, אלא ביחס לכמות הדיווחים של נוסעים
כלומר, אם באוטובוס שיש בהם תלונות על עומסים, רואים שהממוצע הוא נניח 3 נוסעים לק"מ, אז מבינים ש3 נוסעים לק"מ באוטובוס עירוני פירושו עומס.
אם יהיו הרבה שיתקפו מספר פעמים, אז פשוט הנתון הזה יעלה, ויגיעו למסקנה שכנראה נוסעים החלו לנסוע נסיעות קצרות יותר ולכן רק מ4 נוסעים לק"מ נחשב לעומס.
באופן כללי הציבור החרדי מדווח הרבה פחות על עומס נוסעים וכו'
אז ברור שהתיקוף יעיל,
אם אין דיווחים אז מבחינתם אין עומס????
תתקפו זה יעיל אבל אם התוודעתם שנוסע פלוני דיווח על עומס אז 'תבטלו' את התיקוף.
או להתחיל לדווח על עומס ובמגביל לא לתקף כלל,
ואז יתגברו לנו יותר אוטובוסים
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קד

א בָּרְכִי נַפְשִׁי אֶת יי יי אֱלֹהַי גָּדַלְתָּ מְּאֹד הוֹד וְהָדָר לָבָשְׁתָּ:ב עֹטֶה אוֹר כַּשַּׂלְמָה נוֹטֶה שָׁמַיִם כַּיְרִיעָה:ג הַמְקָרֶה בַמַּיִם עֲלִיּוֹתָיו הַשָּׂם עָבִים רְכוּבוֹ הַמְהַלֵּךְ עַל כַּנְפֵי רוּחַ:ד עֹשֶׂה מַלְאָכָיו רוּחוֹת מְשָׁרְתָיו אֵשׁ לֹהֵט:ה יָסַד אֶרֶץ עַל מְכוֹנֶיהָ בַּל תִּמּוֹט עוֹלָם וָעֶד:ו תְּהוֹם כַּלְּבוּשׁ כִּסִּיתוֹ עַל הָרִים יַעַמְדוּ מָיִם:ז מִן גַּעֲרָתְךָ יְנוּסוּן מִן קוֹל רַעַמְךָ יֵחָפֵזוּן:ח יַעֲלוּ הָרִים יֵרְדוּ בְקָעוֹת אֶל מְקוֹם זֶה יָסַדְתָּ לָהֶם:ט גְּבוּל שַׂמְתָּ בַּל יַעֲבֹרוּן בַּל יְשׁוּבוּן לְכַסּוֹת הָאָרֶץ:י הַמְשַׁלֵּחַ מַעְיָנִים בַּנְּחָלִים בֵּין הָרִים יְהַלֵּכוּן:יא יַשְׁקוּ כָּל חַיְתוֹ שָׂדָי יִשְׁבְּרוּ פְרָאִים צְמָאָם:יב עֲלֵיהֶם עוֹף הַשָּׁמַיִם יִשְׁכּוֹן מִבֵּין עֳפָאיִם יִתְּנוּ קוֹל:יג מַשְׁקֶה הָרִים מֵעֲלִיּוֹתָיו מִפְּרִי מַעֲשֶׂיךָ תִּשְׂבַּע הָאָרֶץ:יד מַצְמִיחַ חָצִיר לַבְּהֵמָה וְעֵשֶׂב לַעֲבֹדַת הָאָדָם לְהוֹצִיא לֶחֶם מִן הָאָרֶץ:טו וְיַיִן יְשַׂמַּח לְבַב אֱנוֹשׁ לְהַצְהִיל פָּנִים מִשָּׁמֶן וְלֶחֶם לְבַב אֱנוֹשׁ יִסְעָד:טז יִשְׂבְּעוּ עֲצֵי יי אַרְזֵי לְבָנוֹן אֲשֶׁר נָטָע:יז אֲשֶׁר שָׁם צִפֳּרִים יְקַנֵּנוּ חֲסִידָה בְּרוֹשִׁים בֵּיתָהּ:יח הָרִים הַגְּבֹהִים לַיְּעֵלִים סְלָעִים מַחְסֶה לַשְׁפַנִּים:יט עָשָׂה יָרֵחַ לְמוֹעֲדִים שֶׁמֶשׁ יָדַע מְבוֹאוֹ:כ תָּשֶׁת חֹשֶׁךְ וִיהִי לָיְלָה בּוֹ תִרְמֹשׂ כָּל חַיְתוֹ יָעַר:כא הַכְּפִירִים שֹׁאֲגִים לַטָּרֶף וּלְבַקֵּשׁ מֵאֵל אָכְלָם:כב תִּזְרַח הַשֶּׁמֶשׁ יֵאָסֵפוּן וְאֶל מְעוֹנֹתָם יִרְבָּצוּן:כג יֵצֵא אָדָם לְפָעֳלוֹ וְלַעֲבֹדָתוֹ עֲדֵי עָרֶב:כד מָה רַבּוּ מַעֲשֶׂיךָ יי כֻּלָּם בְּחָכְמָה עָשִׂיתָ מָלְאָה הָאָרֶץ קִנְיָנֶךָ:כה זֶה הַיָּם גָּדוֹל וּרְחַב יָדָיִם שָׁם רֶמֶשׂ וְאֵין מִסְפָּר חַיּוֹת קְטַנּוֹת עִם גְּדֹלוֹת:כו שָׁם אֳנִיּוֹת יְהַלֵּכוּן לִוְיָתָן זֶה יָצַרְתָּ לְשַׂחֶק בּוֹ:כז כֻּלָּם אֵלֶיךָ יְשַׂבֵּרוּן לָתֵת אָכְלָם בְּעִתּוֹ:כח תִּתֵּן לָהֶם יִלְקֹטוּן תִּפְתַּח יָדְךָ יִשְׂבְּעוּן טוֹב:כט תַּסְתִּיר פָּנֶיךָ יִבָּהֵלוּן תֹּסֵף רוּחָם יִגְוָעוּן וְאֶל עֲפָרָם יְשׁוּבוּן:ל תְּשַׁלַּח רוּחֲךָ יִבָּרֵאוּן וּתְחַדֵּשׁ פְּנֵי אֲדָמָה:לא יְהִי כְבוֹד יי לְעוֹלָם יִשְׂמַח יי בְּמַעֲשָׂיו:לב הַמַּבִּיט לָאָרֶץ וַתִּרְעָד יִגַּע בֶּהָרִים וְיֶעֱשָׁנוּ:לג אָשִׁירָה לַיי בְּחַיָּי אֲזַמְּרָה לֵאלֹהַי בְּעוֹדִי:לד יֶעֱרַב עָלָיו שִׂיחִי אָנֹכִי אֶשְׂמַח בַּיהוָה:לה יִתַּמּוּ חַטָּאִים מִן הָאָרֶץ וּרְשָׁעִים עוֹד אֵינָם בָּרְכִי נַפְשִׁי אֶת יי הַלְלוּיָהּ:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

רגעים מכריעים בחיים • אתגר 116

לוח מודעות

למעלה