אז לא קראת הכלמה הקשר? בתשעת הימים זו הלכה
אין לי כח לחזור שוב..
אז לא קראת הכלמה הקשר? בתשעת הימים זו הלכה
אז לא קראת הכל
אין לי כח לחזור שוב..
זה אכן קשקוש שלו (מה הקשר לר"ה ויו"כ?)נוהגים להימנע מאכילת מזון עשוי מחלב
זה כפירהאו לא לקיים אותן לחלוטין
בינה מלאכותית זה מודל סטטיסטי בסך הכלזו אכן שאלתי - איך משתמשים בו באופן יעיל? ואם המדיניות של המפתחים היא שהוא ימציא דברים כשאין לו תשובה - אז איך בכלל שווה להשתמש בו?
חשוב וטוב לדעת. תודה רבה!בינה מלאכותית זה מודל סטטיסטי בסך הכל
בהתאם לשאלה הוא מחשב את ההסתברות הסטטיסטית למילה שאתם רוצים לקבל כתשובה
כדי שיוצגו תוצאות כמה שיותר קרובות לאמת צריך להגביל את רף ההסתברות ממנו תוצג לנו מילה מסויימת
אבל אם נגביל את רף ההסתברות לגבוה, נפסיד את היצירתיות שהמודל מספק לנו (ביצירת תוכל חדש)
יש מודלים שחושפים את הפרמטר למשתמש כך שהוא יכול לכוון אותו
בד"כ למתכנת שמשתמש במודל זה חשוף והוא יכול להחליט עליו בהתאם לצרכים שלו
בכל מקרה לכן נוצר המקצוע כותבי פרומפט
ככה שהפרומט מנוסח ומשוקע יותר התוצאות יהיו טובות יותר
הדרכים הבסיסיות לטייב פרומפט זה
אנגלית
לסייג שיענה במידה ויודע את התשובה בלבד
לחלק לתתי פעולות במידה ויש כמה שלבים לתשובה
כתבתי 'גדול' על השטויות הגדולות שלו חחאיכס! @לורנס כנראה לא שמה לב לזה
כתוב כאן א. שהמצוות הן בחירה! ב. שהמצוות הן חומרה!
("בחירה אישית והתחייבות דתית אישית" הוא לא מתכוון לעדות המזרח)
החרטוט הראשון שלה שם הוא בתאריך- בין ראש השנה ליו"כ! איך הגיעה בכלל ל9 ימים? או 7 אם היא סופרת מג תשרי או 8 אם היא סופרת מב תשרי או 10 הכל!מה הקשר? בתשעת הימים זו הלכה
החרטוט הראשון שלה שם הוא בתאריך- בין ראש השנה ליו"כ! איך הגיעה בכלל ל9 ימים? או 7 אם היא סופרת מג תשרי או 8 אם היא סופרת מב תשרי או 10 הכל!
למרות כל הקשקושים, עדיין בעייתי לקרוא שהיהדות היא בחירה וחומרהכתבתי 'גדול' על השטויות הגדולות שלו חח
ברור, אבל כשאתה קורא את השורה הראשונה- של התאריך אתה מבין שהכל שטויות במיץ פטל ואפילו לא ממשיך. פה עצרתי.למרות כל הקשקושים, עדיין בעייתי לקרוא שהיהדות היא בחירה
לא נכוןמה הקשר? בתשעת הימים זו הלכה
בכלל את החלבי מאיפה הביא?אויש נו קשקושים
כתוב שלא לאכול לא בשרי ולא חלבי בין ר"ה ליו"כ זה בחירה..
כל הדברים נכונים מלבד השורה הזולסייג שיענה במידה ויודע את התשובה בלבד
זו שימת לב נכונה.למרות כל הקשקושים, עדיין בעייתי לקרוא שהיהדות היא בחירה וחומרה
הוא פועל על סמך תוכן שהוזן בואשמח לדעת על איזה בסיס הוא פועל - רק על תוכן שהוזן בו או על סריקת חומר באינטרנט או גם וגם?
בוודאי שאפשרכל הדברים נכונים מלבד השורה הזו
אין משמעות לדרישה שיענה רק אם הוא יודע, כי הוא באמת אף פעם לא יודע
כפי שכתבתם נכונה, המודל הוא מודל סטטיסטי גרידא, אין לו מודעות והבנה, והוא מייצר מילים על סמך קשרים סטטיסטיים.
השימוש היחיד שאפשר להשתמש בו בצורה אמינה הוא לייצר מילים, לכתוב מאמרים, מכתבים, נאומים וכדומה.
אי אפשר להשתמש בו ולסמוך עליו כמקור אינפורמטיבי בשום אופן, הוא לא מיועד לזה.
הוא משתפר. ב-17/072024 הוא ענה:
איך נותנים מקור באינטרנט? שם של אתר מספיק?הוא פועל על סמך תוכן שהוזן בו
ולכן הוא לא יודע חדשות למשל
אבל אפשר לתת לו מקורות ידע לעבור עליהם ולענות תשובות לפי הכתוב שם
אם נותנים מקור באינטרנט, זה תלוי בהרשאה שיש לו לקרוא את החומר.
חלק ממחוללי התמונות (כגון Dall-E3) מתוכנתים שלא ליצור דמויות של אנשים מפורסמים.גם למחולל תמונות אפשר לכתוב שם של מישהו ולבקש שיקח את התמונה שלו מויקיפדיה?
בהחלט שיפור.הוא משתפר. ב-17/072024 הוא ענה:
החזון איש היה שם העט של הרב אברהם ישעיהו קרליץ, שהיה אחד מהגדולים שבפוסקי ההלכה והמנהיגים הדתיים של יהדות החרדית במאה ה-20. הוא נולד בשנת 1878 ונפטר בשנת 1953. הרב קרליץ היה איש חכם ומוערך מאוד, ושמו נודע במיוחד בגלל ספריו הרבים והחשובים בנושאים הלכת
החזון איש התפרסם בזכות הידע הרב שלו בהלכה ובתורה, ובגלל ההשפעה הרבה שהייתה לו על הקהילה החרדית. ספריו, כמו "חזון איש" על מסכתות התלמוד והלכות, הם מקור חשובים ללימוד והכוונה לכל מי שלומד תור.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
26.09
כ"ג אלול
עברנו לזום!
הרצאת פתיחה חגיגית בזום לקורס מאסטר בשיווק דיגיטלי
הרצאה מרתקת עם מנדי נאבול, מנכ"ל "פיפול דיגיטל" ואיש פרסום ויח"צ.
היום!!!
26.09
כ"ג אלול
פתיחת מסלול
מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת מסלול
חדשנות AI ובינה מלאכותית
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת מסלול
פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת מסלול
פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת מסלול
עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קד
א בָּרְכִי נַפְשִׁי אֶת יי יי אֱלֹהַי גָּדַלְתָּ מְּאֹד הוֹד וְהָדָר לָבָשְׁתָּ:ב עֹטֶה אוֹר כַּשַּׂלְמָה נוֹטֶה שָׁמַיִם כַּיְרִיעָה:ג הַמְקָרֶה בַמַּיִם עֲלִיּוֹתָיו הַשָּׂם עָבִים רְכוּבוֹ הַמְהַלֵּךְ עַל כַּנְפֵי רוּחַ:ד עֹשֶׂה מַלְאָכָיו רוּחוֹת מְשָׁרְתָיו אֵשׁ לֹהֵט:ה יָסַד אֶרֶץ עַל מְכוֹנֶיהָ בַּל תִּמּוֹט עוֹלָם וָעֶד:ו תְּהוֹם כַּלְּבוּשׁ כִּסִּיתוֹ עַל הָרִים יַעַמְדוּ מָיִם:ז מִן גַּעֲרָתְךָ יְנוּסוּן מִן קוֹל רַעַמְךָ יֵחָפֵזוּן:ח יַעֲלוּ הָרִים יֵרְדוּ בְקָעוֹת אֶל מְקוֹם זֶה יָסַדְתָּ לָהֶם:ט גְּבוּל שַׂמְתָּ בַּל יַעֲבֹרוּן בַּל יְשׁוּבוּן לְכַסּוֹת הָאָרֶץ:י הַמְשַׁלֵּחַ מַעְיָנִים בַּנְּחָלִים בֵּין הָרִים יְהַלֵּכוּן:יא יַשְׁקוּ כָּל חַיְתוֹ שָׂדָי יִשְׁבְּרוּ פְרָאִים צְמָאָם:יב עֲלֵיהֶם עוֹף הַשָּׁמַיִם יִשְׁכּוֹן מִבֵּין עֳפָאיִם יִתְּנוּ קוֹל:יג מַשְׁקֶה הָרִים מֵעֲלִיּוֹתָיו מִפְּרִי מַעֲשֶׂיךָ תִּשְׂבַּע הָאָרֶץ:יד מַצְמִיחַ חָצִיר לַבְּהֵמָה וְעֵשֶׂב לַעֲבֹדַת הָאָדָם לְהוֹצִיא לֶחֶם מִן הָאָרֶץ:טו וְיַיִן יְשַׂמַּח לְבַב אֱנוֹשׁ לְהַצְהִיל פָּנִים מִשָּׁמֶן וְלֶחֶם לְבַב אֱנוֹשׁ יִסְעָד:טז יִשְׂבְּעוּ עֲצֵי יי אַרְזֵי לְבָנוֹן אֲשֶׁר נָטָע:יז אֲשֶׁר שָׁם צִפֳּרִים יְקַנֵּנוּ חֲסִידָה בְּרוֹשִׁים בֵּיתָהּ:יח הָרִים הַגְּבֹהִים לַיְּעֵלִים סְלָעִים מַחְסֶה לַשְׁפַנִּים:יט עָשָׂה יָרֵחַ לְמוֹעֲדִים שֶׁמֶשׁ יָדַע מְבוֹאוֹ:כ תָּשֶׁת חֹשֶׁךְ וִיהִי לָיְלָה בּוֹ תִרְמֹשׂ כָּל חַיְתוֹ יָעַר:כא הַכְּפִירִים שֹׁאֲגִים לַטָּרֶף וּלְבַקֵּשׁ מֵאֵל אָכְלָם:כב תִּזְרַח הַשֶּׁמֶשׁ יֵאָסֵפוּן וְאֶל מְעוֹנֹתָם יִרְבָּצוּן:כג יֵצֵא אָדָם לְפָעֳלוֹ וְלַעֲבֹדָתוֹ עֲדֵי עָרֶב:כד מָה רַבּוּ מַעֲשֶׂיךָ יי כֻּלָּם בְּחָכְמָה עָשִׂיתָ מָלְאָה הָאָרֶץ קִנְיָנֶךָ:כה זֶה הַיָּם גָּדוֹל וּרְחַב יָדָיִם שָׁם רֶמֶשׂ וְאֵין מִסְפָּר חַיּוֹת קְטַנּוֹת עִם גְּדֹלוֹת:כו שָׁם אֳנִיּוֹת יְהַלֵּכוּן לִוְיָתָן זֶה יָצַרְתָּ לְשַׂחֶק בּוֹ:כז כֻּלָּם אֵלֶיךָ יְשַׂבֵּרוּן לָתֵת אָכְלָם בְּעִתּוֹ:כח תִּתֵּן לָהֶם יִלְקֹטוּן תִּפְתַּח יָדְךָ יִשְׂבְּעוּן טוֹב:כט תַּסְתִּיר פָּנֶיךָ יִבָּהֵלוּן תֹּסֵף רוּחָם יִגְוָעוּן וְאֶל עֲפָרָם יְשׁוּבוּן:ל תְּשַׁלַּח רוּחֲךָ יִבָּרֵאוּן וּתְחַדֵּשׁ פְּנֵי אֲדָמָה:לא יְהִי כְבוֹד יי לְעוֹלָם יִשְׂמַח יי בְּמַעֲשָׂיו:לב הַמַּבִּיט לָאָרֶץ וַתִּרְעָד יִגַּע בֶּהָרִים וְיֶעֱשָׁנוּ:לג אָשִׁירָה לַיי בְּחַיָּי אֲזַמְּרָה לֵאלֹהַי בְּעוֹדִי:לד יֶעֱרַב עָלָיו שִׂיחִי אָנֹכִי אֶשְׂמַח בַּיהוָה:לה יִתַּמּוּ חַטָּאִים מִן הָאָרֶץ וּרְשָׁעִים עוֹד אֵינָם בָּרְכִי נַפְשִׁי אֶת יי הַלְלוּיָהּ: