מה ריאלי יותר

  • שתלמידי ישיבות יתגייסו

  • שנתיישב ברצועת עזה


תוצאות הסקר יוצגו רק לאחר הצבעתכם.

מוריה אסתר

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עריכה והפקת סרטים
יובל קרני: ח״כ אביגדור ליברמן בישיבת סיעתו על משבר חוק הגיוס: ״שוחחתי עם ח״כים בליכוד וגם כאלה שלא בליכוד - והם לא רואים איך מעבירים חוק גיוס עד ליציאה לפגרה״.
 

איש השדה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
עמיאל ירחי: יולי אדלשטיין פנה לח״כים בוועדת חוץ וביטחון: ״דברו עם ראשי המפלגות שלכם. יש פה הזדמנות הסטורית לחוק גיוס. הפסיקו עם המשחקים הפוליטיים״.
 

איש השדה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
אנה ברסקי:
גורמים שנכחו אתמול בישיבת הממשלה בדיון ארוך בסוגיית הגיוס זיהו שינוי חיובי בקרב השרים החרדים ביחס לחוק הגיוס שנידון כיום בוועדת חוץ וביטחון - ״הרושם הוא כי החרדים מוכנים להעביר את החוק, המספר של 3000 מתגייסים חרדים תוך שנה מקובל עליהם״. שני שרים טענו כי לאחר הישיבה - ״הרושם הוא שמי שמתנגד לחוק אלה לא החרדים, אלא שר הביטחון שממשיך להתעקש על ההסכמה הרחבה, כאשר ברור שהסכמת האופוזיציה לא תהיה לעולם״.
 

איש השדה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
אברהם פריינד:
במהלך הדיון בוועדת חוץ וביטחון עלתה השאלה מה צה״ל יעשה עם למעלה מ-60,000 בחורים שהצבא בעצמו אומר שלא ניתן לגייס, השאלה הייתה האם הם יוכלו לקבל תמיכות. מרב מיכאלי הציעה: ״תנו להם פטור״. המשנה ליועמ״שית גיל לימון: ״כל בחורי הישיבות יצטרכו לעבור בבקו״ם וצה”ל יחליט פרטנית מה הוא עושה איתם״.
 

איש השדה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
יהודה שלזינגר:
מרב מיכאלי העלתה נקודה מעניינת בוועדת חוץ וביטחון: שאלה את סגן הרמטכ"ל - אם יגייסו 3000 חרדים למה לא לתת פטור משירות צבאי לכל האחרים? (מי שלא ילמד ייצא לתעסוקה). תשובת סגן הרמטכ"ל לא הייתה נחרצת והסתפק רק ב"המנגנון בבניה".
 

איש השדה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
שר חרדי בכיר ל׳ערוץ i24׳ בתגובה לפרסום על שליחת צווי גיוס ל-3,000 חרדים:
״אם לא יגייסו בחורי ישיבות קדושים אלא חרדים שעובדים, אנחנו נשארים בממשלה. אם ייגעו בבחורי הישיבות, מיד לבחירות״.
 

איש השדה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
חזקי ברוך:
סגן הרמטכ"ל בדיון החסוי בועדת החוץ והביטחון: ״אנחנו צריכים למצוא את שביל הזהב את מי וכמה לגייס בחוק הגיוס״. ח״כ איזנקוט זעם: ״תפקידך לא למצוא את שביל הזהב אלא לקיים את החוק ולהישמע להורות הדרג המדיני״. סגן הרמטכ״ל: איזנקוט היה מפקד שלי. מפקדי היקר, ח״כ איזנקוט פסיקת בג״ץ נותנת לצה״ל את האפשרות את מי וכמה לגייס״.
 

איש השדה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
ח״כ אביגדור ליברמן בישיבת סיעתו על משבר חוק הגיוס:
״שוחחתי עם ח״כים בליכוד וגם כאלה שלא בליכוד - והם לא רואים איך מעבירים חוק גיוס עד ליציאה לפגרה״
 

איש השדה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
יקי אדמקר:
סגן הרמטכ״ל בוועדת החוץ והביטחון של הכנסת: ״יש מדיניות ארוכת שנים לא לגייס ערבים״. רגע, ומה עם החרדים? מה נשתנה?.
 

איש השדה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
אמיר אטינגר:
ראש אכ״א יגיע מחר לועדת חוץ וביטחון. גורמים בצה״ל אומרים שזה היה התכנון , ושהיום הגיע סגן הרמטכ״ל שמונה על ידי הלוי וגלנט לתכלל את שילוב החרדים בגיוס.​
 

איש השדה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
בושה וחרפה !
בן-כספית:
שבועיים אחרי פסיקת בג"ץ. מספר חרדים שגויסו: 0. מדינה עבריינית. המילואים קורסים, הסדירים שחוקים, החרדים ממשיכים ליהרג באוהלה של תורה, גלנט והרצי רדומים.
 

חניוק

משתמש מקצוען
שר הביטחון גלנט קיבל את המלצת צה״ל: זימונים לצו ראשון לחרדים יצאו בחודש הקרוב

שר הביטחון יואב גלנט קיים הבוקר (ג׳) דיון בנושא היערכות מערכת הביטחון לקראת גיוס בני המגזר החרדי בהשתתפות הרמטכ”ל, רב אלוף הרצי הלוי, סגן הרמטכ”ל אלוף אמיר ברעם, אלוף במיל’ אליעזר שקדי, ר אכ״א אלוף יניב עשור, הפצ״רית אלופה יפעת תומר ירושלמי וסמנכ״ל וראש אגף התכנון במשרד הביטחון, איתמר גרף.

בתום הדיון, שר הביטחון יואב גלנט אישר את המלצת צה”ל להוצאת צווים לתהליכי מיון והערכה (צו ראשון) של מלש״בים מהמגזר החרדי בחודש הקרוב, בהתאם ליכולות הקליטה והמיון ולאחר שיבוצע תהליך טיוב משמעותי של הנתונים הקיימים לגבי המתגייסים האפשריים.

כמו כן סיכם שר הביטחון כי במהלך החודש הקרוב יעלה לאוויר קמפיין הסברה ייעודי לאוכלוסייה החרדית המנגיש את מסלולי השירות המותאמים לחרדים בצה”ל בהתאם להמלצות “ועדת שקדי”.

שר הביטחון והרמטכ״ל סיכמו בדיון כי מדובר בצורך מבצעי ובסוגיה חברתית מורכבת, ויש לפעול לפי עיקרון ״גיוס בהצלחה״ על מנת להגיע לשירות משמעותי של בני המגזר החרדי, תוך שמירה על אורח חייהם, וכדי להביא למספר הולך וגדל של מתגייסים בתהליך סדור.
 
נערך לאחרונה ב:

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
בהתאם ליכולות הקליטה והמיון ולאחר שיבוצע תהליך טיוב משמעותי של הנתונים הקיימים לגבי המתגייסים האפשריים.
עמית סגל:

המילים החשובות - ״בהתאם ליכולות הקליטה והמיון של צה״ל״

את אנחת הרווחה החרדית אפשר לשמוע עד סג׳עייה
 

David shtern

כותרת - הטופ שבעימוד
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
עימוד ספרים
יהודה שלזינגר:
ציטוטים מראש אכ"א בוועדת חוץ וביטחון: "אנחנו רוצים שזה יצליח. המטרה היא לנרמל את הנראות של מדי צה"ל בחברה החרדית. כשנצליח לנרמל מדים בחברה החרדית זה יעבור מפה לאוזן. אח אחד יביא אח נוסף וכן הלאה".
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק צח

א מִזְמוֹר שִׁירוּ לַיי שִׁיר חָדָשׁ כִּי נִפְלָאוֹת עָשָׂה הוֹשִׁיעָה לּוֹ יְמִינוֹ וּזְרוֹעַ קָדְשׁוֹ:ב הוֹדִיעַ יי יְשׁוּעָתוֹ לְעֵינֵי הַגּוֹיִם גִּלָּה צִדְקָתוֹ:ג זָכַר חַסְדּוֹ וֶאֱמוּנָתוֹ לְבֵית יִשְׂרָאֵל רָאוּ כָל אַפְסֵי אָרֶץ אֵת יְשׁוּעַת אֱלֹהֵינוּ:ד הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ פִּצְחוּ וְרַנְּנוּ וְזַמֵּרוּ:ה זַמְּרוּ לַיי בְּכִנּוֹר בְּכִנּוֹר וְקוֹל זִמְרָה:ו בַּחֲצֹצְרוֹת וְקוֹל שׁוֹפָר הָרִיעוּ לִפְנֵי הַמֶּלֶךְ יי:ז יִרְעַם הַיָּם וּמְלֹאוֹ תֵּבֵל וְיֹשְׁבֵי בָהּ:ח נְהָרוֹת יִמְחֲאוּ כָף יַחַד הָרִים יְרַנֵּנוּ:ט לִפְנֵי יי כִּי בָא לִשְׁפֹּט הָאָרֶץ יִשְׁפֹּט תֵּבֵל בְּצֶדֶק וְעַמִּים בְּמֵישָׁרִים:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

ותשובה ותפילה וצדקה • אתגר 111

לוח מודעות

למעלה