האם מועמדות האריס משפרת את סיכוי הניצחון של טראמפ?

  • לטראמפ יותר קל לנצח את האריס

    הצבעות: 190 16.4%
  • אין שינוי, אותה גברת בשינוי אדרת

    הצבעות: 298 25.7%
  • האריס מהווה איום אמיתי על טראמפ

    הצבעות: 754 64.9%

  • סה"כ מצביעים
    1,161

יהודה גל

משתמש מקצוען
עמית סגל: הבית הלבן מכחיש את הדיווח של הניו יורק טיימס ועוקץ: לו ניתנו לנו יותר משבע דקות להגיב הייתם מקבלים את התגובה הזו בלי צורך לפרסם. ניכר שביידן והעיתון שגונן עליו ודברר איתו כבר לא.
 

יהודה גל

משתמש מקצוען
דיווח בסוכנות הידיעות AP: ג'ף זיינטס, ראש הסגל של ביידן, כינס את עובדי הבית הלבן וקרא להם "להשתיק את הרעש ולהתרכז בעבודה" על רקע השמועות והדיווחים סביב הנשיא.
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
טראמפ תועד אומר: "ביידן יוצא מהמרוץ, העפתי אותו, הוא זקן ושבור, עכשיו יש את קמלה, היא כל כך גרועה, היא פתטית"
נראה שטראמפ שמבין דבר או שניים, יודע שאם ביידן יילך קאמלה תחליף אותו, אז הוא מסיט את האש גם לכיוונה..
 

יהודה גל

משתמש מקצוען
לאחר שנפגשו עם הנשיא ביידן - המושלים הדמוקרטיים של ניו יורק, מינסוטה ומרילנד אמרו הלילה שימשיכו לתמוך בו ״לאחר דיון גלוי עם הנשיא על ביצועיו החלשים בעימות״.
 

יהודה גל

משתמש מקצוען
טראמפ פרסם פוסט: "איראן בונה במהירות ארסנל בקנה מידה גדול של נשק גרעיני. ברגע שיהיה להם את הנשק, וזה יהיה בקרוב, כל המשא ומתן ייעצר. זה הזמן שבו הנשיא השוטה שלנו יירד על ברכיו ויבקש רחמים מאיראן".
 

יהודה גל

משתמש מקצוען
בסרטון של טראמפ שהתפרסם אתמול כשהוא במהלך משחק גולף, המועמד לנשיאות הגיב להתפתחויות: “ביידן הוא ערימת גרוטאות שבורה, הצלחתי לגרום לו לפרוש מהמירוץ” • “עכשיו הוא פורש ותהיה לנו את קמלה, היא כל כך רעה”

לאחר העימות הטלוויזיוני בין נשיא ארצות הברית ג’ו ביידן לבין הנשיא לשעבר דונאלנד טראמפ לפני כשבוע, פורסם אתמול (רביעי) סרטון של טראמפ בו הוא מגיב להתפתחויות: “ביידן הוא ערימת גרוטאות שבורה, הצלחתי לגרום לו לפרוש מהמירוץ”.

טראמפ תועד במהלך משחק גולף כשהוא מתייחס לאפשרות שסגניתו של ביידן קמלה האריס תחליף אותו במירוץ: “עכשיו הוא פורש ותהיה לנו את קמלה, היא כל כך רעה”. הנשיא לשעבר אף לעג ליכולתו של ביידן להתנהל מול מנהיגי העולם ושיבח את נשיא סין שי ג׳ינפינג בעודו מכנה אותו “אדם חזק ונועז”.

“איך הייתי בעימות?”, נשמע טראמפ שואל. “בעטתי בזקנה והמפורקת הזו (ביידן). הוצאתי אותו מהמרוץ”. טראמפ הוסיף: “וזה אומר שיש לנו את קמאלה. היא כל כך פתטית”.

טראמפ המשיך ותקף את ביידן: “אתם יכולים לדמיין את האיש הזה (ביידן) מתמודד עם פוטין ונשיא סין, שהוא אדם אכזרי? הוא אדם אכזרי, בחור קשוח מאוד. אבל הודיעו שהוא (ביידן) כנראה פורש. אני פשוט ממשיך להפיל אותם, נכון?”.
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
סיכום סקרים לאחר העימות בין ביידן לטראמפ: (הצבעים לפי הנטיה הפוליטית של הסקרים).

ניו יורק טיימס: טראמפ 49% (+6) ביידן 43% 🔵

סי אן אן: טראמפ 49% (+6) ביידן 43% 🔵

וול סטריט גורנל: טראמפ 48% (+6) ביידן 42% 🔴

ניו יורק פוסט: טראמפ 45% (+7) ביידן 38% 🔴

סקר האריס: טראמפ 52% (+4) ביידן 48% 🔴

מכון Data for Progress: טראמפ 48% (+3) ביידן 45%

מכון SurveyUSA: טראמפ 45% (+2) ביידן 43%

חדשות Yahoo: טראמפ 45% (2+) ביידן 43%

חדשות CBS: טראמפ 50% (+2) ביידן 48% 🔵

אוניברסיטת פלורידה אטלנטיק: טראמפ 46% (+2) ביידן 44% 🔵

רויטרס: טראמפ 40% ביידן 40% 🔵
 

שמחה קופי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
נראה שטראמפ שמבין דבר או שניים, יודע שאם ביידן יילך קאמלה תחליף אותו, אז הוא מסיט את האש גם לכיוונה..
הפוך גוטה.

טראמפ רוצה שקמלה תתמודד מולו כי היא 'יריב קל וחלש'
טראמפ לא רוצה/חושש ממישל אובמה כי היא 'יריב חזק' עם יותר סיכויים יחסית לאחרים ויהיה לו קשה לנצח אותה.

מה עושה טראמפ?

יורד על קמלה והופך אותה לאישיו ולמישהי ''שוות ערך'' איליו כדי לנסות לגרום לדמוקרטים ללכת איתה ולא עם מישל.
 

מישהו12

מהמשתמשים המובילים!
הנדסת תוכנה
1720106867022.png

עם הליכון נשיאותי בשער: האקונומיסט קורא לביידן לפרוש מהמרוץ​

העיתון הבריטי הנחשב, האקונומיסט, יוצא חזיתית נגד ביידן וקורא לו לפרוש • בתמונת השער של המגזין הופיע הליכון של נכים וכיתוב שאומר שביידן לא יכול לנהל את המדינה • העיתון תקף את התנהלות הקמפיין של ביידן
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
ניו יורק טיימס: ביידן אמר לקבוצה של מושלים דמוקרטים שהוא צריך לישון יותר ולעבוד פחות שעות, כולל צמצום אירועים אחרי 20:00

תגובת הבית הלבן: "בוש הלך לישון ב-21:00 ואובמה אכל ארוחת ערב ב-18:30. נשיאים רגילים לייצר איזון, וכך גם ביידן. ממש לא אותה שגרה של טראמפ שמבלה חצי מיום שלו בהתלהמות ברשת Truth Social על תוכניות שיגרמו למיתון ואת החצי השני במשחק גולף"
 

פרוגמטי

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
D I G I T A L
ביידן בעוד תקלה מילולית בתחנת הרדיו של פילדלפיה.
אומר שהוא גאה להיות האישה השחורה הראשונה שמכהנת עם נשיא שחור.
זה אנושי להתלבלב מדי פעם אבל נראה שהדיבוק של אובמה השלים את משימתו. אללי. מאיגרא רמא לבירא עמיקתא. שמעון בן ישי
 

מוריה אסתר

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עריכה והפקת סרטים
ביידן בראיון לתקשורת בארה״ב - ״לא ניתן לעימות של 90 דקות למחוק שלוש וחצי שנים של עשייה. אני מודיע בצורה רשמית: אני נשאר במירוץ לנשיאות ארה״ב״.
 

מוריה אסתר

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עריכה והפקת סרטים
׳ערוץ 12׳: לפי דיווח ב-NBC, הולכת ומחריפה המתיחות בין משפחת ביידן ויועציו הבכירים של הנשיא. 13 מקורות אמרו שבעקבות העימות, שרבים מבני משפחתו של ביידן רואים בו כישלון של היועצים, הם מנסים להיות מעורבים יותר בקמפיין שלו על חשבון הצוות.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קד

א בָּרְכִי נַפְשִׁי אֶת יי יי אֱלֹהַי גָּדַלְתָּ מְּאֹד הוֹד וְהָדָר לָבָשְׁתָּ:ב עֹטֶה אוֹר כַּשַּׂלְמָה נוֹטֶה שָׁמַיִם כַּיְרִיעָה:ג הַמְקָרֶה בַמַּיִם עֲלִיּוֹתָיו הַשָּׂם עָבִים רְכוּבוֹ הַמְהַלֵּךְ עַל כַּנְפֵי רוּחַ:ד עֹשֶׂה מַלְאָכָיו רוּחוֹת מְשָׁרְתָיו אֵשׁ לֹהֵט:ה יָסַד אֶרֶץ עַל מְכוֹנֶיהָ בַּל תִּמּוֹט עוֹלָם וָעֶד:ו תְּהוֹם כַּלְּבוּשׁ כִּסִּיתוֹ עַל הָרִים יַעַמְדוּ מָיִם:ז מִן גַּעֲרָתְךָ יְנוּסוּן מִן קוֹל רַעַמְךָ יֵחָפֵזוּן:ח יַעֲלוּ הָרִים יֵרְדוּ בְקָעוֹת אֶל מְקוֹם זֶה יָסַדְתָּ לָהֶם:ט גְּבוּל שַׂמְתָּ בַּל יַעֲבֹרוּן בַּל יְשׁוּבוּן לְכַסּוֹת הָאָרֶץ:י הַמְשַׁלֵּחַ מַעְיָנִים בַּנְּחָלִים בֵּין הָרִים יְהַלֵּכוּן:יא יַשְׁקוּ כָּל חַיְתוֹ שָׂדָי יִשְׁבְּרוּ פְרָאִים צְמָאָם:יב עֲלֵיהֶם עוֹף הַשָּׁמַיִם יִשְׁכּוֹן מִבֵּין עֳפָאיִם יִתְּנוּ קוֹל:יג מַשְׁקֶה הָרִים מֵעֲלִיּוֹתָיו מִפְּרִי מַעֲשֶׂיךָ תִּשְׂבַּע הָאָרֶץ:יד מַצְמִיחַ חָצִיר לַבְּהֵמָה וְעֵשֶׂב לַעֲבֹדַת הָאָדָם לְהוֹצִיא לֶחֶם מִן הָאָרֶץ:טו וְיַיִן יְשַׂמַּח לְבַב אֱנוֹשׁ לְהַצְהִיל פָּנִים מִשָּׁמֶן וְלֶחֶם לְבַב אֱנוֹשׁ יִסְעָד:טז יִשְׂבְּעוּ עֲצֵי יי אַרְזֵי לְבָנוֹן אֲשֶׁר נָטָע:יז אֲשֶׁר שָׁם צִפֳּרִים יְקַנֵּנוּ חֲסִידָה בְּרוֹשִׁים בֵּיתָהּ:יח הָרִים הַגְּבֹהִים לַיְּעֵלִים סְלָעִים מַחְסֶה לַשְׁפַנִּים:יט עָשָׂה יָרֵחַ לְמוֹעֲדִים שֶׁמֶשׁ יָדַע מְבוֹאוֹ:כ תָּשֶׁת חֹשֶׁךְ וִיהִי לָיְלָה בּוֹ תִרְמֹשׂ כָּל חַיְתוֹ יָעַר:כא הַכְּפִירִים שֹׁאֲגִים לַטָּרֶף וּלְבַקֵּשׁ מֵאֵל אָכְלָם:כב תִּזְרַח הַשֶּׁמֶשׁ יֵאָסֵפוּן וְאֶל מְעוֹנֹתָם יִרְבָּצוּן:כג יֵצֵא אָדָם לְפָעֳלוֹ וְלַעֲבֹדָתוֹ עֲדֵי עָרֶב:כד מָה רַבּוּ מַעֲשֶׂיךָ יי כֻּלָּם בְּחָכְמָה עָשִׂיתָ מָלְאָה הָאָרֶץ קִנְיָנֶךָ:כה זֶה הַיָּם גָּדוֹל וּרְחַב יָדָיִם שָׁם רֶמֶשׂ וְאֵין מִסְפָּר חַיּוֹת קְטַנּוֹת עִם גְּדֹלוֹת:כו שָׁם אֳנִיּוֹת יְהַלֵּכוּן לִוְיָתָן זֶה יָצַרְתָּ לְשַׂחֶק בּוֹ:כז כֻּלָּם אֵלֶיךָ יְשַׂבֵּרוּן לָתֵת אָכְלָם בְּעִתּוֹ:כח תִּתֵּן לָהֶם יִלְקֹטוּן תִּפְתַּח יָדְךָ יִשְׂבְּעוּן טוֹב:כט תַּסְתִּיר פָּנֶיךָ יִבָּהֵלוּן תֹּסֵף רוּחָם יִגְוָעוּן וְאֶל עֲפָרָם יְשׁוּבוּן:ל תְּשַׁלַּח רוּחֲךָ יִבָּרֵאוּן וּתְחַדֵּשׁ פְּנֵי אֲדָמָה:לא יְהִי כְבוֹד יי לְעוֹלָם יִשְׂמַח יי בְּמַעֲשָׂיו:לב הַמַּבִּיט לָאָרֶץ וַתִּרְעָד יִגַּע בֶּהָרִים וְיֶעֱשָׁנוּ:לג אָשִׁירָה לַיי בְּחַיָּי אֲזַמְּרָה לֵאלֹהַי בְּעוֹדִי:לד יֶעֱרַב עָלָיו שִׂיחִי אָנֹכִי אֶשְׂמַח בַּיהוָה:לה יִתַּמּוּ חַטָּאִים מִן הָאָרֶץ וּרְשָׁעִים עוֹד אֵינָם בָּרְכִי נַפְשִׁי אֶת יי הַלְלוּיָהּ:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

רגעים מכריעים בחיים • אתגר 116

לוח מודעות

למעלה