ביידן יפרוש?

  • כן

  • לא


תוצאות הסקר יוצגו רק לאחר הצבעתכם.

מישהו12

מהמשתמשים המובילים!
הנדסת תוכנה
במפלגה הדמוקרטית אין מנגנון שמאפשר את החלפת הנשיא בלי הסכמתו.

כדאי להזכיר שלאורך השנה האחרונה היו משוכנעים בירושלים שמי שתתמודד בבחירות תהיה בכלל מישל אובמה, אפשרות שנראית רחוקה ממימוש.

החשש במפלגה הדמוקרטית היה ממלחמת כל בכל בועידה שרק תחליש אותה. אחרי העימות לא בטוח שזו האפשרות הגרועה ביותר.
(עמית סגל)
 

ד. מ.

משתמש פעיל
העיתונאי תומאס פרידמן, הנחשב מקורב לביידן, כתב טור בניו יורק טיימס וסיפר: "צפיתי לבדי בעימות של ביידן וטראמפ, והוא גרם לי לבכות, בעיקר בשל מה שהוא חשף - ג'ו ביידן, אדם ונשיא טוב, אינו יכול להתמודד שוב, ומנגד, דונלד טראמפ - לא למד ולא שכח דבר. הוא אותו איש של שקרים שתמיד היה".
"משפחת ביידן והצוות הפוליטי חייבים להתאסף במהירות, ולנהל שיחה קשה עם הנשיא כדי לאפשר לאמריקה את ההזדמנות להרתיע את טראמפ בנובמבר. הנשיא צריך להתייצב ולהכריז שהוא לא יתמודד".
פרידמן הוסיף: "נתתי לביידן את הספק עד עכשיו, כי במפגשים אחד על אחד חשתי שהוא עומד בתפקיד. ברור שהוא כבר לא. משפחתו והצוות שלו חייבים לדעת זאת, הם נערכו בקמפ דיוויד כבר ימים לעימות - אם זו ההופעה הכי טובה שיכלו להוציא ממנו הגיע הזמן שג'ו ישמור על הכבוד המגיע לו ויעזוב בתום הקדנציה הזו".
כל רגע.
עמיחי שטיין: הטור הזה של תומאס פרידמן הוא אכזרי ומאוד משמעותי בשאלה אם ביידן יזוז הצידה.
 

ד. מ.

משתמש פעיל

פרוגמטי

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
D I G I T A L
הזווית הפוליטית הישראלית של כשלון עימות ביידן.

לא יהיו בחירות הקיץ. (שקמה, אפשר לקפל).

שינוי הממשל בישראל והפלת נתניהו שהיו משימות העל של הדמוקרטים בחודשים האחרונים.

לא מעניינים כבר איש במפלגה הדמוקרטית בוושינגטון.

הצוות של ביידן בניהול בלינקן ואובמה שהפעיל מנוף לחצים חריג על ישראל, לשלם את המחיר לטובת הקמפיין, כשל.
מהבוקר ישראל היא הבעיה הכי פחות חשובה שלהם.

שלמה פילבר
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
אבו עלי אקספרס:
ועוד פרט מעניין על העימות שחושפת מגישת החדשות ברשת CNN ארין ברנט: הנשיא ביידן קיבל את השאלות שהוצגו בעימות מראש
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
אבו עלי אקספרס:
תגובות לעימות סגנית הנשיאה האריס נשאלת האם אינה מוטרדת מתפקוד הנשיא בעימות. היא עונה: זו היתה התחלה חלשה...זה ברור לכולם... לא אתווכח על הנקודה הזו.
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
השקרים שאף אחד לא יזכיר בתקשורת:

אבו עלי אקספרס:
ביידן טוען שהוא הנשיא היחיד שבקדנציה שלו לא נהרגו חיילים אמריקאים. זה כמובן לא נכון: 13 חיילים אמריקאים נהרגו בנסיגה שהוביל ביידן מאפגניסטן. 3 חיילים אמריקאים נהרגו בבסיס האמריקאי בא-תנף במשולש הגבולות - ירדן-סוריה-עיראק
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
בחירות לנשיאות הם גם בחירות למושלים, סנאטורים וחברי קונגרס. הפאניקה הגדולה של חברי המפלגה היא לא דאגה לגבי גורל הנשיא, אלא גם דאגה לגבי גורלם הפוליטי ואיך האירוע הזה ישפיע אליהם
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
"זה היה יותר מ1-0, זה היה 10-0 לטראמפ" | פרופ איתן גלבוע, מומחה לארה"ב ב-103 (אוני בר אילן) על העימות הנשיאותי לקראת הבחירות בארה"ב: "ביידן לא נראה טוב וטראמפ הציג אותו כמנהיג חלש שכהונה שנייה שלו תהיה אסון לאמריקה - הפרצוף של ביידן היה נראה כמו מומיה".
 

משתמש משודרג

משתמש מקצוען

עוד מהעימות הלילה בארה”ב, סביב סוגייה מרכזית – אבטחת הגבולות של ארה”ב, טען ביידן: משמר הגבול האמריקאי אימץ את גישתי ותמך בה.

בתגובה, תוך כדי העימות, הבהיר חשבון הטוויטר של איגוד משמר הגבול: זה לא נכון. מעולם לא אימצנו את גישת ביידן ולעולם לא נעשה זאת.
 
נערך לאחרונה ב:

זהו שמי!

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
קרוב ל-48 מיליון בני אדם צפו בארה"ב בעימות הנשיאותי הראשון בין ביידן לטראמפ ששודר ברשת CNN, צניחה משמעותית בהשוואה לעימות בין השניים ב-2020, אז המספר עמד על כ-73 מיליון צופים |
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק לא

א לַמְנַצֵּחַ מִזְמוֹר לְדָוִד:ב בְּךָ יְהוָה חָסִיתִי אַל אֵבוֹשָׁה לְעוֹלָם בְּצִדְקָתְךָ פַלְּטֵנִי:ג הַטֵּה אֵלַי אָזְנְךָ מְהֵרָה הַצִּילֵנִי הֱיֵה לִי לְצוּר מָעוֹז לְבֵית מְצוּדוֹת לְהוֹשִׁיעֵנִי:ד כִּי סַלְעִי וּמְצוּדָתִי אָתָּה וּלְמַעַן שִׁמְךָ תַּנְחֵנִי וּתְנַהֲלֵנִי:ה תּוֹצִיאֵנִי מֵרֶשֶׁת זוּ טָמְנוּ לִי כִּי אַתָּה מָעוּזִּי:ו בְּיָדְךָ אַפְקִיד רוּחִי פָּדִיתָה אוֹתִי יְהוָה אֵל אֱמֶת:ז שָׂנֵאתִי הַשֹּׁמְרִים הַבְלֵי שָׁוְא וַאֲנִי אֶל יְהוָה בָּטָחְתִּי:ח אָגִילָה וְאֶשְׂמְחָה בְּחַסְדֶּךָ אֲשֶׁר רָאִיתָ אֶת עָנְיִי יָדַעְתָּ בְּצָרוֹת נַפְשִׁי:ט וְלֹא הִסְגַּרְתַּנִי בְּיַד אוֹיֵב הֶעֱמַדְתָּ בַמֶּרְחָב רַגְלָי:י חָנֵּנִי יְהוָה כִּי צַר לִי עָשְׁשָׁה בְכַעַס עֵינִי נַפְשִׁי וּבִטְנִי:יא כִּי כָלוּ בְיָגוֹן חַיַּי וּשְׁנוֹתַי בַּאֲנָחָה כָּשַׁל בַּעֲוֹנִי כֹחִי וַעֲצָמַי עָשֵׁשׁוּ:יב מִכָּל צֹרְרַי הָיִיתִי חֶרְפָּה וְלִשֲׁכֵנַי מְאֹד וּפַחַד לִמְיֻדָּעָי רֹאַי בַּחוּץ נָדְדוּ מִמֶּנִּי:יג נִשְׁכַּחְתִּי כְּמֵת מִלֵּב הָיִיתִי כִּכְלִי אֹבֵד:יד כִּי שָׁמַעְתִּי דִּבַּת רַבִּים מָגוֹר מִסָּבִיב בְּהִוָּסְדָם יַחַד עָלַי לָקַחַת נַפְשִׁי זָמָמוּ:טו וַאֲנִי עָלֶיךָ בָטַחְתִּי יְהוָה אָמַרְתִּי אֱלֹהַי אָתָּה:טז בְּיָדְךָ עִתֹּתָי הַצִּילֵנִי מִיַּד אוֹיְבַי וּמֵרֹדְפָי:יז הָאִירָה פָנֶיךָ עַל עַבְדֶּךָ הוֹשִׁיעֵנִי בְחַסְדֶּךָ:יח יְהוָה אַל אֵבוֹשָׁה כִּי קְרָאתִיךָ יֵבֹשׁוּ רְשָׁעִים יִדְּמוּ לִשְׁאוֹל:יט תֵּאָלַמְנָה שִׂפְתֵי שָׁקֶר הַדֹּבְרוֹת עַל צַדִּיק עָתָק בְּגַאֲוָה וָבוּז:כ מָה רַב טוּבְךָ אֲשֶׁר צָפַנְתָּ לִּירֵאֶיךָ פָּעַלְתָּ לַחֹסִים בָּךְ נֶגֶד בְּנֵי אָדָם:כא תַּסְתִּירֵם בְּסֵתֶר פָּנֶיךָ מֵרֻכְסֵי אִישׁ תִּצְפְּנֵם בְּסֻכָּה מֵרִיב לְשֹׁנוֹת:כב בָּרוּךְ יְהוָה כִּי הִפְלִיא חַסְדּוֹ לִי בְּעִיר מָצוֹר:כג וַאֲנִי אָמַרְתִּי בְחָפְזִי נִגְרַזְתִּי מִנֶּגֶד עֵינֶיךָ אָכֵן שָׁמַעְתָּ קוֹל תַּחֲנוּנַי בְּשַׁוְּעִי אֵלֶיךָ:כד אֶהֱבוּ אֶת יְהוָה כָּל חֲסִידָיו אֱמוּנִים נֹצֵר יְהוָה וּמְשַׁלֵּם עַל יֶתֶר עֹשֵׂה גַאֲוָה:כה חִזְקוּ וְיַאֲמֵץ לְבַבְכֶם כָּל הַמְיַחֲלִים לַיהוָה:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

הבעות פנים • אתגר 57

לוח מודעות

למעלה