עולם הישיבות קרן עולם התורה • המסע ההיסטורי של גדולי הדור

איש השדה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
IMG_20240623_135602.jpg
 

זהו שמי!

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
החלו האירועים במסע ההיסטורי לארצות הברית: כעת נפתח הדינר הראשון במונסי עבור 'קרן עולם התורה' בבית הנגיד שמעון גליק בהשתתפות עשרות נגידים מרחבי ארה"ב , בראשותו של מרן רבנו הגר"ד לנדו שליט"א, מרן המשגיח הגר"ד סגל שליט"א, ומרן חבר מועצת חכמי התורה הגר"א סאלים שליט"א.

unnamed - 2024-06-23T201214.609.jpg
unnamed - 2024-06-23T201218.513.jpg
 

efrarush

משתמש מקצוען
לייקווד בהתרגשות שיא: רבן של ישראל מרן הגר"ד לנדו, מרן ראש הישיבה הגרמ"ה הירש, מרן המשגיח הגר"ד סגל, מרן חכם הגר"א סאלים ומרן הגר"י הלל נכנסו כעת לדינר המרכזי בלייקווד שלובים זרועות אחד בשני כאשר אלפי תמכין דאורייתא מקבלים את פניהם בהתרגשות עילאית.

נתי קאליש: האדמו"ר מראחמסטריווקא ינחת בדקות הקרובות בארה"ב ויצטרף למסע להצלת עולם התורה בלייקווד.
 

שמוא דו

משתמש פעיל
צהלי ורוני יושבת לייקווד: אלפים במעמד ההיסטורי בלייקווד בראשות מרנן גדולי ישראל שליט"א שבאו במיוחד מארץ הקודש. המעמד פותח שורה של אירועים לאורך השבוע ברחבי ארה"ב לטובת עולם התורה בארה"ק (קול חי)
רבבות בליקווד[.png
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
תיעודים ממעמד הרבבות הלילה בליקווד בקבלת פני גדולי הדור שליט"א במסעם להרמת קרן עולם התורה




 

קבצים מצורפים

  • SaveTwitter.Net_1805087703051948032(478p).zip
    7.9 MB · צפיות: 43
  • SaveTwitter.Net_1805102225020043265(480p).zip
    12.5 MB · צפיות: 44
  • SaveTwitter.Net_1805045527936892929(270p).zip
    KB 875.5 · צפיות: 29

לרעהו

משתמש מקצוען
הועבר: מסע מרן הגרד"ל שליט"א:
רבן של ישראל מרן גאון ישראל שליט''א בזעקה מחרידה וקורעת לב במונסי בבית הנגיד הר''ר שמעון גליק אמש בדינר הראשון בהשתתפות אלפי נגידים מרחבי ארה"ב, בראשות רשכבה"ג רבינו מרן גאון ישראל שליט"א, מרן המשגיח הגר"ד סגל, וראש הישיבה הגר"א סאלים.

ללא הקדמות והכנות, פרצה מנהמת לבו של רבן של ישראל רבינו מרן שליט"א בקול גדול כשהמקרופון עוד לא היה לידו: "טייערע אמריקאנע אידן, באתי לכאן במיוחד מארץ ישראל, ובגיל שלי נסיעה כזו איננה דבר של מה בכך"
עד מהרה הובא המקרופון לפני רבינו מרן שליט"א ובחלל החדר נשמעה הזעקה הנוקבת שיצאה מעומק לבו הטהור רבינו מרן שליט"א, בדברים שזעזעו את לבות כל הנאספים, כאשר זעקתו המחרידה של לבן של ישראל מהדהדת בלבבות כל עמך בית ישראל הרואים את דאגתו טרחו ומשאו של רבינו מרן שליט"א למראה ניסיונות שריפת התורה וקריעתה רח"ל ע"י רשעי ישראל.
את דבריו המרטיטים פתח רבינו מרן שליט"א באמרו כי: "המצב הוא נורא ואיום בארץ ישראל, רבותי! המצב הוא שרעקלאך! הרשעים בארץ ישראל, סוגים שונים, עורכים מלחמה כנגד הישיבות הקדושות וכנגד הכוללים ודבר ראשון הם עצרו את התקציבים ומנעו את העברת הכספים לישיבות הגדולות והכוללים, והמצב קשה מנשוא. כבר מספר כוללים נאלצו לסגור, וראשי ישיבות אומרים שהם אינם יודעים איך הם יסתדרו הלאה, ראש ישיבה חשובה ומוכרת אמר לי שהוא לא יודע איך הוא יוכל הלאה להמשיך להחזיק את הישיבה, והוא לא היחיד. המצב הוא נורא ואיום".
כאן עבר מרן שליט"א לזעקה שהחרידה את לבבות הנאספים: "התורה היא העיקר של כלל ישראל, בלא לימוד התורה אין שום דבר, רק תורה ולימוד התורה. זה גם מציל בכל העניינים. והם ברשעותם מבקשים לפגוע בזה, והמצב הוא נוראי. בגלל זה פונים אנו לאחינו בני ישראל: ראטעוועט! הצילו! הצילו את המצב! הצילו את המצב! המצב הוא נורא ואיום! יש את נדיבי הלב שנותנים ועושים את כל הדברים הטובים, אבל כאן יש דבר בפני עצמו, הם לקחו מהישיבות והכוללים את האפשרות להמשיך הלאה, ואם המצב ימשיך כך ח"ו לא יהיו ישיבות ולא כוללים, וזהו חורבן גדול לארץ ישראל, וממילא זהו חורבן גדול לכלל ישראל בכל המקומות, הא בהא תליא, לכן באנו לזעוק כאן זעקה גדולה, הצילו! הצילו! שהמצב בארץ ישראל יוכל להמשיך הלאה, שיוכלו להשלים את כל מה שהם החסירו, ויחד עם זאת כל אלו שנתנו עד היום שימשיכו לתת את מה שנתנו, אבל זהו דבר נפרד, ללא זה חלילה חלילה! אני חושש לומר מה עלול להיות".
"בזכות זה יעזור הקב"ה בכל הדברים טובים, יהיה לכם הצלחה, שיהיה לכם בריאות ונחת וכל מילי דמיטב בזכות מה שאתם עושים למען התורה בעם ישראל, זה הדבר החשוב והטוב ביותר, תורה ולימוד התורה והלאה לימוד התורה, כי הם חיינו ואורך ימינו ואין דבר אחר, והמצב הוא כ"כ קשה ונורא, וזכות התורה וזכות החזקת התורה יתן לכם את כל מה שאתם רוצים שיהיה לכם כהנה וכהנה כפלים וכפלים.
ושוב נזעק מרן שליט"א כשקולו נשנק מבכי עצור: "רבותי! אנא! הצילו! הצילו את ארץ ישראל, אין לי מילים אחרות מה לומר, רק הצלה מהמצב הקשה, בכל הבחינות צריכים להציל את כלל ישראל, והדבר הראשון הוא למלאות את החיסרון של מה שהם לקחו, שלא יסגרו הישיבות והכוללים ח"ו ושיוכלו להמשיך הלאה, וממילא אני מקווה שהדברים האלו יפלו על אזניהם קשובות של נדיבי הלב היודעים ומבינים שלימוד התורה זה היסוד של כלל ישראל ולא שייך ללא זאת, והקב"ה יעזור ויתן לכם כל הדברים הצלחה ונחת".
ובסיום הדברים שב רבינו מרן שליט"א והדגיש: "אין לכך כל שייכות למה שאתם רגילים לתת, זה צריך להמשיך הלאה כמו שהיה, כאן זה דבר בפני עצמו למלאות את החסרון שהרשעים בארץ ישראל לדאבון לב בכזו רשעות מבקשים לגדוע ולהרוס. וממילא אנו מבקשים מכם הלאה: אנא אנא, הצילו הצילו, אין לי מילים אחרות, ולמרות הקושי באתי לכאן כדי לזעוק את הזעקה הזו בגלל המצב הקשה, ואחזור ואכפול את הברכה שהקב"ה יתן לתמכין דאורייתא אלו שנתנו ויתנו כהנה וכהנה שיהיה להם עוד כהנה וכהנה ונשמע בשורות טובות ובא לציון גואל במהרה בימינו".
 

efrarush

משתמש מקצוען
המסע ההיסטורי: מרנן ורבנן גדולי ומאורי הדור שליט"א הגיעו לדינר השלישי כעת במעונו של הנגיד ר' ברוך קרפינקל בברוקלין ניו יורק (נתי קאליש)
1234.png
 

אביר88

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי

קבצים מצורפים

  • WhatsApp Video 2024-06-24 at 16.34.25.zip
    16.4 MB · צפיות: 30
  • VID-20240624-WA0082.zip
    9 MB · צפיות: 33

איש השדה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
צבי כהן דובר מסע גדולי הדור להצלת עולם התורה לארה״ב ליקי אדמקר וישראל כהן בקול ברמה:
"עד עכשיו נאספו לפחות 60 מיליון דולר מתוך 107 מיליון. זה אמור לתת פתרון לשנה שלמה לישיבות ולכוללים. גדולי ישראל מכתתים רגליהם מעיר לעיר במסירות נפש וזועקים הצילו ותומכי התורה בארה"ב נעמדים לקול קריאתם ומוזילים סכומים שאין להם במסירות נפש למען עולם התורה".
 

איש השדה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
הנגיד ראובן וולף בדינר במעמד גדולי ישראל בראשות רשכבה"ג מרן הגרמ"ה הירש:
כשאנחנו צריכים 107 מיליון דולר לעסקה אנחנו תוך רגע מגייסים, אז למה גדולי הדור צריכים להסתובב כאן שבוע ולהתבזות?
 

מה שאני

משתמש מקצוען
 

שועל ספרות.

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
צילום מקצועי
פרסום ראשון:
מסע גדולי ישראל לארצות הברית עד כה נאסף כמאה מיליון דולר.

גורם בכיר בקרן למען עולם התורה אומר 'לרדאר' מה שבג"ץ עשה עם פסיקת הגיוס הביא לתרומות חזקות הצפי שלנו להגיע עד סוף השבוע למאה חמישים עד 200 מליון דולר.

יש לציין שהמשלחת חוזרת ביום שישי הקרוב.
(הרדאר)
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כט

א מִזְמוֹר לְדָוִד הָבוּ לַיהוָה בְּנֵי אֵלִים הָבוּ לַיהוָה כָּבוֹד וָעֹז:ב הָבוּ לַיהוָה כְּבוֹד שְׁמוֹ הִשְׁתַּחֲווּ לַיהוָה בְּהַדְרַת קֹדֶשׁ:ג קוֹל יְהוָה עַל הַמָּיִם אֵל הַכָּבוֹד הִרְעִים יְהוָה עַל מַיִם רַבִּים:ד קוֹל יְהוָה בַּכֹּחַ קוֹל יְהוָה בֶּהָדָר:ה קוֹל יְהוָה שֹׁבֵר אֲרָזִים וַיְשַׁבֵּר יְהוָה אֶת אַרְזֵי הַלְּבָנוֹן:ו וַיַּרְקִידֵם כְּמוֹ עֵגֶל לְבָנוֹן וְשִׂרְיֹן כְּמוֹ בֶן רְאֵמִים:ז קוֹל יְהוָה חֹצֵב לַהֲבוֹת אֵשׁ:ח קוֹל יְהוָה יָחִיל מִדְבָּר יָחִיל יְהוָה מִדְבַּר קָדֵשׁ:ט קוֹל יְהוָה יְחוֹלֵל אַיָּלוֹת וַיֶּחֱשֹׂף יְעָרוֹת וּבְהֵיכָלוֹ כֻּלּוֹ אֹמֵר כָּבוֹד:י יְהוָה לַמַּבּוּל יָשָׁב וַיֵּשֶׁב יְהוָה מֶלֶךְ לְעוֹלָם:יא יְהוָה עֹז לְעַמּוֹ יִתֵּן יְהוָה יְבָרֵךְ אֶת עַמּוֹ בַשָּׁלוֹם:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

הווי משפחתי • 4

לוח מודעות

למעלה