הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כללים למשתתפים באשכול עדכונים זה:
• אשכול זה מיועד לדיווחים בלבד, עדכונים מהנעשה במלחמה, חדשות נקיות ומוסמכות.​
• האשכול אינו מיועד לדיונים, ציטוטים, בדיחות, פרשנויות, כתבות, תמונות, סרטונים, קבצים כלשהם, בקשות תפילה ותהילים (מלבד הפרק היומי), בקשות עזרה וחסד, סיפורי גבורה וניסים, בקשות מקור לדיווחים, שאלות ובירורים על דיווחים. כמו כן, אין להעלות ידיעות ושמועות אודות אירועים מיוחדים שאין עליהן מקור מוסמך, כמו נפילת חייל בקרב, שחרור חטופים, להקת כטב"מים לדימונה וכדו'. וכמובן שאין לכתוב הודעות הנוגדות את הצנזורה, או מכילות תוכן שאינו ראוי לאתר פרוג, או מכיל תוכן קשה לקריאה.​
• דירוג חיובי: נתקלתם בידיעה מרעישה, ציון דרך במלחמה, דרגו אותה בצד שמאל, וכך יוכלו לצפות בה בקלות בסינון ע"פ דירוג.
• דירוג שלילי: נתקלתם בהודעה כפולה? דרגו אותה במינוס, וכך תעזרו לנו לאתר בקלות הודעות כפולות ומיותרות. תודה מראש!

יש לקרוא כללים אלו היטב, משתמש שיעבור על הכללים - יאבד את הרשאת הכתיבה בפורום מיידית ללא אזהרה •
חדש!!! הפרק היומי של אשכול העדכונים, באשכול נפרד, הצטרפו אלינו, כל יום פרק, להצלחת כלל ישראל!
  • אשכול נספח שבועי לדיונים והרחבות + הסקר השבועי - בנספח בלבד.​
  • כללים חדשים בהרחבה - חובת קריאה - כאן.​
  • אשכול תפילות - כאן.​
  • הפרק היומי - כאן.​
  • תיעוד מהמלחמה באשכול הייעודי בלבד - כאן.​
  • רץ ברשת - חחחרבות ברזל - כאן.​
  • הודעות צבע אדום - כאן.​
  • שמות הנרצחים - כאן.​
  • הודעות פוליטיות הקשורות למלחמה - כאן.​
  • רוצים לקבל הרשאה בפורום חדשות ועדכונים?! לחצו כאן.​
  • חמ"ל פרוגיסטי לבקשות עזרה סיוע ומידע - כאן.​

אנו כאן בפרוג מתפללים לשובם לשלום של החטופים והחיילים, להחלמתם המהירה של הפצועים, ליבנו עם הנופלים ומשפחותיהם, ומייחלים יחד עם כל בית ישראל לביאת משיח צדקנו במהרה, אמן.
לבקשת רבים נצרף פה בל"נ מידי יום פרק תהילים בהודעה נעוצה, עצרו לרגע מהדיווחים ונקרא יחד את הפרק היומי!
• קראתם, סמנו חיובי להודעה זו. כך נספור כמה משתמשים השתתפו בקריאה •
(אנא, אל תדרגו חיובי/שלילי הודעה זו מלבד סימון לאמירת התהילים)
 
הפיתרון
הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק לא

א לַמְנַצֵּחַ מִזְמוֹר לְדָוִד:ב בְּךָ יְהוָה חָסִיתִי אַל אֵבוֹשָׁה לְעוֹלָם...

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
שימו לב, בגלל שבחג לא עלה הפרק היומי, הנה השלמה של פרק י"ב
הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק יב

א לַמְנַצֵּחַ עַל הַשְּׁמִינִית מִזְמוֹר לְדָוִד:ב הוֹשִׁיעָה יְהוָה כִּי גָמַר חָסִיד כִּי פַסּוּ אֱמוּנִים מִבְּנֵי אָדָם:ג שָׁוְא יְדַבְּרוּ אִישׁ אֶת רֵעֵהוּ שְׂפַת חֲלָקוֹת בְּלֵב וָלֵב יְדַבֵּרוּ:ד יַכְרֵת יְהוָה כָּל שִׂפְתֵי חֲלָקוֹת לָשׁוֹן מְדַבֶּרֶת גְּדֹלוֹת:ה אֲשֶׁר אָמְרוּ לִלְשֹׁנֵנוּ נַגְבִּיר שְׂפָתֵינוּ אִתָּנוּ מִי אָדוֹן לָנוּ:ו מִשֹּׁד עֲנִיִּים מֵאַנְקַת אֶבְיוֹנִים עַתָּה אָקוּם יֹאמַר יְהוָה אָשִׁית בְּיֵשַׁע יָפִיחַ לוֹ:ז אִמֲרוֹת יְהוָה אֲמָרוֹת טְהֹרוֹת כֶּסֶף צָרוּף בַּעֲלִיל לָאָרֶץ מְזֻקָּק שִׁבְעָתָיִם:ח אַתָּה יְהוָה תִּשְׁמְרֵם תִּצְּרֶנּוּ מִן הַדּוֹר זוּ לְעוֹלָם:ט סָבִיב רְשָׁעִים יִתְהַלָּכוּן כְּרֻם זֻלּוּת לִבְנֵי אָדָם:
 

נתוש1212

משתמש מקצוען
צהל פתח בפעילות מיוחדת במרחב רפיח - על פי דיווחים פלסטינים. תקיפות עצימות מאוד באמצאות חיל האוויר וטנקים
301 העולם הערבי
דיווחים כעת מרפיח: קרבות עזים בין המחבלים לבין חיילי צה"ל סמוך למסגד רעאד אל-עטר, המשתרע מכיכר אל-עלאם ועד לרחוב אל-טיארה, ממערב לרפיח. כמו כן נרשמות בדקות אלו תקיפות אוויריות וימיות באזור אל-מואסי שבמערב רפיח. יוסי אליעזר

יתכן ומדובר בהתקדמות בלחימה בהתאם להחלטה של מערכת הביטחון הערב לאחר סירוב חמאס לעסקה, ולא בפעילות נקודתית
 

יענקל בעל עגלה

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
רצועת עזה: מקורות פלסטינים מדווחים על תזוזת כוחות צה"ל באיזור מערב רפיח, בחסות אש אווירית וארטילרית. עד כה דווח על עשרות הרוגים בתקיפות.
 

נתוש1212

משתמש מקצוען
301 העולם הערבי

ארגון הטרור חיזבאללה מפרסמים דו"ח יומי למתקפות טרור נגד ישראל. 6 מתקפות טרור בגזרה המזרחית, ו-13 מתקפות טרור בגזרה המערבית - הפעולות כללו שיגור טילי נ"ט פצמ"רים קטיושות מל"טים מתאבדים רקטות בורכאן, ושיגור טילי נ"מ לעבר מטוס קרב בשמי דרום לבנון. לטענתם הארגון הם ביצעו 4 מתקפות נגד בסיסים צבאיים בתגובה לחיסול מפקד השטח הבכיר טאלב סאמי עבדאללה. 1. שיגור עשרות קטיושות לעבר בסיס עין זיתים (סמוך לצפת). 2. שיגור מס מל"טים מתאבדים לעבר מוצב צה"ל בחרמון. 3. שיגור טילים מונחים לעבר מפעל פלסן (קיבוץ סאסא). 4. שיגור עשרות קטיושות לעבר בסיס הבקרה האווירית בהר מירון. 5. שיגור עשרות קטיושות לעבר בסיס אוגדת הגליל בעמיעד דרומית לראש פינה (עוצבת אדירים של חטיבת האש 7338). בנוסף לכך הארגון טוענים כי תקפו לפחות 6 מוצבים צבאיים נוספים בקו הגבול, באמצעות קטיושות מל"טים מתאבדים, פצמ"רים ורקטות בורכאן. לפי הלבנונים מאז שעות הבוקר המוקדמות שוגרו לישראל קרוב ל-300 קטיושות מל"טים מתאבדים רקטות בורכאן, טילי נ"ט ופצמ"רים.

ככה נראה יום קרב לאורכו של הגליל, מקו העימות ועד לטבריה.

חננאל אביב בטלגרם
 

יעלזו חסידים

משתמש מקצוען
עיצוב ואדריכלות פנים
המלחמה בדרום: אוגדה 162 בפיקודו של תת אלוף איציק כהן הרחיבה הלילה את האחיזה ברפיח. כוחות צה"ל תמרנו לעוד תאי שטח בשכונות בחסות אש ארטילרית וחיל האוויר
 

אליז

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
בכיר חמאס לרויטרס: "התיקונים של חמאס למתווה דורשים שלושה שלבים, מחוברים ורציפים של הפסקת אש. בנוסף, הדרישה היא שתינתן לארגון הטרור לבחור 100 אסירים פלשתינים שניגזרו עליהם מאסרים ממושכים שישוחררו במסגרת העסקה. בנוסף, הארגון דורש הסרה של המצור על עזה ומעבר חופשי של סחורות ואנשים לרצועה".
 

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען
אבו עלי אקספרס
האם הנוצרים בלבנון נערכים למלחמה? ארגון לא מוכר המכנה את עצמו "מרד" תלה מודעות גיוס המיועדות לצעירים נוצרים בלבנון. המודעות נתלו בסמוך לכנסייה בשכונת אשרפיה בביירות בירת לבנון ובאישור הכנסייה. ## בהקשר זה אציין כי נוצרים רבים בלבנון (ולא רק) מייחלים לניצחונה של ישראל על חזבאללה ובונים על ישראל שתחלץ את לבנון מידי הלפיתה החונקת של חזבאללה. זה חלק מהשיח הלבנוני בתקופה האחרונה. יש לישראל בעלי ברית בלבנון.
 

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען
הסנאטור מפלורידה, מרקו רוביו, קרא לנשיא ביידן לנתק את הגישה של אל-גזירה לבית הלבן, לאחר שדווח כי אחד מהעיתונאים המזוהים עם הרשת החזיק בביתו את החטופים אלמוג מאיר גאן, אנדרי קוזלוב ושלומי זיו.
 

יענקל בעל עגלה

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
יואב זיתון חושף הבוקר (חמישי) ב’ידיעות אחרונות’ שוב מחדל חמור בצה”ל: צוות ביקורת מטעם המטה הכללי התחזה בלילה שבין יום הזיכרון ליום העצמאות, לפני כחודש, לקצינים בדרגות סגן אלוף ואלוף משנה – והצליח בקלות להסתנן לתוך בסיס יחידת 8200 של אמ”ן שבמחנה גלילות ברמת-השרון.
לפי הדיווח המטריד, שלושת אנשי צוות הביקורת נכנסו באמצע הלילה דרך הש”ג של הבסיס השמור, מבלי שנבדקו, תוך שהם מתחזים לקצינים. במשך קרוב לשלוש שעות הם הסתובבו באין מפריע בתוך הבסיס, הגיעו למתחמים מבצעיים, אספו מאות מסמכים מסווגים וחומרי דאטה ממחשבים סודיים, והיו יכולים, אם רצו, להסב גם נזק פיזי לתשתיות הבסיס ולחייליו.

בשעת בוקר מוקדמת, לאחר שהבינו את עומק המחדל וחופש הפעולה שלהם בבסיס 8200, גורמי הביקורת עצרו ביוזמתם את הבדיקה ויצרו קשר עם המפקדים הרלוונטיים מהיחידה הגדולה בצה”ל, זו שאחראית על פענוח צפנים וזיהוי אותות אויב. המתחזים לקצינים הודיעו למפקדי היחידה שהם נמצאים בתוך הבסיס והיו יכולים כבר מזמן לצלם ולשדר את החומרים הסודיים הרבים שאליהם נחשפו בנקל, מבלי שאף גורם יעצור בעדם.

“חצי שנה מאז שמחבלי חמאס חדרו, מחופשים לחיילים, לתוך בסיסים רגישים בנגב המערבי כחלק מפלישת הנוחבה לישראל – ולא למדנו כלום”, אמרו גורמים באגף המודיעין, שהזדעזעו מממצאי המחדל ב-8200. “לא צריך לחדור דרך גבול לבסיס בגזרות הלחימה – אפשר להגיע למרכז הארץ, ללבוש מדים עם דרגת קצין ולהיכנס בקלות לקודש הקודשים של המודיעין. ביחידה כה אסטרטגית לביטחון ישראל כ-8200, המפקדים הבכירים ביחידה לא לקחו אחריות מעשית על המחדלים שלהם הם אחראים ישירות כי לא סיפקו התרעה לכוחות, אז מה הפלא שעל מחדל חוזר שכזה אף קצין לא מודח”.

בצבא ניסו בתגובה להקטין את ממדי המחדל וטוענים כי מאז נערכו ביקורות חוזרות שהיו מוצלחות יותר, למרות שבסך הכול חלף מאז פחות מחודש ימים, ותקלות חוזרות נבחנות בדרך כלל בצה”ל בראי של חודשים או שנים קדימה.

עוד טוענים באמ”ן בתגובה שגורמי הביקורת לא חדרו לחמ”לים מבצעיים בבסיס, וכי קרוב ל-30 חיילים וקצינים נענשו בעקבות המחדל. העונשים, חושף יואב זיתון, הגיעו רק לגורמים זוטרים: חיילים שרותקו או קצינים, עד דרגת רב-סרן בלבד, שננזפו או רותקו גם הם, לפי צה”ל.

מדובר צה”ל נמסר בתגובה: “מערך הגנת המחנות מבצע באופן קבוע ביקורות פתע לאבטחת מחנות. האירוע המדובר תוחקר וכלל הגורמים הרלוונטיים נשפטו ונענשו. ממצאי הביקורת הועברו למפקדים ללמידה ושיפור רמת האבטחה בבסיס”.

גורמים צבאיים הוסיפו: “בניגוד לנטען, כשעתיים מרגע הכניסה לבסיס ולאחר שלא הצליחו לחדור לחפ”קים מבצעיים ולנשקייה של הבסיס, הנ”ל הזדהו כביקורת והמשיכו את הבדיקה. כלל המעורבים באירוע נענשו בהתאם. בשבועות האחרונים היו ביחידה מספר ביקורות מטכ”ליות נוספות אשר עברו בהצלחה”.
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק לא

א לַמְנַצֵּחַ מִזְמוֹר לְדָוִד:ב בְּךָ יְהוָה חָסִיתִי אַל אֵבוֹשָׁה לְעוֹלָם בְּצִדְקָתְךָ פַלְּטֵנִי:ג הַטֵּה אֵלַי אָזְנְךָ מְהֵרָה הַצִּילֵנִי הֱיֵה לִי לְצוּר מָעוֹז לְבֵית מְצוּדוֹת לְהוֹשִׁיעֵנִי:ד כִּי סַלְעִי וּמְצוּדָתִי אָתָּה וּלְמַעַן שִׁמְךָ תַּנְחֵנִי וּתְנַהֲלֵנִי:ה תּוֹצִיאֵנִי מֵרֶשֶׁת זוּ טָמְנוּ לִי כִּי אַתָּה מָעוּזִּי:ו בְּיָדְךָ אַפְקִיד רוּחִי פָּדִיתָה אוֹתִי יְהוָה אֵל אֱמֶת:ז שָׂנֵאתִי הַשֹּׁמְרִים הַבְלֵי שָׁוְא וַאֲנִי אֶל יְהוָה בָּטָחְתִּי:ח אָגִילָה וְאֶשְׂמְחָה בְּחַסְדֶּךָ אֲשֶׁר רָאִיתָ אֶת עָנְיִי יָדַעְתָּ בְּצָרוֹת נַפְשִׁי:ט וְלֹא הִסְגַּרְתַּנִי בְּיַד אוֹיֵב הֶעֱמַדְתָּ בַמֶּרְחָב רַגְלָי:י חָנֵּנִי יְהוָה כִּי צַר לִי עָשְׁשָׁה בְכַעַס עֵינִי נַפְשִׁי וּבִטְנִי:יא כִּי כָלוּ בְיָגוֹן חַיַּי וּשְׁנוֹתַי בַּאֲנָחָה כָּשַׁל בַּעֲוֹנִי כֹחִי וַעֲצָמַי עָשֵׁשׁוּ:יב מִכָּל צֹרְרַי הָיִיתִי חֶרְפָּה וְלִשֲׁכֵנַי מְאֹד וּפַחַד לִמְיֻדָּעָי רֹאַי בַּחוּץ נָדְדוּ מִמֶּנִּי:יג נִשְׁכַּחְתִּי כְּמֵת מִלֵּב הָיִיתִי כִּכְלִי אֹבֵד:יד כִּי שָׁמַעְתִּי דִּבַּת רַבִּים מָגוֹר מִסָּבִיב בְּהִוָּסְדָם יַחַד עָלַי לָקַחַת נַפְשִׁי זָמָמוּ:טו וַאֲנִי עָלֶיךָ בָטַחְתִּי יְהוָה אָמַרְתִּי אֱלֹהַי אָתָּה:טז בְּיָדְךָ עִתֹּתָי הַצִּילֵנִי מִיַּד אוֹיְבַי וּמֵרֹדְפָי:יז הָאִירָה פָנֶיךָ עַל עַבְדֶּךָ הוֹשִׁיעֵנִי בְחַסְדֶּךָ:יח יְהוָה אַל אֵבוֹשָׁה כִּי קְרָאתִיךָ יֵבֹשׁוּ רְשָׁעִים יִדְּמוּ לִשְׁאוֹל:יט תֵּאָלַמְנָה שִׂפְתֵי שָׁקֶר הַדֹּבְרוֹת עַל צַדִּיק עָתָק בְּגַאֲוָה וָבוּז:כ מָה רַב טוּבְךָ אֲשֶׁר צָפַנְתָּ לִּירֵאֶיךָ פָּעַלְתָּ לַחֹסִים בָּךְ נֶגֶד בְּנֵי אָדָם:כא תַּסְתִּירֵם בְּסֵתֶר פָּנֶיךָ מֵרֻכְסֵי אִישׁ תִּצְפְּנֵם בְּסֻכָּה מֵרִיב לְשֹׁנוֹת:כב בָּרוּךְ יְהוָה כִּי הִפְלִיא חַסְדּוֹ לִי בְּעִיר מָצוֹר:כג וַאֲנִי אָמַרְתִּי בְחָפְזִי נִגְרַזְתִּי מִנֶּגֶד עֵינֶיךָ אָכֵן שָׁמַעְתָּ קוֹל תַּחֲנוּנַי בְּשַׁוְּעִי אֵלֶיךָ:כד אֶהֱבוּ אֶת יְהוָה כָּל חֲסִידָיו אֱמוּנִים נֹצֵר יְהוָה וּמְשַׁלֵּם עַל יֶתֶר עֹשֵׂה גַאֲוָה:כה חִזְקוּ וְיַאֲמֵץ לְבַבְכֶם כָּל הַמְיַחֲלִים לַיהוָה:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

הבעות פנים • אתגר 57

לוח מודעות

למעלה