הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כללים למשתתפים באשכול עדכונים זה:
• אשכול זה מיועד לדיווחים בלבד, עדכונים מהנעשה במלחמה, חדשות נקיות ומוסמכות.​
• האשכול אינו מיועד לדיונים, ציטוטים, בדיחות, פרשנויות, כתבות, תמונות, סרטונים, קבצים כלשהם, בקשות תפילה ותהילים (מלבד הפרק היומי), בקשות עזרה וחסד, סיפורי גבורה וניסים, בקשות מקור לדיווחים, שאלות ובירורים על דיווחים. כמו כן, אין להעלות ידיעות ושמועות אודות אירועים מיוחדים שאין עליהן מקור מוסמך, כמו נפילת חייל בקרב, שחרור חטופים, להקת כטב"מים לדימונה וכדו'. וכמובן שאין לכתוב הודעות הנוגדות את הצנזורה, או מכילות תוכן שאינו ראוי לאתר פרוג, או מכיל תוכן קשה לקריאה.​
• דירוג חיובי: נתקלתם בידיעה מרעישה, ציון דרך במלחמה, דרגו אותה בצד שמאל, וכך יוכלו לצפות בה בקלות בסינון ע"פ דירוג.
• דירוג שלילי: נתקלתם בהודעה כפולה? דרגו אותה במינוס, וכך תעזרו לנו לאתר בקלות הודעות כפולות ומיותרות. תודה מראש!

יש לקרוא כללים אלו היטב, משתמש שיעבור על הכללים - יאבד את הרשאת הכתיבה בפורום מיידית ללא אזהרה •
חדש!!! הפרק היומי של אשכול העדכונים, באשכול נפרד, הצטרפו אלינו, כל יום פרק, להצלחת כלל ישראל!
  • אשכול נספח שבועי לדיונים והרחבות + הסקר השבועי - בנספח בלבד.​
  • כללים חדשים בהרחבה - חובת קריאה - כאן.​
  • אשכול תפילות - כאן.​
  • הפרק היומי - כאן.​
  • תיעוד מהמלחמה באשכול הייעודי בלבד - כאן.​
  • רץ ברשת - חחחרבות ברזל - כאן.​
  • הודעות צבע אדום - כאן.​
  • שמות הנרצחים - כאן.​
  • הודעות פוליטיות הקשורות למלחמה - כאן.​
  • רוצים לקבל הרשאה בפורום חדשות ועדכונים?! לחצו כאן.​
  • חמ"ל פרוגיסטי לבקשות עזרה סיוע ומידע - כאן.​

אנו כאן בפרוג מתפללים לשובם לשלום של החטופים והחיילים, להחלמתם המהירה של הפצועים, ליבנו עם הנופלים ומשפחותיהם, ומייחלים יחד עם כל בית ישראל לביאת משיח צדקנו במהרה, אמן.
לבקשת רבים נצרף פה בל"נ מידי יום פרק תהילים בהודעה נעוצה, עצרו לרגע מהדיווחים ונקרא יחד את הפרק היומי!
• קראתם, סמנו חיובי להודעה זו. כך נספור כמה משתמשים השתתפו בקריאה •
(אנא, אל תדרגו חיובי/שלילי הודעה זו מלבד סימון לאמירת התהילים)
 
הפיתרון
הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כט

א מִזְמוֹר לְדָוִד הָבוּ לַיהוָה בְּנֵי אֵלִים הָבוּ לַיהוָה כָּבוֹד וָעֹז:ב הָבוּ...

נתוש1212

משתמש מקצוען
דובר צה"ל: לאחר בדיקות בצה״ל ובשב״כ ניתן לאשר כי עבדאללה ג׳מל היה פעיל של ארגון הטרור חמאס, שהחזיק בבית משפחתו בנוציראת את החטופים אלמוג מאיר, אנדרי קוזלוב ושלומי זיו. בבית משפחתו של עבדאללה הוחזקו חטופים, לצד בני משפחתו. זוהי הוכחה נוספת לכך שארגון הטרור חמאס משתמש באוכלוסיה האזרחית כמגן אנושי. כוחות הביטחון ימשיכו לפעול בכלל המאמצים להשבת החטופים
 

נתוש1212

משתמש מקצוען
301 העולם הערבי

חופש פעולה? לאחר שהפילו בחודשים האחרונים 3 כטב"מים מסוג הרמס 450 (זיק), ו2 כטב"מים מסוג הרמס 900 (כוכב), החל בימים האחרונים ארגון הטרור חיזבאללה לשגר טילי קרקע אוויר לעבר מטוסי חיל האוויר אשר מבצעים טיסות בשמי לבנון, תוך שבירת מחסום הקול מה שגורם לבום על קולי. מדובר במגמה מדאיגה מאוד מבחינת חופש הפעולה של חיל האוויר בשמי לבנון. על צה"ל להסיר את האיום החמור, שהשלכותיו עלולות להיות קשות.

נ. חמאל
 

נתוש1212

משתמש מקצוען
החילוץ בנוסייראת | בכיר בפתח, מוופק מטר, מאשים בריאיון ל"אל-ערביה": האם ייתכן להקריב יותר מ-274 נשמות קדושות תמורת ארבעה חטופים? העם הפלסטיני קורבן למדיניות חמאס, מבית מדרש האחים המוסלמים, שגם להם לא אכפת מחייהם הקדושים של הפלסטינים או לנשמות הקדושות. חמאס לא מחשיב ולא מעניק משקל לנשמות הפלסטינים". (כאן חדשות)
 

יענקל בעל עגלה

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
אבו צאלח
ירי טילי נ"מ בהמשך לירי נ"מ לעבר מטוסי הקרב, האירוע מסתדר בול עם המקור הלבנוני שהבאתי שטוען כי מהשבוע שינוי אגרסיבי בטיפול הארגון נגד טיסות מטוסי קרב מעל המרחב האווירי של לבנון.
 

יענקל בעל עגלה

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
בחיל האוויר אומרים כי בסיס רמת דוד - בסיס חיה"א היחיד בצפון, במרחק 44 ק"מ מהגבול עם לבנון - היה ככה"נ יעד כמה פעמים בתקופה האחרונה לניסיון תקיפה של חיזבאללה באמצעות כטב"מים. הם יורטו "במרחק ניכר - מבלי שהיוו איום ממשי" (מנדי ריזל)
 

יענקל בעל עגלה

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
עבדאללה גמל, עיתונאי בערוץ אלגזירה ביום וחוטף בלילה. בעבר שימש כדובר משרד העבודה של חמאס. ע"פ הדיווחים, עבדאללה ואביו הרופא נהרגו במהלך המבצע.
המוחאבראת
 

פרוגמטי

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
D I G I T A L
‏מפקד אוגדת עזה תא"ל אבי רוזנפלד מודיע על פרישה מצה"ל לאור כשלונו ב-7 באוקטובר.
ניר דבורי: תא"ל ברק חירם צפוי להחליף את תא"ל אבי רוזנפלד, מפקד אוגדת עזה שהודיע על סיום תפקידו.
 

יענקל בעל עגלה

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
בדקה ה-99 לפני היציאה למבצע החילוץ ההרואי, במערכת הביטחון מתקבלת ידיעה דרמטית על נועה אגרמני שהייתה שונה מהתכנון המקורי למבצע. לאחר רגעים קצרים של התלבטות, הדרג הבכיר מקבל החלטה אמיצה לצאת למבצע בכל זאת, והיא מחולצת בהצלחה תוך רגעים קצרים ללא התנגדות משמעותית.
הלל ביטון רוזן
 

יענקל בעל עגלה

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
אלמוג בוקר: ידע כל עזתי: מחבל על מלא, מעורב או ״בלתי מעורב״ אשר מחזיק בחטופינו שחייו, חיי משפחתו נמצאים בסכנה. ידעו גם שכניו, אשר משתפים פעולה בצורה ישירה או בהסכמה שבשתיקה שחייהם בסכנה. כוחותינו, כמו שראיתם אתמול - יגיעו לכל מקום. ואם זה או אתם - או החטופים שלנו אז אין דילמה. זה אנחנו
 

efrarush

משתמש מקצוען
בחמאס תכננו להוריד את החטופים אל מתחת לאדמה – תוך שבועות המבצע לחילוץ ארבעת החטופים: אם לא היו מתחילים במבצע במחנות המרכז בשבועות האחרונים חמאס היו מעביר את החטופים למנהרות תת קרקעיות • "מבצעים מהסוג הזה אפשר להוציא רק אחרי שליטה מבצעית בשטח", אמר גורם מדיני המבצע לחילוץ ארבעת החטופים: אם לא היו מתחילים במבצע במחנות המרכז בשבועות האחרונים ארגון הטרור חמאס היו מעביר את החטופים אל מתחת לאדמה למנהרות תת קרקעיות, כך לפי הערכות של גורמים בכירים בצה"ל. ״אפשר להעריך כי אם לא היינו מתחילים מבצע במחנות המרכז בשבועות האחרונים, יתכן שארגון הטרור חמאס היו מעבירים משם את החטופים אולי מתחת לקרקע", אמר אותו גורם, "מבצעים מהסוג הזה אפשר להוציא רק אחרי שליטה מבצעית בשטח ותמרון. התמרון מביא חטופים ומבצעים מוצלחים".
 

פרוגמטי

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
D I G I T A L
ינון מגל
הסנאטור לינדזי גראהם מעדכן שהוא יקבל מישראל רשימה של הטילים שהם צריכים ולא מקבלים מספיק מארה"ב והוא יטפל בזה
 

יענקל בעל עגלה

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
אלג׳זירה הכחישה הבוקר נחרצות את הדיווח
תגובת אל-ג'זירה: "האיש הזה לא מאל-ג'זירה, והוא בכלל לא עבד באל-ג'זירה, והוא לא רשום כעובד באל-ג'זירה לא עכשיו ולא בעבר, ואיננו מכירים אותו, וכל השמועות שנפוצו הן ריקות מתוכן ולא נכונות בכלל"
יכול להיות שברשת העולמית המכובדת מעסיקת המחבלים לא דוברים אמת?
מיכאל שמש
 

יענקל בעל עגלה

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
יו״ר הציונות הדתית, שר האוצר והשר במשרד הביטחון בצלאל סמוטריץ׳, בכנס ״עושים הסדרה״: ״המטרה - מניעת מדינת טרור בלב מדינת ישראל; אנחנו מתמקדים בתהליכי רוחב מבניים שיביאו לפיתוח ההתיישבות״
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כט

א מִזְמוֹר לְדָוִד הָבוּ לַיהוָה בְּנֵי אֵלִים הָבוּ לַיהוָה כָּבוֹד וָעֹז:ב הָבוּ לַיהוָה כְּבוֹד שְׁמוֹ הִשְׁתַּחֲווּ לַיהוָה בְּהַדְרַת קֹדֶשׁ:ג קוֹל יְהוָה עַל הַמָּיִם אֵל הַכָּבוֹד הִרְעִים יְהוָה עַל מַיִם רַבִּים:ד קוֹל יְהוָה בַּכֹּחַ קוֹל יְהוָה בֶּהָדָר:ה קוֹל יְהוָה שֹׁבֵר אֲרָזִים וַיְשַׁבֵּר יְהוָה אֶת אַרְזֵי הַלְּבָנוֹן:ו וַיַּרְקִידֵם כְּמוֹ עֵגֶל לְבָנוֹן וְשִׂרְיֹן כְּמוֹ בֶן רְאֵמִים:ז קוֹל יְהוָה חֹצֵב לַהֲבוֹת אֵשׁ:ח קוֹל יְהוָה יָחִיל מִדְבָּר יָחִיל יְהוָה מִדְבַּר קָדֵשׁ:ט קוֹל יְהוָה יְחוֹלֵל אַיָּלוֹת וַיֶּחֱשֹׂף יְעָרוֹת וּבְהֵיכָלוֹ כֻּלּוֹ אֹמֵר כָּבוֹד:י יְהוָה לַמַּבּוּל יָשָׁב וַיֵּשֶׁב יְהוָה מֶלֶךְ לְעוֹלָם:יא יְהוָה עֹז לְעַמּוֹ יִתֵּן יְהוָה יְבָרֵךְ אֶת עַמּוֹ בַשָּׁלוֹם:
נקרא  7  פעמים

אתגר AI

רגשות ללא האנשה • אתגר 55

לוח מודעות

למעלה