פוליטי עדכונים פוליטיים

האם הדרמה הפוליטית - ביטחונית תסתיים אכן בהזזת גלנט ממשרד הביטחון

  • כן

    הצבעות: 416 69.3%
  • לא

    הצבעות: 184 30.7%

  • סה"כ מצביעים
    600
  • הסקר נסגר .

ליטאי פשוט

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
יהודה שלזינגר: ‏אתמול נאום אייזנקוט, היום הצעת חוק פיזור ותחילת שבוע חוק הגיוס. זאת הולכת להיות פרידה ארוכה ומתישה.

דפנה ליאל: בפועל אין מה להעלות את הצעת החוק לפיזור הכנסת להצבעה עד שהרוב יהיה מובטח, אחרת לא ניתן יהיה להעלות הצעה דומה חצי שנה.

יניר קוזין: בני גנץ פורש לאט לאט מהקואליציה.
 

בא לי

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
המשתמש נחסם
‏בהמשך למכתבי ההתראה ששיגר, רה"מ לשעבר הגיש הבוקר תביעת דיבה נגד "פעיל הליכוד" רמי בן-יהודה ע"ס 300 אלף שקלים.עו"ד עודד גזית ממשרד גזית-בקל, בא כוחו של ברק, כותב בין היתר כי בן-יהודה פירסם תמונה של ברק בשדה התעופה, והוסיף לה כי "המחבל ברק יזם מילחמה נגד ישראל ועכשיו הוא מטייל בעולם הבוגד הזה מכר את ישראל ברק המחבל הוא ואולמרט פיתאום נעלמו מהרדאר הם שותפים לשואה שישראל עוברת".המשך יבוא, וגם תביעות נוספות.
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
יובל שגב:

אצל איתמר בן גביר נערכים לבחירות: בן גביר נוטה לשבץ ברשימה נציג מקרב יוצאי ברה"מ. חושב כבר על קמפיין ברוסית, ושואף לכרסם בתמיכה של ליברמן.

השר לשעבר סילבן שלום שוקל חזרה לפוליטיקה. על פי מספר גורמים בליכוד הוא חזר לפקוד יותר אירועים מבעבר, ודן באפשרות עם חברי ליכוד מכהנים. מטעמו של שלום נמסרה הכחשה לכל אפשרות של חזרה.
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
עמית סגל:

סיעת עוצמה יהודית:
לאור העובדה שראש הממשלה מסתיר את טיוטת ההסכם עם חמאס הכוללת סעיף של סיום המלחמה, עוצמה יהודית תצביע לפי צו מצפונה ולא תהיה מחויבת לעמדת הקואליציה בהצבעות בכנסת עד שראש הממשלה יפסיק להסתיר את טיוטת ההסכם.
מרדכי הלפרין: הודעת 'עוצמה יהודית' שלא יצביעו עם הקואליציה - יצאה רבע שעה בדיוק אחרי שהנהלת הקואליציה הודיעה לחברי הכנסת שעד יום שני הקרוב אין צורך בגיוס הח"כים להצבעות במליאה. את ההקשר תעשו לבד.
 

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען
דפנה ליאל על האיום של בן גביר: הצעות החוק הפרטיות שהיה צריך בשבילן גיוס אצבעות כבר הסתיימו להיום. יום שני הוא יום של הצעות חוק ממשלתיות ואח״כ חופשת שבועות. מיכאל שמש: הספין הכי שקוף בספר.

יובל שגב: ביחס לחרם ההצבעות הקודם שהיה בעיצומה של פגרת הכנסת, זה בהחלט שדרוג .
 

nsh

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
שר מהליכוד: ״בן גביר לא מקבל את הטיוטה כי ממילא הוא לא יודע אנגלית״.
מיכאל האוזר טוב
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
'וואלה': ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיש היום תביעת לשון הרע נגד העיתונאים בן כספית ואורי משגב, והפעיל הפוליטי עו"ד גונן בן יצחק.

נתניהו, שמיוצג ע"י עו"ד אוריאל ניזרי, טוען כי השלושה הפיצו "מידע שקרי ומרושע נגד ראש הממשלה, אשר עניינו הצגת מצגי שווא בדבר מצבו הבריאותי, כל זאת תוך הפצת שקרים זדוניים, מרושעים וחמורים ביותר, אשר כוללים קביעות עובדתיות כגון: רה"מ חולה בסרטן הלבלב, אינו כשיר ועוד. דברים שהינם שקר וכזב.

רה"מ הינו אדם בריא לחלוטין לגילו" - כך לפי לשון התביעה.
 

חשמל

אמנות העימוד
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עימוד ספרים
עריכה תורנית

בן מיכאל

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
המחנה הממלכתי מתחזקת השבוע ב־2 מנדטים ל-27, בעוד הליכוד יורדת במקביל ל-20 מנדטים, כך עולה מסקר של 'מעריב' שפורסם הבוקר (שישי).
מהסקר עולה עוד כי מרצ לא עוברת הפעם את אחוז החסימה, והיא עם 2.8% תמיכה בלבד. מפלגת העבודה בראשות יאיר גולן עולה במנדט – ל-6 מנדטים.
בתשובה לשאלה: לו היו נערכות היום בחירות חדשות לכנסת, למי היית מצביע? התשובות היו: המחנה הממלכתי - 27 מנדטים, הליכוד 20, יש עתיד התחזקה במנדט וקיבלה 15, ישראל ביתנו התחזקה גם היא במנדט וקיבלה 11.
עוצמה יהודית וש"ס נשארו עם עשרה מנדטים על אחת. יהדות התורה שומרת על כוחה עם 7, העבודה התחזקה כאמור ל-6, חד"ש־תע"ל נשארה עם 5, רע"ם התחזקה במנדט ל-5 והציונות הדתית שמרה על כוחה עם ארבעה מנדטים.
הימין הממלכתי בראשות גדעון סער, מרצ ובל"ד אינן עוברות את אחוז החסימה.
 

ניהול 1

משתמש מקצוען
לשכת רה״מ בהודעה רשמית: רה״מ נתניהו ושר החוץ ישראל כץ החליטו למנות את ח״כ דני דנון לתפקיד שגריר ישראל באו״ם.

עוד מהודעת לשכת רה״מ: המינוי יובא לאישור הממשלה ולאחריו דנון יחל קדנציה שנייה כשגריר ישראל באו״ם.

עמית סגל: אביחי בוארון חוזר שוב לכנסת.

עוד מעמית סגל: הסיבוב ההזוי של דני דנון בפוליטיקה ממשיך. החל בריצה לראשות הליכוד, כשחזר ארצה התחיל באיומים על נתניהו ונגמר שוב בניו יורק.
 

משה 05276

משתמש מקצוען

סערה במערכת הפוליטית​

גנץ הודיע על התפטרותו, וקורא לגלנט "לעשות מה שנכון"​

האשים את נתניהו: החלטות אסטרטגיות גורליות נתקלות בהססנות ודחיינות משיקולים פוליטיים" • גנץ קרא, כצפוי, לצאת לבחירות באופן מיידי. "בסתיו, שנה לאסון, צריך לצאת לבחירות • כל הפרטים והתגובות

השר בני גנץ הודיע הערב על התפטרותו מממשלת ישראל, זאת כשמונה חודשים בלבד אחרי שנכנס אליה בגלל המלחמה. "חודשים אחרי אסון אוקטובר, המצב במדינה ובחדר קבלת ההחלטות השתנה. נתניהו ושותפיו, הפכו את האחדות לקריאה נרגשת – ללא כיסוי במציאות. החלטות אסטרטגיות גורליות נתקלות בהססנות ודחיינות משיקולים פוליטיים", האשים את נתניהו.


לטענתו, "נתניהו מונע מאיתנו להתקדם לניצחון אמיתי. לכן אנחנו עוזבים היום את ממשלת החירום בלב כבד, אך בלב שלם."

גנץ קרא, כצפוי, לצאת לבחירות באופן מיידי. "בסתיו, שנה לאסון, צריך לצאת לבחירות שבסופן תוקם ממשלה שתזכה לאמון העם ותוכל לאתגרים. אני קורא לנתניהו: קבע תאריך בחירות מוסכם. אל תתן לעם שלנו להיקרע", אמר.

בהמשך דבריו קרא ברמז לשר הביטחון גנלט – להתפטר מתפקידו. "שר הביטחון, אתה מנהיג אמיץ ונחוש ומעל לכל – פטריוט. בעת הזו, המנהיגות והאומץ הם לא רק להגיד את מה שנכון – אלא לעשות את מה שנכון."
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קד

א בָּרְכִי נַפְשִׁי אֶת יי יי אֱלֹהַי גָּדַלְתָּ מְּאֹד הוֹד וְהָדָר לָבָשְׁתָּ:ב עֹטֶה אוֹר כַּשַּׂלְמָה נוֹטֶה שָׁמַיִם כַּיְרִיעָה:ג הַמְקָרֶה בַמַּיִם עֲלִיּוֹתָיו הַשָּׂם עָבִים רְכוּבוֹ הַמְהַלֵּךְ עַל כַּנְפֵי רוּחַ:ד עֹשֶׂה מַלְאָכָיו רוּחוֹת מְשָׁרְתָיו אֵשׁ לֹהֵט:ה יָסַד אֶרֶץ עַל מְכוֹנֶיהָ בַּל תִּמּוֹט עוֹלָם וָעֶד:ו תְּהוֹם כַּלְּבוּשׁ כִּסִּיתוֹ עַל הָרִים יַעַמְדוּ מָיִם:ז מִן גַּעֲרָתְךָ יְנוּסוּן מִן קוֹל רַעַמְךָ יֵחָפֵזוּן:ח יַעֲלוּ הָרִים יֵרְדוּ בְקָעוֹת אֶל מְקוֹם זֶה יָסַדְתָּ לָהֶם:ט גְּבוּל שַׂמְתָּ בַּל יַעֲבֹרוּן בַּל יְשׁוּבוּן לְכַסּוֹת הָאָרֶץ:י הַמְשַׁלֵּחַ מַעְיָנִים בַּנְּחָלִים בֵּין הָרִים יְהַלֵּכוּן:יא יַשְׁקוּ כָּל חַיְתוֹ שָׂדָי יִשְׁבְּרוּ פְרָאִים צְמָאָם:יב עֲלֵיהֶם עוֹף הַשָּׁמַיִם יִשְׁכּוֹן מִבֵּין עֳפָאיִם יִתְּנוּ קוֹל:יג מַשְׁקֶה הָרִים מֵעֲלִיּוֹתָיו מִפְּרִי מַעֲשֶׂיךָ תִּשְׂבַּע הָאָרֶץ:יד מַצְמִיחַ חָצִיר לַבְּהֵמָה וְעֵשֶׂב לַעֲבֹדַת הָאָדָם לְהוֹצִיא לֶחֶם מִן הָאָרֶץ:טו וְיַיִן יְשַׂמַּח לְבַב אֱנוֹשׁ לְהַצְהִיל פָּנִים מִשָּׁמֶן וְלֶחֶם לְבַב אֱנוֹשׁ יִסְעָד:טז יִשְׂבְּעוּ עֲצֵי יי אַרְזֵי לְבָנוֹן אֲשֶׁר נָטָע:יז אֲשֶׁר שָׁם צִפֳּרִים יְקַנֵּנוּ חֲסִידָה בְּרוֹשִׁים בֵּיתָהּ:יח הָרִים הַגְּבֹהִים לַיְּעֵלִים סְלָעִים מַחְסֶה לַשְׁפַנִּים:יט עָשָׂה יָרֵחַ לְמוֹעֲדִים שֶׁמֶשׁ יָדַע מְבוֹאוֹ:כ תָּשֶׁת חֹשֶׁךְ וִיהִי לָיְלָה בּוֹ תִרְמֹשׂ כָּל חַיְתוֹ יָעַר:כא הַכְּפִירִים שֹׁאֲגִים לַטָּרֶף וּלְבַקֵּשׁ מֵאֵל אָכְלָם:כב תִּזְרַח הַשֶּׁמֶשׁ יֵאָסֵפוּן וְאֶל מְעוֹנֹתָם יִרְבָּצוּן:כג יֵצֵא אָדָם לְפָעֳלוֹ וְלַעֲבֹדָתוֹ עֲדֵי עָרֶב:כד מָה רַבּוּ מַעֲשֶׂיךָ יי כֻּלָּם בְּחָכְמָה עָשִׂיתָ מָלְאָה הָאָרֶץ קִנְיָנֶךָ:כה זֶה הַיָּם גָּדוֹל וּרְחַב יָדָיִם שָׁם רֶמֶשׂ וְאֵין מִסְפָּר חַיּוֹת קְטַנּוֹת עִם גְּדֹלוֹת:כו שָׁם אֳנִיּוֹת יְהַלֵּכוּן לִוְיָתָן זֶה יָצַרְתָּ לְשַׂחֶק בּוֹ:כז כֻּלָּם אֵלֶיךָ יְשַׂבֵּרוּן לָתֵת אָכְלָם בְּעִתּוֹ:כח תִּתֵּן לָהֶם יִלְקֹטוּן תִּפְתַּח יָדְךָ יִשְׂבְּעוּן טוֹב:כט תַּסְתִּיר פָּנֶיךָ יִבָּהֵלוּן תֹּסֵף רוּחָם יִגְוָעוּן וְאֶל עֲפָרָם יְשׁוּבוּן:ל תְּשַׁלַּח רוּחֲךָ יִבָּרֵאוּן וּתְחַדֵּשׁ פְּנֵי אֲדָמָה:לא יְהִי כְבוֹד יי לְעוֹלָם יִשְׂמַח יי בְּמַעֲשָׂיו:לב הַמַּבִּיט לָאָרֶץ וַתִּרְעָד יִגַּע בֶּהָרִים וְיֶעֱשָׁנוּ:לג אָשִׁירָה לַיי בְּחַיָּי אֲזַמְּרָה לֵאלֹהַי בְּעוֹדִי:לד יֶעֱרַב עָלָיו שִׂיחִי אָנֹכִי אֶשְׂמַח בַּיהוָה:לה יִתַּמּוּ חַטָּאִים מִן הָאָרֶץ וּרְשָׁעִים עוֹד אֵינָם בָּרְכִי נַפְשִׁי אֶת יי הַלְלוּיָהּ:
נקרא  3  פעמים

אתגר AI

רגעים מכריעים בחיים • אתגר 116

לוח מודעות

למעלה