הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כללים למשתתפים באשכול עדכונים זה:
• אשכול זה מיועד לדיווחים בלבד, עדכונים מהנעשה במלחמה, חדשות נקיות ומוסמכות.​
• האשכול אינו מיועד לדיונים, ציטוטים, בדיחות, פרשנויות, כתבות, תמונות, סרטונים, קבצים כלשהם, בקשות תפילה ותהילים (מלבד הפרק היומי), בקשות עזרה וחסד, סיפורי גבורה וניסים, בקשות מקור לדיווחים, שאלות ובירורים על דיווחים. כמו כן, אין להעלות ידיעות ושמועות אודות אירועים מיוחדים שאין עליהן מקור מוסמך, כמו נפילת חייל בקרב, שחרור חטופים, להקת כטב"מים לדימונה וכדו'. וכמובן שאין לכתוב הודעות הנוגדות את הצנזורה, או מכילות תוכן שאינו ראוי לאתר פרוג, או מכיל תוכן קשה לקריאה.​
• דירוג חיובי: נתקלתם בידיעה מרעישה, ציון דרך במלחמה, דרגו אותה בצד שמאל, וכך יוכלו לצפות בה בקלות בסינון ע"פ דירוג.
• דירוג שלילי: נתקלתם בהודעה כפולה? דרגו אותה במינוס, וכך תעזרו לנו לאתר בקלות הודעות כפולות ומיותרות. תודה מראש!

יש לקרוא כללים אלו היטב, משתמש שיעבור על הכללים - יאבד את הרשאת הכתיבה בפורום מיידית ללא אזהרה •
חדש!!! הפרק היומי של אשכול העדכונים, באשכול נפרד, הצטרפו אלינו, כל יום פרק, להצלחת כלל ישראל!
  • אשכול נספח שבועי לדיונים והרחבות + הסקר השבועי - בנספח בלבד.​
  • כללים חדשים בהרחבה - חובת קריאה - כאן.​
  • אשכול תפילות - כאן.​
  • הפרק היומי - כאן.​
  • תיעוד מהמלחמה באשכול הייעודי בלבד - כאן.​
  • רץ ברשת - חחחרבות ברזל - כאן.​
  • הודעות צבע אדום - כאן.​
  • שמות הנרצחים - כאן.​
  • הודעות פוליטיות הקשורות למלחמה - כאן.​
  • רוצים לקבל הרשאה בפורום חדשות ועדכונים?! לחצו כאן.​
  • חמ"ל פרוגיסטי לבקשות עזרה סיוע ומידע - כאן.​

אנו כאן בפרוג מתפללים לשובם לשלום של החטופים והחיילים, להחלמתם המהירה של הפצועים, ליבנו עם הנופלים ומשפחותיהם, ומייחלים יחד עם כל בית ישראל לביאת משיח צדקנו במהרה, אמן.
לבקשת רבים נצרף פה בל"נ מידי יום פרק תהילים בהודעה נעוצה, עצרו לרגע מהדיווחים ונקרא יחד את הפרק היומי!
• קראתם, סמנו חיובי להודעה זו. כך נספור כמה משתמשים השתתפו בקריאה •
(אנא, אל תדרגו חיובי/שלילי הודעה זו מלבד סימון לאמירת התהילים)
 
הפיתרון
הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כט

א מִזְמוֹר לְדָוִד הָבוּ לַיהוָה בְּנֵי אֵלִים הָבוּ לַיהוָה כָּבוֹד וָעֹז:ב הָבוּ...

משה אהרן גולד

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
אבו עלי אקספרס
מתוך פרסום של הזרוע הצבאית של חמאס הערב: פעיל חמאס לבוש אזרחי מטמין מטען חבלה בתוך צעצועי ילדים (פיל ורוד ואוטו צעצוע) בבית במחנה הפליטים גבאליא - במטרה לפוצץ אותו על חיילי צה"ל.
 

שוקי פרוגר

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
כתיבה ספרותית
ההתכחשות של ממשלת ישראל וצהל לעובדה שאנחנו בעיצומה של מלחמה כוללת, היא אסון זה הזמן להוציא את כל האמצעים שיש לנו, כולל הכל. להכות באיראן ובשלוחות שלה. מכת מחץ. אנחנו נשלם מחיר, אבל גם נגבה מחיר. הפיכת ישראל לשק אגרוף עולה באש, עושה לנאצים חשק לחסל אותנו, כאן ועכשיו.
מיכאל בן ארי
 

שוקי פרוגר

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
כתיבה ספרותית
הלל ביטון רוזן: אמש לוחמינו מחטיבה 401 פשטו על מוצב חמאס הנמצא על ציר פילדלפי כקילומטר מערבה במקום אותו טרם כבשנו. הלוחמים השמידו תשתיות טרור מעל ומתחת לקרקע וחיסלו מחבלים. בסיום הפעילות הכוחות התבקשו לסגת אחורה למקום ממנו יצאו לפעילות, ולא להישאר בתא השטח החדש.
 

שוקי פרוגר

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
כתיבה ספרותית
שריפת הענק בעמיעד - נותק הקשר מהמרכז לגליל: כביש 85 נסגר לתנועה בין צומת עמיעד למחלף קדרים בשני הכיוונים, אין כעת צפי לשליטה על השריפה (יאיר קראוס)

צוותי כבאות והצלה פועלים בשעה זו לכיבוי 15 מוקדי שריפות לאורך גבול הצפון, שפרצו כתוצאה מאש חזבאללה במהלך היום.
 

יעלזו חסידים

משתמש מקצוען
עיצוב ואדריכלות פנים

“אלג’נוביה”: מאות לוחמי חיזבאללה פתחו במרד נגד ההנהגה ומסרבים להצטרף ללחימה בישראל​

מרד של מאות לוחמי חיזבאללה, וההנהגה מנסה לשלוט בהם! כך דיווח אתר החדשות הפועל בדרום לבנון “אל ג’נוביה”. בצטטו מקורות פנימיים מאושרים, מתברר כי הזרוע הצבאית של חיזבאללה שלחה הזמנות למאות לוחמי מילואים להצטרף ללחימה בחזית הדרומית (גבול דרום לבנון עם ישראל) ולנהל ג’יהאד למען ירושלים.

אך מה היתה מרה ההפתעה כאשר הקריאות להצטרף לכוחות הלוחמים הסדירים נענו בכעס ובסירוב להילחם בדרום “כתוצאה מפחד ובהלה” ששוררים בשורות חיזבאללה, בנוסף לסירוב המוחלט של האנשים להקריב את ילדיהם, במיוחד לטובת האירגון שלא נושאת באחריות לעקורים מחזית הלחימה בדרום לבנון שחיים בתנאים טרגיים ומשפילים, בעוד שמשפחות הבכירים חיות בפאר שערורייתי.

בעבר התקבלו ידיעות כי בכירי חיזבאללה העבירו כבר בתחילת העימות עם ישראל את משפחותיהם לוילות פאר בסוריה באזורים לחיזבאללה יש שליטה מוחלטת.

סירוב מאות מלוחמי חיזבאללה להתגייס למילואים ולצאת להלחם בישראל הוביל את ההנהגה הצבאית לאיים עליהם בניתוק סיוע שהם מקבלים באופן שוטף מהאירגון, משכורות וביטוחי בריאות, ולנקוט נגדם צעדים חריפים שעלולים להביא למעצרם!

קרדיט
 

שלום שלוםם

משתמש מקצוען
הבית הלבן: ביידן דחק באמיר קטאר להשתמש בכל האמצעים המתאימים כדי להבטיח את הסכמת חמאס להסכם ואישר כי חמאס הוא כעת המכשול היחיד להפסקת אש מוחלטת והקלה עבור תושבי עזה
אבו צאלח: לפי העדכונים האחרונים ביידן בלחץ מכבש על הקטארי להביא את החמאס להסכמה על המתווה. התיאורים מתארים את ביידן מתחנן ממש. אני מקווה מאוד שאצלנו לא ישברו, אחרת הלך עלינו. |
 

שוקי פרוגר

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
כתיבה ספרותית
עמיחי שטיין: בכיר אמריקני לכאן חדשות: הנשיא תיאר במדויק את ההצעה הישראלית, כזו שהגענו אליה לאחר דיפלומטיה אינטנסיבית ודיונים עם הצוות שלנו. יש לנו את המסמך.הוא הופק לאחר חודשים של משא ומתן. כפי שאמר הנשיא, מדובר בגישה מדורגת. ההצעה הישראלית הועברה לחמאס. אנו ממתינים כעת לתגובה רשמית של חמאס.
 

שלום שלוםם

משתמש מקצוען
השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר: "מה שקורה כעת בצפון זו פשיטת רגל. ניהול מופקר של קבינט הקונספציה, המשך ישר למדיניות ההכלה והמידתיות, מדיניות שהביאה במישרין ל-7.10. במקום להתרפס בפני החמאס, הגיע הזמן שלבנון כולה תבער״.
 

שלום שלוםם

משתמש מקצוען
הלל ביטון רוזן: מכיוון שרוב השריפות שמשתוללת בצפון הן עקב שיגורי חיזבאללה, והתמונות הקשות לא משאירות מקום לספק באשר לנזק האדיר והסכנה לישובים ואזרחים, אפשר להניח שבישראל ינצלו את המצב הקשה ויפעלו בצורה משמעותית יותר משפעלו עד כה נגד חיזבאללה.
 

יענקל בעל עגלה

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
לא יודע מה אפשר לעשות ומה צריך לעשות, אבל אנחנו מאבדים אחיזה בחלק גדול מהארץ. הכביש המרכזי לאצבע הגליל מנותק, הגליל העליון ננטש בשלבים, והאויב מפרק את יישובי הגבול ומחריב את קרית שמונה. לא יאומן

עקיבא נוביק
 

גימפל

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
שמעון ריקלין ׳ערוץ 14׳:

הרמטכל אילם. ‏שר הבטחון נעלם. וראש הממשלה מתכנן לנסוע לוושינגטון לדבר כשהצפון בוער. זה לא תקין ולא נכון. כי לפני כל נאום מלוטש באנגלית. חייבים להפסיק את הביזיון בצפון. לפני וושינגטון שבינת-ג׳בל תבער. לפני ניו יורק שבעל-בק תחרב. ממשלת ישראל איבדה את השליטה בצפון. דרושה: הנהגה מתפקדת.
 

efrarush

משתמש מקצוען
עמית סגל: שמונה חודשים של ניהול הסכסוך בצפון כשלו. אפשר לאהוב, אפשר לא לאהוב. זו המציאות. הצפרדע מתבשלת בחום הולך וגובר. אפשר לחסל רוכב אופנוע ולחסל מחסני נשק ולספור מחבלי חיזבאללה מחוסלים. אפשר גם לספר לעצמנו סיפורים על נזק כבד לחיזבאללה. מי שמורתע לא מתנהג כך.
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כט

א מִזְמוֹר לְדָוִד הָבוּ לַיהוָה בְּנֵי אֵלִים הָבוּ לַיהוָה כָּבוֹד וָעֹז:ב הָבוּ לַיהוָה כְּבוֹד שְׁמוֹ הִשְׁתַּחֲווּ לַיהוָה בְּהַדְרַת קֹדֶשׁ:ג קוֹל יְהוָה עַל הַמָּיִם אֵל הַכָּבוֹד הִרְעִים יְהוָה עַל מַיִם רַבִּים:ד קוֹל יְהוָה בַּכֹּחַ קוֹל יְהוָה בֶּהָדָר:ה קוֹל יְהוָה שֹׁבֵר אֲרָזִים וַיְשַׁבֵּר יְהוָה אֶת אַרְזֵי הַלְּבָנוֹן:ו וַיַּרְקִידֵם כְּמוֹ עֵגֶל לְבָנוֹן וְשִׂרְיֹן כְּמוֹ בֶן רְאֵמִים:ז קוֹל יְהוָה חֹצֵב לַהֲבוֹת אֵשׁ:ח קוֹל יְהוָה יָחִיל מִדְבָּר יָחִיל יְהוָה מִדְבַּר קָדֵשׁ:ט קוֹל יְהוָה יְחוֹלֵל אַיָּלוֹת וַיֶּחֱשֹׂף יְעָרוֹת וּבְהֵיכָלוֹ כֻּלּוֹ אֹמֵר כָּבוֹד:י יְהוָה לַמַּבּוּל יָשָׁב וַיֵּשֶׁב יְהוָה מֶלֶךְ לְעוֹלָם:יא יְהוָה עֹז לְעַמּוֹ יִתֵּן יְהוָה יְבָרֵךְ אֶת עַמּוֹ בַשָּׁלוֹם:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

הווי משפחתי • 4

לוח מודעות

למעלה