הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כללים למשתתפים באשכול עדכונים זה:
• אשכול זה מיועד לדיווחים בלבד, עדכונים מהנעשה במלחמה, חדשות נקיות ומוסמכות.​
• האשכול אינו מיועד לדיונים, ציטוטים, בדיחות, פרשנויות, כתבות, תמונות, סרטונים, קבצים כלשהם, בקשות תפילה ותהילים (מלבד הפרק היומי), בקשות עזרה וחסד, סיפורי גבורה וניסים, בקשות מקור לדיווחים, שאלות ובירורים על דיווחים. כמו כן, אין להעלות ידיעות ושמועות אודות אירועים מיוחדים שאין עליהן מקור מוסמך, כמו נפילת חייל בקרב, שחרור חטופים, להקת כטב"מים לדימונה וכדו'. וכמובן שאין לכתוב הודעות הנוגדות את הצנזורה, או מכילות תוכן שאינו ראוי לאתר פרוג, או מכיל תוכן קשה לקריאה.​
• דירוג חיובי: נתקלתם בידיעה מרעישה, ציון דרך במלחמה, דרגו אותה בצד שמאל, וכך יוכלו לצפות בה בקלות בסינון ע"פ דירוג.
• דירוג שלילי: נתקלתם בהודעה כפולה? דרגו אותה במינוס, וכך תעזרו לנו לאתר בקלות הודעות כפולות ומיותרות. תודה מראש!

יש לקרוא כללים אלו היטב, משתמש שיעבור על הכללים - יאבד את הרשאת הכתיבה בפורום מיידית ללא אזהרה •
חדש!!! הפרק היומי של אשכול העדכונים, באשכול נפרד, הצטרפו אלינו, כל יום פרק, להצלחת כלל ישראל!
  • אשכול נספח שבועי לדיונים והרחבות + הסקר השבועי - בנספח בלבד.​
  • כללים חדשים בהרחבה - חובת קריאה - כאן.​
  • אשכול תפילות - כאן.​
  • הפרק היומי - כאן.​
  • תיעוד מהמלחמה באשכול הייעודי בלבד - כאן.​
  • רץ ברשת - חחחרבות ברזל - כאן.​
  • הודעות צבע אדום - כאן.​
  • שמות הנרצחים - כאן.​
  • הודעות פוליטיות הקשורות למלחמה - כאן.​
  • רוצים לקבל הרשאה בפורום חדשות ועדכונים?! לחצו כאן.​
  • חמ"ל פרוגיסטי לבקשות עזרה סיוע ומידע - כאן.​

אנו כאן בפרוג מתפללים לשובם לשלום של החטופים והחיילים, להחלמתם המהירה של הפצועים, ליבנו עם הנופלים ומשפחותיהם, ומייחלים יחד עם כל בית ישראל לביאת משיח צדקנו במהרה, אמן.
לבקשת רבים נצרף פה בל"נ מידי יום פרק תהילים בהודעה נעוצה, עצרו לרגע מהדיווחים ונקרא יחד את הפרק היומי!
• קראתם, סמנו חיובי להודעה זו. כך נספור כמה משתמשים השתתפו בקריאה •
(אנא, אל תדרגו חיובי/שלילי הודעה זו מלבד סימון לאמירת התהילים)
 
הפיתרון
הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמח

א הַלְלוּיָהּ הַלְלוּ אֶת יְהוָה מִן הַשָּׁמַיִם הַלְלוּהוּ בַּמְּרוֹמִים:ב הַלְלוּהוּ כָל מַלְאָכָיו הַלְלוּהוּ כָּל (צבאו) צְבָאָיו:ג הַלְלוּהוּ שֶׁמֶשׁ וְיָרֵחַ...

יענקל בעל עגלה

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
גורם מדיני: "עשינו טעות שהקשבנו לאמריקאים מהתחלה. עיכבנו, דחינו, ישבנו איתם על תוכניות והתאמצנו מאוד בסוגיות המעברים, הסיוע ההומניטרי ושמירה על חיי בלתי מעורבים. התוצאה הייתה דרישות נוספות והגברת הלחץ. זו מלחמה, אין אפשרות להיות סטרילים באופן מוחלט, וצה"ל התאמץ יותר מכל צבא מערבי אחר, בוודאי יותר מהאמריקאים, לשמור על דיני מלחמה וחיי אזרחים. אבל כשלא רוצים שננצח, אז זה לא באמת משנה. תמיד תהיה סיבה למה לא. אנו צריכים לעשות שינוי במדיניות גם מהצד שלנו, כי עד עכשיו המדיניות הזו הביאה להגברת הלחצים"
יאיר אלטמן
 

בא לי

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום

חיסול ממוקד בלבנון: מפקדים בכוח רדואן נפגעו בתקיפה אווירית​

ארבעה אנשי חיזבאללה, מפקדים בכוח רדואן, חוסלו היום (חמישי) בפאתי העיר צור בדרום לבנון. התקשורת הלבנונית מדווחת כי החיסול בוצע באמצעות כלי טיס שירה על הרכב בו נסעו. בישראל לא התייחסו לדיווח.
ערוץ הטלוויזיה הסעודי "אל-חדת" דיווח בנוסף כי הרכב ובו המחבלים הותקף ליד העיירה באפלייה, הסמוכה לצור.
כמו כן, משרד ההגנה הסורי מסר כי "ישראל ביצעה הלילה תקיפה אווירית מכיוון רמת הגולן לעבר אזור דמשק". לא דווח מה הותקף והאם היו נפגעים. התקיפה המיוחסת לישראל בוצעה זמן קצר לאחר שכטב"ם ממולכד, שעשה דרכו לרמת הגולן, יורט על ידי צה"ל.
המרכז הסורי למעקב אחר זכויות אדם, ארגון אופוזיציה למשטר אסד הפועל מלונדון, דיווח כי ישראל הפילה את הכטב"ם, מתוצרת איראן, בשמי מחוז דרעא שבדרום-מערב סוריה. לפי הדיווח, הכטב"ם "ככל הנראה לא נורה משטח סוריה אלא מעיראק".

כזכור, אתמול יורט על ידי חיל האוויר כטב"ם שעשה דרכו ממזרח, אל העיר אילת. יממה קודם לכן יורטו שני כטב"מים נוספים, בהפרש של חצי יממה, שעשו דרכם ממזרח אל ישראל. כל היירוטים בוצעו מחוץ לשטח ישראל. מיליציה עיראקית פרו איראנית לקחה אחריות על השיגורים.
SPOILER]
 

פרוגמטי

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
D I G I T A L
הפלסטינים מדווחים: כטב״ם תקף אופנוע שנסע באזור רחוב צלאח א-דין במזרח רפיח. הרוג ופצוע הגיעו לבית החולים הכויתי
 

רועי COPY

קופירייטר ואסטרטג למיתוג
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
המתקפה המדינית ממשיכה- ח"כ קלנר מהליכוד לקול ברמה
"לפני תקופה בידן חיבק את אביגיל, עכשיו הוא מחבק את החוטפים שלה"
 

יענקל בעל עגלה

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
אבו עלי אקספרס
הפלסטינים מדווחים על 3 הרוגים בתקיפת מסגד אבן תימיה ברפיח בדרום הרצועה. במסגד זה טבחה חמאס באוגוסט 2009 בלמעלה מ 22 פעילים מהארגון הסלפי גנד אנצאר אללה ובמנהיגם עבד א-לטיף מוסא באחת מסצינות הדמים הבולטות ברצועה של אותם הימים. אין בעיה מבחינת חמאס לבצע פעילות צבאית בתוך בית תיפלה. זה חלק מהתו"ל.
 

nsh

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
בשעה האחרונה בוצעו שבעה שיגורים מלבנון לאזור נטועה, ללא נפגעים או נזק
 

מישהו12

מהמשתמשים המובילים!
הנדסת תוכנה
משאיות האספקה לעזה תקועות במצפה רמון אחרי שכל הלילה תושבי אילת חסמו אותן.
עמית סגל
(מדובר במשאיות שהגיעו דרך ירדן)
צפה בקובץ המצורף 1645707
החסימה התחילה באיזור 7 בבוקר, ונמשכת עד עכשיו.
בשעה האחרונה מופעלת מכזתית לפיזור החוסמים.
 

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען
עיזאת מוחמד אל-רישק חבר הלשכה המדינית של חמאס: פלישת ישראל לרפיח וכיבוש המעבר מטרתם לבלום את מאמצי המתווכים ולהסלים את התוקפנות ומלחמת ההשמדה
אנחנו בתנועת חמאס מושכים את מחויבותינו למסמך שהציגו המתווכים, המשלחת שלנו עזבה את קהיר לכיוון דוחא.
 

בא לי

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום

כדי לגרום ללחץ על ישראל: מחבלי חמאס מנסים לסכל את כניסת הסיוע ההומניטרי לעזה​

התקשורת האמריקנית דיווחה היום (חמישי) שמחבלי חמאס שיגרו פצצות מרגמה למרחב שבו האמריקנים בונים את הנמל הימי. בחדשות 13 דווח כי לא היו נפגעים בגוף או נזק, וארגון הטרור מנסה לפגוע במי שמנסה לסייע לאוכלוסייה בעזה.
היום בצהריים שיגר חמאס מספר רקטות על כרם שלום. לא דווח על נפגעים. כזכור, בשלושת הימים האחרונים שיגר חמאס, מפאתי רפיח וממרכז הרצועה, רקטות ופצצות מרגמה לעבר מעבר כרם שלום וסביבתו. באחת התקיפות נהרגו ארבעה לוחמי צה"ל.
אתמול שוגרו שמונה רקטות למרחב זה אך השיגורים לא חצו לעבר שטח הארץ ונפלו בשטח הרצועה. בנוסף, זוהו שמונה שיגורים שחצו ממרחב רפיח לעבר מרחב כרם שלום, וכתוצאה מהשיגורים לוחם צה"ל נפצע באורח קל.
מצה"ל נמסר כי "חמאס ממשיך לבצע שיגורים ממרחבים מאוכלסים במרחב רפיח לעבר מעבר כרם שלום במטרה לפגוע בכוחות צה"ל ותפקוד המעבר".
 

בא לי

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
החסימה התחילה באיזור 7 בבוקר, ונמשכת עד עכשיו.
בשעה האחרונה מופעלת מכזתית לפיזור החוסמים.
עשרות משאיות סיוע מעוכבות על ידי ארגון "צו 9"

פעילי תנועת "צו 9" המאגדת משפחות שכולות, משפחות חטופים ומשפחות של לוחמים, הצליח לעכב כניסה של עשרות שמאיות לרצועה.

פעילי הארגון עיכבו את תנועת משאיות שנעות מאילת לעזה, באזור מצפה רמון, וחלק מהפעילים התמקמו גם במעבר כרם שלום.

יש לציין כי בעקבות חסימות משאיות הסיוע שנערכו בשבועות האחרונים, ישראל החליטה להעביר הלילה את משאיות הסיוע בדרך שונה, והעבירה לראשונה סיוע מירדן דרך מעבר רבין הסמוך לאילת. מעל 500 תושבי אילת הגיעו משעות הערב למעבר רבין, ומשם התפצלו ל3 קבוצות חסימה: בצומת נמל התעופה על כביש 90, בכניסה לכביש 12, ובמעבר עצמו.

הפעולה עיכבה את המשלוח עד עלות השחר. המשטרה פתחה את הציר והמשאיות הגיעו למצפה רמון שם נחסמו שוב.

נעמי, אמו של החטוף אוריאל ברוך הי"ד שגופתו מוחזקת בעזה שהשתתפה בחסימה אמרה: "באתי להזדהות עם כל האלופים האלה ובאנו לחסום את המשאיות. לא יכנס אוכל לחמאסניקים"

מהתנועה נמסר: "עם ישראל מתעורר ועומד על רגליו. מול המחדל הזה שמתרחש מאוחרי הגב של אזרחי ישראל עומדים נחושים בני העם הזה. המכונה המשומנת של שיירות המשאיות לחמאס שמנסה לעבור פעם אחר פעם בדרכים צדדיות ומוסתרות נתקלת בחומה אדירה. אנחנו רוצים את החטופים שלנו בבית, ולא מוכנים לסכן את החיילים שלנו בשביל מחבלי נוחב'ה. שום סיוע לא יעבור עד שאחרון החטופים יחזור".

מהמשטרה נמסר כי למעלה מ-20 פעילי תנועת צו 9 נעצרו במהלך חסימת משאיות הסיוע לחמאס הלילה ובמהלך הבוקר.
 

בא לי

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
פרטים חדשים משיחת הנשיא ביידן עם רה״מ נתניהו ביום שני: ביידן אמר לנתניהו בשיחה שנמשכה כשעה וחצי כי ארה״ב מתכוונת לעצור משלוחי נשק לצה״ל אם ישראל תיכנס לרפיח. נתניהו, לפי גורמים המעורים בתוכן השיחה, ענה: ״אם נצטרך, נילחם גם בציפורניים.״. ביידן הביע את חששותיו מהמבצע ברפיח לפני פינוי האוכלוסיה. למרות ההבטחה של נתניהו כי לא יהיה מבצע לפני פינוי האוכלוסיה - ביידן התנגד נחרצות למהלך (כאן 11)
 

בא לי

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
ערב יום הזיכרון תשפ"ד: בעקבות מלחמת ׳חרבות ברזל׳ נוספו למשפחת השכול הצבאית 1,294 הורים שכולים, 248 אלמנות ו-520 יתומים, 2,174 אחים ואחיות שכולים, ובסך הכל 4,236. ובמישור האזרחי: 5,100 אזרחים נרצחו בפעולות טרור, 834 מתוכם השנה מתוך 5,100 חללי פעולות האיבה, 782 מהם ילדים ובני נוער עד גיל 18
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמז

א הַלְלוּיָהּ כִּי טוֹב זַמְּרָה אֱלֹהֵינוּ כִּי נָעִים נָאוָה תְהִלָּה:ב בּוֹנֵה יְרוּשָׁלִַם יְהוָה נִדְחֵי יִשְׂרָאֵל יְכַנֵּס:ג הָרֹפֵא לִשְׁבוּרֵי לֵב וּמְחַבֵּשׁ לְעַצְּבוֹתָם:ד מוֹנֶה מִסְפָּר לַכּוֹכָבִים לְכֻלָּם שֵׁמוֹת יִקְרָא:ה גָּדוֹל אֲדוֹנֵינוּ וְרַב כֹּחַ לִתְבוּנָתוֹ אֵין מִסְפָּר:ו מְעוֹדֵד עֲנָוִים יְהוָה מַשְׁפִּיל רְשָׁעִים עֲדֵי אָרֶץ:ז עֱנוּ לַיהוָה בְּתוֹדָה זַמְּרוּ לֵאלֹהֵינוּ בְכִנּוֹר:ח הַמְכַסֶּה שָׁמַיִם בְּעָבִים הַמֵּכִין לָאָרֶץ מָטָר הַמַּצְמִיחַ הָרִים חָצִיר:ט נוֹתֵן לִבְהֵמָה לַחְמָהּ לִבְנֵי עֹרֵב אֲשֶׁר יִקְרָאוּ:י לֹא בִגְבוּרַת הַסּוּס יֶחְפָּץ לֹא בְשׁוֹקֵי הָאִישׁ יִרְצֶה:יא רוֹצֶה יְהוָה אֶת יְרֵאָיו אֶת הַמְיַחֲלִים לְחַסְדּוֹ:יב שַׁבְּחִי יְרוּשָׁלִַם אֶת יְהוָה הַלְלִי אֱלֹהַיִךְ צִיּוֹן:יג כִּי חִזַּק בְּרִיחֵי שְׁעָרָיִךְ בֵּרַךְ בָּנַיִךְ בְּקִרְבֵּךְ:יד הַשָּׂם גְּבוּלֵךְ שָׁלוֹם חֵלֶב חִטִּים יַשְׂבִּיעֵךְ:טו הַשֹּׁלֵחַ אִמְרָתוֹ אָרֶץ עַד מְהֵרָה יָרוּץ דְּבָרוֹ:טז הַנֹּתֵן שֶׁלֶג כַּצָּמֶר כְּפוֹר כָּאֵפֶר יְפַזֵּר:יז מַשְׁלִיךְ קַרְחוֹ כְפִתִּים לִפְנֵי קָרָתוֹ מִי יַעֲמֹד:יח יִשְׁלַח דְּבָרוֹ וְיַמְסֵם יַשֵּׁב רוּחוֹ יִזְּלוּ מָיִם:יט מַגִּיד (דברו) דְּבָרָיו לְיַעֲקֹב חֻקָּיו וּמִשְׁפָּטָיו לְיִשְׂרָאֵל:כ לֹא עָשָׂה כֵן לְכָל גּוֹי וּמִשְׁפָּטִים בַּל יְדָעוּם הַלְלוּיָהּ:
נקרא  19  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה