הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כללים למשתתפים באשכול עדכונים זה:
• אשכול זה מיועד לדיווחים בלבד, עדכונים מהנעשה במלחמה, חדשות נקיות ומוסמכות.​
• האשכול אינו מיועד לדיונים, ציטוטים, בדיחות, פרשנויות, כתבות, תמונות, סרטונים, קבצים כלשהם, בקשות תפילה ותהילים (מלבד הפרק היומי), בקשות עזרה וחסד, סיפורי גבורה וניסים, בקשות מקור לדיווחים, שאלות ובירורים על דיווחים. כמו כן, אין להעלות ידיעות ושמועות אודות אירועים מיוחדים שאין עליהן מקור מוסמך, כמו נפילת חייל בקרב, שחרור חטופים, להקת כטב"מים לדימונה וכדו'. וכמובן שאין לכתוב הודעות הנוגדות את הצנזורה, או מכילות תוכן שאינו ראוי לאתר פרוג, או מכיל תוכן קשה לקריאה.​
• דירוג חיובי: נתקלתם בידיעה מרעישה, ציון דרך במלחמה, דרגו אותה בצד שמאל, וכך יוכלו לצפות בה בקלות בסינון ע"פ דירוג.
• דירוג שלילי: נתקלתם בהודעה כפולה? דרגו אותה במינוס, וכך תעזרו לנו לאתר בקלות הודעות כפולות ומיותרות. תודה מראש!

יש לקרוא כללים אלו היטב, משתמש שיעבור על הכללים - יאבד את הרשאת הכתיבה בפורום מיידית ללא אזהרה •
חדש!!! הפרק היומי של אשכול העדכונים, באשכול נפרד, הצטרפו אלינו, כל יום פרק, להצלחת כלל ישראל!
  • אשכול נספח שבועי לדיונים והרחבות + הסקר השבועי - בנספח בלבד.​
  • כללים חדשים בהרחבה - חובת קריאה - כאן.​
  • אשכול תפילות - כאן.​
  • הפרק היומי - כאן.​
  • תיעוד מהמלחמה באשכול הייעודי בלבד - כאן.​
  • רץ ברשת - חחחרבות ברזל - כאן.​
  • הודעות צבע אדום - כאן.​
  • שמות הנרצחים - כאן.​
  • הודעות פוליטיות הקשורות למלחמה - כאן.​
  • רוצים לקבל הרשאה בפורום חדשות ועדכונים?! לחצו כאן.​
  • חמ"ל פרוגיסטי לבקשות עזרה סיוע ומידע - כאן.​

אנו כאן בפרוג מתפללים לשובם לשלום של החטופים והחיילים, להחלמתם המהירה של הפצועים, ליבנו עם הנופלים ומשפחותיהם, ומייחלים יחד עם כל בית ישראל לביאת משיח צדקנו במהרה, אמן.
לבקשת רבים נצרף פה בל"נ מידי יום פרק תהילים בהודעה נעוצה, עצרו לרגע מהדיווחים ונקרא יחד את הפרק היומי!
• קראתם, סמנו חיובי להודעה זו. כך נספור כמה משתמשים השתתפו בקריאה •
(אנא, אל תדרגו חיובי/שלילי הודעה זו מלבד סימון לאמירת התהילים)
 
הפיתרון
הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמח

א הַלְלוּיָהּ הַלְלוּ אֶת יְהוָה מִן הַשָּׁמַיִם הַלְלוּהוּ בַּמְּרוֹמִים:ב הַלְלוּהוּ כָל מַלְאָכָיו הַלְלוּהוּ כָּל (צבאו) צְבָאָיו:ג הַלְלוּהוּ שֶׁמֶשׁ וְיָרֵחַ...

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
אבו עלי:

כל כלי התקשורת הערביים, הפלסטינים והאיראנים מצטטים את דבריו של ביידן בהרחבה: "אם ישראל תכנס לרפיח לא נספק לה נשק, פצצות ופגזי ארטילריה."


ביידן קושר את ידיה של ישראל. מונע ממנה לנצח את חמאס. מפקיר אותה לגורלה. ומודיע על זה באופן פומבי. כדי שלא יהיו ספקות.

להודעה הפומבית הזו מפי נשיא בעלת הברית הגדולה של ישראל, במילותיו שלו ובקולו, יש השלכות הרסניות על עיצוב המזרח התיכון.

1.בראש ובראשונה חמאס תמשיך להקשיח עמדות. דבר שיקשה על סיום המלחמה.

2.אויביה של ישראל רואים שישראל נזנחה לגורלה. המתקפה המשמעותית הבאה על ישראל נבנית ברגעים אלו. ביידן נתן את האור הירוק לכך בדבריו אלה.

3. בעלות בריתה של ארה"ב במזרח התיכון מביטות אל ארה"ב ורואות שהיא משענת קנה רצוץ. מי ירצה ברית עם מדינה שזונחת את בעלת הברית החשובה ביותר שלה ברגעי המשבר שלה ומפקירה אותה להתמודד מול כל העולם? אם אני הייתי שליט סעודיה הייתי עושה חישוב מסלול מחדש. ארה"ב הראתה בשנים האחרונות כמה וכמה פעמים נטישה נבזית של בעלות בריתה במזה"ת. תשאלו את יורש העצר הסעודי מחמד בן סלמאן... ביידן מדבר לקהל הביתי שלו, למקימי "מחנות עזה" באוניברסיטאות בארה"ב במטרה לקושש קולות לקראת הבחירות ועל הדרך שורף את ישראל ואת המזרח התיכון.
 

טאבו

משתמש סופר מקצוען
הצעת חוק בארה''ב: המתפרעים בקמפוסים יישלחו לעזה לשישה חודשים כעונש

שלושה מחוקקים רפובליקנים, חברי בית הנבחרים מטעם מדינות טנסי, טקסס ודרום קרולינה, הגישו הצעת חוק לפיה על מי שיורשע בפעילות בלתי חוקית בקמפוס של אוניברסיטה שהתרחשה לאחר ה-7 באוקטובר 2023 יחול עונש מינימלי של שישה חודשי עבודות שירות שיבוצעו ברצועת עזה.
אפילו אם החוק יעבור בבית הנבחרים, בו לרפובליקנים יש רוב, אין לו סיכוי לעבור בסנאט, בו שולטים הדמוקרטים.
 

יענקל בעל עגלה

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
המבצע שצה״ל פתח בו הבוקר בשכונת זיתון מספר את כל הסיפור של הלחימה ברצועה ו״השמדת חמאס״: זו הפעם ה-3 שצה״ל פושט על השכונה הדרומית של העיר עזה. בנובמבר - אוגדה 36 כבשה את השכונה בפעם הראשונה במסגרת התמרון (זה היה מהלך מהיר וחלקי, שאמנם הוכרז בו כי ״גדוד זיתון הוכרע״ אבל בפועל נותרו במרחב מחבלים רבים מאוד). בפברואר - אוגדה 162 ביצעה שם מבצע פשיטה אוגדתי נרחב שנמשך קרוב לשבועיים. והנה במאי - אוגדה 99 חוזרת לשם בפעם השלישית עם 3 חטיבות. והיד עוד נטויה. דורון קדוש
 

יענקל בעל עגלה

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
גורם ישראלי בכיר אחרי הכרזת ביידן: יש לנו מספיק אמצעים להיכנס לרפיח ולכבוש אותה בלי סיוע אמריקני. רפיח תיכבש בכל מקרה. הבעיה העיקרית היא המסר שזה שולח לחיזבאללה ואיראן, שישראל תגיע לכאורה בלי נשק לעימות בצפון. ביידן טעה טעות קשה, גם מוסרית וגם פוליטית.

עמית סגל
 

יענקל בעל עגלה

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
טראמפ:
"חמאס רצח אלפי אזרחים תמימים, כולל תינוקות, ומחזיק בבני ערובה אמריקנים, אם הם בכלל בחיים. אבל ג'ו המושחת עומד דווקא לצד הטרוריסטים האלה - בדיוק כפי שהוא עומד לצד האספסוף הרדיקלי שמשתלט על הקמפוסים שלנו.
גו' חלש, מושחת ומוביל את העולם ישר למלחמת העולם השלישית".

"בדיוק כמו המלחמה באוקראינה, המלחמה בישראל לא הייתה מתרחשת אם אני עדיין הייתי בבית הלבן, אך בקרוב אחזור ואדרוש פעם נוספת - שלום באמצעות כוח".
 

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען
הפרשן הפוליטי יעקב ברדוגו ב׳ערוץ 14׳ על דבריו של הנשיא ביידן: ״הוא מפקיר את עם ישראל אבל אנחנו יודעים שעם הנצח עובר דרך ארוכה. עברנו הרבה גורמים בעולם - נעבור גם את משטר ביידן. התשובה צריכה להיות פעולה תקיפה וכיבוש רפיח״.
 

יענקל בעל עגלה

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
צה״ל מודיע על פתיחת מבצע פשיטה נרחב בשכונת זיתון בצפון הרצועה: 3 חטיבות החלו לתקוף את השכונה בדרום העיר עזה (צפון הרצועה). הטנקים והכוחות הקרקעיים החלו להתקדם לעבר השכונה. המבצע החל במטס תקיפה של מטוסי קרב במהלכו נתקפו כ-25 מטרות טרור
 

nsh

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
החיסול הלבנון - פעילי כוח רדואן של חיזבאללה, לא בכירים.
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
המגעים לעסקת חטופים: המשלחת הישראלית תשוב בהמשך היום מקהיר. במקביל, מקור מצרי אמר לערוץ אלערבי הקטרי, שראש ה-CIA יצא היום לקהיר, כדי להציג את תוצאות השיחות שלו עם הבכירים בישראל
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמז

א הַלְלוּיָהּ כִּי טוֹב זַמְּרָה אֱלֹהֵינוּ כִּי נָעִים נָאוָה תְהִלָּה:ב בּוֹנֵה יְרוּשָׁלִַם יְהוָה נִדְחֵי יִשְׂרָאֵל יְכַנֵּס:ג הָרֹפֵא לִשְׁבוּרֵי לֵב וּמְחַבֵּשׁ לְעַצְּבוֹתָם:ד מוֹנֶה מִסְפָּר לַכּוֹכָבִים לְכֻלָּם שֵׁמוֹת יִקְרָא:ה גָּדוֹל אֲדוֹנֵינוּ וְרַב כֹּחַ לִתְבוּנָתוֹ אֵין מִסְפָּר:ו מְעוֹדֵד עֲנָוִים יְהוָה מַשְׁפִּיל רְשָׁעִים עֲדֵי אָרֶץ:ז עֱנוּ לַיהוָה בְּתוֹדָה זַמְּרוּ לֵאלֹהֵינוּ בְכִנּוֹר:ח הַמְכַסֶּה שָׁמַיִם בְּעָבִים הַמֵּכִין לָאָרֶץ מָטָר הַמַּצְמִיחַ הָרִים חָצִיר:ט נוֹתֵן לִבְהֵמָה לַחְמָהּ לִבְנֵי עֹרֵב אֲשֶׁר יִקְרָאוּ:י לֹא בִגְבוּרַת הַסּוּס יֶחְפָּץ לֹא בְשׁוֹקֵי הָאִישׁ יִרְצֶה:יא רוֹצֶה יְהוָה אֶת יְרֵאָיו אֶת הַמְיַחֲלִים לְחַסְדּוֹ:יב שַׁבְּחִי יְרוּשָׁלִַם אֶת יְהוָה הַלְלִי אֱלֹהַיִךְ צִיּוֹן:יג כִּי חִזַּק בְּרִיחֵי שְׁעָרָיִךְ בֵּרַךְ בָּנַיִךְ בְּקִרְבֵּךְ:יד הַשָּׂם גְּבוּלֵךְ שָׁלוֹם חֵלֶב חִטִּים יַשְׂבִּיעֵךְ:טו הַשֹּׁלֵחַ אִמְרָתוֹ אָרֶץ עַד מְהֵרָה יָרוּץ דְּבָרוֹ:טז הַנֹּתֵן שֶׁלֶג כַּצָּמֶר כְּפוֹר כָּאֵפֶר יְפַזֵּר:יז מַשְׁלִיךְ קַרְחוֹ כְפִתִּים לִפְנֵי קָרָתוֹ מִי יַעֲמֹד:יח יִשְׁלַח דְּבָרוֹ וְיַמְסֵם יַשֵּׁב רוּחוֹ יִזְּלוּ מָיִם:יט מַגִּיד (דברו) דְּבָרָיו לְיַעֲקֹב חֻקָּיו וּמִשְׁפָּטָיו לְיִשְׂרָאֵל:כ לֹא עָשָׂה כֵן לְכָל גּוֹי וּמִשְׁפָּטִים בַּל יְדָעוּם הַלְלוּיָהּ:
נקרא  19  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה