מידע שימושי מחלקת אבדות אגד-לפרסם

שלום שלום
לפני מספר שבועות פרסמתי בקשת מידע בעניין מכשיר וייז שאבד לי באוטובוס של אגד הגשתי פניה למחלקת אבדות ואכן לאחר כמה ימים הודיעו לי שהם מאוד מצטערים אך לאחר שעשו כל מה שביכולתם הם מעדכנים כי לא מצאו את האבדה ,

לאחר שראיתי בפרוג מישהו שכתב שלא מספיק להגיש בקשה אלא אף להגיע למחלקה עצמה, ניסיתי את מזלי במחשבה שאין סיכוי שיכניסו אותי וגם שכנראה זה לא שם אם הם הודיעו כזאת הודעה

כשהגעתי למקום ישבו שם מספר פקידים משועממים שקיבלו את פני והכניסו אותי לתוך המחלקה (איני יודע האם קבוע הם מכניסים או שהיו בעת רצון מיחדת)
בהתחלה הראו לי קופסא אחת ושם לא מצאתי אותו אך לאחר שמעט נדנדתי להם פתח הפקיד בפני מגירה מלאה בפלאפונים ושם אחר כבוד שכן המכשיר, מעליו היתה מדבקה שם היה כתוב את מספר הקו והתאריך (אך כנראה שלקרוא את המדבקות היה למעלה מיכולתם של עובדי אגד(ֿ

קריאתי מכאן לכל מי שאבד לו או ששמע על מישהו שאבד לו להודיע ולפרסם לא לסמוך כלל על ההודעות הלקוניות והקצרות של ״לא מצאנו את האבדה״ ״עשינו ככל יכולתינו״ אלא לבוא למחלקת האבדות ולדרוש לחפש שם את האבדה

נ. ב. יש מקרים בהם האוטובוס סיים את היום במקום אחר את זה ניתן לברר מול נציגות מסוימת בתחנה (נראה לי שבירושלים הכל בסוף מגיע לשם אך איני בטוח)
 

משתמש סופר

משתמש צעיר
שלום שלום
לפני מספר שבועות פרסמתי בקשת מידע בעניין מכשיר וייז שאבד לי באוטובוס של אגד הגשתי פניה למחלקת אבדות ואכן לאחר כמה ימים הודיעו לי שהם מאוד מצטערים אך לאחר שעשו כל מה שביכולתם הם מעדכנים כי לא מצאו את האבדה ,

לאחר שראיתי בפרוג מישהו שכתב שלא מספיק להגיש בקשה אלא אף להגיע למחלקה עצמה, ניסיתי את מזלי במחשבה שאין סיכוי שיכניסו אותי וגם שכנראה זה לא שם אם הם הודיעו כזאת הודעה

כשהגעתי למקום ישבו שם מספר פקידים משועממים שקיבלו את פני והכניסו אותי לתוך המחלקה (איני יודע האם קבוע הם מכניסים או שהיו בעת רצון מיחדת)
בהתחלה הראו לי קופסא אחת ושם לא מצאתי אותו אך לאחר שמעט נדנדתי להם פתח הפקיד בפני מגירה מלאה בפלאפונים ושם אחר כבוד שכן המכשיר, מעליו היתה מדבקה שם היה כתוב את מספר הקו והתאריך (אך כנראה שלקרוא את המדבקות היה למעלה מיכולתם של עובדי אגד(ֿ

קריאתי מכאן לכל מי שאבד לו או ששמע על מישהו שאבד לו להודיע ולפרסם לא לסמוך כלל על ההודעות הלקוניות והקצרות של ״לא מצאנו את האבדה״ ״עשינו ככל יכולתינו״ אלא לבוא למחלקת האבדות ולדרוש לחפש שם את האבדה

נ. ב. יש מקרים בהם האוטובוס סיים את היום במקום אחר את זה ניתן לברר מול נציגות מסוימת בתחנה (נראה לי שבירושלים הכל בסוף מגיע לשם אך איני בטוח)
לגמרי.
כהיום שיש מצלמות בכל אוטובוס, הנהגים לא יכולים לקחת שום חפץ לעצמם וחייבים להביא לתחנה, ממילא מכאן תצא הקריאה, אם נאבד לכם משהו באוטובוס, זה אמור להיות במחלקת אבידות.
אאל"ט ים יום בשבוע שהחדר פתוח לציבור.
פותחים פנייה דרך הטלפון או באינטרנט, ועם זה מגיעים לשם.
יישר כוח
 
מקפיצה

איפה מחלקת אבדות נמצאת?

חייבים למלא את הטופס?
מחלקת אבדות ירושלים של אגד ושל עוד כמה חברות נמצאת בתחנה המרכזית, בקומה העליונה (לשאול שם במודיעין בשביל להבין איך להגיע לשם צריך לצאת לחדר מדרגות ולעלות עוד קומה)
אני הגעתי ביום טוב כנראה והם נתנו לי להיכנס בלי בעיה, היו שם המון חפצים ודברים מכל סוג שהוא פלאפונים בכמות אסטרונמית
בדברים שנמצאים באוטובסים לכיוונים אחרים לפעמים זה מגיע למלחה או לעוד תחנות סופיות אבל בד׳׳כ זה נראה לי מסיים בתחנה מרכזית, איך שזכור לי ראיתי שם דברים שרשום עליהם שהגיעו ממלחה
 

ס.פ.ר

משתמש רשום
פעם שכחתי מזוודה וכן עגלת תינוק באוטובוס אגד
ושאלתי נהג (אנושי) מה לעשות
אז הוא אמר לי שאין מה לפתוח פנייה אלא רק ללכת למסוף שהאוטובוס חונה שמה בלילה (כל קו יש לו חניון מסויים אפשר לברר אצל הנהגים) ולבוא לחניון שם יש מחסנים מלאים באבדות
והוא הדגיש שכדאי להגיע כמה שיותר מוקדם בגלל שעם נשאר הרבה זמן באותו חניון זה עלול להגיע למחסן בתחנה מרכזית ושמה זה כבר סיכוי קלוש למצוא כמחט בערמת שחת
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  108  פעמים

אתגר AI

תאומים • אתגר 145

לוח מודעות

למעלה