הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כללים למשתתפים באשכול עדכונים זה:
• אשכול זה מיועד לדיווחים בלבד, עדכונים מהנעשה במלחמה, חדשות נקיות ומוסמכות.​
• האשכול אינו מיועד לדיונים, ציטוטים, בדיחות, פרשנויות, כתבות, תמונות, סרטונים, קבצים כלשהם, בקשות תפילה ותהילים (מלבד הפרק היומי), בקשות עזרה וחסד, סיפורי גבורה וניסים, בקשות מקור לדיווחים, שאלות ובירורים על דיווחים. כמו כן, אין להעלות ידיעות ושמועות אודות אירועים מיוחדים שאין עליהן מקור מוסמך, כמו נפילת חייל בקרב, שחרור חטופים, להקת כטב"מים לדימונה וכדו'. וכמובן שאין לכתוב הודעות הנוגדות את הצנזורה, או מכילות תוכן שאינו ראוי לאתר פרוג, או מכיל תוכן קשה לקריאה.​
• דירוג חיובי: נתקלתם בידיעה מרעישה, ציון דרך במלחמה, דרגו אותה בצד שמאל, וכך יוכלו לצפות בה בקלות בסינון ע"פ דירוג.
• דירוג שלילי: נתקלתם בהודעה כפולה? דרגו אותה במינוס, וכך תעזרו לנו לאתר בקלות הודעות כפולות ומיותרות. תודה מראש!

יש לקרוא כללים אלו היטב, משתמש שיעבור על הכללים - יאבד את הרשאת הכתיבה בפורום מיידית ללא אזהרה •
חדש!!! הפרק היומי של אשכול העדכונים, באשכול נפרד, הצטרפו אלינו, כל יום פרק, להצלחת כלל ישראל!
  • אשכול נספח שבועי לדיונים והרחבות + הסקר השבועי - בנספח בלבד.​
  • כללים חדשים בהרחבה - חובת קריאה - כאן.​
  • אשכול תפילות - כאן.​
  • הפרק היומי - כאן.​
  • תיעוד מהמלחמה באשכול הייעודי בלבד - כאן.​
  • רץ ברשת - חחחרבות ברזל - כאן.​
  • הודעות צבע אדום - כאן.​
  • שמות הנרצחים - כאן.​
  • הודעות פוליטיות הקשורות למלחמה - כאן.​
  • רוצים לקבל הרשאה בפורום חדשות ועדכונים?! לחצו כאן.​
  • חמ"ל פרוגיסטי לבקשות עזרה סיוע ומידע - כאן.​

אנו כאן בפרוג מתפללים לשובם לשלום של החטופים והחיילים, להחלמתם המהירה של הפצועים, ליבנו עם הנופלים ומשפחותיהם, ומייחלים יחד עם כל בית ישראל לביאת משיח צדקנו במהרה, אמן.
לבקשת רבים נצרף פה בל"נ מידי יום פרק תהילים בהודעה נעוצה, עצרו לרגע מהדיווחים ונקרא יחד את הפרק היומי!
• קראתם, סמנו חיובי להודעה זו. כך נספור כמה משתמשים השתתפו בקריאה •
(אנא, אל תדרגו חיובי/שלילי הודעה זו מלבד סימון לאמירת התהילים)
 
הפיתרון
הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמט

א הַלְלוּיָהּ שִׁירוּ לַיהוָה שִׁיר חָדָשׁ תְּהִלָּתוֹ בִּקְהַל חֲסִידִים:ב יִשְׂמַח יִשְׂרָאֵל בְּעֹשָׂיו בְּנֵי צִיּוֹן יָגִילוּ בְמַלְכָּם:ג יְהַלְלוּ שְׁמוֹ בְמָחוֹל...

רבות מחשבות

משתמש פעיל
צילום מקצועי
מושל פלורידה רון דה סנטיס על ההפגנות הפרו פלשתינים:, מדינת פלורידה זה לא ניו יורק ״אל תתעסקו איתנו״ אצלנו החוקים שונים ואם אתם לא יודעים לציית לחוקים האלה,יש לנו מספיק מקום בבתי הסוהר ״ואנחנו נראה לכם את הדרך לדלת שם״ תמיכה בארגון חמאס שרצח אנשים חפים מפשע ושרף תינוקות, לא אצלנו במדינת פלורידה.
 

רבות מחשבות

משתמש פעיל
צילום מקצועי
עמיחי שטיין: המגעים לעסקת חטופים: בישראל עדיין לא יודעים מתי תגיע תשובת חמאס, מעריכים ב-24 השעות הקרובות, אבל לא בטוחים. וגם מעריכים שהתשובה תהיה: ״כן, אבל״. השאלה אח״כ תהיה: מה יהיה האבל הזה. והאם ניתן לגשר עליו.
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
למרות החלטתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו לעלות לסדר היום ולהצבעה את סגירת שידורי אל-ג'זירה בישראל, הקבינט המדיני-ביטחוני לא הצביעה בישיבתו הלילה על סגירת הערוץ הקטארי. ההצבעה על סגירתו צפויה להתקיים ביום ראשון הקרוב בישיבת הממשלה.
להחלטה לדחות את ההצבעה על סגירת אל ג׳זירה קדם דיון נוקב שבמהלכו הסתבר כי לא בטוח שיש רוב לסגירה:
ראש המוסד ברנע התנגד לסגירה עכשיו כדי לא להרחיק את הקטרים ברגעי ההכרעה של העסקה. נתניהו ודרמר חלקו עליו.
בשלב מסויים אמר ראש המל״ל הנגבי כי יש לעבור להצבעה, דבר שהרגיז את השר איזנקוט והוביל אותו לעזוב את החדר במחאה.
השר דיכטר אמר שיש להעניק למוסד את הגמישות בניהול המו״מ ואליו הצטרפו גם כמה משרי הליכוד כולל כאלה הנחשבים נאמני נתניהו ובאגף הרדיקלי יותר של המפלגה.
כאשר התברר שלא בטוח שיהיה רוב הועברה ההצבעה להכרעת הממשלה בראשון.

עמית סגל
 
נערך לאחרונה ב:

פרוגמטי

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
D I G I T A L
זמן קצר לפני האזעקות שהופעלו בירכא והסביבה נצפה יירוט באוויר, לאחר מכן שוב יצא מיירט לעבר מטרה חשודה. העניין בבדיקה אדיר לחקים, חדשות 14 בצפון
עדכון
השידורים מדרום לבנון
 

פרוגמטי

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
D I G I T A L
הודעה מהמועצה המקומית ג'וליס:

תושבים יקרים,

לפני דקות אחדות בוצעו לפחות שני ירוטים מוצלחים של כיפת ברזל מעל ג'וליס וירכא, אחד מהם ללא אזעקה.

לאחר סריקות שבוצעו בשטח ומבדיקה מול הרשויות השונות, לא ידוע על נפילות בשטח המועצה, ואין דיווחים על נפגעים.
אותרו בירכא שברי ירוט, ללא גרימת נזק.

צוותי מחלקת הביטחון פרוסים בשטח וערוכים לכל סיוע שידרשו. כרגע שגרה מלאה בישוב, יש להמשיך להישמע ולפעול לפי הנחיות פיקוד העורף.

נזכיר, במידה ונתקלתם בשברי ירוט או רקטות אסור בשום אופן לגעת או להתקרב ויש להזעיק באופן מיידי את המשטרה או את קב"ט המועצה.

לכל שאלה ניתן לפנות לקב"ט המועצה מר פח'ר ח'ליל בטלפון 0527333455


מחלקת ביטחון,
המועצה המקומית ג'וליס.
 

רבות מחשבות

משתמש פעיל
צילום מקצועי
אריה זיסמן בטורו ׳מקור נאמן׳ ב׳יתד׳: על פי הערכה רשמית מתוך 133 ישראלים החטופים, 36 אינם בחיים בוודאות. בפועל ברור שהרבה יותר. לפי חלק מההערכות רק 60-70 נותרו בחיים. אחרים סוברים שאין יותר מ-40-50. הערכות אלו מתבססות בין השאר על התשובות שהגיעו מהחמאס דרך המדינות המתווכות - מצרים וקטאר.
 

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען
שר החוץ ישראל כץ הקים במשרדו את "צוות טורקיה " שבראשה יעמוד מנכ"ל המשרד, כשמטרת הצוות לקבל החלטות משמעותיות שיפגעו בכלכלת טורקיה, כתגובה להחלטת ארדואן להפסיק את יחסי הסחר עם ישראל.
 

רבות מחשבות

משתמש פעיל
צילום מקצועי
60,000 אזרחים נכנסו לרשימת נפגעי הטרור, הביטוח הלאומי מפרסם נתונים מחרידים ולפיהם מעל ל-60 אלף אזרחים בישראל הצטרפו לרשימת נפגעי הטרור ופעולות האיבה - עד ה-7 באוקטובר, היו בישראל 9,000 אזרחים ״בלבד״ נפגעי טרור מקום המדינה.
 

אביה מדמון

צלמת ילדים ניו בורן סמאש קייק סטודיו וחוץ
מנוי פרימיום
צילום מקצועי
לוחמי חטיבת האש 282 ערכו בשבוע האחרון תרגיל פתע בצפון, שבו תרגלו מגוון תרחישים. התרגיל כלל בין היתר פריסה מהירה של תותחים למטרות תקיפה, ונועד לדמות לחימה בתרחישי קרב שונים בגבול לבנון אל מול חיזבאללה. לפי דובר צה"ל, מתחילת המלחמה ירו כוחות התותחנים בצפון אלפי חימושי ארטילריה על אלפי מטרות טרור של ארגון הטרור. (יואב זיתון)
 

אייזנבך

משתמש סופר מקצוען
עימוד ספרים
יו״ר הציונות הדתית שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳:
די למכבסת המילים!!
דרישת סינוואר הנאצי היא לא ל״הפסקת המלחמה״ אלא ל ״ברית הגנה״ בין ארה״ב לחמאס במסגרתה האמריקאים יעניקו לו ולכל המרצחים, הטובחים למעשה חסינות מלאה וימנעו מישראל להשמיד אותו ולעצור את ההכנות וההתחמשות לטבח הבא. זו המשמעות של "הערבויות" האמריקאיות והמצריות לחמאס לעצירת המלחמה.
כל מנהיג ישראלי שיסכים לכך בחתימה או בהעלמת עין ייזכר לדראון עולם בכך שהפקיר ביודעין את ביטחון אזרחי ישראל. בטבח הבא חלילה אף אחד כבר לא יוכל לומר "לא ידעתי".
רפיח עכשיו ומיד. בכל הכח. עד להשמדת חמאס.
 
נערך לאחרונה ע"י מנהל:

פרוגמטי

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
D I G I T A L
יום שישי 3/5 שעה 15:18 בהמשך להודעה הקודמת מעדכנים כי זוהו מספר נפילות באיזור הר מירון. לא דווח על נזק או על נפגעים. שבת שקטה, מועצה אזורית הגליל העליון
 

אייזנבך

משתמש סופר מקצוען
עימוד ספרים
העיתונאי אריאל כהנא מצטט גורם מדיני אומר לאחר ישיבת הקבינט הלילה כי "24 השעות הן קריטיות בנוגע לעתיד המלחמה והמדינה". הוא הזהיר עם זאת כי במסגרת העסקה שנידונה כעת, ישראל נכנסת למלכודת מדינית שתביא להפסד במלחמה.

הרקע לדברים היא הנכונות המסתמנת של ארה"ב, כפי שפורסם בתקשורת הערבית, לתת לחמאס ערבויות כי בסיום העסקה, ישראל לא תחזור להילחם. בקבינט המלחמה הישראלי אמנם מצהירים כי לא יסכימו להתחייב להפסקת המלחמה, וכי כדברי נתניהו, "פעולה ברפיח תהיה אם עסקה או בלי עסקה".

ואולם, הגורם המדיני מזהיר כי מרגע שארה"ב תיתן הבטחה כזו לחמאס, "ישראל תעלה על מסלול התנגשות עם ארה"ב שלא היה כמותו. כבר כיום אנחנו מתקשים להדוף את הלחצים האמריקנים. אם במסגרת העסקה ארה"ב תבטיח בשמנו, למצרים ולקהילה הבינלאומית שהמלחמה לא תתחדש, המשמעות תהיה שנתעמת מדינית עם וושינגטון כדי לצאת לקרב ברפיח. כל מי שעיניו בראשו רואה זאת".
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמט

א הַלְלוּיָהּ שִׁירוּ לַיהוָה שִׁיר חָדָשׁ תְּהִלָּתוֹ בִּקְהַל חֲסִידִים:ב יִשְׂמַח יִשְׂרָאֵל בְּעֹשָׂיו בְּנֵי צִיּוֹן יָגִילוּ בְמַלְכָּם:ג יְהַלְלוּ שְׁמוֹ בְמָחוֹל בְּתֹף וְכִנּוֹר יְזַמְּרוּ לוֹ:ד כִּי רוֹצֶה יְהוָה בְּעַמּוֹ יְפָאֵר עֲנָוִים בִּישׁוּעָה:ה יַעְלְזוּ חֲסִידִים בְּכָבוֹד יְרַנְּנוּ עַל מִשְׁכְּבוֹתָם:ו רוֹמְמוֹת אֵל בִּגְרוֹנָם וְחֶרֶב פִּיפִיּוֹת בְּיָדָם:ז לַעֲשׂוֹת נְקָמָה בַּגּוֹיִם תּוֹכֵחֹת בַּלְאֻמִּים:ח לֶאְסֹר מַלְכֵיהֶם בְּזִקִּים וְנִכְבְּדֵיהֶם בְּכַבְלֵי בַרְזֶל:ט לַעֲשׂוֹת בָּהֶם מִשְׁפָּט כָּתוּב הָדָר הוּא לְכָל חֲסִידָיו הַלְלוּיָהּ:
נקרא  6  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה