הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כללים למשתתפים באשכול עדכונים זה:
• אשכול זה מיועד לדיווחים בלבד, עדכונים מהנעשה במלחמה, חדשות נקיות ומוסמכות.​
• האשכול אינו מיועד לדיונים, ציטוטים, בדיחות, פרשנויות, כתבות, תמונות, סרטונים, קבצים כלשהם, בקשות תפילה ותהילים (מלבד הפרק היומי), בקשות עזרה וחסד, סיפורי גבורה וניסים, בקשות מקור לדיווחים, שאלות ובירורים על דיווחים. כמו כן, אין להעלות ידיעות ושמועות אודות אירועים מיוחדים שאין עליהן מקור מוסמך, כמו נפילת חייל בקרב, שחרור חטופים, להקת כטב"מים לדימונה וכדו'. וכמובן שאין לכתוב הודעות הנוגדות את הצנזורה, או מכילות תוכן שאינו ראוי לאתר פרוג, או מכיל תוכן קשה לקריאה.​
• דירוג חיובי: נתקלתם בידיעה מרעישה, ציון דרך במלחמה, דרגו אותה בצד שמאל, וכך יוכלו לצפות בה בקלות בסינון ע"פ דירוג.
• דירוג שלילי: נתקלתם בהודעה כפולה? דרגו אותה במינוס, וכך תעזרו לנו לאתר בקלות הודעות כפולות ומיותרות. תודה מראש!

יש לקרוא כללים אלו היטב, משתמש שיעבור על הכללים - יאבד את הרשאת הכתיבה בפורום מיידית ללא אזהרה •
חדש!!! הפרק היומי של אשכול העדכונים, באשכול נפרד, הצטרפו אלינו, כל יום פרק, להצלחת כלל ישראל!
  • אשכול נספח שבועי לדיונים והרחבות + הסקר השבועי - בנספח בלבד.​
  • כללים חדשים בהרחבה - חובת קריאה - כאן.​
  • אשכול תפילות - כאן.​
  • הפרק היומי - כאן.​
  • תיעוד מהמלחמה באשכול הייעודי בלבד - כאן.​
  • רץ ברשת - חחחרבות ברזל - כאן.​
  • הודעות צבע אדום - כאן.​
  • שמות הנרצחים - כאן.​
  • הודעות פוליטיות הקשורות למלחמה - כאן.​
  • רוצים לקבל הרשאה בפורום חדשות ועדכונים?! לחצו כאן.​
  • חמ"ל פרוגיסטי לבקשות עזרה סיוע ומידע - כאן.​

אנו כאן בפרוג מתפללים לשובם לשלום של החטופים והחיילים, להחלמתם המהירה של הפצועים, ליבנו עם הנופלים ומשפחותיהם, ומייחלים יחד עם כל בית ישראל לביאת משיח צדקנו במהרה, אמן.
לבקשת רבים נצרף פה בל"נ מידי יום פרק תהילים בהודעה נעוצה, עצרו לרגע מהדיווחים ונקרא יחד את הפרק היומי!
• קראתם, סמנו חיובי להודעה זו. כך נספור כמה משתמשים השתתפו בקריאה •
(אנא, אל תדרגו חיובי/שלילי הודעה זו מלבד סימון לאמירת התהילים)
 
הפיתרון
הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת...

משתמש משודרג

משתמש מקצוען
כלי טיס זיהה מוקדם יותר היום מחבלים נכנסים למבנה צבאי של ארגון הטרור חיזבאללה במרחב מיס אל ג'בל, זמן קצר לאחד הזיהוי, מטוסי קרב תקפו את המבנה. בנוסף, מטוסי קרב תקפו מבנה צבאי ששימש את ארגון הטרור חיזבאללה במרחב אל עדייסא.
 

אמיגו

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
הפקות ואירועים
כלי טיס זיהה מוקדם יותר היום מחבלים נכנסים למבנה צבאי של ארגון הטרור חיזבאללה במרחב מיס אל ג'בל, זמן קצר לאחד הזיהוי, מטוסי קרב תקפו את המבנה. בנוסף, מטוסי קרב תקפו מבנה צבאי ששימש את ארגון הטרור חיזבאללה במרחב אל עדייסא.
דובר צה״ל:

צה"ל תקף מחבלים שזוהו נכנסים למבנה צבאי של ארגון הטרור חיזבאללה במרחב מיס אל ג'בל

כלי טיס זיהה מוקדם יותר היום מחבלים נכנסים למבנה צבאי של ארגון הטרור חיזבאללה במרחב מיס אל ג'בל, זמן קצר לאחד הזיהוי, מטוסי קרב תקפו את המבנה.
בנוסף, מטוסי קרב תקפו מבנה צבאי ששימש את ארגון הטרור חיזבאללה במרחב אל עדייסא.

צה״ל תקף מוקדם יותר היום עמדות תצפית במרחב כפר כילא.

זוהו מספר שיגורים שחצו משטח לבנון לעבר המרחבים יפתח, הר דב ומנרה, צה״ל תקף את מקורות הירי.
 

אמיגו

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
הפקות ואירועים
הודעה משותפת לדובר צה"ל ודוברות שב"כ:

צה״ל ושב״כ הרגו עד כה כ-20 מחבלים בהתקלויות בבית החולים שיפאא', ותפסו עשרות עצורים שנמצאים בשעות אלו בחקירה

כוחות צה״ל ושב״כ, בהובלת אוגדה 162, צוות הקרב החטיבתי 401, וכוחות שייטת 13 ממשיכים לפעול בבית החולים שיפפא׳ לסיכול טרור באופן ממוקד.

בבית החולים אותרו כספי טרור שיועדו לחלוקה לפעילי טרור של חמאס בתוך בית החולים. בנוסף, אותר בבית החולים אמצעי לחימה רבים. כוחות צה״ל ממשיכים בפעילות המבצעית ובסריקות במרחב.
 

אמיגו

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
הפקות ואירועים
יום ב’, 18/3, שעה 19:00
מצורף סיכום האירועים הבטחוניים שהתרחשו היום בגזרתנו:

12:38 - התראה על חדירת כלי טייס עוין בישובי מרכז עמק החולה. מטרה אווירית יורטה, ובעקבות היירוט נשמעו אזעקות גם ביסוד המעלה וחולתה. לא דווח על נפגעים בגוף

17:31 - אזעקת ירי טילים ורקטות ביפתח. זוהתה נפילה בשטח פתוח. לא דווח על נזק או נפגעים בגוף

המשך ערב שקט ולילה טוב
מועצה אזורית הגליל העליון
 

אמיגו

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
הפקות ואירועים
משפחות חטופים מפורום תקווה ממשיכות ללחוץ על הקבינט: "עסקה אחת עבור כולם"

משפחות חטופים דורשות מהממשלה "עסקה אחת ולא בפעימות, הפעולה בשיפא מצויינת, צריך להמשיך וללחוץ את החמאס"

על רקע נסיעתו של ראש המוסד דדי ברנע לקטאר לצורך משא ומתן לשיחרור החטופים ממשיכים בפורום תקווה ללחוץ על הקבינט ולדרוש עסקה אחת שתכלול את שיחרורם של כל החטופים ולא עסקאות בפעימות שיותירו צעירים וגברים מאחור
 

אמיגו

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
הפקות ואירועים
‏בית החולים שיפא, עזה: רכז וחוקר שב"כ מתחקרים פעיל טרור שהסתתר בתוך בית החולים. המידע שמסר בחקירה, כך אומרים בשב"כ, הועבר בזמן אמת לכוחות בשטח להמשך הפעילות. המחבלים מספקים מידע משמעותי להמשך המבצע (איתי בלומנטל).
 

אמיגו

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
הפקות ואירועים
חיסול פאיק אל-מבחוח - תגובת חמאס| חמאס מגנה את חיסול "ניצב פאיק מבחוח", ומכנה אותו "פשע ציוני". בהודעה רשמית מטעמו טוען הארגון כי מבחוח שימש הממונה על אבטחת שיירות משאיות הסיוע לצפון עזה וחוסולו נועד, לפי ההודעה, "לפגוע באבטחת הסיוע ובהגעתו אל הפלסטינים ולהמשיך את הרעבתם"

כאן 11
 

אמיגו

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
הפקות ואירועים
פשיטת צה"ל על ביה"ח שיפא- תגובת רשת אל-ג'זירה למעצר כתב הערוץ איסמאעיל אל-ר'ול ממתחם שיפא: אנו דורשים את שחרורו המיידי של כתבנו איסמאעיל אל-ר'ול והעיתונאים שאיתו ואנחנו מטילים על הכיבוש את האחריות לשלומם. אנחנו מאשרים כי התקיפה היא ניסיון מצד צבא הכיבוש להפחיד את העיתונאים, כדי למנוע מהם לדווח על פשעיהם נגד האזרחים בעזה. מה שאיסמאעיל אל-ר'ול חווה, מגיע כחלק מסדרת תקיפות מתמשכת של רשויות הכיבוש לאל-ג'זירה. התקיפות של הכיבוש לאל-ג'זירה כוללות את ההתנקשות בשירין אבו עאקלה, סאמר אבו דקה, חמזה א-דחדוח והפצצת משרדיה בעזה. אנחנו מגנים את פשעי הכיבוש המתמשכים נגד העיתונאים ואנשי התקשורת בעזה ודורשים שוב את עצירתם המידית.

כאן 11
 

אמיגו

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
הפקות ואירועים
הפעולה במתחם בית החולים שיפא בעזה: נציג חמאס בלבנון, אחמד עבד אלהאדי, אומר, שישראל באמצעות הפעולה שלה במתחם בית החולים שיפא בעזה, מנסה ללחוץ על ארגון חמאס ועל הנהגת הארגון, כדי לבצע ויתורים לאור התרחיש שהגיש הארגון לסיום המלחמה, הנבחן כרגע על ידי הצדדים, במסגרת סבב השיחות החדש שיתחיל היום בדוחה, בירת קטר. עבד אלהאדי אמר את הדברים בריאיון לרדיו נור של חזבאללה.

כאן 11
 

אמיגו

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
הפקות ואירועים
השיחות להשבת החטופים: שר החוץ של מצרים, סאמח שוכרי, אומר, שמשא מתן ודיונים רגישים להפסקת וחילופי עצורים וחטופים מתקיימים בקטר בהשתתפות מצרים וארצות הברית. במסיבת עיתונאים שקיים בקהיר, הוסיף שוכרי: "אנחנו נמשיך במאמצים להביא להפסקת אש ולהביא לתנאים המתאימים להפסקת אש ומתן סיוע הומניטרי ברמה הדרושה כדי שיהיה אפשר להתמודד עם המצב ההומניטרי הרע מאוד בעזה".

כאן 11
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
"הוול סטריט ג'ורנל" מפרסם שהמתווכים אמרו לישראל כי השיחות בקטאר הן השלב האחרון ואחריו יסתיים המו"מ. גורם ישראלי אמר שהמגעים עשויים להימשך עוד שבועיים לפחות, בגלל הפערים בין הצדדים וקשיי התקשורת מול סינוואר (ישראל היום).
 

יענקל בעל עגלה

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
דובר צה״ל בהצהרה: עצרנו יותר מ-200 חשודים בבית החולים שיפא, יותר מ-20 מחבלים חוסלו במעטפת של בית החולים ועוד כ-20 בתוך מתחם בית החולים. מסוק קרב ביצע תקיפה מדויקת על חדר שבו שהו מחבלים בלבד, בתוך מתחם שיפא.
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יְהוָה שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  5  פעמים

לוח מודעות

למעלה