פוליטי הבחירות לרשויות המקומיות • סיבוב שני

מצב
הנושא נעול.

איש השדה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
היועץ האסטרטגי אליהו אלמד :
"עליזה בלוך אמרה בראיון שלא תיתן מוסדות חינוך לציבור החרדי בשכונות המעורבות, בשבוע האחרון היא נסתה למכור לש"ס וגור את העירייה בשביל ההסכם, ברגע שהם החליטו לבחור באחדות ולתמוך בגרינברג, היא יצא בנגדם בקמפיין הסתה... בושה וחרפה שהיא עצמה ניסתה למכור את העיר ולא הצליחה וכעת היא עושה קמפיין נגד גרינברג..."
 

איש השדה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
יו"ר ש"ס אריה דרעי לאבי מימרן :
לגבי היתכנות להפרת ההסכם בבית שמש : "לא יכול לשלול, אבל רבני העיר חתמו וגם גפני חתום, הדברים כתובים ומאורגנים, אני מקוה שגה לא יקרה, מכששמעתי שהרב גפני חתום על ההסכם אנחנו מוציאים כעת קול קורא ואנחנו מפעילים את כל הכוחות שלנו להוציא את האנשים, אנחנו מתורגלים ומאומנים."
 

איש השדה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
לאחר שניהל את המשא ומתן המוצלח עם כל הצדדים בהכוונת רה"י רבי משה הלל הירש שליט"א -
יו"ר דגל התורה הרב משה גפני הגיע כעת לסיור במטה שמואל גרינברג בבית שמש.
 

איש השדה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
גורם מבית האדמו"ר מויז'ניץ :
" האדמו'ר שליט"א שוחח רבות בימים האחרונים עם מרן הגאון ר' משה הלל הירש שליט"א, ועשה השתדלות ככל יכולתו על מנת להביא לאחדטות בבית שמש למען הצלחת שמוליק גרינברג, האדמו"ר שליט"א אף השקיע מאמצים גדולים שכל הסיעות באגודת ישראל יתאדו יחד להצלחת המערכה."
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
סקר רדיו חיפה - סיבוב שני:
צפה בקובץ המצורף 1596263
קולדצקי בטויטר: גד זאבי הוא מבעלי רדיו חיפה. חתנו רני בנדר מספר 3 ברשימת יונה יהב. הרדיו לכאורה לא נותן גילוי נאות ומפרסם דברים בעד יהב. ההלצה בעיר היא שהרדיו יעשה שינוי השם ל"רדיו יונה".
 

דה סנטיס 2024

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
"הגר"ד לנדו לגרינברג: "תהיה ראש העיר של כולם"
"היום כל הציבור החרדי התלכד והתאחד. הולכים כל המפלגות החרדיות ביחד. עכשיו, ראש העיר כיום, היא אומרת שהולכים למכור את העיר לחרדים, ולציבור החילוני לא יהיה כלום . אני אומר לציבור - אני ראש עיר של כולם, גם לחרדים וגם לציבור הכללי", אמר גרינברג לראש הישיבה בפתח השיחה המרתקת. "מצויין, בסדר גמור", השיב הגר"ד לנדו.

גרינברג: "אז אני באתי לשאול את הראש ישיבה - אם אני ראש עיר של כולם או רק של החרדים?".

הגר"ד לנדו: "בסדר גמור! ראש העיר של כל העיר בלי שום בעיה. ומה שהיא אומרת, היא מעלילה עלילה, בלי שום בסיס. וסליחה שאני מוסיף מילים".

גרינברג: "אני רוצה שהראש ישיבה ייתן ברכה לתושבים של העיר. הראש ישיבה הגיע ביום חמישי לפני שבועיים. והראש ישיבה נתן ברכה לציבור החרדי שהיה שם. אני רוצה ברכה מהראש ישיבה לציבור החילוני בעיר, הם ביקשו ברכה".

הגר"ד לנדו: "השם יעזור לכל בני עם ישראל בעיר בית שמש. יצליחו ויתפתחו ויתעלו בכל המובנים החיוביים והטובים".
צפה בקובץ המצורף הגר''ד לנדו.mp4
 

קבצים מצורפים

  • הגר''ד לנדו.zip
    6.4 MB · צפיות: 16

מושיק פ

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בן כספית ברדיו 103: יום ראשון אני יורד לבית שמש להתגייס לטובת בלוך. ואני מצפה מכל ארגוני המחאה לרדת לבית שמש לעזור לעליזה בלוך.
עכשיו הוא מאיים בתביעה על מי שהפיץ את זה בטענה שהדברים מעולם לא נאמרו...
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יְהוָה שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  0  פעמים

לוח מודעות

למעלה