פוליטי הבחירות לרשויות המקומיות • סיבוב שני

מצב
הנושא נעול.

הספרן

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
יוצרי ai
יו"ר דגל התורה, ח"כ משה גפני תומך בפתיחה מחדש של ההסכמים שדגל התורה חתמה מול שלומי אמונים בבית שמש, דבר שהכרחי כדי שיאפשר לשמוליק גרינברג לתת מספיק תפקידים לאגודת ישראל וש"ס בניסיון שיתמכו בו בסיבוב שני
 

אמיגו

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
הפקות ואירועים
רחובות: אחרי שאגו"י ודגל התורה הצטרפו לחב"ד והודיעו לקראת הסיבוב השני על תמיכה במועמד הדתי מתן דיל, הבוקר התפוצצו היחסים עם דגל לאחר שנודע להם כי דיל התחייב לחב"ד על מינויו של רב קהילת חב"ד הרב גלוכובסקי לרב העיר. בדגל זעמו וכעת נעשים מאמצים לפיצוי, ככל הנראה יקבלו את המועצה הדתית בעיר. (אבי מוסקוב)
 

אפרסמון2

משתמש סופר מקצוען
עליזה בלוך ל'כאן 11': "שיהיה ברור, הציבור החרדי לא יקבל מוסדות חינוך בשכונות המעורבות, שם נפתח מוסדות רק לציבור הכללי. אנחנו מקפידים על זה.
חרדי שרוצה לגור שם, שיסע למוסדות בשכונות האחרות".
 
נערך לאחרונה ב:

איש השדה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
ראש העיר עליזה בלוך נפגשה עם ראשי הציונות הדתית בעיר, והבטיחה להם כי תמנה את נתי גבאי (הציונות הדתית) למנכ"ל העירייה הבא.
 

ההדר שבהדר

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
חיפה:

בורובסקי הודיע: תומך בעציוני לראשות העיר​

בורובסקי הודיע כי הוא תומך בדוד עציוני בסיבוב השני לראשות העיר. "קיימתי מספר פגישות עם דוד עציוני והגעתי למסקנה שתושבי חיפה ראויים לעידן חדש".
 

משה_וייס

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
מנהלת הלשכה של המתמודדת לראשות עיריית בית שמש, שקהלים מסויימים שוקלים לתמוך בה,
מפרסמת דברי הסתה על הציבור החרדי כדי לנסות להדליק את השטח החילוני,
"“כשלא יהיה עוד מקום בבית שמש, הם יכבשו גם את אשדוד. אשדוד מלאה בחרדים והמצב לא רחוק מבית שמש”.
 
נערך לאחרונה ע"י מנהל:

אברהם קורניק

משתמש מקצוען
קריית גת: תמיכה משמעותית נוספת בכפיר סויסה! אחרי תמיכת המועמד יגאל ויינברגר, סגן ראש העיר מסיעת קריית גת ביתנו יעקב אפראימוב, יו״ר ועד העובדים אלקבץ, נציג העדה הבוכרית יוסף חיימוב ויו״ר ישראל ביתנו ליברמן - גם ראשי הקהילה האתיופית בקריית גת גטנט טשאגר ואבי אירקה מצטרפים לתמיכה במנכ״ל משרד התרבות והספורט לשעבר כפיר סויסה לראשות העיר.
 

אמיגו

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
הפקות ואירועים
בית שמש חדשות

האחדות החרדית:
ברקע קריאת רבני העיר לשותפות חרדית, ובתגובה לניסיון פיצול הקול החרדי בבית שמש, רב בית הכנסת הספרדי, 'זכור לאברהם' הרב יוסף דהן שליט"א יוצא במכתב בו הוא קורא ל'אחדות השורות בין ציבור היראים'.
1709650112461.png
 
נערך לאחרונה ע"י מנהל:

משה_וייס

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
איתי גדסי מפרסם:
על פי המסתמן, מועצת חכמי התורה ובראשה מרן הגר"מ מאיה לא יפרסמו הכרעה בדבר הבחירות בעיר בית שמש, וההכרעה תינתן בידם של כלל רבני הקהילות בעיר.
 

איש השדה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
המגעים בבית שמש לקראת הסיבוב השני מתנהלים כרגע בדרג הארצי, בשני הצדדים מדווחים על אופטימיות זהירה, אך מבהירים ומדגישים : כי "הכל יכול להשתנות והכל עוד פתוח".
 

שמעון.

משתמש צעיר
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
בית שמש חדשות מכה לעליזה בלוך! בש"ס הודיעו לבלוך כי ע"פ החלטת מועצת חכמי התורה, ש"ס לא תתמוך בה לראשות העיר. לגבי גרינברג, הרבנים הורו לחכות לתשובה שתגיע מראשי דגל לאריה דרעי.
 

דה סנטיס 2024

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
אבי מוסקוב: שמואל גרינברג ממצב את עצמו כמועמד המוביל לראשות העיר. הגר"א סלים הודיע שלא יתמוך במועמדת שאינה חרדית כשמולה מתמודד מועמד חרדי. גרינברג גם התקבל בחיבה יתירה בביתו של זקן חברי מועצת חכמי התורה, מרן הגאון רבי משה מאיה, שבירך אותו בברכת הצלחה. גם רבני העיר הבכירים מהציבור הספרדי יצאו בהודעת תמיכה בגרינברג.
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
ארי כהן בפרסום ראשון:

יו"ר ש"ס אריה דרעי לא הצליח לשכנע את מועצת חכמי התורה להביא לתמיכתה של ש"ס בבלוך, ובשל כך החליט להעביר את ההכרעה לרבני הקהילות בבית שמש, ולקיים קמפיין שקט למען ניצחונה של בלוך.
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יְהוָה שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  11  פעמים

לוח מודעות

למעלה