פוליטי הבחירות לרשויות המקומיות • סיבוב שני

מצב
הנושא נעול.

משה_וייס

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
ברייטקופף בתיעוד:
יו״ר דגל התורה ח״כ גפני מספר הערב למועמד לראשות עיריית בית שמש שמוליק גרינברג על תמיכתו של הרבי מויז׳ניץ: ״הייתי בוועדת הכספים ופתאום קיבלתי טלפון מהאדמו"ר, שאמר לי כי יש לעשות הכל למען השלום והאחדות ביהדות החרדית ולהתגייס למען המועמד החרדי״ .
 

הספרן

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
יוצרי ai
ש”ס תתמוך בבלוך? המסמך הדרמטי שגבאי הקהילות והרבנים שלפו
גבאים בקהילות של הציבור הספרדי בבית שמש שפועלים למען גרינברג מפרסמים את המסמך המטלטל והאזהרה החמורה שכתבו ראשי ש״ס בבית שמש לבלוך • “הציבור התורני בבית שמש לא ישכח”, כתבו במכתבם שנשלח גם לדרעי

הרוחות סוערות בעיר בית שמש לקראת הסיבוב השני שיתקיים ביום ראשון בשבוע הבא בין ראש העיר עליזה בלוך ולמועמד דגל התורה שמוליק גרינברג. ל’חדשות JDN’ נודע כי ישנם גבאים של קהילות מהציבור הספרדי בבית שמש שפועלים דווקא נגד בלוך ובעד גרינברג, המועמד החרדי.

אחד הגבאים ששוחח עם ׳חדשות JDN׳ טוען כי “ישנם מספר גורמים במפלגה המזוהים עם ראשת העיר הנוכחית, שיודעים כי רבנים בכירים מהציבור הספרדי בבית שמש, נוטים לתמוך במועמד החרדי שמואל גרינברג – ולכן פשוט מתעלמים מהרבנים המקומיים ומפיצים קמפיין שיקרי”.

לדבריו, נציגי הקהילות הספרדיות בעיר לא שותקים על כך, וביממה האחרונה ביקרו בבתיהם של מספר רבנים בכירים בעיר והציגו בפניהם את ההתלבטויות ואת מסע התלאות שלטענתם עברו בחמש השנים האחרונות, במהלך כהונתה של ראשת העיר הנוכחית.

בין היתר, הציגו גבאי הקהילות מסמך דרמטי שכתבו בכירי סיעת ש״ס בבית שמש, יצחק אלמליח וישראל רמתי, לראש העיר בלוך, בו הם מוחים בזעזוע על “החרפה” של הריסת בית כנסת לציבור הספרדי על ידי העירייה בראשות בלוך, אחד מני רבים, כפי שהם מציינים במכתב, שמדובר בשורה של הריסת בתי כנסת תוך שבועות בודדים.

במכתב, שנשלח גם ליו״ר תנועת ש״ס אריה דרעי, ראשי ש״ס בבית שמש הזהירו בזמנו את ראשת העיר בלוך: ״הציבור התורני בבית שמש לא ישכח בתקופתו של מי הוחרבו בתי כנסת בעיר, אחד אחרי השני״.


WhatsApp-Image-2024-03-04-at-08.25.14.jpeg
 

איש השדה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
נתי גבאי - יד ימינה של עליזה בלוך בקול ברמה:
"אני לא מבין למה אריה דרעי אמור להחליט בעיר על הסבב השני, התושבים הם אלו שצריכים להחליט..."
ישראל כהן :
"בסוף הרי יש כישלון בקדנציה של עליזה בלוך בנושא בתי כנסת ומקוואות, וגם כיתות לימוד חדשות לא נבנו וגם המענק של בנט חזר ברובו לממשלה, חשוב לציין שראשי ש"ס בבית שמש כתבו מכתב חריף לעליזה בלוך על הרס בית כנסת בעיר."
 
נערך לאחרונה ב:

איש השדה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
עמית סגל :
"בעיריית רחובות -מתן דיל וזוהר בלום כבר התכנסו אמש לחתימת הסכם שיכתיר את דיל לראש העיר ואת בלום לסגנו, ולחסוך את הסיבוב השני, אבל ברגע האחרון ההסכם סוכל. בעיר טוענים שיש עתיד הורו לא לחתום בגלל קשריו של דיל עם הימין, ביש עתיד אומרים : דיל לא הסכים להתפשר בנושא דת ומדינה, והשמיץ את המפלגה."
 
נערך לאחרונה ב:

איש השדה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
תושבים מהשכונות החדשות בעיר בית שמש מפרסמים את המכתב הנחרץ של רבני העיר מכל העדות והחוגים שנכתב לפני כחודש על המצוקה הגדולה ברמה ד' 4, בביקורת חריפה על ראש העיר המכהנת- עליזה בלוך :
"אין בשכונה את הצרכים הבסיסיים ביותר ועוד הגדילה ראש העיר ללחום במעט אשר בידינו והטילה צווי הריסה כנגד בתי הכנסת הבודדים בשכונה " - נכתב במכתב.
 

איש השדה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
עורך מרכז העיניינים -חיים פסל:
"עליכם הפוליטיקאים לעשות ככל שביכולתכם ואף מעבר, על מנת שהעיר בית שמש שוב לא תתפצל, רצון תושבי העיר להיות מלוכדים תחת שמוליק גרינברג לראשות העיר על מנת ששוב לא נתחרט למשך חמש שנים וכדי שהשיח המפלג יופסק, כי " אין לך כלי המחזיק ברכה לישראל יותר מהשלום".
 

איש השדה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
משרד הפנים :
70 מועמדים ב 35 רשויות יתמודדו בסיבוב שני לראשות ביום ראשון הקרוב, בין השעות 1:00 בצהרים ל 10:00 בלילה.
 

יהודי חם

משתמש מקצוען

מנחם קולדצקי בהמחדש: אתמול התקיימה אסיפת רבנים בראשות חבר המועצת מרן ראש הישיבה הגר"א סאלים ומרן הגאב"ד הגר"ש זעפרני לקראת הכרעתם על בית שמש. עוד השתתפו: הגר"ש ביתאן ר"י דעת חיים והגר"י שרבאני ר"י מאור התורה שמונו ע"י יו"ר התנועה להכריע בכל ענייני העיר בית שמש.​


קולדצקי עם פרטים נוספים על הישיבה: דרעי נוטה לתמוך בבלוך, הגר"א סאלים מתנגד, ושאל: איך אפשר לתמוך באשה?​

 

אמיגו

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
הפקות ואירועים
המועמד החרדי לראשות העיר בית שמש, שמואל גרינברג, בכינוס קהילות כח בעיר:

"הבאנו הישג מרשים בסיבוב הראשון, גם במועצת העיר וגם בראשות העיר. כעת עלינו להשלים את המשימה, באחדות של כלל הציבור החרדי בעיר, ולנצח את הסיבוב השני. כל תושבי העיר מצפים כבר לשינוי והצעדת העיר קדימה, ברוחניות ובגשמיות".
 

משה_וייס

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
פרסום ראשון: מרן ראש הישיבה הגר"ד לנדו במכתב חריג בכתב ידו לקראת הסיבוב השני בבית שמש - "זו הצלת העיר כפשוטו. אסור להשתמט או להימנע מההצבעה לשמואל גרינברג. אסור להצביע באופן אחר, חלילה וחלילה, שלא תהא בכיה לדורות"
1709592072274.png
 

הספרן

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
יוצרי ai
ראש עיריית בית שמש עליזה בלוך לאבי מימרן ב'מהדורה המרכזית': "במשמרת שלי התושב החרדי קיבל את כל מה שהוא היה צריך, אין טעם להחזיר את העיר לעידן המלחמות. מבחינתי זה שכל הבנות שובצו בסמינרים ולא נשארה אחת בבית זה האידישקייט"
 

הספרן

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
יוצרי ai
יועץ הקמפיין של גרינברג בבית שמש, אברימי קרויזר לאבי מימרן במהדורה המרכזית: "על הפרק עומד צביונה של העיר וסדרי העדיפויות לשנים הבאות. אין תעסוקה בבית שמש, בלוך לא מציגה הישג אחד לבוחר בשום תחום ומבקשת את תמיכתו שוב. גרינברג הוכיח את עצמו כמנהל מקצועי"
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
ריבלין ב'קול חי': יו"ר שס אריה דרעי אמר כאן אצלינו בשידור חי שאם גרינברג יעלה לסיבוב שני מול עליזה בלוך שס תתמוך בגרינברג. אין חולק גם שחובת השעה זה להתאחד סביב גרינברג. אני מקווה שהמו"מ של 'דגל' עם 'שס' יסגר בקרוב ובית שמש תצא לדרך חדשה וטובה

עו"ד אבי בלום ב'קול חי' - "אין 2 אופציות, האחריות מחייבת להתאחד ולמנוע פילוג קשה. דגל התורה בצפת תמכה במועמד שס ואף אחד לא שיחק עם זה מאחורי הפרגוד. הציפיה כעת שכולם יתאחדו בבית שמש סביב המועמד החרדי גרינברג ולא ללכת אחורה 5 שנים".
 

הספרן

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
יוצרי ai
חבר המועצה בבית שמש מטעם 'דגל', שלמה ברילנט ל'קול חי': "לא חושב שש"ס מגדירים את כהונת בלוך כתור הזהב, רוב המחלוקות היו בגלל בלוך. ברור שאם אבוטבול היה עולה לסיבוב שני הייתי מצביע לו. להפוך את דגל לתנועה שלא מקיימת הסכמים ולחזור על זה כמנטרה זה מגוחך"
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יְהוָה שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  5  פעמים

לוח מודעות

למעלה