הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כללים למשתתפים באשכול עדכונים זה:
• אשכול זה מיועד לדיווחים בלבד, עדכונים מהנעשה במלחמה, חדשות נקיות ומוסמכות.​
• האשכול אינו מיועד לדיונים, ציטוטים, בדיחות, פרשנויות, כתבות, תמונות, סרטונים, קבצים כלשהם, בקשות תפילה ותהילים (מלבד הפרק היומי), בקשות עזרה וחסד, סיפורי גבורה וניסים, בקשות מקור לדיווחים, שאלות ובירורים על דיווחים. כמו כן, אין להעלות ידיעות ושמועות אודות אירועים מיוחדים שאין עליהן מקור מוסמך, כמו נפילת חייל בקרב, שחרור חטופים, להקת כטב"מים לדימונה וכדו'. וכמובן שאין לכתוב הודעות הנוגדות את הצנזורה, או מכילות תוכן שאינו ראוי לאתר פרוג, או מכיל תוכן קשה לקריאה.​
• דירוג חיובי: נתקלתם בידיעה מרעישה, ציון דרך במלחמה, דרגו אותה בצד שמאל, וכך יוכלו לצפות בה בקלות בסינון ע"פ דירוג.
• דירוג שלילי: נתקלתם בהודעה כפולה? דרגו אותה במינוס, וכך תעזרו לנו לאתר בקלות הודעות כפולות ומיותרות. תודה מראש!

יש לקרוא כללים אלו היטב, משתמש שיעבור על הכללים - יאבד את הרשאת הכתיבה בפורום מיידית ללא אזהרה •
חדש!!! הפרק היומי של אשכול העדכונים, באשכול נפרד, הצטרפו אלינו, כל יום פרק, להצלחת כלל ישראל!
  • אשכול נספח שבועי לדיונים והרחבות + הסקר השבועי - בנספח בלבד.​
  • כללים חדשים בהרחבה - חובת קריאה - כאן.​
  • אשכול תפילות - כאן.​
  • הפרק היומי - כאן.​
  • תיעוד מהמלחמה באשכול הייעודי בלבד - כאן.​
  • רץ ברשת - חחחרבות ברזל - כאן.​
  • הודעות צבע אדום - כאן.​
  • שמות הנרצחים - כאן.​
  • הודעות פוליטיות הקשורות למלחמה - כאן.​
  • רוצים לקבל הרשאה בפורום חדשות ועדכונים?! לחצו כאן.​
  • חמ"ל פרוגיסטי לבקשות עזרה סיוע ומידע - כאן.​

אנו כאן בפרוג מתפללים לשובם לשלום של החטופים והחיילים, להחלמתם המהירה של הפצועים, ליבנו עם הנופלים ומשפחותיהם, ומייחלים יחד עם כל בית ישראל לביאת משיח צדקנו במהרה, אמן.
לבקשת רבים נצרף פה בל"נ מידי יום פרק תהילים בהודעה נעוצה, עצרו לרגע מהדיווחים ונקרא יחד את הפרק היומי!
• קראתם, סמנו חיובי להודעה זו. כך נספור כמה משתמשים השתתפו בקריאה •
(אנא, אל תדרגו חיובי/שלילי הודעה זו מלבד סימון לאמירת התהילים)
 
הפיתרון
הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמט

א הַלְלוּיָהּ שִׁירוּ לַיהוָה שִׁיר חָדָשׁ תְּהִלָּתוֹ בִּקְהַל חֲסִידִים:ב יִשְׂמַח יִשְׂרָאֵל בְּעֹשָׂיו בְּנֵי צִיּוֹן יָגִילוּ בְמַלְכָּם:ג יְהַלְלוּ שְׁמוֹ בְמָחוֹל...

דה סנטיס 2024

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
פרשת המתחזה: ח"כ אלמוג כהן הגיש היום ערעור לבית המשפט העליון באמצעות עו"ד אפרים דמרי, בבקשה לחשוף את שמו של הנאשם בפרשת הריגול החמור ואת שמות האזרחים אליהם העביר את המידע שצילם והחזיק.
 

הספרן

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
יוצרי ai
גלנט: "חיזבאללה עלה חצי קליק – אנחנו עלינו מדרגה אחת מתוך עשר"
שר הביטחון השתתף בתרגיל של ועדת המשק לשעת חירום לתרחיש מלחמה בזירת הצפון • גלנט: "אנחנו יכולים לתקוף לא ב-20 ק"מ, גם ב-50 ק"מ, וגם בביירות" • הוא הנחה לגבש תוכנית להקמת מערך הגנה על הנכסים האסטרטגיים של ישראל
 

הספרן

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
יוצרי ai
דובר צה”ל:
מודיע הצהריים באופן חריג

צה”ל חיסל מפקד מרכזי בכוח רדואן יחד עם סגנו ופעיל נוסף בשטח לבנון אתמול
במהלך הלילה אמש (ד׳), חוסל מפקד מרכזי בכוח רדואן, עלי מחמד אלדבס, יחד עם סגנו חסן איברהים עיסא ופעיל נוסף.
אלדבס היה מבין מכוויני הפיגוע בצומת מגידו בחודש מרץ 2023. הוא הוביל, תכנן והוציא לפועל פעילויות טרור רבות כנגד מדינת ישראל, בפרט במהלך המלחמה.
החיסול נעשה באמצעות תקיפת מטוס קרב של צה”ל במבנה צבאי של ארגון הטרור חיזבאללה בנבטיה
 

הספרן

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
יוצרי ai
ראש ה-CIA ביקר בחשאי בישראל
בחדשות 12 מדווחים כי כי ראש ה-CIA וויליאם ברנס הגיע הבוקר לישראל לביקור חשאי. ברנס נפגש עם רה"מ בנימין נתניהו ועם ראש המוסד דדי ברנע, ובין הנושאים שעלו בפגישה הייתה סוגיית עסקת החטופים. הפגישה התקיימה יומיים לאחר שראש המוסד וראש ה-CIA נועדו במצרים עם ראש המודיעין המצרי ויועצו המדיני של רה"מ, אופיר פלק.
 

הספרן

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
יוצרי ai
פעילים פרו-פלסטיניים חסמו מספנה הקשורה לישראל
מפגינים חסמו את הכניסה למספנה בסקוטלנד היום בבוקר בטענה שהמספנה קשורה לישראל. הם קראן להפסקת אש מיידית בעזה. לטענת המפגינים הם מנסים לשבש את זרימת הנשק לישראל
 

הספרן

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
יוצרי ai
לשכת ראה"מ על מתווה שכולל מדינה פלסטינית: "לא הזמן לחלק מתנות"
דובר המינהל הלאומי לדיפלומטיה ציבורית במשרד ראש הממשלה, אבי היימן, התייחס בצהריים (חמישי) בתדרוך לכתבים זרים לדיווח שארה"ב מקדמת תוכנית שלום בין ישראל לפלסטינים שתכלול גם מדינה פלסטינית ואמר: "זה לא הזמן לדבר על חלוקת מתנות לפלסטינים".

היימן הוסיף כי ישראל עדיין מצוייה ב"תקופה שאחרי האסון של טבח 7 באוקטובר".

לדבריו, "עכשיו זה הזמן לניצחון, ניצחון מוחלט נגד חמאס, ואנחנו נמשיך במסלולנו לניצחון. כל הדיונים על היום שאחרי יהיו ביום שאחרי חמאס".

מוקדם יותר הגיבו במשרד החוץ הפלסטיני על הדיווח וברכו: "המשרד מברך על כל המאמצים האזוריים והבינלאומיים שנעשו לגבש יוזמה מדינית המבוססת על הצרכים האסטרטגיים להקים מדינה פלסטינית, ולסלול את הדרך להפסקת אש מיידית, שתגן על אזרחים פלסטינים ותשחרר חטופים בתמורה לאסירים".

עוד נמסר: "כל יוזמה מדינית לעצור את המלחמה ולפתור את הסכסוך, שאינה מתחילה בחברות מלאה של מדינה פלסטינים באו"ם ובהכרה בה על ידי מדינות המערב וארה"ב, נידונה לכישלון כמו קודמותיה". כל רגע
 

הספרן

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
יוצרי ai
בסמטאות צפופות: קרבות פנים מול פנים עם מחבלים שהשתתפו בטבח בדרום
לוחמי יחידות מגלן ואגוז של חטיבת הקומנדו נלחמים בשטח צפוף ורווי אויב במערב חאן יונס ומעמיקים את ההתקפות במרחב. הכוחות מתקדמים במרחב, מטהרים תשתיות טרור, מאתרים ומחרימים אמצעי לחימה ומחסלים עשרות מחבלים בקרבות פנים אל פנים. במהלך לחימתם במרחב חוסלו מחבלים רבים ונעצרו עשרות מחבלים. ביניהם, מחבלים שהשתתפו במתקפת הטרור ב-7 באוקטובר ומחבלי נוח׳בה רבים. בשבוע האחרון, פשטו הלוחמים על בתיהם של בני משפחתם של בכירים בחמאס אשר שימשו כמתחמי לחימה פעילים של מחבלי ארגון הטרור חמאס וטיהרו אותם. כמו כן, הלוחמים השמידו מאות תשתיות טרור ותקפו כאלף מטרות טרור של חמאס מהאוויר בהובלת מכלול האש החטיבתי.
 

הספרן

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
יוצרי ai
ניצחון ראשון במאבק המשפטי של ארגון חוננו עבור משפחות החוואים נגדן הוצאו הסנקציות האמריקאיות • בית המשפט המחוזי בתל אביב הוציא צו מניעה נגד כוונת חברת האשראי כ.א.ל לבטל את התרומות שניתנו במסגרת מבצע ההתרמה עבור משפחת המתיישב עליו הוטלו סנקציות ע"י הנשיא ביידן
בית המשפט המחוזי בתל אביב קבע אתמול (ד') בצו ארעי, כי הכספים אשר נתרמו עבור משפחתו של המתיישב עליו הוטלו סנקציות בידי ארה"ב לא יוחזרו לתורמים. בימ"ש קבע מועד לדיון בתביעה לשבוע הבא. הצו הוצא לאור כוונת חברת האשראי כ.א.ל לבטל את עסקאות התרומה שניתנו במסגרת מבצע ההתרמה לטובת ילדיו של אחד המתיישבים נגדם הוצאו הסנקציות האמריקאיות בעקבותיהן חשבון הבנק שלו הוקפא. את התביעה הגישו עורכי הדין מאיר אברהם ויגל דוד ממשרד ד"ר י. וינרוט ושות' אשר נשכר ע"י ארגון חוננו לסייע למתיישבים עליהם הוטלו הסנקציות.

בתביעה שהגישו עורכי הדין מאיר אברהם ויגל דוד הזהירו כי אם יאפשר בית המשפט לחברות האשראי להחזיר את הכסף לתורמים הדבר יהיה פתח לפגיעה ברבים מאזרחי ישראל: "מדובר בתכנית מסגרת, אשר בבוא העת, וברצונו של נשיא ארה"ב ובהתאם לשיקול דעתו הבלעדי, יצורפו אליה ויפגעו ממנה אזרחים ישראלים נוספים. רוצה לומר, העתיד צופן לנו לא רק את הפגיעה בטובתם של התובעים דנא, אלא גם את הפגיעה העתידית ברבים מאזרחי ישראל ובכללם מאות אלפי קטינים, אשר יכולים למצוא עצמם, בהינתן פקודה, מושפעים ונתונים למשטר סנקציות דרקוני ביותר וזאת אך בשל צו נשיאותי אשר התקבל בקשר להוריהם, עליהם מזונם נתון – וזאת מבלי שניתנה להוריהם וודאי לא להם זכות הטיעון והשימוע. למרבה האבסורד, ילדים-אזרחים ישראלים רבים, אשר מעולם לא עמדו בקשר עם ארה"ב, עלולים למצוא עצמם מחוסרי מזון וקורת גג, רק בשל הגבלת מי מהוריהם לפעול בתוך מדינת ישראל, בעניינים פרטיים שלהם ושל ילדיהם, ובאמצעות מטבע ישראלי – על ידי צו של מדינה זרה".

עורכי הדין ציינו בתביעה כי חברת האשראי סירבה להעביר למשפחתו של המתיישב את כספי התרומות למרות שאין להם כל קשר לצו הנשיאותי ובשל כך נאלצו לבקש צו ארעי בדחיפות: "מעשיהן החד-צדדיים של הנתבעות מסבים נזקים כבדים לתובעים, למעשה – הפסד תרומות אשר נתקבלו עבורם בשווי מאות אלפי ש"ח וזאת ללא שיש בסיס חוקי או צידוק משפטי או כל סיבה בעלת אדנים מוצדקים לכך – לא בהתאם לדין ולא בהתאם לפסיקה הרווחת. אין הכספים האמורים קשורים במר לוי, אשר אך ורק עליו הוטלו הסנקציות, אלא הם מיועדים למזון התובעים הקטינים והגב' לוי, כך שיש ללמוד מכוח קל וחומר כי הנתבעות פעלו שלא כדין עת הודיעו על השבת הכספים לתורמים".

עו"ד מאיר אברהם ממשרד ד"ר י. וינרוט ושות' מסר: "טוב עשה בית המשפט, שהעניק את הסעד המבוקש עבור הקטינים ומנע את העוול שבהשבת כספי התרומות שנאספו עבורם. נמשיך לפעול בזירה המשפטית על מנת למנוע מגורמים שונים לפגוע שלא כדין בזכויות אלמנטריות של אזרחי ישראל, תוך שהם מצטדקים בכפיפות מרחיבה וולונטרית ל"סנקציות האמריקאיות".

שמואל (זנגי) מידד מנכ"ל חוננו מסר: "אנו מברכים על החלטת בית המשפט, מקווים ומאמינים שמדובר בנקודה ראשונה לטובת המאבק להתיישרות המציאות ועצירת הטירוף הזה. אף מדינה זרה, וכל שכן זו המכונה "ידידה" של ישראל, לא תכפה מדיניות על מדינת ישראל הריבונית, בטח שלא על גבם של הטובים שבבנינו שמוסרים את נפשם על הריבונות הזו". המחדש
 

הספרן

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
יוצרי ai
שר החוץ נמנע כל חייו מלבקר בגרמניה – הערב הוא יטוס לשם; זאת הסיבה
שר החוץ ישראל כ"ץ ינאם בוועידת מינכן לביטחון ויבקר לראשונה בגרמניה – לאחר שנמנע מכך במהלך חייו בעקבות כך שהוריו, מאיר ומלכה כ"ץ ז"ל, שרדו את השואה • "אעשה הכל למען ביטחון ישראל, הבטחת עתידנו והשבת החטופים"
שר החוץ ישראל כ"ץ ימריא הערב לגרמניה, שם הוא יישא מחר נאום מרכזי בוועידת הביטחון של מינכן. בדבריו ישים השר כ"ץ דגש על זכותה של ישראל להגנה עצמית עד להשגת יעדי המלחמה ויאמר "זאת לא רק המלחמה שלנו, אלא של כל העולם החופשי מול האיסלאם הרדיקלי וציר הרשע בהובלת איראן".

כמו כן, השר כ"ץ יתקוף בחריפות את תופעת האנטישמיות וההסתה הקשה נגד היהודים ומדינת ישראל, וידרוש מכלל הממשלות לפעול בתקיפות נגד התופעה. במהלך הוועידה יחשוף השר כ"ץ חוברת מיוחדת שהוכנה במשרד החוץ המפלילה את אונר"א במעורבות בפעילות הטרור של החמאס וידרוש מהקהילה הבינ"ל שלא לפעול באמצעות אונר"א, אלא באמצעות גופים אלטרנטיביים.

לאורך חייו השר כ"ץ נמנע מלבקר בגרמניה, לאחר שהוריו, מאיר ומלכה כ"ץ ז"ל, שרדו את זוועות השואה. במהלך ביקורו, השר כ"ץ יפגוש את סגן קנצלר גרמניה, רוברט האבק, ומנהיגים נוספים. בהמשך, השר כ"ץ יישא נאום מול מנהיגים זרים באירוע במעמד חטופים ששבו מהשבי ובני משפחות החטופים, במטרה להמשיך במאמצים לגיוס לחץ בינלאומי לשחרור כל החטופים משבי ארגון הטרור חמאס.

לאחר מכן, המשלחת הישראלית בראשות השר כ"ץ, ביחד עם המשלחת הישראלית בראשות נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו מיכל, תקיים קבלת שבת משותפת עם משפחות החטופים.

שר החוץ ישראל כ"ץ: "כל חיי לא הייתי מסוגל לדרוך על אדמת גרמניה. גדלתי בבית של ניצולי שואה. אימי מלכה ז"ל שרדה שבעה מחנות וצעדה בצעדת המוות. אבי ז"ל קפץ מהרכבת בבודפשט ונתפס. לא יכלתי לשאת את המחשבה שמהאדמה הזו יצאו משמידי עמי. אבל דווקא כעת, בעת הזו, אני רואה חשיבות להתיר את שבועתי ולנסוע לכנס הביטחון במינכן. אעשה הכל למען ביטחון ישראל, הבטחת עתידנו והשבת החטופים". JDN
 

הנורמלית האחרונה

משתמש מקצוען
עכשיו זה רשמי:
חיזבאללה הודיע: 200 מחבלים בארגון חוסלו מתחילת המלחמה
חיזבאללה מודיע על עוד שני מחבלים שנהרגו. בכך המספר הרישמי עומד על 201.
 

הספרן

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
יוצרי ai
הודעה משותפת לדובר צה״ל ודוברות שב״כ: בפעילות משותפת של צה"ל ושב"כ חוסל אתמול בעיר עזה באמצעות כלי טיס, המחבל אחמד גול, מפקד בגדוד שאטי של חמאס, אשר השתתף בטבח ב-7 באוקטובר. לאחר חזרתו לשטחי רצועת עזה, החזיק אחמד בחטופה רב״ט נועה מרציאנו ז"ל, אשר נרצחה על ידי חמאס בתוך בית החולים שיפאא ברצועת עזה.
 

הספרן

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
יוצרי ai
ח"כ ליברמן: לפני למעלה מ-30 שנה מדינת ישראל חתמה על הסכמי אוסלו. הנסיון שצברנו מאז מוכיח שהקמת מדינה פלסטינית זה ״חלום״ שהתנפץ לרסיסים ולא ניתן לשיחזור ושיקום.
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמט

א הַלְלוּיָהּ שִׁירוּ לַיהוָה שִׁיר חָדָשׁ תְּהִלָּתוֹ בִּקְהַל חֲסִידִים:ב יִשְׂמַח יִשְׂרָאֵל בְּעֹשָׂיו בְּנֵי צִיּוֹן יָגִילוּ בְמַלְכָּם:ג יְהַלְלוּ שְׁמוֹ בְמָחוֹל בְּתֹף וְכִנּוֹר יְזַמְּרוּ לוֹ:ד כִּי רוֹצֶה יְהוָה בְּעַמּוֹ יְפָאֵר עֲנָוִים בִּישׁוּעָה:ה יַעְלְזוּ חֲסִידִים בְּכָבוֹד יְרַנְּנוּ עַל מִשְׁכְּבוֹתָם:ו רוֹמְמוֹת אֵל בִּגְרוֹנָם וְחֶרֶב פִּיפִיּוֹת בְּיָדָם:ז לַעֲשׂוֹת נְקָמָה בַּגּוֹיִם תּוֹכֵחֹת בַּלְאֻמִּים:ח לֶאְסֹר מַלְכֵיהֶם בְּזִקִּים וְנִכְבְּדֵיהֶם בְּכַבְלֵי בַרְזֶל:ט לַעֲשׂוֹת בָּהֶם מִשְׁפָּט כָּתוּב הָדָר הוּא לְכָל חֲסִידָיו הַלְלוּיָהּ:
נקרא  14  פעמים

לוח מודעות

למעלה