הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כללים למשתתפים באשכול עדכונים זה:
• אשכול זה מיועד לדיווחים בלבד, עדכונים מהנעשה במלחמה, חדשות נקיות ומוסמכות.​
• האשכול אינו מיועד לדיונים, ציטוטים, בדיחות, פרשנויות, כתבות, תמונות, סרטונים, קבצים כלשהם, בקשות תפילה ותהילים (מלבד הפרק היומי), בקשות עזרה וחסד, סיפורי גבורה וניסים, בקשות מקור לדיווחים, שאלות ובירורים על דיווחים. כמו כן, אין להעלות ידיעות ושמועות אודות אירועים מיוחדים שאין עליהן מקור מוסמך, כמו נפילת חייל בקרב, שחרור חטופים, להקת כטב"מים לדימונה וכדו'. וכמובן שאין לכתוב הודעות הנוגדות את הצנזורה, או מכילות תוכן שאינו ראוי לאתר פרוג, או מכיל תוכן קשה לקריאה.​
• דירוג חיובי: נתקלתם בידיעה מרעישה, ציון דרך במלחמה, דרגו אותה בצד שמאל, וכך יוכלו לצפות בה בקלות בסינון ע"פ דירוג.
• דירוג שלילי: נתקלתם בהודעה כפולה? דרגו אותה במינוס, וכך תעזרו לנו לאתר בקלות הודעות כפולות ומיותרות. תודה מראש!

יש לקרוא כללים אלו היטב, משתמש שיעבור על הכללים - יאבד את הרשאת הכתיבה בפורום מיידית ללא אזהרה •
חדש!!! הפרק היומי של אשכול העדכונים, באשכול נפרד, הצטרפו אלינו, כל יום פרק, להצלחת כלל ישראל!
  • אשכול נספח שבועי לדיונים והרחבות + הסקר השבועי - בנספח בלבד.​
  • כללים חדשים בהרחבה - חובת קריאה - כאן.​
  • אשכול תפילות - כאן.​
  • הפרק היומי - כאן.​
  • תיעוד מהמלחמה באשכול הייעודי בלבד - כאן.​
  • רץ ברשת - חחחרבות ברזל - כאן.​
  • הודעות צבע אדום - כאן.​
  • שמות הנרצחים - כאן.​
  • הודעות פוליטיות הקשורות למלחמה - כאן.​
  • רוצים לקבל הרשאה בפורום חדשות ועדכונים?! לחצו כאן.​
  • חמ"ל פרוגיסטי לבקשות עזרה סיוע ומידע - כאן.​

אנו כאן בפרוג מתפללים לשובם לשלום של החטופים והחיילים, להחלמתם המהירה של הפצועים, ליבנו עם הנופלים ומשפחותיהם, ומייחלים יחד עם כל בית ישראל לביאת משיח צדקנו במהרה, אמן.
לבקשת רבים נצרף פה בל"נ מידי יום פרק תהילים בהודעה נעוצה, עצרו לרגע מהדיווחים ונקרא יחד את הפרק היומי!
• קראתם, סמנו חיובי להודעה זו. כך נספור כמה משתמשים השתתפו בקריאה •
(אנא, אל תדרגו חיובי/שלילי הודעה זו מלבד סימון לאמירת התהילים)
 
הפיתרון
הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת...

פרוגמטי

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
D I G I T A L
מלבנון מדווחים על פעילות כבדה של חיל האוויר הישראלי לאורך ערי החוף של דרום ומרכז לבנון ומעל בקעת הלבנון באיזור בעלבק, ראס בעלבק וזחלה.

מהדיווחים עולה כי בומים על קוליים נשמעו בבאטרון, צפונית לביירות בדקות האחרונות
 

חכמה חיפאית

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
׳ויינט׳: המטחים לגליל העליון כוונו בין היתר לפיקוד צפון שבצפת. במקביל, רשת הטלוויזיה הסעודית "אל-ערביה" דיווחה על "ירי טילים לעבר בסיס חיל האוויר במירון ולעבר בסיס בצפת".
 

חכמה חיפאית

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
‏השר חילי טרופר, חבר הקבינט המדיני ביטחוני, ב׳גל״צ׳‬⁩: "אנחנו משתדלים לסגור על סינוואר ולעשות פעולות מתחת ומעל פני הקרקע. האם אנחנו קרובים? מקווים שכן. האם נשים עליו את היד בקרוב? אני זהיר. הוא במנוסה וזה אומר שהוא לא מנהל את המלחמה בעזה, זה משפיע על הלחימה כבר עכשיו".
 

חכמה חיפאית

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
השר עמיחי שיקלי ב׳רדיו 103׳: "חמאס צריך רק דבר אחד כדי לנצח וזה לשרוד. חמאס יעשה הכל כדי לשרוד. לכן אם הולכים לעסקה של עצירת המלחמה לחודשיים ולמסמס את הפעולה הצבאית יש פה סיכון אדיר לכלל אזרחי ישראל. וזו יכולה להיות עסקה רעה מאוד".
 

חכמה חיפאית

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
סינוואר מנותק קשר? השר ⁦‪אבי דיכטר‬⁩ ב׳גל״צ׳‬⁩: "אני לא מציע לאף אחד לחשוב שנפל הקשר והוא לא שולט שם יותר, השליטה מתבצעת גם בדרכים אחרות. גם אם יום אחד אין איתו קשר - ההחלטה שלהם תתעכב ביום, אבל לא יעקפו אותו".
 

חכמה חיפאית

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
ירון אברהם: בכיר במערכת הבטחון על הטענות של עידו נתניהו בראיון לשניאור ובר לפיהן לא עדכנו את רה״מ בליל הטבח: ״מעדכנים את ראש הממשלה כשאנחנו חושבים שהאיום הוא ממשי. זה לא מה שהערכנו באותו לילה״
 

חכמה חיפאית

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
ח"כ אלמוג כהן ב'קול חי' על הפרשיה שחשף: "מרגל מקצועי ששירת בתפקיד מאוד מסווג. התחקיתי שנה וחצי אחורה לחייו, הגיע אליו מידע שאדם סביר מפחד לשמוע. הקליט ישיבות מסווגות שקשורות בתחילת התמרון. הייתי סוכן סמוי בארגון פשיעה, האיש התנהל כמו מקצוען"

עוד מח"כ אלמוג כהן ב'קול חי' על הפרשיה שחשף: "אני חושב שהוא מופעל. כל סוכן צריך תשתית, סיפור כיסוי, מישהו שיפתח לך את הדלתות הראשונות ויגבה אותך. אנשי ביטחון בכירים אומרים לי שלא יודעים מי הפעיל אותו ומה המניע. כל בן אדם נורמטיבי שעבר את החקירות האלה ארבעה חודשים מזמר כמו זמר"
 

חכמה חיפאית

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
הגנרל המצרי בדימוס, סמיר פרג׳, המקורב לראשי המודיעין המצרי, אומר למוחמד מג'אדלה בראיון לרדיו נאס: ״לפי גורמים מעורים בפרטים, כל מי שהיו אתמול סביב שולחן המו״מ רצו להגיע לעסקה יותר מנציגי ממשלת ישראל והעומד בראשה בנימין נתניהו. למרות זאת, אנחנו אופטימיים ונגיע לעסקה בסוף״.
 

חכמה חיפאית

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עוד מאייכלר בועדה לביטחון פנים: "האזעקות בצפת, מירון ובר יוחאי הנשמעות דווקא בשעת פתיחת הדיון הראשון להכנת אתר הרשב"י בל"ג בעומר, מחייבות אותנו לתפילה והתעוררות שנזכה במהרה לסיום מצב המלחמה הרבה לפני ל"ג בעומר. זאת כדי שנוכל לשמוח עם המוני בית ישראל ביחד".
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יְהוָה שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  12  פעמים

לוח מודעות

למעלה