יום אחד
הוא פגש את המשיח שלו בתוכו
המשיח היה מסובך
בהרבה כבלים של שקר
בתחבושות של נחמה
שהסתירו את פצעיו וכאביו.
'משיח שלי'
הוא התבלבל.
'משיח שבי'
הוא נבהל.
'משיח עם שליחות והכל'
הוא נחרד
נפלו השערים
נבקעו החומות
והוא הלך בתוך הים
בחרדה
'איך יצאת לכאן פתאום?
אתה לא צריך להופיע
אתה לא שייך אלי',
אמר.
המשיח חייך ושתק.
'אתה לא שייך לכאן
אני שקר אתה אמת
אני לא לא לא
אתה כן כן כן
מה אתה עושה כאן?
אני יחיד,
אתה שייך לכולם.
מה אתה רוצה?'
הוא הדף את המשיח
זרק עליו אבנים
צעק עליו
גרש אותו
גער בו
התנער מכל שייכות אליו
והמשיח נשאר מחייך
ויציב
ולא נע ולא זע
'למה אתה כאן?
מה עשיתי?
אני כלום
האגו שלי ברצפה
אני לא לא לא'.
'בגלל שאתה לא לא
הופעתי כאן.
וכדאי שתדע
שתמיד הייתי.
לא הופעתי פתאום.
אני נמצא אצלך
ואצל כל אחד ואחת
אני המפגש שלכם
בני האדם
עם הבורא
שיוצר את החיבור
בין שמים לארץ
כשנופלת החומה של האני
מופיע אני המשיחי
עם כל הלהט והרצון האלוקי
ויורדת גאולה
לעולם
כי אין לך אדם בלי 'אני'
ואם אתה מפסיק להיות אני
אתה מגלה את המשיח
בתוכך
אם המשיח שלך שקר
זה כי אתה גדלת באמונות של שקר
תפקידך לברר את האמת
ולהפוך את התפקיד המשיחי
לזך ונקי, רצוף אהבה
ומלא אמת וצדק
כי אתה לא תוכל להיות משיח
ואם אתה חושב שאתה משיח
זה משיח שקר
אם תבין שה' הוא משיח
והוא מתגלה אצל כל אדם
באופן שווה
תגיע לאמת של העולם.
תברר את נקודת משיח
וה' יתברך יגאל את העולם.
כמה מילים על הקטע ומשמעותו:
יש חוגים מסוימים גם בציבור הכללי וגם בציבור החרדי שהמושג 'משיח' מתורגם בעיניהם ל- הזוי, לא בקרקע, הכינוי 'אדם משיחי' לא זוכה לכבוד גדול.
מצד שני יוצא לי להאזין לפודקאסטים של אנשים שמדברים על משיח בכל מיני פרשנויות ואפשרויות באמונה מוחלטת ואור גדול.
הקטע הנ"ל הוא סיכום של שתי השיטות, אלו שחושבים שמשיח זה גנאי בעצם מאמינים במשיח שקר.
כי המשיח קיים ורוצה לגאול אותנו, ואת כל העולם.
הגאולה לא רחוקה כל כך. היא צריכה לבוא מתוכנו מתוך תהליך של חשיבה חיובית - 'חשיבה של גאולה'.
הוא פגש את המשיח שלו בתוכו
המשיח היה מסובך
בהרבה כבלים של שקר
בתחבושות של נחמה
שהסתירו את פצעיו וכאביו.
'משיח שלי'
הוא התבלבל.
'משיח שבי'
הוא נבהל.
'משיח עם שליחות והכל'
הוא נחרד
נפלו השערים
נבקעו החומות
והוא הלך בתוך הים
בחרדה
'איך יצאת לכאן פתאום?
אתה לא צריך להופיע
אתה לא שייך אלי',
אמר.
המשיח חייך ושתק.
'אתה לא שייך לכאן
אני שקר אתה אמת
אני לא לא לא
אתה כן כן כן
מה אתה עושה כאן?
אני יחיד,
אתה שייך לכולם.
מה אתה רוצה?'
הוא הדף את המשיח
זרק עליו אבנים
צעק עליו
גרש אותו
גער בו
התנער מכל שייכות אליו
והמשיח נשאר מחייך
ויציב
ולא נע ולא זע
'למה אתה כאן?
מה עשיתי?
אני כלום
האגו שלי ברצפה
אני לא לא לא'.
'בגלל שאתה לא לא
הופעתי כאן.
וכדאי שתדע
שתמיד הייתי.
לא הופעתי פתאום.
אני נמצא אצלך
ואצל כל אחד ואחת
אני המפגש שלכם
בני האדם
עם הבורא
שיוצר את החיבור
בין שמים לארץ
כשנופלת החומה של האני
מופיע אני המשיחי
עם כל הלהט והרצון האלוקי
ויורדת גאולה
לעולם
כי אין לך אדם בלי 'אני'
ואם אתה מפסיק להיות אני
אתה מגלה את המשיח
בתוכך
אם המשיח שלך שקר
זה כי אתה גדלת באמונות של שקר
תפקידך לברר את האמת
ולהפוך את התפקיד המשיחי
לזך ונקי, רצוף אהבה
ומלא אמת וצדק
כי אתה לא תוכל להיות משיח
ואם אתה חושב שאתה משיח
זה משיח שקר
אם תבין שה' הוא משיח
והוא מתגלה אצל כל אדם
באופן שווה
תגיע לאמת של העולם.
תברר את נקודת משיח
וה' יתברך יגאל את העולם.
כמה מילים על הקטע ומשמעותו:
יש חוגים מסוימים גם בציבור הכללי וגם בציבור החרדי שהמושג 'משיח' מתורגם בעיניהם ל- הזוי, לא בקרקע, הכינוי 'אדם משיחי' לא זוכה לכבוד גדול.
מצד שני יוצא לי להאזין לפודקאסטים של אנשים שמדברים על משיח בכל מיני פרשנויות ואפשרויות באמונה מוחלטת ואור גדול.
הקטע הנ"ל הוא סיכום של שתי השיטות, אלו שחושבים שמשיח זה גנאי בעצם מאמינים במשיח שקר.
כי המשיח קיים ורוצה לגאול אותנו, ואת כל העולם.
הגאולה לא רחוקה כל כך. היא צריכה לבוא מתוכנו מתוך תהליך של חשיבה חיובית - 'חשיבה של גאולה'.