הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כללים למשתתפים באשכול עדכונים זה:
• אשכול זה מיועד לדיווחים בלבד, עדכונים מהנעשה במלחמה, חדשות נקיות ומוסמכות.​
• האשכול אינו מיועד לדיונים, ציטוטים, בדיחות, פרשנויות, כתבות, תמונות, סרטונים, קבצים כלשהם, בקשות תפילה ותהילים (מלבד הפרק היומי), בקשות עזרה וחסד, סיפורי גבורה וניסים, בקשות מקור לדיווחים, שאלות ובירורים על דיווחים. כמו כן, אין להעלות ידיעות ושמועות אודות אירועים מיוחדים שאין עליהן מקור מוסמך, כמו נפילת חייל בקרב, שחרור חטופים, להקת כטב"מים לדימונה וכדו'. וכמובן שאין לכתוב הודעות הנוגדות את הצנזורה, או מכילות תוכן שאינו ראוי לאתר פרוג, או מכיל תוכן קשה לקריאה.​
• דירוג חיובי: נתקלתם בידיעה מרעישה, ציון דרך במלחמה, דרגו אותה בצד שמאל, וכך יוכלו לצפות בה בקלות בסינון ע"פ דירוג.
• דירוג שלילי: נתקלתם בהודעה כפולה? דרגו אותה במינוס, וכך תעזרו לנו לאתר בקלות הודעות כפולות ומיותרות. תודה מראש!

יש לקרוא כללים אלו היטב, משתמש שיעבור על הכללים - יאבד את הרשאת הכתיבה בפורום מיידית ללא אזהרה •
חדש!!! הפרק היומי של אשכול העדכונים, באשכול נפרד, הצטרפו אלינו, כל יום פרק, להצלחת כלל ישראל!
  • אשכול נספח שבועי לדיונים והרחבות + הסקר השבועי - בנספח בלבד.​
  • כללים חדשים בהרחבה - חובת קריאה - כאן.​
  • אשכול תפילות - כאן.​
  • הפרק היומי - כאן.​
  • תיעוד מהמלחמה באשכול הייעודי בלבד - כאן.​
  • רץ ברשת - חחחרבות ברזל - כאן.​
  • הודעות צבע אדום - כאן.​
  • שמות הנרצחים - כאן.​
  • הודעות פוליטיות הקשורות למלחמה - כאן.​
  • רוצים לקבל הרשאה בפורום חדשות ועדכונים?! לחצו כאן.​
  • חמ"ל פרוגיסטי לבקשות עזרה סיוע ומידע - כאן.​

אנו כאן בפרוג מתפללים לשובם לשלום של החטופים והחיילים, להחלמתם המהירה של הפצועים, ליבנו עם הנופלים ומשפחותיהם, ומייחלים יחד עם כל בית ישראל לביאת משיח צדקנו במהרה, אמן.
לבקשת רבים נצרף פה בל"נ מידי יום פרק תהילים בהודעה נעוצה, עצרו לרגע מהדיווחים ונקרא יחד את הפרק היומי!
• קראתם, סמנו חיובי להודעה זו. כך נספור כמה משתמשים השתתפו בקריאה •
(אנא, אל תדרגו חיובי/שלילי הודעה זו מלבד סימון לאמירת התהילים)
 
הפיתרון
הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת...

פרוגמטי

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
D I G I T A L
עמיחי שטיין:

‏בארה"ב לא מתרשמים
מחלקת המדינה האמריקנית בעקבות ההודעה: "אנחנו נטיל אחריות על כל קבוצה שתתקוף את כוחותינו"
 

אין פאנץ'

מהמשתמשים המובילים!
כתיבה ספרותית
הפנטגון:

מספר הפצועים בקרב החיילים האמריקאים ששהו בבסיס שהותקף בירדן עלה ל 40.

אנו בטוחים בכך שמיליציות הנתמכות על ידי איראן הן אלו שביצעו את התקיפה.

נגיב על התקיפה במקום ובזמן שנבחר.

ראינו את הודעת מזכ"ל גדודי חזבאללה עיראק - המעשים בפועל חשובים יותר מהמילים...
 

פרוגמטי

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
D I G I T A L
לתשומת ליבכם - נפתח אשכול חדש בנושא איראן ארה''ב
 

nsh

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
@פרוגמטי
חסר בכותרת - 3 חיילים אמריקנים הרוגים או נהרגו

איראן VS ארה''ב - 3 חיילים אמריקנים ו40 פצועים בתקיפת כטב''ם ע''י מיליציות איראניות​


אגב, אתה מתעלה על עצמך בכל פעם מחדש עם התגיות, מי שלא אחז שירוץ להציץ בתגית של האשכול הנוכחי וירווה נחת.....
 

תהילים

בואו נקרא יחד!
פרוג-בוט
מנוי פרימיום


תהילים פרק ע

א לַמְנַצֵּחַ לְדָוִד לְהַזְכִּיר:ב אֱלֹהִים לְהַצִּילֵנִי יְהוָה לְעֶזְרָתִי חוּשָׁה:ג יֵבֹשׁוּ וְיַחְפְּרוּ מְבַקְשֵׁי נַפְשִׁי יִסֹּגוּ אָחוֹר וְיִכָּלְמוּ חֲפֵצֵי רָעָתִי:ד יָשׁוּבוּ עַל עֵקֶב בָּשְׁתָּם הָאֹמְרִים הֶאָח הֶאָח:ה יָשִׂישׂוּ וְיִשְׂמְחוּ בְּךָ כָּל מְבַקְשֶׁיךָ וְיֹאמְרוּ תָמִיד יִגְדַּל אֱלֹהִים אֹהֲבֵי יְשׁוּעָתֶךָ:ו וַאֲנִי עָנִי וְאֶבְיוֹן אֱלֹהִים חוּשָׁה לִּי עֶזְרִי וּמְפַלְטִי אַתָּה יְהוָה אַל תְּאַחַר:
 

פרוגמטי

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
D I G I T A L
בסוריה מדווחים על תקיפה ישראלית באזור מערב דרעא בדרום המדינה (50 ק''מ לתוך סוריה) (ישראל היום)
 

אין פאנץ'

מהמשתמשים המובילים!
כתיבה ספרותית
מתוך סקר ערוץ 12, אודות הפרסומים על עסקת חטופים,
מתוך כלל המדגם, 50% השיבו שהם מתנגדים ו-35% השיבו שהם תומכים. בקרב מצביעי גוש נתניהו 12% תומכים בהצעה, 75% מתנגדים; בקרב מצביעי גוש האופוזיציה 53% תומכים, 32 מתנגדים.
 

אין פאנץ'

מהמשתמשים המובילים!
כתיבה ספרותית
מתוך סקר ערוץ 12
בהתייחס לשאלת הזרמת הסיוע ההומניטרי לתושבי הרצועה. 72% מהנשאלים השיבו שיש להפסיק אותו עד שיוחזרו החטופים, 21% אמרו שיש להמשיך
 

אין פאנץ'

מהמשתמשים המובילים!
כתיבה ספרותית
מתוך הצהרת הבית הלבן אחרי פגישת היועץ לביטחון לאומי ג'ק סאליבן עם ראש ממשלת קטאר,
''סאליבן הפציר שייעשו כל המאמצים כדי ללחוץ על החמאס להבטיח את שחרור החטופים ללא דיחוי''.
 

=]

משתמש מקצוען
מאמר ארוך שכתב נדים קטיש, עיתונאי לבנוני בולט ומוכשר במיוחד (ממתנגדי חזבאללה - א"ע), תחת הכותרת: למה שאיראן תשנה את התנהגותה?
המאמר עוסק בתפיסה השגויה של ארה"ב את האינטרסים הגדולים של איראן שמובילים את התנהגותה במזרח התיכון ובכלל.

לתרגום המושקע של המאמר הארוך אחראי העוקב המוכשר המכונה פנדה שזיהה את התובנות העמוקות במאמר.
...אז למה שאיראן תשנה את התנהגותה?! / נדים קטיש

כל עוד לא יתרחש שינוי רדיקלי באסטרטגיה של וושינגטון כלפי איראן, אין כל טעם לצפות לעוד "קאסם סלימאני" שחיסולו ישקם את ההרתעה האמריקאית הנחרצת בעיני משטר האייתוללות, לאחר המתקפה על הבסיס האמריקאי בירדן.

אם יש דבר אחד שאיראן מבינה טוב יותר משפת הכוח, הרי שזו שפת החולשה. היא רואה את ממשל הנשיא ג'ו ביידן כממשל חלש, מבולבל, וכזה המוכן לוויתורים מול איראן בהיקף שעולה על כל דמיון, בהישענו על שתי מחשבות שגויות מן היסוד: הראשונה גורסת כי הרציונליות הפוליטית היא הדרך הנכונה להגעה להבנות עם איראן. ואילו השנייה רואה במניעת הסלמה על ידי שיחוד האיראנים, בין אם במדיניות 'כסף בתמורה לבני ערובה' ובין אם בהסרת סנקציות מעל הנפט האיראני, את הברירה הבטוחה יותר על מנת שלא להסתבך בצרות המזרח התיכון.

שתי המחשבות השגויות הללו נגזרות מליקוי מבני ומרכזי בהבנת מטרותיה של איראן באזור, ובהבנת האסטרטגיה שלה להשגתן.

אין זו יד המקרה שהתקיפות שביצעו המיליציות האיראניות על הבסיסים האמריקאיים, אירעו במקביל להתגברות הוויכוחים בארה"ב סביב תוכניות הנסיגה מסוריה ומעיראק. זו הרי מטרה איראנית מוצהרת. אין דבר שמשמח את האיראנים יותר מאשר לשמוע את ממשל ביידן הדמוקרטי מדבר על נסיגה בקול ברור, או מאשר לזהות בנאומו של המועמד הרפובליקני דונלד טראמפ צליל דומה, גם אם גישתו ופועלו של טראמפ מקפלים בתוכם נחרצות ויד קשה יותר מול איראן ואיומיה.

בפועל, ברור שהאסטרטגיה של טהראן מבוססת על הפקת תועלת מתמיכתה בתקיפות של המיליציות בעלות-בריתה בסוריה ובעיראק, כמו ממעשיהם של החות'ים בים האדום, מהאיום בפתיחת החזית בלבנון ומההתערבות במלחמה בעזה. כל זה נועד להגביר את רף הלחץ המופעל על האינטרסים האמריקאיים במגוון מוקדים, באופן שישרת את רעיון הנסיגה האמריקאית מהמזרח התיכון. נסיגה שכזו, בתורה, תחזק את ההגמוניה האיראנית באזור.

גם אין זו יד המקרה שהלובי האיראני בוושינגטון – המורכב מאנשי אקדמיה, חוקרים ועיתונאים אמריקאיים ממוצא איראני, אשר קשריהם לממשלת איראן נחשפו, וחדירת חלקם לממשל האמריקאי עצמו דרך הדיפלומט המושעה מממשל ביידן, רוברט מאלי, תועדה למכביר – מרים כיום את קולו וחורץ כי ההסלמה מצד המיליציות של איראן תיעצר באם תושג הפסקת אש בעזה.

ההיגיון הזה, הקושר בין מאמצי המיליציות של טהראן לבין הפסקת אש בעזה, מבקש לחטוף את המהלך המדיני הנוכחי, האמריקאי-הערבי-המפרצי, אשר חותר להפסקת אש במסגרת הסדרים מדיניים עבור הפלסטינים, וביטחוניים עבור ישראל, ובכך לסיים את האנומליה שאותה תחזקו ממשלותיו של בנימין נתניהו (חיזוק החמאס והחלשת הרשות במגמה לאיין כל היתכנות למשא ומתן מדיני והקמת מדינה פלסטינית - פנדה). מנגד, איראן מעוניינת בהפסקת אש בעזה על מנת לקבע את משוואת "חמאס" בפלסטין, כחלק מקיבוע משוואת המיליציות ורעיון המאבק המזוין ברחבי האזור, ככלים לביסוס ההגמוניה האיראנית.

האמונה האמריקאית בכך שניתן להגיע להבנות עם איראן (באמצעות משא ומתן – פנדה), לא לוקחת בחשבון כי מה שהיא דורשת מאיראן הוא למעשה לוותר על גורמי הכוח היחידים שברשותה, בעוד שחסרים לה גורמי כוח אחרים מן הסוג שיש ליריבותיה באזור, כגון: כוח כלכלי, מודל חברתי ו/או אטרקטיביות של שגשוג, רווחה, פתיחות ושלום.

אז למה שאיראן תוותר על גורמי הכוח שלה במסגרת משא ומתן בניסיון להגיע להבנות?

1 – מהי האלטרנטיבה של איראן לניצול הסכסוכים האזוריים, כמו המצב בעזה, או לתמיכה בתקיפת הכוחות האמריקאיים ואיום על האינטרסים של וושינגטון ובעלות-בריתה באזור הים האדום?

2 – אילו אמצעי השפעה אחרים יש לאיראן על הפוליטיקה האמריקאית ועל ההחלטות המדיניות שארה"ב מקבלת בכל הנוגע לאיראן ולתפיסת עולמה המהפכנית, כדי שזו תסכים לוותר על האמצעים העומדים לרשותה כעת?

3 – מה ביכולתה של איראן לעשות על מנת להסיט את תשומת הלב מפעילותה הגרעינית ולפוגג את הנחישות הבינלאומית לטיפול בסוגיה זו, מלבד הגברת הלחץ בחזיתות השונות?

4 – אילו משאבים עומדים לרשותה של איראן להעלאת קרנה באזור, או לחיזוק הלגיטמציה שלה כלפי פנים, מלבד התגרות מתמדת בארה"ב והפגנת יכולתה "לשחק במגרש של הגדולים", מבלי שוושינגטון תעז לנקוט בתגובה צבאית עוצמתית כנגדה?

5 – אילו מנופים עומדים לרשות איראן, גם בעיצומן של שיחות עם ארה"ב, ליצירת השפעה על המשא ומתן הדיפלומטי על סוגיית הגרעין ו/או על סוגיות אחרות, מלבד סחיטת ארה"ב על בסיס יכולתה (של איראן - פנדה) לערער את היציבות באזור?

6 – כיצד איראן תביא לידי מימוש את נסיגת הצבא האמריקאי מהמזרח התיכון, אם לא באמצעות הפעלת המיליציות להגדלת מחיר (הדמים של – פנדה) המעורבות הצבאית האמריקאית באזור, באופן שיעורר לחצים פנימיים בארה"ב הקוראים לנסיגה?

7 – אילו כלים אחרים עומדים לרשותה של איראן, היכולים להבטיח למשטר כיסא בשולחן ההשפעה המדינית והביטחונית ברמה האזורית, מלבד רשת מיליציות ומדינות בעלות-ברית שיבליטו את כוחה ואת שמירתה על האינטרסים שלה.

האינטרסים הישירים והחיוניים של איראן קשורים בקשר גורדי למה שארה"ב מכנה "ההתנהגות האיראנית". ולכן, עצם הקריאה לשינוי ה"התנהגות" (של איראן – פנדה) היא לא פחות מלבקש מאיראן להפסיק להיות איראן; וזה דבר שלא ניתן לשכנע אף משטר בעולם באמצעות דיאלוג ומשא ומתן.

גרמניה הנאצית לא השתנתה כתוצאה מדיאלוג ופייסנות, וגם יפן לא ויתרה על האידיאולוגיה האימפריאליסטית הצבאית שלה על ידי הגעה להבנות מדיניות וגילוי רצון טוב. הפאשיזם, אף הוא, לא הובס במשחק על דעת הקהל. אלו משטרים שמכירים היטב את האינטרסים שלהם ושומרים על מקורות כוחם מכל משמר.

ההתעקשות של וושינגטון שלא להבין מה איראן מייצגת, ומה משמעות התנהגותה (האזורית – פנדה), היא הסיבה העיקרית להישחקות ההשפעה האמריקאית במזרח התיכון, והימצאותה של ארה"ב במצב שבו אויביה לא חוששים מפניה, ובעלי-בריתה לא בוטחים בה.

אבו עלי
 

אייזנבך

משתמש סופר מקצוען
עימוד ספרים


*הודעת מועצת גוש עציון*
מועצת גוש עציון מודיעה על נפילתו של רס"ב יובל ניר הי"ד תושב כפר עציון שנפל בקרבות בעזה. שלמה נאמן, ראש מועצת גוש עציון:
"יובל נפלת כגיבור על הגנת העם והארץ"
ליובל הי"ד ורעייתו אילה חמישה ילדים: אלון, שחר, עופרי, יגל ורועי.
יובל הותיר אחריו את הוריו, עמוס ולצי ניר ממגדל עוז.
מועד לוויתו יפורסם בהמשך.
 

=]

משתמש מקצוען
תגובה ראשונה של הפנטגון להצהרה של גדודי חיזבאללה עיראק

"אין טעם להסלים את המתיחות באזור, אבל אנחנו ננקוט בכל האמצעים הנדרשים כדי להגן על האינטרסים והכוחות שלנו".‌‌

"מעשים נכונים יותר ממילים".‌‌

אבו צאלח הדסק הערבי
 

אחד החכמים

משתמש מקצוען
פורסמו עד כה שמות של 3 הרוגים הי"ד מהקרבות בעזה ביממה האחרונה

2 מהם קצינים , גבריאל שני, מיקיר שבשומרון. נצר שמחי, ממסד , ולוחם המילואים יובל ניר מכפר עציון .

כל השמות שפורסמו הם מבני ישובים קטנים והישובים הם שהוציאו את ההודעות ,
 
נערך לאחרונה ע"י מנהל:

פרוגמטי

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
D I G I T A L
יוסי יהושוע:

‏שר הביטחון גלנט ואלוף פיקוד העורף רפי מילוא נפגשו היום עם ראשי רשויות בצפון ודנו בתרחיש הייחוס למלחמה מול חזבאללה כשברקע הדילמה האם לצאת בקמפיין הכנת העורף. ראש. עיריית נשר רועי לוי אמר בדיון: מבחינתי את התלבטות! עדיף הנעה לפעולה היום מאשר פאניקה בעורף שתכבול את ידי צה"ל לנצח את חיזבאללה
זה שלא מדברים עם האזרחים בצפון ומתווכים להם את התרחיש של עלטה ו4000 טילים ביום גרם להם לאדישות וריקון הציוד והמזון שאגרו בתחילת הלחימה
 

מוריה אסתר

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עריכה והפקת סרטים
דיווח בטלגרף: בריטניה נערכת לפרוס בים סוף את נושאת המטוסים "המלכה אליזבת" או נושאת המטוסים "נסיך וויילס" כדי להחליף את נושאת המטוסים האמריקנית דווייט אייזנהאוור שצפויה לחזור לארה"ב.
 

מאירלה

משתמש מקצוען
פורסם ביום ראשון: דורון קדוש: הותר לפרסום כי גם חטיבת המילואים 55 (צנחנים במילואים) השלימה את יציאת כוחותיה מהרצועה. 2 חטיבות מילואים יצאו היום מחאן יונס - ולעומת זאת, חטיבת מילואים אחת (646) צפויה להצטרף ללחימה בחאן יונס בימים הקרובים. לאחר השלמת התהליך, יהיו בחאן יונס 5 חטיבות לוחמות (לעומת 7 שהיו שם עד לפני מספר שבועות).
הנופלים היום מחטיבה זו, כנראה שהם כבר בפנים
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יְהוָה שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  10  פעמים

לוח מודעות

למעלה