הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כללים למשתתפים באשכול עדכונים זה:
• אשכול זה מיועד לדיווחים בלבד, עדכונים מהנעשה במלחמה, חדשות נקיות ומוסמכות.​
• האשכול אינו מיועד לדיונים, ציטוטים, בדיחות, פרשנויות, כתבות, תמונות, סרטונים, קבצים כלשהם, בקשות תפילה ותהילים (מלבד הפרק היומי), בקשות עזרה וחסד, סיפורי גבורה וניסים, בקשות מקור לדיווחים, שאלות ובירורים על דיווחים. כמו כן, אין להעלות ידיעות ושמועות אודות אירועים מיוחדים שאין עליהן מקור מוסמך, כמו נפילת חייל בקרב, שחרור חטופים, להקת כטב"מים לדימונה וכדו'. וכמובן שאין לכתוב הודעות הנוגדות את הצנזורה, או מכילות תוכן שאינו ראוי לאתר פרוג, או מכיל תוכן קשה לקריאה.​
• דירוג חיובי: נתקלתם בידיעה מרעישה, ציון דרך במלחמה, דרגו אותה בצד שמאל, וכך יוכלו לצפות בה בקלות בסינון ע"פ דירוג.
• דירוג שלילי: נתקלתם בהודעה כפולה? דרגו אותה במינוס, וכך תעזרו לנו לאתר בקלות הודעות כפולות ומיותרות. תודה מראש!

יש לקרוא כללים אלו היטב, משתמש שיעבור על הכללים - יאבד את הרשאת הכתיבה בפורום מיידית ללא אזהרה •
חדש!!! הפרק היומי של אשכול העדכונים, באשכול נפרד, הצטרפו אלינו, כל יום פרק, להצלחת כלל ישראל!
  • אשכול נספח שבועי לדיונים והרחבות + הסקר השבועי - בנספח בלבד.​
  • כללים חדשים בהרחבה - חובת קריאה - כאן.​
  • אשכול תפילות - כאן.​
  • הפרק היומי - כאן.​
  • תיעוד מהמלחמה באשכול הייעודי בלבד - כאן.​
  • רץ ברשת - חחחרבות ברזל - כאן.​
  • הודעות צבע אדום - כאן.​
  • שמות הנרצחים - כאן.​
  • הודעות פוליטיות הקשורות למלחמה - כאן.​
  • רוצים לקבל הרשאה בפורום חדשות ועדכונים?! לחצו כאן.​
  • חמ"ל פרוגיסטי לבקשות עזרה סיוע ומידע - כאן.​

אנו כאן בפרוג מתפללים לשובם לשלום של החטופים והחיילים, להחלמתם המהירה של הפצועים, ליבנו עם הנופלים ומשפחותיהם, ומייחלים יחד עם כל בית ישראל לביאת משיח צדקנו במהרה, אמן.
לבקשת רבים נצרף פה בל"נ מידי יום פרק תהילים בהודעה נעוצה, עצרו לרגע מהדיווחים ונקרא יחד את הפרק היומי!
• קראתם, סמנו חיובי להודעה זו. כך נספור כמה משתמשים השתתפו בקריאה •
(אנא, אל תדרגו חיובי/שלילי הודעה זו מלבד סימון לאמירת התהילים)
 
הפיתרון
הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת...

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
נתפסה מנהרה בהר חברון לכיוון יישובים יהודיים!
כמה ממאות מטרים מהיישוב תלם.
יש פה סכנה שצריכים להיות מודעים לה, בפרט תושבי קו התפר, יו״ש ואזורים מסוימים ירושלים. צריך להיות עירניים לקולות חפירה הנשמעים מהקרקע, בפרט מי שגרים בפאתי הישובים. לנסות לצפות האם יש עבודות בינוי וחפירה בלתי הגיוניות אצל ״בני הדודים״ בכפרים הסמוכים. וכמובן, בכל חשד לעדכן את צוותי הביטחון ואת צה״ל.(אריאל כהנא)
 

עם ישראל

משתמש רשום
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
הקרב הבוקר בנציראת: במקביל להפצצות של רבי קומות ויעדים, צה"ל מפזר כרוזים ומרחיב את אזורי הפינוי במחנה הפליטים נציראת.
גם תושבי צפון נציראת מתבקשים להתפנות דרומה לדיר אל באלח.
 

05 תקשורת

משתמש סופר מקצוען
הפקות ואירועים
כוחות הביטחון איתרו פיר תת-קרקעי סמוך לחברון; צה"ל בהודעה לתושבים: "מתייחסים לנושא בכובד ראש, נעשים מאמצים על מנת לשלול מעורבות טרור. בבדיקה הראשונית עלה שככל הנראה מדובר בהכנה לבור ספיגה למי גשמים. הבדיקה תימשך בצורה יסודית"
 

מזל קשת

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
דובר צה"ל:

*בפשיטות של צוות הקרב של חטיבה 5 בח'רבת אח'זה אותר פיר מנהרה בבית ספר; לוחמי צוות הקרב החטיבתי גבעתי חיסלו מחבל שניסה להצמיד מטען לטנק*

בח׳רבת אח׳זעה כוחות צוות הקרב של חטיבה 5 ממשיכים בלחימה, הלוחמים ובהם כוחות שריון והנדסה, פשטו על מוקדים מרכזיים במרחב, בהם איתרו בבית ספר פיר מנהרה ותמונות של אמצעי לחימה.
מכלול האש החטיבתי תקף מטרות טרור, בינהן עמדות תצפית ועמדות שיגור נ״ט.

בחאן יונס כוחות צה״ל ממשיכים בלחימה עצימה והעמקת ההתקפה.
לוחמי צוות הקרב החטיבתי של גבעתי זיהו מחבל שניסה להצמיד מטען לטנק, והכווינו כלי טיס שחיסל אותו ושלושה מחבלים נוספים שהיו במרחב. עוד איתרו הלוחמים אמצעי לחימה וכספת ובתוכה מאות אלפי שקלים בבית מחבל נוח'בה. בנוסף, מטוס קרב של חיל האוויר תקף מתחם לייצור אמצעי לחימה בחאן יונס ששייך לארגון הטרור הג׳יאהד האיסלאמי הפלסטיני בהכוונת מכלול סיוע האש של חטיבת כפיר.

בדרג' תופאח מכלול האש של חטיבת הנח"ל זיהה חוליית מחבלים שהפעילה רחפנים שתצפתו על כוחותינו במרחב. בסגירת מעגל מהירה ובשיתוף עם כוחות ארטילריה והכוחות בשטח, כלי טיס מאויש מרחוק של צה"ל תקף את החולייה, וחיסל את המחבלים.
 

משתמש משודרג

משתמש מקצוען
אלוף במיל' יפתח רון טל לדוד חכם ב'קול חי': "מכיוון שערורי פלסטיני זה לא מחייב תגובה של חיזבאללה. להערכתי לא זה מה שיקבע את העיתוי. קו אדום? זה דיבורים. נסראללה יעשה מה שנכון לו אסטרטגית ולא על פי תגובה לפעילות הזו שלנו".
 

משתמש משודרג

משתמש מקצוען
עוד אמר אלוף במיל' יפתח רון לדוד חכם ב'קול חי': "אנחנו לקראת סיום המערכה בעזה, ניתן כבר להיערך לחזית הצפונית ולהעתיק כוחות. לא נכון שנחכה להתקפה של החיזבאללה. אנחנו צריכים ליזום. אני חושב שצריך להשמיד את היכולת הצבאית של החיזבאללה במלחמה הזה. הסגת החיזבאללה באופן מדיני היא אחיזת עיניים".
 

יענקל בעל עגלה

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
בלתי נתפס:
חייל צה"ל נהרג בעזה, כאשר במשך כמה שעות הוא התבצר ביחד עם הכוח בנקודה מסוימת, ומולם התבצרו מחבלים בתוך מבנה. הכוחות התחננו לסיוע אווירי אך הכוח האווירי סרב לפתוח באש בטענה "שבתוך המבנה שוהים "בלתי מעורבים" על אף הפצרותיהם של הלוחמים בשטח למעלה משעתיים נענו בסירוב מוחלט לקבלת עזרה אווירית.
בסופו של דבר המחבלים ירו לעבר הכוח והחייל נהרג....הי"ד?
 

05 תקשורת

משתמש סופר מקצוען
הפקות ואירועים
‏בניגוד לפרסום לפיו גורמי ביטחון בצה"ל ושב"כ החלו לדון בסוגייה האם לאפשר לתושבי עזה לשוב חזרה מדרום הרצועה לצפונה, לאחר סיום שלב הלחימה העצימה, אמר אתמול ראש אגף המבצעים, האלוף עודד בסיוק בועדת החו"ב כי הלחימה בצפון הרצועה תיקח עוד הרבה מאוד זמן. אני לא רואה איך בזמן הקרוב תושבי עזה חוזרים לצפון הרצועה
 

05 תקשורת

משתמש סופר מקצוען
הפקות ואירועים
העיתון "אל־אחבאר" דיווח הבוקר (רביעי) כי ישראל "החליטה לשבור" את הכללים מול לבנון ולחצות קו אדום שהציב מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה לפני כמה חודשים. בעיתון הזכירו את תגובת ארגון הטרור אמש שלפיה חיסול בכיר חמאס סלאח עארורי לא יעבור ללא עונש או תגובה.
למרות הדיווחים שלפיהם נסראללה דחה את נאומו שנקבע להיום - ב"אל־אחבאר" דיווחו כי הוא צפוי לנאום הערב בשעה שש ולהסביר שישראל חצתה קו אדום. שער העיתון עצמו הוקדש לאיור של עארורי עם הכיתוב: "ברוך הבא למות הקדושים".

כל האפשרויות פתוחות
בעיתון נכתב: "שעות לפני שחיזבאללה ציין את יום השנה להתנקשות במפקד כוח קודס לשעבר, קאסם סולימאני, החליטה ישראל להפר את כללי העימות עם לבנון, חצתה את הקו האדום שקבע מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה, לפני מספר חודשים והתנקשה בסאלח אל-עארורי, במתקפה אווירית ברובע הדאחיה בביירות".
בתוך כך בכיר חמאס אוסמה חמדאן, ששמו עלה כמחוסל אפשרי אתמול בערב, אמר הבוקר כי "פשע החיסול של עארורי ייענה בתגובה המתאימה וכל האפשרויות פתוחות". אמש הכחישו בתקשורת הערבית כי חוסל בתקיפה, שבה נהרגו עוד שבעה פעילי טרור בחמאס מלבד עארורי.
אמש דיווח העיתון הפרו-קטארי "אל-ערבי אל-ג'דיד" מפי מקורות מצריים כי קהיר הודיעה לבכירים בישראל על השהיית השתתפותה במאמצי התיווך מול ארגוני הטרור בעזה. זאת בתגובה לחיסולו של עארורי בביירות. לפי הדיווח, המשלחת הישראלית בקהיר נאלצה לקטוע את ביקורה במדינה.
גם בכלי תקשורת סעודיים דיווחו אתמול כי חמאס הודיע על הקפאת השיחות לשחרור חטופים. לפי דיווח ב"א-שרק", חמאס הודיע על הקפאת המגעים, שלדבריו התפוצצו בעקבות חיסולו של אל-עארורי.
למרות דברים אלה, יש לציין כי עארורי היה אחד הגורמים הקיצוניים במגעים. חיזבאללה עצמו הדגיש אתמול בהודעתו את "עיקרון הסבלנות" שפירושו כי ישמור לעצמו את הזכות להגיב בזמן ובמקום המתאימים לו.
 
נערך לאחרונה ב:

דבורי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עריכה והפקת סרטים
הלוויתו של רב סמל מירון משה גרש הי"ד
תתקיים *היום* יום רביעי בשעה 15:00
בבית העלמין סגולה בחלקה הצבאית בפתח תקוה.

*מדובר בחייל שעלה לארץ עם הוריו. המשפחה קטנה.
כל הצוות שלו נלחם עדין בעזה. *מבקשים מאנשים שיגיעו להלוויה היום
 

גונן

משתמש מקצוען

אמו של צאלח אלעארורי בראיון לכתב אלג’זירה, ששואל מה תרצי לומר אחרי שבנך נהרג?​

האם עונה:
זו השמחה הטובה ביותר.
הוא ייחל למות מות קדושים כבר מזמן .
אמר לי שכל חבריו כבר מתו מזמן מות קדושים והוא עדיין לא. הוא נשאר. הוא מאחר.
הוא רצה מאוד למות כך.

אחותו אמרה אין מוות טוב מזה…
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יְהוָה שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  10  פעמים

לוח מודעות

למעלה