לפרנסתי אני עוסק בין היתר ברקמת שמות ואותיות על כיפות לילדים, וכן ברקמת שמות על תיקי טלית ותפילין, לא פעם קורה שבא אלי לקוח "פרפקצוניסט" שבוחן את העבודה בזכוכית מגדלת, ואף לוקח סרגל ופלס למדוד את יציבות הרקמה במוצר.
וכמובן איך לא כשרוצים תמיד מוצאים בעיות, וככה יוצא שהם דורשים בתוקף מוצר חדש וחוזר חלילה. אל אף ש99 % מבני האדם רואים את המוצר כמושלם, להם מפריעה הפרט השולי (שאולי בכלל לא קיים בעינינו).
כמובן שכל דבר כזה כרוך בעליות רבות מאוד, כי לא תמיד אפשר לתקן את הבעייה, פעמים רבות צריך להביא מוצר חדש שעלותו פי עשרה מעלות הרקמה.
מה עושים ? איך אתם הייתם מתיחחסים ללקוחות אלו? או שאולי אתם נמנים איתם ורוצים להסביר את דעתכם?
וכמובן איך לא כשרוצים תמיד מוצאים בעיות, וככה יוצא שהם דורשים בתוקף מוצר חדש וחוזר חלילה. אל אף ש99 % מבני האדם רואים את המוצר כמושלם, להם מפריעה הפרט השולי (שאולי בכלל לא קיים בעינינו).
כמובן שכל דבר כזה כרוך בעליות רבות מאוד, כי לא תמיד אפשר לתקן את הבעייה, פעמים רבות צריך להביא מוצר חדש שעלותו פי עשרה מעלות הרקמה.
מה עושים ? איך אתם הייתם מתיחחסים ללקוחות אלו? או שאולי אתם נמנים איתם ורוצים להסביר את דעתכם?