הפעילות האחרונה של MRF

  • M
    רלוונטי, תודה רבה! הכי אהבתי את הצעד לפניה, כי אני משתדלת אבל היא מנצלת את הרגעים הקטנים שאני לא לידה בכל אופן זה פתח לי מחשבה איך לעשות את זה הייתי אצל ההדרכת הורים הזו היו לה באמת רעיונות טובים אבל נגמר מהר זה נכון שיש בזה מחיר שההורים עובדים...
  • M
    MRF סימנ/ה תודה תודה להודעה של DvoraVidman באשכול התייעצות עונשים לילדי ח"מ.
    לכעוס בוודאי שלא, אבל נשמע שכדאי לעבוד על גבולות וסמכות עם מטפלים שמכירים את התחום ספציפית אצל ילדים עם תסמונת דאון. השאלה היא אף פעם לא 'איזה עונש יצירתי אפשר להמציא' אלא 'איך יוצרים סמכות מול ילד'.
  • M
    MRF סימנ/ה תודה תודה להודעה של הטעם המושלם באשכול התייעצות עונשים לילדי ח"מ.
    עבדתי בגן עם ילדים מתאגרים מאוד מהסוג הזה. מה שעזר זה לוח מבצע- עזר פלאים! על כל התנהגות טובה- מקבלים נקודה, וכל 5 נקודות מקבלים מתנה- מהכל בשקל. אבל- א- בתור התחלה את הנקודה נותנים על כל שטות. ב- בחיים! לא מוחקים נקודה! ג- הנקודה מגיעה בהדגשה...
  • M
    MRF סימנ/ה תודה תודה להודעה של ברוכה תהיי באשכול התייעצות עונשים לילדי ח"מ.
    נשמע שאתם מנסים בכל מיני דרכים, יעילות יותר ופחות. התועלת שניתן לקבל מאיש מקצוע זה יכולת לפתח מבט על ולנתח את הנתונים בצורה שאולי לא חשבתם עליה (למשל להבין טוב יותר מה הפעיל אותה למעשה השלילי, ומה עוזר יותר או פחות). יש תהליך המשכי של תצפית...
  • M
    MRF סימנ/ה תודה תודה להודעה של דאבל באשכול התייעצות עונשים לילדי ח"מ.
    לפי מה שאני יודעת ניתוח התנהגות זה תהליך לא קצר לפני זה יכול מאוד להועיל פשוט הדרכת הורים
  • M
    MRF סימנ/ה תודה תודה להודעה של סול נואר באשכול התייעצות עונשים לילדי ח"מ.
    *ניתוח התנהגות אצל מנתחת יכול להיות יעיל עונש לא יפתור את הבעיה אצל הילדה אלא את השליטה שלך עכשיו למעשה הנוכחי.. כשילדה חנ"מ מקבלת עונש על מעשה שלילי היא בעצם מקבלת יחס, וזה לא משנה לה אם צעקת או חייכת או שמת בפינה, היא תמשיך לעשות את זה שוב...
  • M
    MRF סימנ/ה תודה תודה להודעה של nechami21 באשכול התייעצות עונשים לילדי ח"מ.
    את מתארת שמה שאת עושה לא עוזר. לא חבל על האנרגיות והכאב? בחינוך הרגיל לפעמים אפשר לקבל פגישה חד פעמית מהפסיכולוגית מטעם השפח שאחראית על ההדרכה של בית הספר. במידה וזה לא אפשרי- לכאורה את זכאית להדרכת הורים מעו"ס דרך התפתחות הילד. (לפעמים בית הספר...
  • M
    MRF סימנ/ה תודה תודה להודעה של חנילוש באשכול התייעצות עונשים לילדי ח"מ.
    אני אומרת ממש בזהירות כי אני יודעת שזה באמת מאתגר, וגם יכול להיות שאני ממש לא הבנתי את הסיטואציה 1 - תנסי להיות צעד אחד לפניה - כלומר את יודעת שהיא יכולה לקחת את השוקולדים אז שיהיה לך ארון שאת יכולה לנעול והמפתח אצלך. את יודעת שהיא מרבה לפספס אז...
  • M
    MRF סימנ/ה תודה תודה להודעה של הלל א. באשכול התייעצות עונשים לילדי ח"מ.
    ילד בן 3 כן ייקח פרחי שוקולד גדולים
  • M
    תודה על כל התשובות חבל שלא שאלתי קודם לומדת בכיתה רגילה עם שילוב סוג של כיתה מקדמת ,התנהגות קצת פחות דחיית סיפוקים אימפולסיביות ויסות חושי ורגשי VVV כולם יחד לא עושה בשביל התגובה יש גבולות שמצליחה אחרי תרגול אינסופי ההבדל לא יכולה להתאפק...
  • M
    MRF סימנ/ה תודה תודה להודעה של חנילוש באשכול התייעצות עונשים לילדי ח"מ.
    מה אופי הלקות? את כותבת שהיא עם צרכים מיוחדים, הייתי מייעצת לך לפנות לצוות החינוכי יש להם רעיונות מעניינים..
  • M
    MRF סימנ/ה תודה תודה להודעה של אלפי תודות באשכול התייעצות עונשים לילדי ח"מ.
    כמו שכתבו, כאן, ניתוח התנהגות מאוד יכול להועיל.
  • M
    MRF סימנ/ה תודה תודה להודעה של nechami21 באשכול התייעצות עונשים לילדי ח"מ.
    כמו שכתבו מעלי, חשוב ייעוץ מקצועי. חשוב לכם שהעונש לא יהיה כביטוי לכעס אלא יגרום לתהליך של למידה. נסו לקבוע פגישה עם הצוות החינוכי במוסד של הילד. כל דבר אחר יכול רק להזיק. הרבה כח!
  • M
    MRF סימנ/ה תודה תודה להודעה של ברוכה תהיי באשכול התייעצות עונשים לילדי ח"מ.
    "חינוך מיוחד" זו קטגוריה רחבה, ואפילו בתוך אותה כיתה- לא בהכרח שמה שעוזר לא' יעזור גם לב'. צריך לנסות להבין איפה נעוץ הקושי המרכזי: קושי בדחיית סיפוקים? אימפולסיביות? ויסות רגשי/חושי? בדיקת גבולות? דינמיקה: איך מגיבים לה? ואיך מגיבים לאחים אחרים...
  • M
    MRF סימנ/ה תודה תודה להודעה של Lady D באשכול התייעצות עונשים לילדי ח"מ.
    ממליצה להתייעץ עם מנתח\ת התנהגות. בשום פנים לא עם אנשים בלי ניסיון ובהבנה בתחום. האם לומדת במוסד חנ''מ? אפשר להיעזר בניסיון של אנשי הצוות ולשמוע מה עוזר או לא במוסד החינוכי.

לוח לימודים

מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:

18.11

י"ז חשוון


וובינר מרתק!

המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג

הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.

הכניסה חופשית!


19.11

י"ח חשוון


פתיחת

קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI

קורס מקוצר


19.11

י"ח חשוון


אירוע שיתופים ייחודי

בוטים מספרים על עצמם

בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.

הכניסה חופשית!


25.11

כ"ד


פתיחת

קורס פרסום קופי+

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


נפתחה ההרשמה!

קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!

מלגות גבוהות!


הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  46  פעמים

אתגר AI

הצבע הירוק • אתגר 23

לוח מודעות

למעלה