בְּמוֹצָאֵי מְנוּחָה ... תַּרְאֵם נִסֶּיךָ עוֹשֶׂה גְדוֹלוֹת ... לִשְׁמֹעַ אֶל הָרִנָּה וְאֶל הַתְּפִלָּה

מִזְמוֹר לְתוֹדָה הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ: עִבְדוּ אֶת יי בְּשִׂמְחָה בֹּאוּ לְפָנָיו בִּרְנָנָה: דְּעוּ כִּי יי הוּא אֱלֹהִים הוּא עָשָׂנוּ (ולא) וְלוֹ אֲנַחְנוּ עַמּוֹ וְצֹאן מַרְעִיתוֹ: בֹּאוּ שְׁעָרָיו בְּתוֹדָה חֲצֵרֹתָיו בִּתְהִלָּה הוֹדוּ לוֹ בָּרְכוּ שְׁמוֹ: כִּי טוֹב יְהוָֹה לְעוֹלָם חַסְדּוֹ וְעַד דֹּר וָדֹר אֱמוּנָתוֹ:
ד

אודות פעילות אחרונה הודעות מודעות

  • טוען…
    • ד
      יש למישהו את השיר המדובר עם אלילי יון של מרדכי אלעי? אשמח מאוד לקבל!!
    • ד
      דילים סימנ/ה תודה תודה להודעה של הרי זהב באשכול בקשה אשכול על סגנון מטפחות לשבת.
      די קשה להתרשם לאיזו דוגמה בדיוק את מתכוונת, כי גם בין הירושלמיות יש מגוון סוגים ודגמים. ממליצה לך לגשת לאחת שחובשת מטפחת לטעמך, ופשוט לשאול אותה. מבטיחה לך שהיא תשמח לענות ולכוון.
    • ד
      שאלה לי- המטפחות עם הבובו שהרבה חסידיות הולכות איתן עכשיו, בעיקר ירושלמיות- איפה ניתן להשיג את הבסיס הזה? זה בעצם בסיס עם נפח די גדול וגבוה, לא קוקס כזה למטה נמוך, אלא באמצע. זה עומד ממש יפה!!! מי יודעת לומר לי?? אשמח ממש לשמוע!!
  • טוען…
  • טוען…

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


קהילת פרוג מודה לקב"ה יחד עם כלל ישראל על חיסולו של רב המרצחים מלבנון

בְּמוֹצָאֵי מְנוּחָה ... תַּרְאֵם נִסֶּיךָ עוֹשֶׂה גְדוֹלוֹת ... לִשְׁמֹעַ אֶל הָרִנָּה וְאֶל הַתְּפִלָּה

א מִזְמוֹר לְתוֹדָה הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ:ב עִבְדוּ אֶת יי בְּשִׂמְחָה בֹּאוּ לְפָנָיו בִּרְנָנָה:ג דְּעוּ כִּי יי הוּא אֱלֹהִים הוּא עָשָׂנוּ (ולא) וְלוֹ אֲנַחְנוּ עַמּוֹ וְצֹאן מַרְעִיתוֹ:ד בֹּאוּ שְׁעָרָיו בְּתוֹדָה חֲצֵרֹתָיו בִּתְהִלָּה הוֹדוּ לוֹ בָּרְכוּ שְׁמוֹ:ה כִּי טוֹב יְהוָֹה לְעוֹלָם חַסְדּוֹ וְעַד דֹּר וָדֹר אֱמוּנָתוֹ:
נקרא  11  פעמים

אתגר AI

תחל שנה וברכותיה • אתגר 117

לוח מודעות

למעלה