תגובה אחרונה ע"י שבח נותנים לו

  1. ש

    דרוש מידע מתסרקת לפאה ומאפרת לאחות כלה בירושלים

    אילה אליאס מאפרת ומסרקת מירושלים אלופה!!!!! 0548454547
  2. ש

    בקשה מה אומר לך החזון איש?

    1. איש השלימות (אמונה, שמחה, ותורה) 2. היהדות החרדית כולה מושפעת ממנו 3.שקיעות אינסופית בתורה 4. עלה מאירופה לפני השואה לא היו לו ילדים דאג מאוד לילדי העולים נלחם את מלחמות הקודש שעיצבו את החלק היהודי של המדינה, לחם בחמרה ובחכמה בציונות. 5. עולם הישיבות אני בטוחה היה חסר המון, והבירור שהוא עשה...
  3. ש

    מודליסטית לבגדים

    תגידי קמת מתרדמת חורף? זה מלפני 7 שנים
  4. ש

    דרוש מידע המוכרת לא מוכנה לתת זיכוי! הבו עיצה

    במקרה דומה אחי ביים לי שיחה מהרשות להגנת הצרכן ותוך רגע הם הסכימו
  5. ש

    נמצא נמצאה מזוודה-שדרות גולדה מוצ"ש פר' אמור

    במוצ"ש האחרון סמוך לתחנת האוטובוס בשדרות גולדה בירושלים נמצאה על הכביש מזוודה קטנה כסופה יש בה חפצים רבים חשובים מאוד לבעלים. מכירים אולי? אם לא - אולי תוכלו להעביר את ההודעה הלאה? המזוודה נמצאת אצלנו ונשמח מאוד ליצירת קשר. טל' 0583242406 תודה רבה מראש!
  6. ש

    רווחים מדירת נופש בטבריה

    כל השקעה שיש הרבה אנשים שמחזיקים אותה למעלה מ10 שנים היא יכולה להיות רווחית, זה לא אומר שהיא בהכרח רווחית, אך השלילה האוטומטית אינה במקום מקסימום תוכל לכתוב שמיצית אך הוא ודאי לא מיצה, יש לו רעיון, יש לו דירה, יש לו חברת ניהול והוא מעוניין לשמוע מבעלי ניסיון על המציאות! לא על השקעות אחרות! כמה...
  7. ש

    עזרה מחפש השקעה בנדלן ואני מיואש!!!

    אנחנו רכשנו דירה שנייה בקריות אצל מתווך אמין מאוד! ואנחנו מאוד מרוצים גם מהשוכרים וגם מעליית הערך, כמו"כ יש תנופת פינוי בינוי ואחרי המלחמה זה בטח יתפרץ עקב הצורך במיגון. בהצלחה!
  8. ש

    התייעצות מתנות לזוגות

    נראה ששמים בתנור
  9. ש

    לימוד נהיגה איך אתם שומרים על מרכז הנתיב?

    אל תחזיק את ההגה חזקה, תתמקד במרכז הנתיב וזה לא השתנה
  10. ש

    מחיר למשתכן הגרלות מחיר למשתכן

    יש כבר תוצאות באתר של הגרלות ההמשך

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמו

א הַלְלוּיָהּ הַלְלִי נַפְשִׁי אֶת יְהוָה:ב אֲהַלְלָה יְהוָה בְּחַיָּי אֲזַמְּרָה לֵאלֹהַי בְּעוֹדִי:ג אַל תִּבְטְחוּ בִנְדִיבִים בְּבֶן אָדָם שֶׁאֵין לוֹ תְשׁוּעָה:ד תֵּצֵא רוּחוֹ יָשֻׁב לְאַדְמָתוֹ בַּיּוֹם הַהוּא אָבְדוּ עֶשְׁתֹּנֹתָיו:ה אַשְׁרֵי שֶׁאֵל יַעֲקֹב בְּעֶזְרוֹ שִׂבְרוֹ עַל יְהוָה אֱלֹהָיו:ו עֹשֶׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ אֶת הַיָּם וְאֶת כָּל אֲשֶׁר בָּם הַשֹּׁמֵר אֱמֶת לְעוֹלָם:ז עֹשֶׂה מִשְׁפָּט לָעֲשׁוּקִים נֹתֵן לֶחֶם לָרְעֵבִים יְהוָה מַתִּיר אֲסוּרִים:ח יְהוָה פֹּקֵחַ עִוְרִים יְהוָה זֹקֵף כְּפוּפִים יְהוָה אֹהֵב צַדִּיקִים:ט יְהוָה שֹׁמֵר אֶת גֵּרִים יָתוֹם וְאַלְמָנָה יְעוֹדֵד וְדֶרֶךְ רְשָׁעִים יְעַוֵּת:י יִמְלֹךְ יְהוָה לְעוֹלָם אֱלֹהַיִךְ צִיּוֹן לְדֹר וָדֹר הַלְלוּיָהּ:
נקרא  18  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה