תגובה אחרונה ע"י מיכאלה- הום סטיילינג

  1. מ

    דרוש מידע פאות גאולה מכפר גנים פתח תקווה

    אשמח לדעת אם קנית אצלה בסוף ואיך ההתרשמות שלך אם כן
  2. מ

    סינונים טכנאי לחסימת וידאו בירושלים

    מחפשת טכנאי בירושלים שיכול לחסום אפשרות לצפיה בוידאו בנגן סמארט טאצ מכירים?
  3. מ

    חסימה חדשה לאינטרנט! כמו אאוטנט, אך בלי הבאג.

    מחפשת טכנאי בירושלים שיכול לחסום אפשרות לצפיה בוידאו בנגן סמארט טאצ מכירים?
  4. מ

    למסירה ירושלמים ובית שמשים- כנסו ואולי תוכלו לעזור

    לישיבת תקשורת לבחורים על הרצף האוטיסטי, יש פינת "פנאי". הייתי שם היום, אבל חוץ מספר וחצי ומשחק קופסא אחד אין שם כלום... אז אם יש לכם בבית משחקי קופסא ואסטרטגיה לגילאי 12 + או ספרים (בעיקר קומיקס) ואתם כבר לא משתמשים בהם, נבוא לאסוף מכם ויחד נעשה להם פינת פנאי אמיתית, שווה ומרגיעה:)
  5. מ

    דרוש מתכון מכונת גלידה של נינג'ה

    אשמח אם תוכלי להתקשר אלי 0587652384
  6. מ

    דרוש מתכון מכונת גלידה של נינג'ה

    @חניס @רבקה זקס @תמרוז מכרו באושר עד את המכונה הזאת ב499 ופספסתי‍♀️ מישהי מכן אולי לא משתמשת ורוצה למכור את שלה?
  7. מ

    דרוש מידע מזרוני אנגלנדר מבית ד"ר גב

    מישהו מכיר או שמע על מזרונים של "אנגלנדר" שמשווקים ע"י ד"ר גב? איך הם? תודה!
  8. מ

    דרוש מידע מאמנת כושר בירושלים

    לאחר שקיבלתי תוצאות בדיקות דם עם ערכי כולסטרול מאד גבוהים, החלטתי לקחת את עצמי בידיים וקניתי לפני חודש הליכון. בימים הראשונים שהתחלתי ללכת, הצלחתי 7 דקות במהירות ממש נמוכה, השתפרתי מאז והגעתי ל44 דקות במהירות של 5-5.5 ק"מ לשעה. בנוסף התחלתי לרכב על אופניים, משתדלת כל יום העניין הוא שאני לא...
  9. מ

    עזרה שואב אבק שוטף אלחוטי טינקו - יש כזה דבר מכשיר ש-ש-ו-ט-ף טוב?

    מתוך כל השרשור פה נראה לי שאקנה את הטינקו. יש לי 2 שאלות: האם מישהו ניסה אותו על המרצפות הישנות של פעם? ולגבי רכישה יש באמאזון את הs5 ב2000 שקל. השאלה מה קורה לגבי אחריות. אין אחריות? מישהו שיש לו פה הזדקק לאחריות בתוך השנתיים הראשונות? השאלה כמה זה סיכון כי מדובר בהפרש של 800 שקל מהמחיר בארץ
  10. מ

    עזרה מחפשת לקנות תחפושת ספציפית לילד עם אוטיזם

    מהמם... אבל איך זה קשור למה שביקשתי?
  11. מ

    עזרה מחפשת לקנות תחפושת ספציפית לילד עם אוטיזם

    יש לי בן מתוק ומהמם בן 4 במידת גוף של 2-3 יש לו אוטיזם והוא לא מדבר אני מאד רוצה לחפש אותו למשהו שהוא מבין האופציות הן : התינוק של במבה, לולי, קוקומלון אם יש לכם תחפושת כזאת למכירה/השכרה/ מסירה אודה לכם מאד!!

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמז

א הַלְלוּיָהּ כִּי טוֹב זַמְּרָה אֱלֹהֵינוּ כִּי נָעִים נָאוָה תְהִלָּה:ב בּוֹנֵה יְרוּשָׁלִַם יְהוָה נִדְחֵי יִשְׂרָאֵל יְכַנֵּס:ג הָרֹפֵא לִשְׁבוּרֵי לֵב וּמְחַבֵּשׁ לְעַצְּבוֹתָם:ד מוֹנֶה מִסְפָּר לַכּוֹכָבִים לְכֻלָּם שֵׁמוֹת יִקְרָא:ה גָּדוֹל אֲדוֹנֵינוּ וְרַב כֹּחַ לִתְבוּנָתוֹ אֵין מִסְפָּר:ו מְעוֹדֵד עֲנָוִים יְהוָה מַשְׁפִּיל רְשָׁעִים עֲדֵי אָרֶץ:ז עֱנוּ לַיהוָה בְּתוֹדָה זַמְּרוּ לֵאלֹהֵינוּ בְכִנּוֹר:ח הַמְכַסֶּה שָׁמַיִם בְּעָבִים הַמֵּכִין לָאָרֶץ מָטָר הַמַּצְמִיחַ הָרִים חָצִיר:ט נוֹתֵן לִבְהֵמָה לַחְמָהּ לִבְנֵי עֹרֵב אֲשֶׁר יִקְרָאוּ:י לֹא בִגְבוּרַת הַסּוּס יֶחְפָּץ לֹא בְשׁוֹקֵי הָאִישׁ יִרְצֶה:יא רוֹצֶה יְהוָה אֶת יְרֵאָיו אֶת הַמְיַחֲלִים לְחַסְדּוֹ:יב שַׁבְּחִי יְרוּשָׁלִַם אֶת יְהוָה הַלְלִי אֱלֹהַיִךְ צִיּוֹן:יג כִּי חִזַּק בְּרִיחֵי שְׁעָרָיִךְ בֵּרַךְ בָּנַיִךְ בְּקִרְבֵּךְ:יד הַשָּׂם גְּבוּלֵךְ שָׁלוֹם חֵלֶב חִטִּים יַשְׂבִּיעֵךְ:טו הַשֹּׁלֵחַ אִמְרָתוֹ אָרֶץ עַד מְהֵרָה יָרוּץ דְּבָרוֹ:טז הַנֹּתֵן שֶׁלֶג כַּצָּמֶר כְּפוֹר כָּאֵפֶר יְפַזֵּר:יז מַשְׁלִיךְ קַרְחוֹ כְפִתִּים לִפְנֵי קָרָתוֹ מִי יַעֲמֹד:יח יִשְׁלַח דְּבָרוֹ וְיַמְסֵם יַשֵּׁב רוּחוֹ יִזְּלוּ מָיִם:יט מַגִּיד (דברו) דְּבָרָיו לְיַעֲקֹב חֻקָּיו וּמִשְׁפָּטָיו לְיִשְׂרָאֵל:כ לֹא עָשָׂה כֵן לְכָל גּוֹי וּמִשְׁפָּטִים בַּל יְדָעוּם הַלְלוּיָהּ:
נקרא  2  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה